Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Γ. ΔΗΜΑΡΑΣ: ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ


«Στόχος της κρίσης πέρα από την οικονομική εξαθλίωση του λαού είναι και το ξεπούλημα των φυσικών πόρων της χώρας» τόνισε σε ομιλία του στην Δράμα ο Πρόεδρος του Πανελλήνιου Αρματος Πολιτών Γιάννης Δημαράς. Ανέφερε ακόμη ότι η «Ε.Ε. έπρεπε να έχει εγγυηθεί τα...

σύνορα της Ελλάδας και το δικαίωμά της να επεκτείνει τα χωρικά της ύδατα στα 12 ναυτικά μίλια». «Εάν γινόταν αυτό», πρόσθεσε, «τότε η Ελλάδα θα διασφάλιζε την Εθνική της Κυριαρχία και θα είχε τεράστια έσοδα καθώς θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί η ίδια τον πλούτο της».
Ο κ. Δημαράς επανέλαβε ότι είναι απόλυτη ανάγκη η άμεση προσφυγή σε εκλογές, τονίζοντας πως η κυβέρνηση σεν έχει τη λαϊκή νομιμοποίηση, «είναι δοτή και στηρίζεται από δύο κόμματα σε τα οποία συνταυτίζονται σε όλα».
«Μόνο ο λαός, μέσω των εκλογών, μπορεί να δώσει λύση και να σταματήσει το ξεπούλημα της χώρας και την οικονομική εξόντωσή του, η οποία θα συνεχιστεί για τα επόμενα 40-50 χρόνια με το Μνημόνιο», είπε χαρακτηριστικά.
πηγη

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μας πούλησαν Γιάννη μου οι πρώην συντρόφοι σου!Όλα τα καλά σοσιαλιστικά παιδιά μα και όλα σχεδόν τα ομορφόπαιδα της παράταξης του Καραμανλή έβαλαν Γιάννη μου τις υπογραφές τους.Πού...σε χαρτιά επίσημα Γιάννη μου,τα οποία λένε ότι η Ελλάδα παραχωρείται σε επιτρόπους,γκαουλάιντερς ή αλλιώς αποικιοκράτες νεοναζί.Επίσης τα χαρτιά γράφουν Ιωάννη μου κι άλλα ανομολόγητα που στόμα δε τα λέει και φωνή δεν εκστομίζει!Ο Εφιάλτης Γιάννη μου και ο Πηλιο Γούσης ήταν αρσακειάδες Γιάννη μου!!!