Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Χορατό!! Έλα να γελάσει το χειλάκι μας λίγο....


Ένας οδηγός βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητό του, σε ένα τεράστιο μποτιλιάρισμα σε αυτοκινητόδρομο για Αθήνα.
Δεν κινείται τίποτα.
Ξαφνικά, ένας άνδρας του χτυπάει το.... τζάμι. Ο οδηγός κατεβάζει το παράθυρο:
- Τι συμβαίνει;
- Τρομοκράτες απήγαγαν τον Πρωθυπουργό Παπανδρέου και ζητούν 10 εκατομμύρια ευρώ για λύτρα.
Αλλιώς θα τον λούσουν με βενζίνη και θα τον κάψουν ζωντανό. Πηγαίνουμε από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο και
μαζεύουμε από τους οδηγούς ό,τι μπορεί να δώσει ο καθένας.
Ο οδηγός ρωτάει:
- Τι δίνει περίπου ο... κάθε οδηγός;
- Γύρω στα 10 λίτρα.
Anti-ntp: Μεταξύ μας, εσείς πόσα και τι θα δίνατε;


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Siga mhn diname 10 litra me toso p exei paei h benzinh :P

ΑΝΤΙ-ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ είπε...

εγώ το βυτιοφόρο του μπαρμπα μου... ολοκληρο

Ανώνυμος είπε...

Και εγώ μαζί με το μπάρμπα είμαι..... αχαχαχχαχα! και το αμάξι μου ολόκληρο και τη μηχανή μου και γύρω στα 30 άτομα που είμαστε εδώ δίνουμε όλη τη βενζίνη μας......