Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Μ. Γιαννούλης: «Είμαι υπεύθυνος για τον θάνατο ονείρων της νεολαίας»


Ο τραγουδιστής  Ματθαίος Γιαννούλης, ανάρτησε στην σελίδα του στο facebook το παρακάτω σχόλιο:

"(ΟΛΟΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 45 ΕΤΩΝ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΕΓΩ)..........


ZHTΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΙΝΟΥΜΕ καί θέλω με σεβασμό να πώ δυό λόγια στά νέα παιδιά πού ψηφίζουν πρώτη φορά η δεύτερη η τρίτη!!!

Εμάς η δική μας γενιά έκανε πολλά λάθη γιατί απλά κληρονομήσαμε από τους παππούδες και τούς γονείς μας μια μαλακία στον  εγκέφαλο πού έλεγε ότι πρέπει να ψηφίζουμε μόνο 2 κόμματα...η ΝΔ η ΠΑΣΟΚ! Εγώ στα 47 μου αισθάνομαι υπεύθυνος για τον θάνατο των ονείρων της νεολαίας μας! Ακουστε λοιπόν! Μην παρασυρθείτε από κανένα μαλάκα πού σάς λέει τι και ποιό να ψηφίσετε. Κάντε τού κεφαλιού σας...κάντε το δικό σας...ψηφίστε ότι γουστάρετε εσείς και μόνο,κ αι αν βρεθεί κάποιος ειδικός να σάς πει τή γνώμη του να τού πείτε ότι εσείς  ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΓΕΝΝΕΩΝ!!!

Μή παρασύρεστε από κανένα γιατί το μέλλον της  χώρας μας είστε εσείς! Και ας μην ξεχνάμε ότι εσείς οι σημερινές γενιές είστε πολυ πιο υπεύθυνοι από μας και με περισσότερο μυαλό! Μην ακούτε τι σάς λένε! Εμάς στή δική μου εποχή μάς λέγανε στα 12 μας ότι μάς έφερε στον κόσμο ο πελαργός...ενώ εσείς σήμερα στα 12 σας έχετε γκόμενα!!!!"
πηγη

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

θα μου επιτρεψει ο κ. Γιαννουλης να παρατηρησω οτι επειδη επαψε η κοινωνια να ειναι κοινωνια και επικρατησε ο ατομισμος, και η πλειοψηφια εκαναν του κεφαλιου τους κοιτωντας ο καθενας για την παρτη του γι αυτο φτασαμε εδω που φτασαμε. γι αυτο η συμβουλη που δινει δεν ειναι σωστη. η σωστη συμβουλη ειναι "ξαναγινετε κοινωνια, οργανωθειτε σε κοινοτητες για να υπερασπιστειτε το ψωμι και την ελευθερια σας, για να ξαναβρειτε την αξιοπρεπεια και την αλληλεγγυη που ξεχωριζουν την κοινωνια απο την αγελη, και προσπαθειστε να ξαναφτιαξετε την πατριδα.
ειμαικι εγω της γενιας του , αλλα δεν εχω να ζητησω συγνωμη απο κανενα. γιατι ολα αυτα που ανεφερα παραπανω τα υπερασπιστηκα σε ολη μου τη ζωη κι ας ημουν απο τους λιγους γραφικους, τα κουρελια που επεμεναν σε ξεπερασμενες αντιληψεις. μονο που ειμασταν λιγοι, και φωνη βοωντος εν τη ερημω και δεν μας ακουγε κανενας, γιατι ειχαν κλεισει τ αυτια τους κι ακουγαν την "κιρκη". αρα μονος σου και κανοντας του κεφαλιου σου, ακομα κι οταν εχεις δικιο δεν κανεις τιποτα. πρεπει να ξαναβρεθει αυτο το"πιο βαθυ που μας ενωνει" για να μη χαθουμε. ειναι πολυ απλουστευμενο και επικινδυνο αυτο το σλογκαν με "τις γενιες που φταινε συλλογικα". ειναι κατα την αποψη μου λαθος, δεν ειναι ποντικια οι ανθρωποι για να πουμε "τα ποντικια εφαγαν το τυρι". οι ευθυνες ειναι προσωπικες και επωνυμες, και ας αναλαβει ο καθενας τις δικες του. υπογραφω ανωνυμα γιατι το ονομα μου δεν σας λεει τιποτα.ωστοσο εζησα κι εγω σ αυτο τον τοπο με το κεφαλι ψηλα υπερασπιζομενη αξιες και ιδανικα οποτε χρειαστηκε και εχοντας καταβαλει το τιμημα. δεν ντρεπομαι λοιπον τωρα να κοιταξω τα παιδια μου στα ματια, δεν ειμαι ενοχη κι ας ειμαι 50 χρονων.