Ιδού ποιοι ΔΕΝ στηρίζουν την Ελλάδα
Πακτωλός χρημάτων από τους Έλληνες εφοπλιστές, που θα μπορούσαν σε μεγάλο βαθμό να σώσουν την οικονομία της χώρας, πέφτουν σε ναυπηγεία εκτός Ελλάδος. Η πρόκληση είναι διπλή. Τόσο από τους ανθέλληνες (εκ των πράξεών τους) εφοπλιστές, όσο και από τους ανύπαρκτους πολιτικούς και το διαλυμένο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Διαβάστε και εξοργιστείτε....
Στο τέλος Δεκεμβρίου 2011, οι παραγγελίες νεότευκτων πλοίων ελληνικών συμφερόντων ανήλθαν σε 439 πλοία (άνω των 1.000 gt) συνολικής χωρητικότητας 40,67 εκ.dwt, σύμφωνα με στοιχεία της HIS Fairplay World Shipping Encyclopedia που δημοσιοποίησε η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών. Επιπροσθέτως στο πρώτο τετράμηνο του 2012 παραγγέλθηκαν άλλα 38 πλοία σύμφωνα με τα στοιχεία της Golden Destiny. Όσον αφορά τους τύπους των ποντοπόρων που παραγγέλθηκαν, από τα 439 πλοία ελληνικών συμφερόντων της HIS Fairplay World Shipping Encyclopedia, 152 είναι δεξαμενόπλοια που αντιπροσωπεύουν το 27,45% της παγκόσμιας ναυπηγούμενης χωρητικότητας (σε dwt). Δεξαμενόπλοια Ειδικότερα, 67 είναι δεξαμενόπλοια αργού και προϊόντων πετρελαίου που αντιστοιχούν στο 28,10% του παγκόσμιου dwt, 30 είναι δεξαμενόπλοια LNG και LPG που αντιστοιχούν στο 39,34% της παγκόσμιας χωρητικότητας (dwt) και 55 είναι product tankers που αντιστοιχούν στο 18,64% (dwt) της παγκόσμιας χωρητικότητας. Φορτηγά Ακόμα 220 από τα 439 είναι φορτηγά πλοία που αντιστοιχούν σε 12,73% της συνολικής ναυπηγούμενης χωρητικότητας στην κάθε κατηγορία αντιστοίχως, 60 είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που αντιστοιχούν σε 10,40% της ναυπηγούμενης χωρητικότητας (dwt) και 7 είναι πλοία διαφόρων τύπων. Εξειδικευμένα πλοία Είναι αξιοσημείωτο ότι οι παραγγελίες της ελληνικής πλοιοκτησίας το 2011 υποδηλώνουν μία τάση προς τα εξειδικευμένα πλοία όπως τα LNG πλοία, πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, καθώς και σε πλοία εξόρυξης πετρελαίου (drilling ships). Προφίλ Το ηλικιακό προφίλ του ελληνικής σημαίας στόλου το 2011 ήταν 11,3 έτη -με 50% του στόλου ηλικίας μικρότερης των 10 ετών- συγκρινόμενο με 17 έτη για το 2000, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας του παγκόσμιου στόλου ήταν 12,8 έτη και του ελληνόκτη του στόλου 10,5 έτη.
Στο τέλος Δεκεμβρίου 2011, οι παραγγελίες νεότευκτων πλοίων ελληνικών συμφερόντων ανήλθαν σε 439 πλοία (άνω των 1.000 gt) συνολικής χωρητικότητας 40,67 εκ.dwt, σύμφωνα με στοιχεία της HIS Fairplay World Shipping Encyclopedia που δημοσιοποίησε η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών. Επιπροσθέτως στο πρώτο τετράμηνο του 2012 παραγγέλθηκαν άλλα 38 πλοία σύμφωνα με τα στοιχεία της Golden Destiny. Όσον αφορά τους τύπους των ποντοπόρων που παραγγέλθηκαν, από τα 439 πλοία ελληνικών συμφερόντων της HIS Fairplay World Shipping Encyclopedia, 152 είναι δεξαμενόπλοια που αντιπροσωπεύουν το 27,45% της παγκόσμιας ναυπηγούμενης χωρητικότητας (σε dwt). Δεξαμενόπλοια Ειδικότερα, 67 είναι δεξαμενόπλοια αργού και προϊόντων πετρελαίου που αντιστοιχούν στο 28,10% του παγκόσμιου dwt, 30 είναι δεξαμενόπλοια LNG και LPG που αντιστοιχούν στο 39,34% της παγκόσμιας χωρητικότητας (dwt) και 55 είναι product tankers που αντιστοιχούν στο 18,64% (dwt) της παγκόσμιας χωρητικότητας. Φορτηγά Ακόμα 220 από τα 439 είναι φορτηγά πλοία που αντιστοιχούν σε 12,73% της συνολικής ναυπηγούμενης χωρητικότητας στην κάθε κατηγορία αντιστοίχως, 60 είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που αντιστοιχούν σε 10,40% της ναυπηγούμενης χωρητικότητας (dwt) και 7 είναι πλοία διαφόρων τύπων. Εξειδικευμένα πλοία Είναι αξιοσημείωτο ότι οι παραγγελίες της ελληνικής πλοιοκτησίας το 2011 υποδηλώνουν μία τάση προς τα εξειδικευμένα πλοία όπως τα LNG πλοία, πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, καθώς και σε πλοία εξόρυξης πετρελαίου (drilling ships). Προφίλ Το ηλικιακό προφίλ του ελληνικής σημαίας στόλου το 2011 ήταν 11,3 έτη -με 50% του στόλου ηλικίας μικρότερης των 10 ετών- συγκρινόμενο με 17 έτη για το 2000, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας του παγκόσμιου στόλου ήταν 12,8 έτη και του ελληνόκτη του στόλου 10,5 έτη.
5 σχόλια:
Εχω την εντύπωση ότι δεν μας επιτρέπεται από την ΕΕ να ναυπηγούμε πλοία, εκτός από τις ανάγκες του πολεμικού ναυτικού μας.
Εχω την εντύπωση οτι δεν μας επιτρέπεται από την ΕΕ να ναυπηγούμε πλοία πέραν των αναγκών του πολεμικού ναυτικού.
ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΚΑΤΑ ΡΙΠΑΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝ ΕΔΩ
επειδη τυχαινει να ξερω το θεμα απο μεσα...θα πω αυτο που ξερω....οταν μεγαλη εταιρεια του εξωτερικου με κρουαζιερες , αποφασησε να επισκευαζει τα τεραστια πλοια της στον ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ....ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ...ΔΙΟΤΙ, ΤΟ ΧΑΣΗΜΟ ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΛΛΑ ΕΚΚΕΤΟΜΥΡΙΑ ΧΑΣΟΥΡΑ.....ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ....ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΝΘΙΚΑΤΟ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΟΣΥΓΚΟΛΗΤΩΝ, ΤΟ ΣΥΝ/ΤΟ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΟΛΟΓΩΝ, ΤΟ ΣΥΝ/ΤΟ ΤΩ ΜΠΟΓΙΑΤΖΙΔΩΝ, ΤΟ ΣΥΝ/ΤΟ ΤΩΝ ΠΑΠΛΩΜΑΤΖΙΔΩΝ......ΠΕΙΡΑ ΤΩΝ ΟΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗΝ ΣΙΚΕΛΙΑ.......ΤΙ ΚΑΡΑΒΙΑ ΝΑ ΚΤΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΥΓΕΙΑ.....ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ.....ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΤΖΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΓΕΡΜΕΝΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ......ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ....
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ (ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ). ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΑΣ? ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Η ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΩ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΛΑΔΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΣΤΕΡΟΥΜΑΣΤΕ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΩΝ ΜΕ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΤΗΝ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ. ΣΤΗΝ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ ΠΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΖΩΗ
Δημοσίευση σχολίου