Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Το epic fail του Νίκου Ζερβού στο facebook που ο ίδιος λογόκρινε αλλά… δεν γλύτωσε


Ο σκηνοθέτης Νίκος Ζερβός κατεβαίνει στις εκλογές, υποψήφιος της (μνημονιακότατης) Νέας Δημοκρατίας! Οπότε… έφαγε ένα κράξιμο στο facebook, που κατέληξε σε epic fail. Και όπως κάνουν πολλοί άλλοι (ατζαμήδες του φατσοβιβλίου), έσβησε μετά και τη συζήτηση, μη τυχόν και ρεζιλευτεί. Ομως… λογάριασε χωρίς τον ξενοδόχο… δηλαδή το Streisand Effect (και την προνοητικότητα όσων σώζουν… ευαίσθητες συζητήσεις)...

Λίγο αργότερα, ο ατζαμής σκηνοθέτης όχι μόνο νόμιζε ότι “καθάρισε”, λογοκρίνοντας τα πάντα, αλλά καυχήθηκε και ότι έδιωξε τους υβριστές. Απολαύστε λοιπόν, την πρώτη συζήτηση που λογοκρίθηκε. Αμέσως μετά, ακολουθεί και η δεύτερη συζήτηση, όπου ο Ζερβός καυχήθηκε για τη λογοκρισία της πρώτης:

    Σημείωση: το ίδιο ακριβώς υλικό υπάρχει και σε screen-shots, αλλά μεταφέρθηκε εδώ με κόπυ-πέηστ, από παράθυρο που κρατήθηκεε ανοιχτό. Ετσι ο… μνημονιακός σκηνοθέτης  δεν γλυτώνει το epic fail και στο google:


1) Η ΠΡΩΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Ο Nikos Zervos κοινοποίησε φωτογραφία του χρήστη Andreas Tsilifonis.
πριν από μία ώρα περίπου ·

  • Ο παιδικος μου φιλος Νικος Ζερβος κατεβαινει υποψηφιος στην Α’ Αθηνων με την Νεα Δημοκρατια.Αντιπαρερχομαι το ρημα “κατεβαινει” που χαρακτηριζει γενικα ολες τις υποψηφιοτητες και προσθετω ότι αυτος τουλαχιστον εχει ηδη καταθεσει τις αποψεις και τις θεσεις του:
    - για τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ > Σουβλίστε τους
    - για τον ΛΑΟΣ > Πατρίς, Ληστεία, Οικογένεια
    - για τον ΚΑΜΜΕΝΟ > Ο Δράκουλας των Εξαρχείων
    - για την ΑΡΙΣΤΕΡΑ > Σαπίλα, Ξεφτίλα και Τεκίλα
    - για την ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ > Ντελίριο
    - για την ισοτητα των 2 φυλων > Βίτσια Γυναικών
    - για το life style > Show Βitch
    - για τα τηλεοπτικα δρωμενα > Τηλεκανίβαλοι
    - για την παιδεια > Θηλυκό Θηριοτροφείο
    - για τις σχεσεις του > Γυναίκες Δηλητήριο
    - για τον εαυτο του > Εξόριστος στην Κεντρική Λεωφόρο
    Κάθε ομοιοτητα των χαρακτηρισμων με τιτλους ταινιων είναι απολυτως συμπτωματικη.
    (στην φωτο ΑΤ & ΝΖ 1976)
    Μου αρέσει! ·  · Κοινοποιήστε
    • Αρέσει σε 13 άτομα.
    • 106 από 107

      • Martha Panton faoul Niko mou h symmetoxh sou….apla faoul…
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! ·  2

      • Danae Papadopoulou Φουλ μνημονιακός, ε; Άντε γεια! Έτσι, να δείχνετε ένας-ένας τι είστε στ’αλήθεια.
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! ·  1

      • Martha Panton eixes olo ton kosmo sto fb mazi sou..twra dystyxws….den skefthkes giati se proseggisan? opws ekanan kai me ton Kouik kai me alllous…. gia na sas kleisoun ta stomata ..apla…kai epeses sthn pagida vre Niko…xanaskepsou to…
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

      • Nikos Zervos OTI…….GOUSTARETE//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

      • Nikos Zervos STENOKEFALA ARISTERA….ONTA
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

      • Martha Panton proswpika den anhkw poy8ena…apla 8ewrw oti KANEIS apo autous olous de mporei na prosferei tpt….kane o,ti katalavaineis…
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

      • Anta Iliopoulou VRE NIKO…KATANTA TOSO PLHKTIKO PLEON….POSES FORES THA TO POUME MES THN MERA??
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

      • Nikos Zervos BOREI NA…….KATAFERO KATI.MIN EISE SIGOURI
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! ·  2

      • Nikos Zervos ALLES 1000
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

      • George Naksman Πάντως πρέπει να παραδεχτείς Νικόλα ότι είναι λίγο αταίριαστη εικόνα εσύ στον ίδιο χώρο με τον Αδωνι Γιωργιάδη και τον Βορίδη.
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! ·  1

      • Danae Papadopoulou Ο Αϊνστάιν είχε πει ότι το να κάνεις διαρκώς το ίδιο πράγμα περιμένοντας να σου φέρει διαφορετικό αποτέλεσμα από αυτό που σου φέρνει ΚΑΘΕ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΦΟΡΑ είναι παράνοια.
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

      • Nikos Zervos EGO FTAIO…’;;;;;;;VARETHIKA TIS EPITHESEIS….OTI GOUSTARO KANO.
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

      • Anta Iliopoulou EISAI EPIKAIROS…O ZERVOS XANASTAVRONETAI!!!!!!!!
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! ·  1

      • Martha Panton ti mporeis na katafereis se kati pou einai protetelesmeno ?den einai tainia Niko….
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

      • Nikos Zervos EXO….XIOUMOR
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! ·  1

      • Danae Papadopoulou Εγώ θα σου πω όμως και το άλλο: αυτός που επανειλημμένα τα έχει κάνει σκατά είτε λόγω ανικανότητας είτε λόγω λαμογιάς ΔΕΝ θα επανορθώσει.
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

      • Nikos Zervos ASE ME NA..FAO TA MOUTRA MOU.,……..
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

      • Danae Papadopoulou Για να στο πω πιο απλά: αν προσλάμβανες στη δουλειά σου έναν υπάλληλο και σε κατάκλεβε και σ’έριχνε έξω, θα τον ξαναπροσλάμβανες για να “επανορθώσει”;
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

      • Nikos Zervos ELPIZO TO…LAMOGIO NA MIN PAEI SE MENA/////
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

      • Anta Iliopoulou ME SINXOREITE ALLA O BORIDHS HTAN DIKHGOROS AP TOUS PIO SOVAROUS TON ATHINON….ETYXE NA NAI DIKIGOROS MOU GIA TOULAXISTON 10 XRONIA KAI XERO
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

      • Martha Panton apla xsanaskepsou to…..kalo vrady
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! ·  1

      • Danae Papadopoulou Καλά, συνεννόηση μπουζούκι. Με τέτοιο ειρμό γράφουν σενάρια οι ελληναράδες σεναριογράφοι και γι’αυτό είναι για φάπες το ελληνικό σινεμά.
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! ·  1

      • Danae Papadopoulou Ποιος; Ο Βορίδης που κυκλοφορούσε με τα τσεκούρια τότε σα μέλος της ΕΠΕΝ και ξυλοφόρτωνε κόσμο; Ο κουμπάρος του φασίστα Λεπέν;
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! ·  2

      • George Naksman Καλά κυρία Ηλιοπούλου. Καληνύχτα.
        Και ο Μέγκελε ήραν σοβαρός επιστήμονας όταν εργαζόταν στο Αουσβιτς…
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! ·  2

      • Anta Iliopoulou AFTO AGAPHTH MOU DEN ANAIREI POS O ANTHROPOS HTAN POLY KALOS DIKHGOROS
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

      • Danae Papadopoulou Ας δεχθώ ότι έχεις μια εγνωσμένη αξία ρε Ζερβέ. ΟΚ; Ας πούμε λοιπόν ότι είσαι ένα πιάτο φαΐ. Αν τώρα αυτό το φαΐ το βάλω μέσα σ’ένα καζάνι με ΣΚΑΤΑ, θα έχω φαΐ κι από δίπλα σκατά; ΌΧΙ! Σκέτα ΣΚΑΤΑ θα έχω. Αλλά δεν πρόκειται να σου βάλω εγώ μυαλό ούτε να σου επιβάλω κάτι. Στην τελική, στις ωοθήκες μου το τι θα κάνεις. Σιγά μην ψηφίσω τη ΝΔ… Κι όσο για σένα, ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΣ.
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! ·  1

      • Nikos Zervos ONTOS…BOUZOUKI…TI SOU FTEXANE TA …SENARIA;;;;;;KE GIA FAPES DEN EINE TO ELLINIKO SINEMA…………..OI GENIKEFSEIS EINE GIA FAPES POLES
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! ·  1

      • Danae Papadopoulou Τα σενάρια δείχνουν ότι δεν έχετε ούτε λογική ούτε ικανότητα να καταλάβετε ότι δε γουστάρουμε επανάληψη των τηλεοπτικών μαλακιών.
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! ·  1

      • Danae Papadopoulou Χώνεψέ το: Φαγητό + Σκατά = Σκατά.
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! ·  1

      • Anta Iliopoulou DEN BORO NA KATALAVO GIATI TOSO MENOS GIA MIA PROSOPIKH EPILOGH…
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! ·  1

      • Nikos Zervos DEN ME XEREIS.DEN KANO TILEORASI..KE SY ME BERDEVEIS ME ..KAPOUTZIDI……………….
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

      • Nikos Zervos O DRAKOULAS TON EXARXEION EINE TILEOPTIKI MALAKIA;;;;;;;;;;;;;I….O EXORISTOS;;;;;MATHE PROTA GIA TI…MILAS.
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

      • Danae Papadopoulou Μήπως γιατί ρε Άντα αυτή η επιλογή είναι ένα κόμμα που έχει ΠΟΥΛΗΣΕΙ την Ελλάδα στους τραπεζίτες και τους οικονομικούς δολοφόνους;
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! ·  2

      • Nikos Zervos APO TO PROI OPOTE BENO…ME VRIZOUN AGRIA ANTA………..PSYXIATRO EXEI TO FB;;;;;;;;;;
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! ·  2

      • Danae Papadopoulou Ώχου το καημένο…
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

      • Nikos Zervos DANAE..MIN ISOPEDONEIS OLO TO ELINIKO CINEMA…EINE ADIKO.
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

      • Danae Papadopoulou Πού’σαι βρε Βασιλάκη Καΐλα! Πού’σαι Μάρθα Βούρτση! Πού’σαι Νίκο Ξανθόπουλε και Κλαψ Λυγμ Φιλμς να γυρίσετε ταινία με τον καημένο το Νίκο Ζερβό που ξαφνικά ΟΛΟΙ πάθανε παράκρουση και τον βρίζουν επειδή μπαίνει υποψήφιος με τους αληταράδες που μαζί με το ΠΑΣΟΚ ξεπούλησαν τη χώρα και τους κατοίκους της…
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! ·  2

      • Anta Iliopoulou ESY FTAIS POU SYNEXIZEIS KAI APOLOGISE GIA KATI POU GOUSTAREIS NA KANEIS….ESY TH EIDES SOTHRAS TOU KRATOUS…OI ALLOI THN EIDAN SOTHRES DIKOI SOU XOXOXOXO
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! ·  1

      • Nikos Zervos YPRXEI O PERAKIS O FERRIS OI TENIES TOU NIKOLAIDI……….OLES XALIA EINE;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
        Πριν από 59 λεπτά · Μου αρέσει! ·  2

      • Nikos Zervos AFTO ME ENDIAFEREI PERISOTERO…….DANAE
        Πριν από 58 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Anta Iliopoulou PARA TAFTA M ARESEI POU SE VRIZOUN…DEIXNEI POS EKANES DORO XONTRO!!!!MHN EKPLAGEIS AN SE DEIS NA VGAINEIS FILE MOU
        Πριν από 57 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1

      • Danae Papadopoulou Ο Περράκης κοπιάρει τον εαυτό του εδώ και χρόνια. Τον Νικολαΐδη ούτε που τον ξέρω. Φέρρη έχω δει, δεν τρελάθηκα. Και στην τελική, το θέμα δεν είναι το ότι οι ταινίες του ΕΛ “κινηματογράφου” είναι συνήθως της πλάκας και κάνουν τις αμερικλανιές να μοιάζουν αριστουργήματα του Κουροσάβα, αλλά το ότι το πολιτικό σου αισθητήριο είναι ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ (στην καλύτερη περίπτωση) ή μάλλον το ότι, για αυτά που υπόσχεται η υποψηφιότητα (ή μάλλον υποσχόταν, γιατί ΝΔ και ΠΑΣΟΚ έχουν απαξιωθεί τελείως στα μάτια του κόσμου), δε διστάζεις να συνεργαστείς με αληταράδες.
        Πριν από 56 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Danae Papadopoulou Για κάτσε, ο Φέρρης δεν είναι που χρωστάει κάμποσα στο δημόσιο και του βάλανε βραχιολάκια σήμερα;
        Πριν από 56 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Nikos Zervos AN DEN XEREIS NIKOLAIDI…KOURELIA KE GLYKIA SYMORIA—-MIN MILAS.DESTA PROTA KE META……
        Πριν από 55 λεπτά · Μου αρέσει! ·  2

      • Nikos Zervos ELA TORA,,,PROEKLOGIKES SAXLES ME TON FERRI…NTROPI
        Πριν από 54 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1

      • Nikos Zervos DANAE…GIA POLITIKI…VRISE OSO THES GIA ELLINIKO CINEMA…..EISE ASXETI…
        Πριν από 53 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1

      • Anta Iliopoulou nIKO…OI KYRIES EXOUN VGEI AP TA ROUXA TOUS M AFTA POY AKOUN PROFANOS!!!!!
        Πριν από 53 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Danae Papadopoulou Δεν έχω καμιά όρεξη να τα δω. Κάνεις σαν τον παπάρα τον Eric Clapton (τον υποστηρικτή του φασιστικού British National Party) που έλεγε ότι παλιότερα δε δεχόταν να μιλήσει σε όποιον δεν ήξερε τον Robert Johnson. Είσαι εντελώς κουκουρούκου, πραγματικά. Το τέλος της λογικής. Εδώ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΛάΟΣ έχουν εξαθλιώσει την κοινωνία κι εσύ πετάς τη μπάλα στην εξέδρα.
        Πριν από 52 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Nikos Zervos SORRY DANAE DEN XEREIS…….VASIKA PRAGMATA…GIA NA ISOPEDONEIS OLO TO ELLINIKO CINEMA….
        Πριν από 52 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Danae Papadopoulou Νίκο Ζερβέ ή αλλιώς Άντα Ηλιοπούλου, κόφτε το sock puppetry. Σας πήραμε χαμπάρι ότι είστε το ίδιο πρόσωπο. Ακριβώς ΙΔΙΑ στίξη, ακριβώς ΙΔΙΟΣ τρόπος γραφής, ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΚΦΟΡΑ ΛΟΓΟΥ. Άμα θες ρε Ζερβέ να τρολλάρεις, τουλάχιστον κάντο σωστά, γιατί είσαι ΕΝΤΕΛΩΣ FAIL TROLL.
        Πριν από 51 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1

      • Nikos Zervos ERICK KLAPTON….PAPARAS;;;;;;ASTO…DEN EXOUME NA POUME TIPOTA……NTROPI SOU MONO GIA ERIK
        Πριν από 51 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Anta Iliopoulou XAXAAXX GEIA SOU RE DANAE…MOU FTIAXES TO KEFI VRADIATIKO…NA SAI KALA…EIXA TOSO KAIRO NA GELASO ETSI
        Πριν από 50 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Nikos Zervos DANAE LES BOURDES………..
        Πριν από 50 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Danae Papadopoulou Καρφώνεσαι Νίκο… Καρφώνεσαι…
        Πριν από 50 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Danae Papadopoulou Άμα δεν είσαι ικανός να τρολλάρεις, ΜΗΝ τρολλάρεις… Γιατί θα σε κάνουμε LOLcow και θα σε βάλουμε σε καμιά Φρικηπαίδεια ή σε καμιά Encyclopedia Dramatica…
        Πριν από 49 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Nikos Zervos EISE ANEDESTATI,…..DEN EINE EXYPNADA NA LES PAPARA TON KLAPTON===XODRI MALAKIA EINE…..
        Πριν από 49 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Danae Papadopoulou Παπάρας και ΦΑΣΙΣΤΑΣ είναι. Έχεις διαβάσει τις ρατσιστικές δηλώσεις του κατά των μεταναστών;
        Πριν από 49 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1

      • Marx Factor ναι αλλα εσενα μπορουμε να σε πουμε παπαρα ετσι?
        Πριν από 48 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1

      • Nikos Zervos DEN TROLLARO VRE ZOON.ESY EISE TROLL APO MONI SOU””
        Πριν από 48 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Nikos Zervos O KLAPTON;;;;;FASISTAS;;;TI EISE;;;XAZOARISTERI;;;;;;;;;ELEOS
        Πριν από 47 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Danae Papadopoulou Εγώ μπορεί να είμαι troll, μπορεί να είμαι ό,τι γουστάρω. Εσύ όμως είσαι wannabe troll. Και μην περιμένεις ότι με το sock puppetry θα κερδίσεις πόντους. Αφού βρωμοκοπάει ο τρόπος γραφής, ολόιδιος ανάμεσα σ’εσένα και την “Άντα Ηλιοπούλου”.
        Πριν από 47 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1

      • Nikos Zervos OPOIOS LEI TON KLAPTON PAPARA EINE ASXETOS……….
        Πριν από 47 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Danae Papadopoulou A ναι; Μάλλον εσύ είσαι ντιπ αδιάβαστος για τον Κλάπτον. Και μάθε να τον γράφεις σωστά.
        Πριν από 46 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Nikos Zervos KE MILAEI GIA ELLIN CINEMA XORIS NA XEREI KAN TON NIKOLAIDI;;;;;;;;
        Πριν από 46 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Danae Papadopoulou https://en.wikipedia.org/wiki/Eric_Clapton#Controversy_over_remarks_on_immigration

        en.wikipedia.org
        On 5 August 1976 Clapton provoked an uproar and lingering controversy when he sp…Δείτε περισσότερα
        Πριν από 46 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Marx Factor δεν σε ξερω δε με ξερεις αλλα ζητάς τη ψηφο μου…Μηπως θαπρεπε για να γνωριστουμε καλυτερα να κανουμε καμμια σχέση…οχι επιπολαιη …να 7-8 μηνες…και μετα να σε γνωρισουνε και οι αλλοι ψηφοφοροι σου αντιστοιχα μεχρι να πιάσεις το μετρο…βεβαια μεχρι τοτε θα εχουμε ψοφησει και εμεις και εσυ…και ετσι η ανθρωποτητα θα απαλλαγει απο εναν που ηθελε να εξουσιαζει ανθρωπους και απο τους βλακες εμας που το πιστέψαμε
        Πριν από 46 λεπτά · Μου αρέσει! ·  2

      • Danae Papadopoulou Τι είχε πει ο αγαπημένος σου ο Κλάπτον το 1976…On 5 August 1976 Clapton provoked an uproar and lingering controversy when he spoke out against increasing immigration during a concert in Birmingham. Visibly intoxicated, Clapton voiced hi…Δείτε περισσότερα

        en.wikipedia.org
        On 5 August 1976 Clapton provoked an uproar and lingering controversy when he sp…Δείτε περισσότερα
        Πριν από 45 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1

      • Nikos Zervos MARX EISE..EKTOS THEMATOS
        Πριν από 45 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Danae Papadopoulou Τις ίδιες μαλακίες που λένε οι χρυσαυγίτες για τους μετανάστες τώρα στην Ελλάδα, ΑΚΡΙΒΩΣ τις ίδιες μαλακίες έλεγε κι ο Κλάπτον… Απόλαυσέ τον!
        Πριν από 44 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Nikos Zervos DANAE EINE MEGALOS MOUSIKOS KE SY….MIA ASXETI………………………………………………….
        Πριν από 44 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Marx Factor τι λες? καλο δεν ακουγεται? …σκεψου ενα μικρο βημα για τον ανθρωπο ενα τεραστιο αλμα για την ανθρωποτητα!…να πεθάνουν και οι ηγετες και οι βλακες που τους στηριζουνε….
        Πριν από 44 λεπτά · Μου αρέσει!

      • George Naksman Μπαα… Ο Νικόλας είναι γνήσιος. Αλλά γουστάρουμε Αντα Τρολοπούλου! Είχε 10 χρόνια συνήγορο τον αρχηγό του Εθνικού Μετώπου Μάκη Βορίδη!
        Πως ν’αγαπήσετε έναν φασίστα… Λατρεμένη!!
        Πριν από 43 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1

      • Danae Papadopoulou Δεν πα’να είναι κι ο Παγκανίνι νεκραναστημένος. ΧΕΣΤΗΚΑ. Ο Κλάπτον είναι ένα ρατσιστικό σκατό με μυαλά χρυσαυγίτη.
        Πριν από 43 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1

      • Nikos Zervos PROKALEI LYPISI NEA PEDIA;;;NA MIN SEVONTE AXIES………..
        Πριν από 43 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Danae Papadopoulou Ποιες αξίες; Έναν κιθαρίστα που έχει να βγάλει αξιόλογη δουλειά από τότε που διαλύθηκαν οι Cream και είναι δηλωμένα ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ενώ όλη του η καριέρα χτίστηκε πάνω στο κατακλέψιμο των όσων κάνανε οι μαύροι μουσικοί;
        Πριν από 42 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1

      • Danae Papadopoulou Θέλετε σεβασμό; ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΤΟΝ!
        Πριν από 42 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Nikos Zervos MOU FTANEI GIA SIMERA…….KE MIN FTYNEIS TOSO EFKOLA OLO TO ELLINIKO CINEMA……….DEN TO XEREIS….KE EISE THRASYTATI
        Πριν από 41 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Danae Papadopoulou
        In a 2004 interview with Uncut, Clapton referred to Powell as “outrageously brave”, and stated that his “feeling about this has not changed”, because the UK is still “… inviting people in as cheap labour and then putting them in ghettos.”…Δείτε περισσότερα
        Πριν από 41 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Danae Papadopoulou Θρασύς είσαι ΕΣΥ που έρχεσαι και ζητάς να σε στηρίξουμε όταν συμμαχείς με αυτούς που συνεργάζονται με την οικονομική κομαντατούρ.
        Πριν από 41 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Nikos Zervos FTANEI…….
        Πριν από 41 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Nikos Zervos PIA KOMANTATOUR VRE ASXETI;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;PSEFTOARISTERI;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
        Πριν από 40 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Danae Papadopoulou Φτάνει; Ακόμα δεν άρχισα! Μου θες και να σε ψηφίσουμε… Τρομάρα σου! Ξέχνα το! Έχεις να φας μαύρο που θα νομίζεις ότι είσαι σε σκοτεινή καρβουναποθήκη!
        Πριν από 40 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Nikos Zervos THRASOS TIS AGNOIAS
        Πριν από 39 λεπτά · Μου αρέσει! ·  2

      • George Naksman Χαχαχαχαχαχαχαχαχα…. Ουτε σενάριο από ταινία του Ζερβού αυτοί οι διάλογοι….
        Πριν από 39 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1

      • Danae Papadopoulou Κομαντατούρ βρε εξυπνάκια! Όλοι οι οικονομικοί και πολιτικοί αναλυτές του εξωτερικού λένε ΑΝΟΙΧΤΑ ότι η Ελλάδα τελεί υπό ΚΑΤΟΧΗ από τη Γερμανία και το ΔΝΤ κι εσύ λες μαλακίες!
        Πριν από 39 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Nikos Zervos SOU ZITISA VRE SOURGELO NA ME…PSIFISEIS;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
        Πριν από 39 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Nikos Zervos ARISTEROFANTASMENA PLASMATA….KALINYXTA
        Πριν από 38 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1

      • Thodoros Tselepis Τέλειος διάλογος…..Τώρα τι να πεις για κάποιον που κατεβαίνει με τη ΝΔ να μας σώσει και νομίζει πως επιτελεί και έργο…Απο τη μία ο Ζερβός απο την άλλη ο Ρένος Χαραλαμπίδης ο Άλκης Στέας μόνο δεν πρόλαβε γμτ…πέθανε νωρίς!!!
        Πριν από 37 λεπτά · Μου αρέσει! ·  2

      • Danae Papadopoulou Και θες και να σε ψηφίσουμε! Τι θα κάνεις ρε έτσι και σε ψηφίσουμε; Θα ψηφίσεις να πάνε οι μισθοί μας στα πενήντα ευρώ το μήνα για να πληρώνουμε τα πανωτόκια και τα σουλτανικά δάνεια; Αυτό θα κάνεις; Τι ρωτάω μωρέ; Αφού ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ! Είδες ευκαιρία, μια ελπίδα να παίρνεις τις παχυλές απολαβές του ΒΟΛΕΥΤΗ κι έβαλες υποψηφιότητα με τους άθλιους! Σε πήραμε χαμπάρι κι εσένα κι όλους σας!
        Πριν από 37 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1

      • Danae Papadopoulou Πνευματικός και καλλιτεχνικός κόσμος σου λέει μετά! Καμαρώστε πνευματικούς ανθρώπους με πολιτικό παράστημα!
        Πριν από 37 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Nikos Zervos AN ME PSIFISEIS ESY…….THA SOU KANO MYNISI GIA DYSFIMISI AMORFOTO…ON
        Πριν από 36 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Marx Factor αυτο προσπαθουμε να θεμελιωσουμε…πως ακριβως βριζετε αυτους που δεν θελουν να σας ψηφισουν και πως θα χαιδεψετε αυτους που θελουνε…ο ανθρωπινος σεξουαλισμός εχει αναγκη και τα δυο…σε θελω και αντρα και γλκουλη….μεχρι τωρα λεω δεν σε ψηφιζω….κανε με τωρα να σε θελω….δειξε μου τι εχεις για μενα…τι θα κανεις για να με εξιτάρεις….ελα μου…ελα μου…μη ντρεπεσαι…
        Πριν από 36 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1

      • Danae Papadopoulou Έννοια σου “πνευματικέ ταγέ” που μου θες και σίτιση στο Πρυτανείο, κανείς σοβαρός άνθρωπος δε θα σε ψηφίσει.
        Πριν από 35 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1

      • Nikos Zervos ASE MAS KE SY…………………………
        Πριν από 35 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Marx Factor και ειμαι σιγουρος οτι μπορεις να το αποδειξεις κιολας νικο μου…το οτι σε ψηφισα η οχι….κατι εχω καταλαβει για την μυστικοτητα αυτων των εκλογων κι εγω
        Πριν από 34 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Anta Iliopoulou
        AFTA TA KOUMOUNISTIKA THA SAS FANE!!!DEN BOREITE KAN NA DIAXORISETE THN MIA KATASTASH AP THN ALLH!!!!!DEN EIPA POS SYMFONO ME TA TSEKOURIA. EIPA POS HTAN DIKHGOROS MOU POLY KALOS SE EPIXEIRHMATIKA THEMATA KAI POLY SYNEPHS STIS YPOXREOSEIS T…Δείτε περισσότερα
        Πριν από 34 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1

      • Nikos Zervos DANAE PERA APO PLAKA EXEIS PROVLIMA XODRO….PROSVALES TON CLAPTON TO CINEMA….KLP
        Πριν από 34 λεπτά · Μου αρέσει!

      • Danae Papadopoulou Ήρθε και το sock puppet.
        Πριν από 34 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1

      • Thodoros Tselepis κ. Ζερβέ θέλω ταινία με μπουμπούκο και μπουμπούκα και γκεστ σταρ τον Μάκη τον Βορίδη να εγκαινιάζει την Ολυμπία οδό που δούλευα
        Πριν από 33 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1

      • Marx Factor Οχι Αντα μου…εναν φασιστα μια χαρα μπορουμε να τον διαχωρισουμε και απο το επαγγελμα του και απο το σωμα του
        Πριν από 33 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1

2) Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Nikos Zervos · 392 εγγεγραμμένοι
Πριν από 57 λεπτά ·
  • THRASYDEILA ONTA….TA ESVYSA….O EPOMENOS VLAX…TROEI REPORT…KE…BLOCK….
    Μου αρέσει! ·  · Κοινοποιήστε
    • Αρέσει σε 7 άτομα.
      • Thanassis Chimonas Μαζί σου Νίκο!
        Πριν από 55 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1
      • Nikos Zervos TI VRISIDI TROO APO KOBLEXIKOUS……………………………………..
        Πριν από 54 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1
      • Nikos Zervos SE ANAFERANE KE SENA THANASI….GIA PASOK KLP…TI FASISTAKIA
        Πριν από 54 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1
      • Nikos Zervos ELA FTANEI VRE AMORFOTA SKOUPIDIA…..
        Πριν από 51 λεπτά · Μου αρέσει!
      • Nikos Zervos TIN ADEIASAS THA PAROUME ZOA;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
        Πριν από 51 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1
      • Νανσυ Πανταζη Τσα…. παλι εδω…..
        Πριν από 44 λεπτά · Μου αρέσει! ·  2
      • Νανσυ Πανταζη Καλε… ηρθε και ο Θου-Χου…. χα,χα,χα
        Πριν από 44 λεπτά · Μου αρέσει! ·  2
      • Nikos Zervos ALLOS GIA BLOCK;;;;;;;;
        Πριν από 43 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1
      • Νανσυ Πανταζη Θα παιξουμε…;;;
        Πριν από 42 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1
      • Nikos Zervos BA TOUS BLOKARA…….AFTOUS POU VRIZANE…patsoures klp
        Πριν από 40 λεπτά · Μου αρέσει!
      • Νανσυ Πανταζη Μα γιατι…;;; Περνουσαμε τοσο ομορφα….
        Πριν από 38 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1
      • Nikos Zervos block stis aisxres vrisies koblexikon….antiriseis oses thelete……………………………………….
        Πριν από 37 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1
      • Basiliki Metatroulou Ζερβέ, υποθέτω δεν υπάρχει προοπτική για να γυρίσεις καμιά ταινία (έστω και σκουπιδοβίντεο σαν κάτι Θηλυκά Θηριοτροφεία),
        και είπες τώρα, στη δύση του βίου σου να ρίξεις καμιά ζαριά, μπας και σε παίξουνε τα μεγάλα λαμόγια, εεε;;; Και λέω “δύση του βίου σου” διότι η δύση της καριέρας σου συνετελέσθη καμιά 30αριά χρόνια πίσω, και εντάξει, καταλαβαίνω ότι είσαι οπαδός του “δημοσιότητα ας είναι, κι ας είναι και κακιά” και “ας με βρίζουν αρκεί να λένε σωστά το όνομά μου”, αλλά, ρε ανεκδιήγητε τύπε, έπρεπε να διαλέξεις τον Σαμαρά, τον άλλο χοντροκομμένο και στερημένο ανεκδιήγητο;;; (σαν να μοιάζετε, τώρα που το σκέφτομαι: και οι δυο προσπαθείτε εδώ και 40 χρόνια να κάνετε κάτι για να ασχοληθει ο κόσμος μαζί σας και να παίξετε με τους μεγάλους, αλλά και οι δυο το ίδιο αποτυχία είστε στην τελική).
        Πριν από 37 λεπτά · Δεν μου αρέσει ·  2
      • Nikos Zervos dysi;;;;;;;;;;;BLOCK NUMBER
        Πριν από 36 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1
      • Romy Vasiliadis HHAhaha ola ok niko?
        Πριν από 34 λεπτά · Μου αρέσει! ·  1
      • Nikos Zervos NAI..PEZO ENA PEXNIDI====BLOCK NUMBER LEGETE
        Πριν από 32 λεπτά · Μου αρέσει!
      • Nikos Zervos BLOCK TOUS KOBLEXIKOUS….THA TO PEZOUME KATHE VRADY….GIA NA AREOSOUME…….
        Πριν από 31 λεπτά · Μου αρέσει!
      • Δημήτρης Βάσσιος Δ’ Παίδες… σεμνά και ήρεμα παρακαλώ με τους ανθρώπους των γραμμάτων και των τεχνών…
        Μετά τη γκέλα της κυρίας Μπάρμπα χρειαζόταν ένα αντίβαρο από την πλευρά του δημοκρατικού τόξου για τη σωτηρία της δημοκρατίας και της πατρίδας μας…
        Εύγε κύριε Ζερβέ !!! Αφού τόσα χρόνια δεν σας άφησε το βαθύ ΠΑΣΟΚ να μεγαλουργήσετε, σας συγχαίρω για την επιλογή σας που μεταξύ άλλων είναι μια ανεκτίμητη προσφορά στον πολιτισμό μας !!!
        Πριν από 30 λεπτά · Μου αρέσει!

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

RE KOBLEXES......POU EIDATE TO EPIC FDAIL;;;;;;AFOU EGO AAPARAGO SYXNA TIS BOURDES SAS.....