Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Απ. Γκλέτσος: "Εργολάβος μου πρότεινε μίζα και του έσπασα τα μούτρα"


Anti-ntp:Μπράβο Απόστολε για άλλη μια φορά!
Τον έδειρε το πρωί μέσα στο γραφείο του, όταν πήγε να του μάθει τη δουλειά με τις μίζες.

Ξύλο στη "μίζα" έδωσε ο Απόστολος Γκλέτσος, όταν το πρωί Λαμιώτης εργολάβος πήγε στο γραφείο του και του πρότεινε να κάνουν μαζί τη "δουλειά" σε διάφορα έργα, φυσικά με το αζημίωτο. "Μην είσαι κορόιδο, είπε...
στον Απόστολο Γκλέτσο, θα σου μάθω εγώ τη δουλειά" Τη δεύτερη φορά που του είπε "μην είσαι κορόιδο", έπεσε και το πρώτο "μπουκέτο" όπως είπε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος. Οι συνεργάτες και οι υπάλληλοι του Δήμου, αλλά και όσοι πολίτες ήταν έξω από το γραφείο του Δημάρχου είδαν τον Απόστολο Γκλέτσο να τον βγάζει έξω δέρνοντας. Δείτε τι είπε ο Δήμαρχος για το περιστατικό στο LamiaReport.gr

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μπραβο ρε λεβεντη αποστολε πατριωτη αρχοντα

Ανώνυμος είπε...

Να αγιασει το χερι σου λεβεντη μου!!!! Και αμα θες ελα και απο το δικο μου το χωριο εδω λιγο πιο πανω απο σενα θεσσαλια ειμαστε οπου εκει θα δερνεις καθε μερα με τη ψυχη σου και με βαρδιες με τα λαμογια της ιδιας συνομωταξιας που το λυμαινονται και το Δημαρχο-Μινι-Γαπ που εχουμε, αλλα εκει βοηθαω και εγω εχεις το λογο μου!!!!

ΣΚΥΛΛΙΑΣ είπε...

ΕΥΓΕ ΑΠΟΣΤΟΛΕ,ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ρε πανο παρτον στο κομμα τετοιους μαγκες θελουμε .

Ανώνυμος είπε...

Να αγιάσει το χέρι σου παληκάρι μου!
Τέρμα οι ευγένειες με τα λαμόγια.
Εσένα θέλουμε για Πρωθυπουργό!

Ανώνυμος είπε...

ΕΥΓΕ ΡΕ ΦΙΛΕ !!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΥΓΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ...ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ...ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

πολυ καλα εκανες.τετοιους ανθρωπους θελουμε.εισαι απο τις εξαιρεσεις.μακαρι να βρεθουνε κι αλλοι σαν κι εσενα.τα σκουλικια που εχουμε στο κεφαλι μας εχουν στεγνωσει.

anoixti-matia.blogspot.com είπε...

Ρε Γλέτσο φτιάξε ενα κόμμα να σε βγάλουμε πρωθυπουργό να σε δω να πλακώνεις την Μερκελ και τον Μπαρόζο. Αυτό θελω μονο