Προσέξτε, πώς ένας οποιοσδήποτε Μικρομεσαίος Επιχειρηματίας θα σκέφτονταν σε παρόμοιες οικονομικές Κρίσεις, ενώ οι δικοί μας αποδεικνύουν ότι παίζουν ενσυνείδητα το παιγνίδι της Τρόικας!
Σχεδόν 300.000 λιγότερα οχήματα Ι.Χ. και Δ.Χ. θα κινηθούν φέτος... καθώς χιλιάδες φορολογούμενοι παρέδωσαν τις πινακίδες κυκλοφορίας ή απέσυραν τα οχήματά τους, για να μην πληρώσουν τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας. Αν τα τέλη κυκλοφορίας είχαν μειωθεί σε 100 ευρώ μέσο όρο, τα έσοδα του κράτους από τα 300.000 αυτοκίνητα θα ήταν 30.000.000 ευρώ. Αν τα αυτοκίνητα αυτά έβαζαν το καθένα από 30 ευρώ βενζίνη την 7μάδα και το κράτος έπαιρνε τα μισά (15 ευρώ) θα ήταν 300.000 Χ 15=4.500.000 ευρώ την εβδομάδα χ 52 εβδομάδες ο χρόνος=234.000.000 ευρώ. Σύνολο 264.000.000 ευρώ. Μετρήστε και τα παρακάτω…
Τα μισά αυτοκίνητα (150.000) θα περνούσαν ΚΤΕΟ το 2012 και θα πλήρωναν παράβολο συνολικά 6.000.000 ευρώ. ΣΥΝΟΛΟ 270.000.000 ευρώ. Αν υπολογίσουμε την απώλεια του ΦΠΑ από ανταλλακτικά, την απώλεια του ΦΠΑ από παροχή υπηρεσιών (εργατικά για επισκευές, service κ.τ.λ.), και την απώλεια του ΦΠΑ από ασφαλιστήρια συμβόλαια, φτάνουμε στο σύνολο των 500.000.000 ευρώ. Με την απόσυρση των παλαιών αυτοκινήτων και την πτώση κίνησης στα συνεργεία θα απολυθούν υπάλληλοι, οι οποίοι θα μπουν στον ΟΑΕΔ .
Δηλαδή φτάνουμε κόστος περίπου 600.000.000 ευρώ !
ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΗΤΑΝ 100 ΕΥΡΩ, ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΜΕΣΑ /ΕΜΜΕΣΑ ΕΣΟΔΑ 600.000.000 ΕΥΡΩ.
ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΑΝ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ ΤΟ 2011 ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ και τα χαράτσια ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ / συντάξεις? 740.000.000 ΕΥΡΏ.
ΘΕΛΟΥΝ…ΚΡΕΜΑΣΜΑ Η ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ;
Το παρόν εστάλη στο e-mail του Ramnousia από αναγνώστη
πηγη
Σχεδόν 300.000 λιγότερα οχήματα Ι.Χ. και Δ.Χ. θα κινηθούν φέτος... καθώς χιλιάδες φορολογούμενοι παρέδωσαν τις πινακίδες κυκλοφορίας ή απέσυραν τα οχήματά τους, για να μην πληρώσουν τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας. Αν τα τέλη κυκλοφορίας είχαν μειωθεί σε 100 ευρώ μέσο όρο, τα έσοδα του κράτους από τα 300.000 αυτοκίνητα θα ήταν 30.000.000 ευρώ. Αν τα αυτοκίνητα αυτά έβαζαν το καθένα από 30 ευρώ βενζίνη την 7μάδα και το κράτος έπαιρνε τα μισά (15 ευρώ) θα ήταν 300.000 Χ 15=4.500.000 ευρώ την εβδομάδα χ 52 εβδομάδες ο χρόνος=234.000.000 ευρώ. Σύνολο 264.000.000 ευρώ. Μετρήστε και τα παρακάτω…
Τα μισά αυτοκίνητα (150.000) θα περνούσαν ΚΤΕΟ το 2012 και θα πλήρωναν παράβολο συνολικά 6.000.000 ευρώ. ΣΥΝΟΛΟ 270.000.000 ευρώ. Αν υπολογίσουμε την απώλεια του ΦΠΑ από ανταλλακτικά, την απώλεια του ΦΠΑ από παροχή υπηρεσιών (εργατικά για επισκευές, service κ.τ.λ.), και την απώλεια του ΦΠΑ από ασφαλιστήρια συμβόλαια, φτάνουμε στο σύνολο των 500.000.000 ευρώ. Με την απόσυρση των παλαιών αυτοκινήτων και την πτώση κίνησης στα συνεργεία θα απολυθούν υπάλληλοι, οι οποίοι θα μπουν στον ΟΑΕΔ .
Δηλαδή φτάνουμε κόστος περίπου 600.000.000 ευρώ !
ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΗΤΑΝ 100 ΕΥΡΩ, ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΜΕΣΑ /ΕΜΜΕΣΑ ΕΣΟΔΑ 600.000.000 ΕΥΡΩ.
ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΑΝ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ ΤΟ 2011 ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ και τα χαράτσια ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ / συντάξεις? 740.000.000 ΕΥΡΏ.
ΘΕΛΟΥΝ…ΚΡΕΜΑΣΜΑ Η ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ;
Το παρόν εστάλη στο e-mail του Ramnousia από αναγνώστη
πηγη
2 σχόλια:
ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΣΤΟΧΟ,ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΕΝΑ ΜΕΣΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ!!
για καντε και μια απλη μετρηση ρε παιδια με τα χαρατσια γιατι εμενα δεν μου βγαινουν οι αριθμοι...
λενε για 700.000.000 εσοδα ετσι?
με εναν απλο μικρο μεσο ορο εμενα μου βγαινουν κοντα τα 3 δις
αν λαβουμε υποψην τα σπιτια( πολλοι εχουν 2-3 διαμερισματα που τα νοικιαζουν) τα μαγαζια που στεγαζοντε ολες οι επιχειρησεις καθως επισης μεχρι και τα κοτετσια και γενικα οπου υπαρχει ρευμα(υπολογιστε πως τα αυθαιρετα φτανουν το 1.000.000,υπολογιστε τα νομιμα........
Δημοσίευση σχολίου