Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Πανικός της Ν.Δ στο Βόλο ...τρέμουν τον Καμμένο και άρχισαν την λάσπη (Ηχητικό)


Θ. ΝΑΚΟΣ: Εμένα μου προκαλεί γέλιο, δεν είναι σοβαρός ο κ. Καμμένος (Ηχητικό)Θ. ΝΑΚΟΣ: Εμένα μου προκαλεί γέλιο, δεν είναι σοβαρός ο κ. Καμμένος (Ηχητικό)
ΑΚΟΥΣΤΕ: "Δεν τον εμπιστεύομαι εγώ τον Καμμένο. Τον ξέρω από το '90, δεν τον εμπιστεύομαι. Με συγχωρείται, αλλά ξέρω τον άνθρωπο. Το να ρίχνει... φωτοβολίδες και να λέει διάφορα πράγματα, τα οποία είναι από συνομωσιολογία έως πράγματα ανεφάρμοστα, εμένα προσωπικά μου προκαλεί γέλιο, δεν είναι σοβαρός ο κ. Καμμένος...",(Σχόλιο :Αφού τον ήξερες  απο το 90 τί γύρευες σε ενα κόμμα που δεν έχει σοβαρούς Νάκο;)
δήλωσε νωρίτερα, μιλώντας στο "Marconi Radio 96,1 F.M." του Βόλου και στην εκπομπή "Όλα στη φόρα" του Γιώργου Κουμιώτη, ο πρώην υφυπουργός και νυν Βουλευτής Μαγνησίας αλλά και υπεύθυνος Τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Ν.Δ., Θανάσης Νάκος.

Ακούστε τις σχετικές του δηλώσεις:

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΡΧΙΣΑΝΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΟΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΘΝΟΠΑΤΕΡΕΣ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΣΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΥΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ Ο ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΣΟΥ ΣΤΗ ΝΔούλα ΠΩΣ ΑΠΟΔΕΧΟΣΟΥΝ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ?
ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΛΑΣΠΗΣ ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ Ο ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΕΝΟΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑΣ ΝΑΚΟ ΟΤΑΝ ΕΣΥ ΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΥΠ. ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΤΟ 2004 ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΚΟΠΗ ΤΟΝ.....ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ
ΤΑ ΘΥΜΑΣΑΙ? ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ 2004?
Η ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ?

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ ΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ.......ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΤΟΜΣΕΝ ΚΑΙ ΨΗΦΗΖΕΙΣ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΠΑΙΖΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΡΕΜΑΛΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΤΡΕΣ ΣΤΟ ΒΟΛΟ

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΝΕΒΗ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΝΑ .Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες για να μην φέρω σε δύσκολη θέση τον αξιωματικό υπηρεσίας .Παρουσιάζομαι στο τμ. ασφαλείας κάπου στην Αθήνα , το γραφείο του αξιωματικού υπηρεσίας και ο χώρος –κράτησης είναι μαζί , μέσα υπάρχει το αδιαχώρητο ,τρεις ρουμάνοι δυο ελληνίδες ,δυο πακιστανοί ένας βούλγαρος ένας απροσδιορίστου εθνικότητας , εγώ εκεί ,ο αξιωματικός υπηρεσίας εκεί ,αστυνομικοί φέρνουν καινούργιους , εγώ τα έχασα ρωτώ το παλικάρι ,που θα τους βάλεις όλους αυτούς χωράτε ? Όχι μου απατάει . Εδω είναι το κρατητήριο ? τον ξαναρωτάω . Κάτω είναι αλλά είναι τίγκα , μου απάντα. Ρε παιδιά εγώ σας έκανα ποδαρικό και πλάκωσαν όλοι σήμερα ? Όχι ρε φίλε ,έτσι είναι κάθε μέρα . Και τι κάνετε ? τον ξανά ρωτώ .Τους ποιο πολλούς τους αφήνουμε τι να τους κάνουμε ? μου απάντα . Και τότε γιατί τους πιάνετε ? τον ξαναρωτάω ? Έξι επτά δευτερόλεπτα σιωπή και μετά , χμμμ. Κατάλαβα ,κατάλαβα, του ξανά λέω εγώ . Τα πρόσωπα των παιδιών που για πεντακόσια και για εξακόσια ευρώ που συγχρωτίζονται με το κάθε κατακάθι εξαγριωμένα ,σφιγμένα ,αγανακτισμένα ,με εμφανή τα σημάδια της οργής ,δεν έκανα άλλες ερωτήσεις ,και τι να ρωτήσω ? αυτά τα παιδιά που για μια χούφτα ευρώ κάθε μέρα βάζουν το κεφάλι τους στον κουβά είναι τα μεγαλύτερα θύματα ,αυτούς βάζει ο κάθε Νακος και ο κάθε Παπουτσής μπροστά για να κάτσουν στην εξέδρα των επισήμων ανενόχλητοι και να τους τραβήξει η κάμερα του ΣΚΑΙ .
Ποπεσκου ,ποιος είναι ο ποπεσκου ?εγκο απαντά ένας από το βάθος .πάρε τα χαρτιά σου και εξαφανίσου , άμα σε ξανά βρούμε εκεί θα πας μέσα .
Θλίψη ,αύριο ξημερώνει 25 Μάρτιου ,ο Νακος θα είναι κάπου σε καμία εξέδρα κορδωμένος για να τον τραβήξουν τα κανάλια ,Κύριε Νακο χρόνια πολλά για αύριο .