Για να σερβίρει στοχευμένη διαφήμιση.
Η Google σχεδιάζει να «κατασκοπεύει» τους εξωτερικούς ήχους στο κινητό τηλέφωνο των χρηστών κατά τις κλήσεις τους για να βομβαρδίζουν με προσαρμοσμένες διαφημίσεις...
.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Daily Mail, οι διαφημίσεις θα μπορούν να προσαρμόζονται σύμφωνα με τον ήχο που ακούγεται γύρω από τον οποιονδήποτε μιλάει με smartphone, εάν η πατέντα αυτή της Google γίνει πραγματικότητα.
Ο κολοσσός των μηχανών αναζήτησης έχει σχεδιάσει μία πατέντα, την οποία ονομάζει «Διαφήμιση βάσει των συνθηκών περιβάλλοντος».
Οπως αναφέρει και ο τίτλος, δεν είναι απλά οι ήχοι που θα χρησιμοποιούνται για να προσδιορίζουν τι διαφήμιση θα βλέπει κανείς στο κινητό του τηλέφωνο. Η καινοτομία κάνει λόγο επίσης για συνθήκες περιβάλλοντος, όπως η θερμοκρασία, το φως, η υγρασία και η σύσταση του αέρα.
Οι διαφημιστές αναμένεται να εξειδικεύσουν ότι τις διαφημίσεις θα βλέπουν οι χρήστες των οποίων οι συνθήκες περιβάλλοντος θα πληρούν τα κριτήρια.
Για παράδειγμα, διαφημίσεις για αιρ κοντίσιον θα στέλνονται σε χρήστες που βρίσκονται σε περιοχές με υψηλές θερμοκρασίες, ενώ αντιστοίχως διαφημίσεις για χειμωνιάτικα παλτό θα στέλνονται σε χρήστες που ζουν σε περιοχές με πολύ κρύο.
Πρόσφατα η Google βρέθηκε στο επίκεντρο επικρίσεων με χρήστες να εκφράζουν ιδιαίτερες ανησυχίες για την νέα της πολιτική απορρήτου.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22769&subid=2&pubid=63634508
id-ont.blogspot.com
Η Google σχεδιάζει να «κατασκοπεύει» τους εξωτερικούς ήχους στο κινητό τηλέφωνο των χρηστών κατά τις κλήσεις τους για να βομβαρδίζουν με προσαρμοσμένες διαφημίσεις...
.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Daily Mail, οι διαφημίσεις θα μπορούν να προσαρμόζονται σύμφωνα με τον ήχο που ακούγεται γύρω από τον οποιονδήποτε μιλάει με smartphone, εάν η πατέντα αυτή της Google γίνει πραγματικότητα.
Ο κολοσσός των μηχανών αναζήτησης έχει σχεδιάσει μία πατέντα, την οποία ονομάζει «Διαφήμιση βάσει των συνθηκών περιβάλλοντος».
Οπως αναφέρει και ο τίτλος, δεν είναι απλά οι ήχοι που θα χρησιμοποιούνται για να προσδιορίζουν τι διαφήμιση θα βλέπει κανείς στο κινητό του τηλέφωνο. Η καινοτομία κάνει λόγο επίσης για συνθήκες περιβάλλοντος, όπως η θερμοκρασία, το φως, η υγρασία και η σύσταση του αέρα.
Οι διαφημιστές αναμένεται να εξειδικεύσουν ότι τις διαφημίσεις θα βλέπουν οι χρήστες των οποίων οι συνθήκες περιβάλλοντος θα πληρούν τα κριτήρια.
Για παράδειγμα, διαφημίσεις για αιρ κοντίσιον θα στέλνονται σε χρήστες που βρίσκονται σε περιοχές με υψηλές θερμοκρασίες, ενώ αντιστοίχως διαφημίσεις για χειμωνιάτικα παλτό θα στέλνονται σε χρήστες που ζουν σε περιοχές με πολύ κρύο.
Πρόσφατα η Google βρέθηκε στο επίκεντρο επικρίσεων με χρήστες να εκφράζουν ιδιαίτερες ανησυχίες για την νέα της πολιτική απορρήτου.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22769&subid=2&pubid=63634508
id-ont.blogspot.com
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου