Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Εισπρακτικές εταιρείες τραπεζών


Με αυτό το μήνυμα θέλω να απευθυνθώ στις τράπεζες και στις εισπρακτικές τους εταιρείες τους. Θα μιλήσω σε πρώτο πρόσωπο γιατί με αφορά άμεσα το θέμα.
Έχω κάποια ληξιπρόθεσμα δάνεια σε τρεις ελληνικές τράπεζες. Καθημερινά με παίρνουν πάνω από 10 τηλέφωνα η κάθε μία. Στο κάθε μου τηλέφωνο: σπίτι, δουλειά και 2 κινητά. Μιλάμε για 4χ10=40 τηλέφωνα η κάθε τράπεζα κάθε μέρα.
Φυσικά, από κάποια στιγμή και μετά έχω σταματήσει να τα σηκώνω. Πλέον δεν σηκώνω κανένα τηλέφωνο χωρίς όνομα. Του σπιτιού το βγάζω από την πρίζα. Τους είπα ότι έχω ζητήσει νέες ρυθμίσεις. Όλοι απαντούν ότι το σύστημά τους δεν εμφανίζει κάτι τέτοιο.
Έχω τα οικονομικά μου προβλήματα από μείωση μισθού, έρχονται συνέχεια φόροι, έχω δυο παιδιά άνεργα. Αν καταφέρουν και με λυγίσουν-τσακίσουν θα πάρουν τα λεφτά τους? Τι προσπαθούν με αυτό να αποδείξουν ? Λίγος σεβασμός στον συνάνθρωπο δεν βλάπτει.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

και εγω το ιδιο προβλημα , αδιαφορια θελει

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ, ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΠΙΤΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ κ.τ.λ. ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ , ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΣΧΟΛΗΣΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ , ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙΣ ΤΟΤΕ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΘΑ ΣΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΛΑ

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΧΡΩΣΤΑΩ ΣΕ ΟΧΤΩ ΤΡΑΠΕΖΕΣ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ, ΜΗΝ ΜΑΣΑΣ ΦΙΛΕ! ΤΑ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΛΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ, ΕΞΩΔΙΚΑ, ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ, ΤΕΒΕ, ΕΦΟΡΙΑ, ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ,ΨΥΧΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ! ΑΛΛΑΞΕ ΤΗΛΕΦΩΝΑ, ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΩΣ ΥΠΕΡΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΗΣ,ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΘΑ ΤΟ ΣΩΣΗΣ. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΥΛΗ, ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΠΙΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΗΣΥΧΟ. ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΤΟΙ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΒΑΘΜΟ!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

οταν σου τηλεφωνουν τους λες απλα κανατε λαθος δεν υπαρχει κανεις εδω με αυτο το ονομα

Ανώνυμος είπε...

Όλοι εσείς που παίρνατε δάνεια και πιστωτικές και υπογράφατε συμβόλαια με τους εγκληματίες της πατρίδος, ας προσέχατε. Καλύτερα να πεθάνω από την πίνα παρά να δανειστώ έστω ένα ευρώ.