Ὑπάρχουν πολλοὶ ποὺ θὰ φέρουν ἀντίλογο ἐπὶ τοῦ συγκεκριμένου. ‘Υπάρχουν καὶ πάρα πολλοί, ὅλο καὶ περισσότεροι, ποὺ θὰ συμφωνήσουν.Διαθέτω πλέον προσωπικὲς ἐμπειρίες γιὰ νὰ στηρίξω τὴν ἄποψί μου (ὄχι γνώμη) καὶ καταφθάνουν διαρκῶς νεότερες ἐπιβεβαιώσεις.
Δὲν ἔχω συμμετάσχει σὲ ἔρευνες, ἀλλὰ.... γνωρίζω πὼς γίνονται καὶ ἔχουν ἐκπληκτικὰ ἀποτελέσματα. Δὲν εἶμαι ἰατρός, ἀλλὰ ἀντιλαμβάνομαι τὰ ἐπιτεύγματα τῆς ἰατρικῆς. Καὶ εὐτυχῶς ἐπιβεβαιώνουν διαρκῶς τὸν τίτλο τῆς ἀναρτήσεως.
Τὸ κείμενον ἀπὸ τὸ newsboμb, δὲν εἶναι ἐπιβεβαίωσι ἐπιστημονική, ἀλλὰ μία κοινὴ πλέον παραδοχή ποὺ ἀρχίζει ἐπί τέλους νὰ βρίσκῃ τὸν δρόμο τῆς διαδόσεως.
Φιλονόη
Υ.Γ. Ἡ Εἰρήνη Μαυροπούλου εἶναι μία ἐρευνήτρια ποὺ κατέχει τὴν γλώσσα μας καὶ τὴν διδάσκει σὲ παιδιά. Ἐλπίζω νὰ εἶναι ὅλο καὶ περισσότεροι αὐτοὶ ποὺ θὰ ὁδηγήσουν τὰ παιδιά τους στὴν γνώσι.
Τα αρχαία ελληνικά είμαι μια ζωντανή γλώσσα και, όπως αποδεικνύουν έρευνες Ελλήνων και ξένων επιστημόνων, θεραπευτική, σύμφωνα με τον καθηγητή Παν/μιου Πατρών και μέλους του Εθνικού Συμβουλίου Έρευνας και Τεχνολογίας Σταύρο Παπαμαρινόπουλο.
Ο καθηγητής, που τα τελευταία χρόνια ασχολείται συστηματικά με την ελληνική γλώσσα και την αποκωδικοποίηση της ελληνικής μυθολογίας, παρουσιάζει αποκλειστικά στο newsbomb.gr όλες τις έρευνες που έχουν γίνει πάνω
στην δυναμική της ελληνικής γλώσσας και την επίδρασή της στον εγκέφαλο.
«Σύμφωνα με την θεωρία, του Καθηγητού της Φιλολογίας Eric Havelock η οποία στηρίζεται στον Πλάτωνα, το αρχαίο ελληνικό αλφάβητο προκάλεσε πακτωλό αφηρημένων εννοιών στον αρχαίο ελληνικό κόσμο, λόγω ενεργοποίησης του
εγκεφάλου των χρηστών του. Στον συνεδριακό τόμο των τετρακοσίων σελίδων «Alphabet and the Brain, έκδοση Springer του 1988» παρουσιάζονται τα συμπεράσματα πλήθους κορυφαίων επιστημόνων φιλολόγων, γλωσσολόγων και άλλων ειδικοτήτων πλην Ελλήνων αντιστοίχων ειδικοτήτων. Επιμελητές της έκδοσης ήταν ο Καθηγητής της Ιατρικής Charles Lumsden του Πανεπιστημίου του Τορόντο και ο Διευθυντής του Κέντρου Θεωρίας της Επικοινωνίας “Marchal McLuhan” Derrick De Kerckhove.» υποστηρίζει ο κ. Παπαμαρινόπουλος.
Τα επιστημονικά αποτελέσματα που υποστηρίζουν τη θεωρία του Havelock είναι τα εξής: Πρώτον η περιοχή Broca που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του εγκεφάλου ενεργοποιήθηκε λίγο περισσότερο λόγω του ελληνικού αλφαβήτου διότι χρησιμοποιήθηκαν επιτυχώς φωνήεντα σε γραφή για πρώτη φορά. Δεύτερον, ο ανθρώπινος εγκέφαλος επαναπρογραμματίστηκε επιτυχώς και τρίτον, η πιο πάνω αναφερθείσα συγκλονιστική μεταβολή στην λειτουργία του εγκεφάλου, προκάλεσε μία ουσιώδη αλλαγή στην ψυχολογία των
χρηστών του αλφαβήτου, από την οποία προέκυψε η ανάγκη επικοινωνίας των πολιτών δια της λειτουργίας του θεάτρου.
Οι δημοσιευμένες έρευνες της επιστημονικής ομάδας του ψυχιάτρου Ιωάννη Τσέγκου, παρουσιάζονται στο βιβλίο «Η εκδίκηση των τόνων». Σε αυτές, αλλά και σε νεώτερες έρευνες 1999-2010, απέδειξαν ότι οι μετρήσιμοι δείκτες της Λεκτικής Νοημοσύνης και της Αφαιρετικής Σκέψης με αποδεκτές τεχνικές επιταχύνθηκαν σε ομάδα 25 μη-δυσλεξικών παιδιών. Η διδασκαλία στα παιδιά αυτά καθώς και οι μετρήσεις των δεικτών άρχισαν από την ηλικία των 8 ετών και συνεχίστηκαν μέχρι και τα 12 χρόνια τους. Οι ίδιοι δείκτες επιβραδύνθηκαν στην ισάριθμη ομάδα μη-δυσλεξικών παιδιών τα οποία δεν διδάχθηκαν εβδομαδιαίως και εξωσχολικώς επί δίωρο την Αρχαία Γλώσσα. Ας σημειωθεί ότι οι δύο ομάδες διδάχθηκαν τα ίδια προγραμματισμένα μαθήματα στο κανονικό ωράριο η δε στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων έγινε με γενικώς αποδεκτό πρότυπο.
«Η αυστραλή πανεπιστημιακή ερευνήτρια Kate Chanock, έκανε ένα βήμα παράλληλο ως προς τον Ιωάννη Τσέγκο, διότι στο έργο της «Help for a dyslexic learner from an unlikely source: the study of Ancient Greek, Literacy 2006» περιγράφει πως κατέστησε ένα αγγλομαθή δυσλεξικό σε μη-δυσλεξικό με τα Αρχαία Ελληνικά! Εν τούτοις, από φέτος, τα μεν παιδιά της Αγγλίας του Δημοτικού στην περιοχή της Οξφόρδης, με επιστημονική πρόταση, επιπροσθέτως των μαθημάτων τους θα μαθαίνουν Αρχαία Ελληνικά, τα δε αντίστοιχης ηλικίας λληνόπουλα, μόνον με πολιτική απόφαση, δεν θα διδάσκονται την Αρχαία Γλώσσα ενώ θα έπρεπε, αλλά Αγγλικά!» τονίζει χαρακτηριστικά ο κ. Παπαμαρινόπουλος.
5 σχόλια:
ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ!!!! ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙ ΝΑ ΠΙΕΣΕΙ ΤΗΝ ΧΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ;; ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΟΝΕΙΣ;;;; ΑΥΤΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!! Αϊ ΣΙΧΤΙΡ ΠΙΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΖΩΑ!!
6:04 μ.μ. αυτή θα εισάγει τα εβραϊκά
ΝΑ ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΛΛΟΙΩΣΑΝ
H αναγνωση ενος αρχαιοελληνικου κειμενου βοηθαει;
13 Σεπτεμβρίου 2011 10:37 π.μ. όχι εάν διαβαστεί με νεοελληνική προφορά.Χρειάζεται συγκεκριμένο τόνο φωνής,μουσικότητα και αρμονία ανάμεσα σε κάθε ανάσα.Όλα αυτά έχουν χαθεί από την γλώσσα,όμως έχει διατηρηθεί σε γείτονές μας,τους Ιταλούς.Εάν διαβαστεί σωστά το κείμενο,μπορεί να αποδώσει πολλές ευεργεσίες στο σώμα και το πνεύμα.
Δημοσίευση σχολίου