Ως γνωστόν, η ιστοσελίδα τού Ι.Κ.Α., κόστισε ούτε λίγο ούτε πολύ, 2 εκατομμύρια ευρώ (κάπου 700 εκατομμύρια δραχμούλες).
Τα μεταξωτά βρακιά όμως (αν και η συγκεκριμένη ιστοσελίδα παρ’ όλο το κόστος της δεν μπορεί να θεωρηθεί ως «μεταξωτό βρακί») θέλουν κι επιδέξιους κώλους, που μάλλον το ΙΚΑ δεν τούς διαθέτει.
Το ακόλουθο περιστατικό, αν.... όντως είναι αληθινό (που μάλλον είναι), αποδεικνύει σε όλο του το φάσμα το «μεγαλείο» τού ελληνικού Δημοσίου…
Εν συντομία λοιπόν, κάποιος ασφαλισμένος, σκέφτηκε να χρησιμοποιήσει την σελίδα τής επικοινωνίας που υπάρχει στην ιστοσελίδα τού Ι.Κ.Α. για να επιλύσει ένα πρόβλημα που είχε προκύψει.
Το Ι.Κ.Α., ως εκ τού θαύματος, απάντησε στο e-mail τού ενδιαφερόμενου. Απάντησε όμως, με τον δικό του, μοναδικό τρόπο…
3 σχόλια:
Δε λες που απάντησαν...μπορεί να σου έλεγαν οτι δεν πηγε...
Αχάριστοι!!!
Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Εχουμε πιασει απυθμενο βαθος...
Προς 10:57
Μπαααα, παει και πιο κατω....Ειναι για γελια και για κλαματα ομως.Και ενω εσυ κανεις πραματακια για να αλλαξεις κατι, ξαφνικα διαπιστωνεις οτι εισαι απιστευτα μονως στο γενικο συνολο του "ΕΛΑ ΜΩΡΕ.."
Δημοσίευση σχολίου