Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Τα Διόδια είναι Αντισυνταγματικά


Εκφράζω την απογοήτευσή μου γιατί κανείς δεν ασχολείται με την αντισυνταγματικότητα των νόμων παραχώρησης των Εθνικών Οδών σε ιδιώτες.
Όλοι αναφέρουν το πρόβλημα με το ακριβό αντίτιμο και όχι με την κατάφορη αντισυνταγματικότητα. Τα διόδια δεν πρέπει να μειωθούν αλλά να καταργηθούν με την σημερινή τους μορφή. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ.

Τα κανάλια μεροληπτούνε καθαρά υπέρ των μεγαλοκατασκευαστών (Μπόμπολα) με την στήριξη των ξεκάθαρα (και από τον πιο αδαή) αντισυνταγματικών παραχωρήσεων των Εθνικών Οδών.

Παραθέτω τους λόγους:

1. Δεν νοείται να πληρώνει μια μόνο μερίδα πολιτών την κατασκευή ενός δρόμου που δεν χρησιμοποιεί. Το σύνταγμα ορίζει ότι τα βάρη για τα έργα δημοσίου συμφέροντος τα αναλαμβάνουν ισότιμα όλοι οι Έλληνες πολίτες. Αν δεν είναι δημοσίου συμφέροντος τότε η συμμετοχή του κράτους θα έπρεπε να είναι μηδενική. Με λίγα λόγια ο χρηστής της π.χ. Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας δεν μπορεί να χρηματοδοτεί παραπάνω από τους υπόλοιπους Έλληνες την κατασκευή της Ιόνιας Οδού. Τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβετε; Παράδειγμα: Οι άγονες γραμμές δεν χρηματοδοτούνται από Ï! �α εισιτήρια των δημοφιλών γραμμών, είτε στα πλοία είτε στις αερομεταφορές, αλλά από τον κρατικό προϋπολογισμό. Αν θέλετε και αλλά παραδείγματα ευχαρίστως.

2. Υπερασπίζεστε την πληρωμή μετωπικών διοδίων που αναγκάζουν τους οδηγούς να πληρώνουν για ζώνες χρήσης και όχι για τα πραγματικά διανυόμενα χιλιόμετρα

3. Τέλος ο κάθε οδηγός πρέπει να πληρώνει για έτοιμο αυτοκινητόδρομο που πληροί όλες τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Όχι δρόμους υπό κατασκευή ή με κακοτεχνίες. Δηλαδή την γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου την πλήρωναν οι οδηγοί πριν την κατασκευή της;

Ο χρηστής Εθνικής Οδού θα πρέπει να πληρώνει μόνο για τα χιλιόμετρα που κάνει και για τον δρόμο που χρησιμοποιεί. Μην συγχέετε στα ρεπορτάζ σας την εισιτηριοδιαφυγή στα ΜΜΜ με το κίνημα των Διοδίων γιατί το πρώτο είναι σύμφωνο με το Σύνταγμα ενώ το δεύτερο όχι.

Υ.Γ. καταργήθηκε ο όρος Εθνική Οδός. τυχαίο;;
Ένας πολίτης που βλέπει ολοένα και πιο καθαρά ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι οι Δημοσιογράφοι (αν υπάρχουν σε μεγάλα δίκτυα), οι Δικαστικοί και τελευταίοι οι πολιτικοί
Αναγνώστης

5 σχόλια:

Ιωάννης είπε...

Ο όρος εθνική καταργήθηκε για τον ίδιο λόγο που καταργήθηκε απο παντού αλλού.Όπως στο υπουργείο παιδείας,κλπ.Βρισκόμαστε μπροστά στην ισοπέδωση του έθνους κράτους σε όλα τα επίπεδα.

Unknown είπε...

Ρε παιδια,
ενα κινημα για οσους δεν μπορουν να πληρωσουν το ρευμα και τους το κοβουν,δεν μπορει να δημιουργηθει?Τι να το κανω εγω το κινημα,δεν πληρωνω διοδια,αφου ετσι κι αλλοιως δεν εχω να βαλω βενζινη και δεν κυκλοφορω?
Παρακαλω πολυ,διαδωστε το!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΞΥΠΝΑΤΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΝΑ ΝΑΙ. ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ. ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΑΝΕΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΙΝΔΥΝΟ ΜΕ 200χιλ/ώρα. ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΕΙΝΑΙ 0. ΝΑΙ. ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ ΚΟΡΟΪΔΑ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΑΚΡΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΟΔΙΑ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΛΛΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΧΩΡΕΣ. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΟΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟΙ ΜΙΣΘΟΙ. ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ.

Ανώνυμος είπε...

ξερει κανεις να μας πει που πανε τα λεφτα απο τα τελη κυκλοφορειας και για ποιο λογο τα πληρωνουμε?

Shinigami είπε...

τα τέλη κυκλοφορίας αφορούν και καλά στη δημιουργία/συντήρηση/επιδιόρθωση των δρόμων σε αστικό περιβάλλον.

http://anthropako.blogspot.com