Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Επιστολή στον πρωθυπουργό από μία απελπισμένη εκπαιδευτικό.


κ. Πρωθυπουργέ
απευθύνομαι σε εσάς γιατί εκεί στο υπουργείο παιδείας από ότι φαίνεται έχει εγκατασταθεί μόνιμα η κοινωνική αναλγησία. Είμαι εκπαιδευτικός μητέρα δύο ανήλικων παιδιών. Κατάγομαι από τη Δυτ. Μακεδονία και πέρσι διορίστηκα σε νησί των Δωδεκανήσων. Ο σύζυγος μου έχει απολυθεί από τον ιδιωτικό τομέα και εγώ παίρνω μισθό 680 ευρώ...

Με έναν παράλογο νόμο το ΑΝΑΛΓΗΤΟ υπουργείο μας υποχρεώνει να παραμείνουμε 2 χρόνια στην περιοχή του διορισμού μας.
Η περσινή χρονιά ήταν απελπιστική! Δεν αντέχουμε και δεύτερη χρονιά.
Στην πόλη που μένει η οικογένεια μου υπάρχουν όχι ένα, αλλά ΔΕΚΑΔΕΣ κενά της ειδικότητας μου.
Στα κενά αυτά θα πάρουν
αναπληρωτές.
Η λύση του προβλήματος μας είναι απλή και κυρίως ΑΝΕΞΟΔΗ!
Ζητάμε να μας δώσουν το δικαίωμα να πάρουμε απόσπαση φέτος να δουλέψουμε κοντά στα σπίτια μας.
Οι δικαιολογίες του υπουργείου περί του νόμου είναι φτηνές και δείχνει πόσο προκλητικά ΑΔΙΑΦΟΡΟ είναι για τα προβλήματα μας. Μπορεί απλά να γίνει αναστολή της ρύθμισης, λόγω των ιδιαιτέρως δύσκολων οικονομικών συνθηκών που περνάμε.
Είμαστε 600 νεοδιόριστοι του 2011-2012, οι οικογένειες μας υποφέρουν. Μπορούμε να διατηρούμε 2 σπίτια σε αυτήν τη οικονομική συγκυρία? Με δανεικά ζούμε.
Λυπάμαι πολύ και εξοργίζομαι με τους υπεύθυνους του Υπουργείου παιδείας. Ντροπή τους!
Πιστεύω ότι θα σας αγγίξει κ. Πρωθυπουργέ το θέμα μας και θα μας βοηθήσετε.

Μία απελπισμένη εκπαιδευτικός

Προς του υπεύθυνους του olympia:
Σας παρακαλώ δημοσιεύσετε την επιστολή στο ιστολόγιο σας, ψυχικό θα κάνετε. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.
πηγη

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αχ, κοπέλα μου, πόσο δίκιο έχεις. Κι εγώ ωρομίσθια είμαι 6 ολόκληρα χρόνια...

Ανώνυμος είπε...

στου κουφου την πορτα οσο θελεις βροντα
δυστυχως

Ανώνυμος είπε...

Η πρωτη σχολιαζουσα...Εσυ δηλαδη τι θες να προσληφθεις με παχυλο μισθο ενω δεν εισαι απαραιτητη?Λυπαμαι αλλα αυτες οι εποχες μας τελειωσαν σαν ειδαμε τους δασκαλους τι δουλεια κανετε στα δημοσια σχολεια!
Ιδιωτικη εκπεδευση ΤΩΡΑ να αποκτησουμε παιδεια υψηλου επιπεδου!

Ανώνυμος είπε...

ρε 12.02 πλακα κανεις;
γιατι αν δεν κανεις πλακα εισαι πολυ μ.....ς