Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

«Και ο δικός μου γιος είναι άνεργος»


«Και ο δικός μου γιος είναι άνεργος»Πολύ κοντά στη διαφοροποίηση της ψήφου του ο Γιάννης Βούρος

Σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις του ο Γιάννης Βούρος, βουλευτής Β΄ Αθήνας του ΠΑΣΟΚ και ηθοποιός, μιλάει στο Downtown για την πολιτική και οικονομική κατάσταση της χώρας και δηλώνει: «Και ο δικός μου γιος είναι άνεργος».


«Είχα πάντα τις δικές μου απόψεις, το δικό μου λόγο και στίγμα. Μέχρι ενός σημείου, λοιπόν, και μέχρι κάποιες διατάξεις και άρθρα, θα έλεγα ότι ήταν και δική μου άποψη και η υπερψήφιση αυτών των νομοσχεδίων και ότι δεν μπορούσα να γίνει αλλιώς! Από τη στιγμή, όμως, που αρχίζω να αμφιταλαντεύομαι για πράγματα, να είστε σίγουροι ότι η αυτοδιαχείριση και διαφοροποίηση της ψήφου μου είναι πάρα πολύ κοντά».

«Έρχονται κάποιοι και μου λένε «βολευτήκατε κι εσείς, κύριε Βούρο!» Βολεύτηκα, εγώ; Όταν οικεία βουλήσει, με το που εξελέγην, έσκισα το συμβόλαιό μου στο Mega για την Πολυκατοικία, γιατί δεν ήθελα να είμαι σε δυο δουλειές; Ή εγώ είμαι ο βολεμένος με 10.500 ένσημα από τη δουλειά μου; Και να ξέρες επίσης ότι υπάρχουν εξαιρετικοί συνάδελφοι από όλα τα κόμματα. Καθαροί, άσπιλοι και αμόλυντοι. Αλλά υπάρχουν και οι επίορκοι. Και από το ΠΑΣΟΚ. Ε, δεν μπορεί να μας παίρνει όλους η μπάλα!»

Όταν έρχονται άνθρωποι και σας ζητούν δουλειά, τι κάνετε;

«Τους λέω ότι ο γιος μου έχει γυρίσει εδώ και πέντε μήνες από το μεταπτυχιακό του στο Εδιμβούργο, και δεν έχει δουλειά ούτε αυτός. Δεν θα σηκώσω, όμως, ποτέ το τηλέφωνο για να βρει δουλειά – και δεν το θέλει ούτε ο ίδιος. Θα παραμείνει κι αυτός ανάμεσα στους χιλιάδες άλλους άνεργους Έλληνες επιστήμονες, μέχρι να βρει δουλειά με βάση τα προσόντα του και σε σχέση με ό,τι ο ίδιος επιθυμεί. Μακριά από μένα τέτοιες πρακτικές!».

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τσου ρε...Βούρο.


A.V

Ανώνυμος είπε...

'Ασε ρε τενεκέ όταν ψήφιζες την δανειακή σύμβαση
τότε είχε δουλειά και δεν σε πείραζε..;!

Ανώνυμος είπε...

de pas na gamitheis re malaka ithopie.

Ανώνυμος είπε...

Μας δουλεύει ρε!!!! Αν έχει αρ@@@ια ας βγει να τα πει έξω στον κόσμο αυτά.

Ανώνυμος είπε...

το γιο σου κυρ βουρο τον παιρνει να μεινει ανεργος γιατι ο μπαμπας του βολευτηκε και τωρα πια μπορει να ζησει οχι μια αλλα 10 οικογενειες,οποτε μην μας συγκρινετε τον γιο σας που χει τις πλατες ενας βουλευτη πατερα με ενα παιδι ανεργο που ο πατερας του ειναι συνταξιουχος με μια συνταξη 300 ευρω.

Ανώνυμος είπε...

Επιστράτευσε τον οίκτο το λαμόγιο. Για να τον λυπηθούμε όταν θα είναι εμπρός στο εκτελεστικό.
Αμ δέ, προδότη!!! Για κακή σου τύχη θυμόμαστε!!!

Ανώνυμος είπε...

ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΣ ΡΕ ΒΟΥΡΟ ...
ΓΑΜΙΕΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΛΤΙΝΟ;;;

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ...
ΟΤΑΝ ΘΑ ΣΑΣ ΚΡΕΜΑΣΟΥΜΕ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ ΓΙΟ ΣΟΥ... ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΤΑ ΠΤΩΜΑΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΡΕΜΑΛΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

Άνεργος μέχρι βρει δουλεία με βάση τα προσόντα του. ! Αύτο είναι πολυτέλεια ! Διακρίνω μια υπερηφάνεια στο λόγο του Βούρου. Είναι για γέλια. Παρόλα ταύτα αν διαφοροποιηθει και εμπρακτα από το γραμμή του κόμματος του αυτό είναι ευχάριστω. πότε;

Ανώνυμος είπε...

5 μήνες άνεργος ε ...τόσο πολύ ;;;;;

Τραγικός ...εντελώς...

Modestus είπε...

Εμένα ο πατέρας μου δεν είχε τα λεφτά να με στείλει στον Ενδιμβούργο ενώ εσύ βλέπω άνετος. Θες και δουλειά για τον γιο σου ανάλογα με τα προσόντα του; Ναι να φτυαρίζει σκατά μαζί σου ρε αλήτη προδότη. Άσε το ξέρουμε το κόλπο θα τον στείλεις πίσω στο Ενδιμβούργο να βρει δουλειά σιγά μη κάτσει εδώ. Εκτός κι αν τον ετοιμάζεις κάτι στο δημόσιο forever.

ΛΕΓΕΩΝΗΣ είπε...

(Σ)Βουρο αι παγαινε ωρε...μας επεισες....