Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

592 ευρώ στα 27 μου; Καλύτερα μετανάστης!


Του Γερμανού Ευθυμιάδη

Διαβάζετε το κείμενο ενός νέου 27 ετών, που ανήκει στην περήφανη γενιά των 700 ευρώ…
Με συγχωρείτε, να διορθώσω… Ανήκει στην γενιά των 592 ευρώ. Μέσα σε αυτό τον τριψήφιο αριθμό, οφείλει η γενιά μου να χωρέσει τα όνειρά της. Δεν μιλάω για όνειρα ακριβά, υπερβολικά αλλά για......


απλά, καθημερινά… Όπως για παράδειγμα, το αυτονόητο για τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, τον «απογαλακτισμό» από την οικογένεια, την ανεξαρτητοποίηση του ατόμου, ώστε να ανοίξει τα φτερά του και να μπορέσει να πορευτεί στην προσωπική του ολοκλήρωση, όπως ο καθένας την αντιλαμβάνεται και επιθυμεί.
Το δικαίωμα του νέου να ορίζει την ζωή του, να στηρίζεται στα πόδια του αυτόνομα στην Ελλάδα του 2011 αποτελεί πλέον μια ουτοπία. Πώς να...
χωρέσουν άλλωστε ενοίκιο, λογαριασμοί, σούπερ μάρκετ, καύσιμα για τις μετακινήσεις σε αυτό τον αριθμό;
592 ευρώ. Εκεί αποτιμήθηκε από τα σοφά μυαλά που μας κυβερνούν, η ελπίδα της γενιάς μου. Άλλοι το αντέχουν, το υπομένουν και παραμένουν στην χώρα που τους γέννησε. Τους δικαιολογώ.
Η Ελλάδα είναι μια χώρα πολύ όμορφη και είναι δύσκολο να αφήσεις αυτήν αλλά και ό,τι κουβαλάει μαζί της. Άλλοι, όμως, δεν έχουν τη δύναμη να βλέπουν τα όνειρά τους να γκρεμίζονται πιασμένα χέρι- χέρι με την ίδια τη χώρα. Την εγκαταλείπουν. Μέσα σε αυτούς και εγώ. Εδώ και 2 χρόνια είμαι και εγώ ένας μετανάστης. Πόσο περίεργα ηχεί αυτή η λέξη στα αυτιά μου… Αφήνει μια πικρή γεύση… Νομίζω ότι βρίσκομαι στην δεκαετία του ’60 ή του ’70, τότε που οι γονείς μας, αναζητώντας μια καλύτερη ζωή άφηναν την Ελλάδα για χώρες όπως η Γερμανία, η Αυστραλία, η Αμερική. Μα όχι… Βρίσκομαι στο 2011…
Το αίσθημα που φωλιάζει μέσα μου είναι η στενοχώρια. Με ανάγκασαν να μην μπορώ να ζήσω στην πατρίδα μου, στην πόλη μου, την Θεσσαλονίκη που υποστήριζα ότι δεν θα την αφήσω ποτέ για να ζήσω σε άλλη πόλη. Απολογούμαι, λοιπόν, στην πόλη που με γέννησε, με μεγάλωσε αλλά επέλεξα συνειδητά να την αφήσω για να διεκδικήσω τα όνειρα που έχω για μένα σε μια άλλη χώρα. Ελπίζω να με συγχωρέσει και εύχομαι στο μέλλον να μπορέσει να με φέρει πίσω…

*Ο Γερμανός Ευθυμιάδης είναι απόφοιτος της Γεωπονικής Σχολής του ΑΠΘ και του Leeds University Business School της Αγγλίας. Ζει και εργάζεται στη Λεμεσσό της Κύπρου.


http://www.aixmi.gr/

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Επειτα από ενα χρόνο με τα νέα οικονομικά-φορολογικά μέτρα που θα εβγαζαν την ελλάδα από την κρίση μπήκαμε ακόμα βαθύτερα και πιανουμε πάτο..Και θα πάρουν και άλλα μέτρα !! Αν δεν θέλουν την κατάσταση αυτή, τότε είναι απλά ηλιθίοι!! (Αν και είμαι σίγουρος πως για την πάρτη τους, επενδύουν στην Ευρωπαική ή ακόμη και στην Παγκόσμια Διακυβέρνηση)

Ανώνυμος είπε...

Αυτό θέλουν. Να διώξουν τους Έλληνες από την Ελλάδα, κυρίως τους νέους και μορφωμένους και να φέρουν αμόρφωτους και απολίτιστους λαθροέποικους να μας αντικαταστήσουν. Έχουμε πόλεμο, δυστυχώς, αλλά φοβόμαστε να πολεμήσουμε!!! Η πατρ'ίδα δεν θα ελευθερωθεί από τον καναπέ!!

Unknown είπε...

ΜΗΝ ΦΕΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΚΑΘΕΙΣΤΕ ΕΔΩ,...ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ αδέρφια ήμουν έτοιμος να τη κοπανήσω στις Κάτω Χώρες αλλα σκέφτηκα να κάτσω και να πεινάσω μαζί σας.Τώρα δεν έχω ούτε 580 Ε.Ζήτημα είναι να έχω 300 Ε το μήνα για να τη βγάζω και αυτά με βοηθήματα καθότι δουλειές δεν υπάρχουν.Όμως σταμάτησα να πίνω και όπου νά'ναι θα βρούνε το μπελά τους οι ξεφτυλισμένοι...

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΘΡΟΣ ΜΑΣ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ!!!!και στην κατάντια που φτάσαμε οι μετανάστες οχι απλά δεν είναι εκπρόσδεκτη ΑΛΛΑ αντιθέτως ανεπυθήμιτοι!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Η αποψη μου για το συγκεκριμενο θεμα ειναι οτι ετσι οπως μας εχει σκαλισει το συστημα τα παραταμε και παμε παρακατω χωρις μας πολυ νοιαζει αν μου επιτρεπετε στο κατω κατω της γραφης γιατι την αποψη αυτου του παλικαριου πολυ και μεσα σ αυτους και γω την ειχα αλλα καταλαβα οτι το θεμα δεν ειναι να σηκωθω να φυγω το θεμα ειναι να σηκωθω απο τον καναπε μου και να βγω να διεκδικησω με οποιον τροπο μπορω πρωτα απ ολα το δικαιωμα μου στη ζωη γιατι κακα τα ψεματα ετσι πως μας εχουν κανει ζωη δεν ειναι αυτη και επειτα για ολα τα υπολοιπα.Ας μας δωσει δυναμη και κουραγιο ο θεος γιατι ομως ετσι οπως παει το πραμα τιποτα δυστηχως δεν γινεται.:(

Ανώνυμος είπε...

σιγα ρε παιδια, στην Κυπρο πηγε το παλικαρι, οχι στην Νεα Ζηλανδια.

Ανώνυμος είπε...

Χωρες οπως Αυστραλια και Νεα Ζηλανδια ειναι πολυ αυστηρες στο θεμα της μεταναστευσης.....Ζητανε ατομα με εμπειρια...Τα πτυχια απο μονα τους δεν αρκουν...Το εψαξα αρκετα....

Το κακο στην Ελλαδα ειναι οτι ενας 28χρονος μηχανικος δεν εχει καν αρχισει να δουλευει...

Ψαξτε Αγγλια..Εχει δουλειες για graduates...

Ανώνυμος είπε...

ενα εχω να πω ελπιζω να ακουστει... οσο ειμαστε στο ευρω θα χρωσταμε ... για παντα... πρεπει να απαλλαγουμε... δεν φταινε οι μεταναστες για την κατασταση... καλη δυναμη ..

ΕΧΕΤΛΑΙΟΣ. είπε...

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ.ΜΙΑ ΖΩΗ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ.ΔΡΑΣΗ ΤΩΡΑ...

Ανώνυμος είπε...

OLOI OI ELLHNES STHN ELLADA....NA ANTISTA8OUME STHN NEA TAKSH TON PTAGMATON ME KA8E MESO (EPIDIOKOUN NA MPERDEPSOUN THN KOINONIA)!! PREPEI NA ORGANWTHEI AMESA MAZIKI DIAMARTIARIA GIA NA RIKSOUME THN GAMHMENH KUBERNHSH TOU EBRAIOU MINEIKO WSTE NA DIEKDIKISOUME ENA KALUTERO MELLON.EGW DEN 8A AFHSW POTE THN ELLDA MOU GIA ORISMENA LAMOGIA POU MAS UPERXREWSAN KAI MAS KATASTREPSAN...KAI AYTO SAS TO LEW EGW ENAS TAPEINOS OIKODOMOS ... OLOI OI ANTHRWPOI TOU THEOU EINAI .. AS MIMI8OUME THN ARGANTINH ... TOULAXISTON META THN PTWXEUSH 8A EXOUME KAPOIES ELPIDES ANAKAMPSHS!!H ARGENTINH SHMETA EXEI KSEPERASEI PLHRWS THN KRISH KAI EXEI ANAKTHSH TON ELEGXO!!!UPARXOUN DUO LUSEIS : H PRWTH EINAI NA ANALAVOUN THN EKSOUSIA ATOMA ME DIAFORETIKES PEPOI8HSEIS APO TOUS SHMERINOUS SKULOUS THS KUBERNHSEIS KAI NA EINAI KAI PATRIOTES (NA AGAPOUN DHLADH TON TOPO KAI NA NIAZONTE GIA TOUS POLITES)!!!H DEUTERH LUSEI MAS (POU EINAI PI8ANOTERO NA SUMBEI) EINAI NA XREOKOPEISOUME KAI NA KANOUME AKRIVOS AUTO POU EKANE KAI H ARGANTINH KAI SHMERA EINAI MIA MIA AKSIOPREPH XWRA H OPOIA EXEI KSEPERASEI APOLUTA THN KRISH ... O 8EOS MAZI MAS +++