Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Συνέντευξη κόλαφος Δ.Καζάκη στη ομάδα του anti-ntp. (Βίντεο)



Μετά από πολύ καιρό καταφέραμε να λύσουμε τα τεχνικά προβλήματα και σας παρουσιάζουμε την συνέντευξη που παραχώρησε ο Δ.Καζάκης στο ΑΝΤΙ-ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ. Ο Δάσκαλος για πολλούς Καζάκης παραδίδει μαθήματα οικονομικής ιστορίας, οικονομίας, αναλύει το...
πως εδραιώθηκαν στην παγκόσμια οικονομία οι τραπεζίτες και οι ισχυρές οικογένειες που λεηλατούν τις οικονομίες των εθνών. Μεταξύ άλλων αποκαλύπτει τις
παρασκηνιακές κινήσεις του χρηματιστηρίου, της Ένταξης της Ελλάδος στην ζώνη του ευρώ, την κυβέρνηση Καραμανλή - Παπανδρέου, και τον ύποπτο ρόλο της αριστεράς. Στο τέλος σε ένα δυναμικό ξέσπασμα προτείνει λύσεις που μοιάζουν εφικτές (εθνικό νόμισμα, αποδέσμευση από ΕΕ) και υπενθυμίζει το μονοπάτι που οδηγεί στην ανατροπή εν ονόματι  ΕΠΑΜ.

316 σχόλια:

«Παλαιότερο   ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 316   Νεότερο›   Νεότερο»
Ανώνυμος είπε...

sas diavazo xronia, sas exo kraksei, sas exo vrisei... alla fenete pii pragmatika eiste legontas ta PIO SIMANTIKA ke APLA pragmata stin sinentefksi afti... ( fractional r s, epitokio stin ekdosi, idiotiki EKT ktl)

mpravo sas, telika kanete entimi doulia

Ανώνυμος είπε...

ασχετο με το θεμα

ρε παιδια του ΑΝΤΙ-ΝΤΠ
η σελιδα ειναι παραμπουκωμενη
ξαλαφρωστε την λιγακι
να ανοιγει ποιο γρηγορα και να διαβαζουμε ποιο γρηγορα
αφαιρεστε μερικα βιντεακια απο τα πλαγια
και βαλτε μονο τα λινκ
για να μην φορτωνει ολο αυτο τον ογκο

τωρα θα δω την συνεντευξη

Ανώνυμος είπε...

anti-ntp.net Μέχρι την Τετάρτη θα έχει γίνει

Ανώνυμος είπε...

πραγματικά απίστευτος ,
δείτε την συνέντευξη για να δείτε γνώσεις,επιχειρήματα ,ιστορικό
βάθος,ήθος,συγκροτημένη σκέψη,ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ

ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΕΠΑΜ
οργανωθείτε στο τοπικό επαμ της περιοχής σας να αφυπνίσουμε τον κόσμο ,εγώ αυτό κάνω και σας το προτείνω,ένα κάλεσμα για να είμαστε οργανωμένοι αφυπνισμένοι για πανελλαδική αντίσταση

Ανώνυμος είπε...

Εμπρος ανεγκεφαλα διποδα που δεν ξερεται που πανε τα 4 με οδηγο τον καθε καζακη σπιθα λαμογιο θεωδορακη τσιπρα παπαρηγα καννελη μπογιοπουλο μαρια κατσανεβα δημαρα σακοραφα γλειωδη αυτια και λοιπες σκοτεινες δυναμεις της αρπαχτεις και της οπισθοδρομησης για μια νεα ελλαδα της απομωνοσης της φτωχιας της κακομοιριας της περηφανης δεκαετιας του 1950 αλβανοκουβοκορεοκοποιημενη.Αλλα δυστυχως ζωα για εσας και καλυτερα για τα παιδια σας οι μαλακιες που ονειρευεσται δεν προκειται να πραγματοποιηθουν ευτυχως που υπαρχουν καποιοι που σκεφτονται και για εσας

Ανώνυμος είπε...

5:25, γλοιώδες και ανορθόγραφο υποκείμενο της νέας τάξης που σύντομα θα γίνει παρελθόν...θα'ρθει και η δική σου ώρα...ο καιρός γαρ εγγύς...

Ανώνυμος είπε...

εσι που γραφεις 5 25 θα σε αναγνορισω μια μερα γιατι σιγουρα εχεις το [ΠΡΟΣΟΠΩ ΤΟΥ
ΠΡΟΔΟΤΙ]ΝΑ ΕΙΣΕ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΚΕ ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

5:38 Έλληνας είσαι;

johngarfall είπε...

Πραγματικά μαθαίνουμε γράμματα και ιστορία τώρα στα γεράματα.Δεν θα έπρεπε όλοι μας να γνωρίζουμε αυτά τα τοσο ενδιαφέροντα πράγματα;το πως εξυφάνθηκαν οι πόλεμοι και πτωχεύσεις κρατών και κοινωνιών;.Για σου ρε Καζάκη γνήσιε λα'ι'κέ πατριώτη
Μπράβο και στα παιδιά του αντι νέα ταξη πραγμάτων για την πρωτοβουλία τους να πάρουν συνέντευξη απο. τον Δ.Καζάκη
.

Ανώνυμος είπε...

ΓΡΑΨΤΕ ΣΤΟ google....greek movies.
oταν θα μεταφερθειτε εκει πηγαινετε στο movies και στο ετοσ 2000-2009 εκει θα βρειτε την ταινια ΨΥΧΗ ΒΑΘΙΑ που αναφερεται στον εμφυλιο.ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ

Ανώνυμος είπε...

5.25
Εχεις συναίσθηση ξέρεις τί λές βρέ ψωριάρη δωσίλογε.Πεσ μας σε τι δεν συμφωνείς από αυτά που λέει ο Καζάκης ρε χλιμίτσουρα μαλακοκαύλη.Σε πληροφορω ρε πίτουρα γιατί μάλλον οπαδός του καμπούρη Καρατζαφύρερ είσαι ότι αυτή΄την ώρα με αυτά συμφωνουν Ελλήνες μη δωσιλογοι σαν από την άκρα δεξιά μέχρι την άκρα αριστερά..Μόνο οι ασπάλακες τύποι Καρατζαφύρερ σαν και σενα δεν συμφωνούνκαι τα ΒΛΗΜΑ-ΜΠΑΤΣΟΚ.

ΚκΑΝΕ ΜΙΑ ΒΌΛΤΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΑΝΤΕ ΝΑ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΙΣ ΒΛΑΚΕΝΤΙΕ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΤΗΝ ΣΩΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΤΑ ΤΡΙΓΩΝΑ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ ΣΕ ''ΑΛΛΕΣ'' ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ; ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΤΩΡΑ; ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΤΟΥ ΕΠΑΜ ΠΑΛΙ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΤΡΙΓΩΝΟ..ΞΕΡΩ Κ ΓΩ;ΑΠΛΑ ΡΩΤΑΩ..

Ελεύθερος ¨Ελληνας είπε...

Γεια τον φίλο 5:25 θα ήθελα να πώ ότι αν δεν του αρέσει το εν λόγω blog μπορεί να μην το διαβάζει ή να μην βλέπει τα βίντεο του αν τον πειράζει τόσο πολύ. Είναι με την άλλη πλευρά και εγώ το δέχομαι. Αν θέλει μπορεί να ασχοληθεί με τα site που κάνουν λόγο περί satanismou που είναι πιο κοντά στο στοιχείο του και να ανταλλάξει εκεί τις απόψεις του. Στο internet προς το παρόν υπάρχουν και οι δύο απόψεις και ο κάθε ένας μπορεί να διαλλέξει που θέλει να απευθυνθεί και να εκφραστεί. Αν και οσυγκεκριμένος το έχει κάνει ήδη. 'Αμεσα ή έμμεσα.

Ανώνυμος είπε...

6.10
Οχώρος της συνέντευξης είναι επιλογή των παιδιών της ΑΝΤΙ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ οι οποίοι σημειωτέον είναι και πολύ Ελληνόπουλα και Λεβεντες,οπότε άστο φίλε

Παύλος Σφέτσας είπε...

Απορώ γιατί φοβούνται τόσο πολύ μερικοί τελικά τον Καζάκη. Δεν κάνει κόμμα είπε ο άνθρωπος, μη φοβάστε, αν και για μένα θα έπρεπε. Νομίζω ότι είναι από τους ανθρώπους που τεκμηριώνουν τις απόψεις τους. Σήμερα δεν χρειάζονται απόψεις δεξιές ή αριστερές, αλλά ορθές απόψεις που αφυπνίζουν τον κόσμο για το τι συμβαίνει. Εκτός αυτού ονοματίζει από ποιον -κατά την άποψή του- πρέπει να φυλάγεται ο λαός, καθότι το κεφάλαιο δεν είναι απρόσωπο και χωρίς όνομα. Και τέλος πάντων είναι τόσο φοβερό για ορισμένους να ακούνε ότι πρέπει να πάνε στο διάολο οι τράπεζες και να ζήσει ο λαός; Αν δεν είναι αυτή πατριωτική στάση, ποια είναι; Να στέκεσαι στα τέσσερα σε όσους φτωχοποιούν το λαό μας; Σ' αυτούς που απλώς μεταφέρουν τα όσα τους λένε τα έξωθεν αφεντικά τους;

Ανώνυμος είπε...

o Kαζακης εχει ξεμπροστιασει ολο το πολιτικο συστημα των τελευταιων 60 χρονων.Καμμια κουφαλα πολιτικος η πολιτης δεν εχει βγει να αντιπαραταθει μαζι του αν και τους προκαλει συνεχεια.Ολα τα φασισταρια τυπου 5.25 αργα η γρηγορα δεν θα εχουν λογο να υπαρχουν.Εστω και αργα οι Ελληνες αρχιζουν και σκεφτονται.Ακουστε Καζακη,διαβαστε Καζακη,ελατε στο ΕΠΑΜ τις γειτονιας σας .Η ιστορια ξαναγραφεται.

Ανώνυμος είπε...

Το ΕΠΑΜ είναι η τελευταία ελπίδα για την εθνική ανεξαρτησία και την επιβίωση του Ελληνικού λαού. Οι μέρες των δοσίλογων είναι μετρημένες. Οπότε 5:25 είτε είσαι με τους προδότες είτε με την Ελλάδα.

Ανώνυμος είπε...

ο καζακης λεει σωστα πραγματα αλλα πολλες ανακριβιες...η χουντα η σπαταλη ....ας γελασω ολοι τοτε ειχαν λεφτα και ανθιση της οικονομιας αρκει να κοιτουσες την δουλεια σου......το πασοκ που ανεβασε τους μισθους οχι απο τα δημοσια ταμεια αλλα απο τους εργοδοτες που εδιναν αυξησεις.....ρε ποσες ταμεια ανοιξαν???ποσες συνταξεις πειρανε κοματοσκυλα???τυρακι μπολικο αλλα δεν βλεπετε την φακα....αντε ψηφιστε καζακη να γυρισουμε το 50..αυτος δινει λυσεις για μετα απο 30 χρονια ..λες και ηη ελλαδα ειναι το παγκοσμιο συστημα που θα βαλει ορους διεθνεις...ρε καρατζαφεραρα ...δαγκοτο χιλιες φορες...μπηκανε με μαγκια και αμεσως κανουνε εργο...μην μασατε τις αντιδραστικες αηδιες τους...

Ανώνυμος είπε...

741 και 525 κάτι άτομα σαν και εσάς με κάνουν να υποστηρίζω τον Καζάκη με όλες μου τις δυνάμεις. Συνεχίστε έτσι να βοηθάτε τον σκοπό......

fnous fnous είπε...

Η είσοδος στην ΟΝΕ
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com

------------------------------

Επειδή τους τελευταίους μήνες το διαδίκτυο έχει κατακλυστεί από κείμενα οικονομολόγων – αναλυτών, από άρθρα γραμμένα από «γκουρού της οικονομίας», επειδή όλοι στριμώχνονται να μπούνε στο κάδρο, επειδή όλοι σήμερα εμφανίζονται επιτιμητικοί, επειδή μετά Χριστόν οι προφήτες είναι άπειροι και επειδή δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται, ας δούμε όλοι μαζί τι έγραφε ο Παναγιώτης Τραϊανού τον Σεπτέμβριο του 1999, σχεδόν ένα χρόνο πριν την είσοδο της Ελλάδος στην ΟΝΕ.



Το πλήρες κείμενο έχει σεβαστή έκταση και θα δημοσιευτεί σε 2 αναρτήσεις, η δε 2η, την Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου.


Και μια προτροπή – παραίνεση από εμάς προς τους φίλους αναγνώστες.

Στις καθημερινές σας επισκέψεις στα διάφορα «μεγάλα» και «έγκυρα» οικονομικά και πολιτικά blogs και sites της Ελλάδας, την επόμενη φορά που θα πέσει το μάτι σας σε μια οικονομική ανάλυση – «βόμβα μεγατόνων», ζητήστε – ή καλύτερα – ΑΠΑΙΤΗΣΤΕ από τον αρθρογράφο να δημοσιεύσει ή να σας παραπέμψει σε ένα αντίστοιχο άρθρο του την εποχή του χρηματιστηρίου και των παχιών αγελάδων.

ΑΠΑΙΤΗΣΤΕ από αυτόν να σας υποδείξει ένα άρθρο γραμμένο από αυτόν την εποχή της χρηματιστηριακής ευφορίας.

ΑΠΑΙΤΗΣΤΕ να σας αποδείξουν ότι δεν είναι καιροσκόποι ή καραγκιόζηδες.

Γεμίσαμε από δαύτους.
Στην αντίθετη περίπτωση, «μαυρίστε» ΚΑΙ αυτούς ΚΑΙ αυτούς που τους «φιλοξενούν».


ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ!

Ένα από τα μεγάλα θέματα που απασχολούν σήμερα την ελληνική κοινωνία είναι η είσοδος της Ελλάδας στην ΟΝΕ.
Κι ενώ βέβαια γίνεται πολύς λόγος γι' αυτήν τη νομισματική ένωση της Ελλάδας με τα μεγάλα ευρωπαϊκά κράτη, κανένας δεν ενημερώνει τον κόσμο για το τι ακριβώς είναι μια νομισματική ένωση.
Ζητούνται από τον λαό κάποιες σκληρές θυσίες, αφή¬νοντας να εννοηθεί ότι η νομισματική ένωση θα δώσει λύσεις στα πάντα.
......

.. ........ ....

Λάθος μέγα.


Τα πραγματικά μεγάλα προβλήματα θ' αρχίσουν για τους Έλληνες, αφού εισαχθεί η χώρα στην ΟΝΕ. Απλά η εξουσία, έχοντας γνώση της ψυχολογίας του κόσμου, παίζει το γνωστό παιχνίδι των στόχων. Θέτει έναν στόχο δήθεν σημαντικό και δεν εξηγεί τι ακριβώς είναι αυτός ο στόχος. Υπονοείται ότι είναι "καλός". Δεν είναι δυνατόν - με βά

Ανώνυμος είπε...

7.49

Ετσι ακριβως ειναι. Δεν καταλαβαινουν ποσο αυτογελοιοποιουνται και ποσο βοηθουν τον Καζακη ν ανεβει, γιατι τα δικα τους επιχειρηματα ειναι για γελια και για κλαματα.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο στα παιδιά του anti-ntp.net.
Έχετε καθήκον εφόσον θέλετε να παίζετε στην πρώτη κατηγορία των sites που αντιμάχονται την ξενόφερτη χούντα και τους δωσίλογους της να παίζετε όλους όσους την αντιμάχονται.
Τώρα άν ενοχλεί κάποιους ο Καζάκης οι οποιοι κάποιοι βρίσκονται στην πλευρά των πατριωτών να πιούν ξιδι και να πουν στους δικούς τους μέντορες να τρέξουν να ενημερώσουν τον λαό σε καθε ρουγα της Πατρίδας μας.
Όσο για τους άλλους τους δωσίλογους δεν πειράζει για αυτύς έχουμε κάτι χρεωστούμενα κάτι δίκες αναμένουν στην Γαλλία πήρε δύο μιση χρόνια κατά την Γαλλική επανάσταση. Στην Αργεντίνα μέχρι τώρα γίνονται δίκες για αυτο αναμένετε στο ακουστικό σας.
Καζάκη μπράβο σου είσαι πολύ παλικάρι, ειμαι και εγώ ενα απλο μέλος του ΕΠΑΜ όπως και εσύ μην κάνεις πίσω με τίποτα.
Ζήτω η ελεύθερη πατριδα μας
Έξω οι Γερμανοι και οι δωσίλογοι που τους περιστιχίζουν.

Ανώνυμος είπε...

7.41
Υπάρχουν στοιχεία για τον δανεισμό επί εποχής χουντας,και εκατοντάδες οικονομικά σκάνδαλα-τα εκτρώματα ξενοδοχεία τα οποία σήμερα παραμένουν ρημάδια σε ολη την ηπειρωτική και νησιώτικη Ελλάδα,τα δισεκατομμύρια απο τα σκάνδαλα Μπαλόπουλου,Ασλανίδη,την ιστορία τρώτε νόστιμο φτηνό χοιρινό και πόσοι εφοπλιστές σημερινοί εγιναν από τα λεφτά του δημοσίου να φανταστείς μια πολύ μεγάλη εφοπλιστική εταιρεία που χτίστηκε την εποιχή της χούντας στο δευτερο συνθετικό θυμίζει τον θρυλικό απατεώνα Τσώνη κλπ κλπ.
Να μη ύποστηρίζεις φίλε μου κάτι που δεν γνωρίζεις καλά..
και π

Ανώνυμος είπε...

Ρε φνου φνου, παρατα μας με το Τραιανου. Εφοσον δεν βγαινει μπροστα σαν το Καζακη και μενει κρυμενος στο γραφιακι του και δακτυλογραφει τις θεωριες του, ποιος τον.....;

Ανώνυμος είπε...

ο 7.41 ειμαι και δικαιολογω τις επιλογες μου...στην πραξη εχετε κατι να πειτε για την χουντα???...πεθανανε ολοι παμφτωχοι...αμα ηταν συνεργοι θα φεβγανε να φανε τα λεφτα τους τις μιζες τους καπου...πεθανανε αμετανοητοι και δεν περνανε χαρη χρονια σαπησαν στην φυλακη...αυτοι ειναι οι απατριδες???(οπως καραμανλης...παπανδρεου...σημιτης ακουγονται ειναι πουθενα???αυτοι καταλυστεψανε και λεγανε ψεματα )εγινε κανα ντοκιμαντερ πως πηραμε την ολυμπιαδα ???πιοι εργολαβοι συμετηχαν ποσα λεφτα εφυγαν εκτος ελλαδας???απο τους μεταναστες που δουλευαν 80%για τ αολυμπιακα???για το χρηματιστηριο??πιοι πολιτικοι φαγανε???...αυτα τα πουστλερια οι δημοσιογραφοι εχουν κανει ενα ντοκιμαντερ για την ζωη των χουντικων????πως εζησαν πως καταντησαν τι επραξαν??μονο γενικολογιες για να μην ξπνησετε...?οτι ηταν ιδεολογοι οι χουντικοι..????τοτε ηταν κατα της δημοκρατιας μπροστα μας αντρικια..οι μπατσοι δεν ειχαν καν ασπιδα...τολμουσε κανενας εργολαβος να μην βαλει ενσημα στον εργατη?του εκοβαν τον κολο...τοσο υπερ του κεφαλαιου ηταν χουντα...??οχι πισω απο ενα μικροφωνο μπροστα απο μια καμερα οπως σημερα τα τανκσ ειναι οι δημοσιογραφοι......εχετε φαει προπαγναδα ...ρωτηστε ανθρωπους μεγαλυτερους που εζησαν στην αθηνα....σημερα η χουντα ειναι τα μμε....ολοι βολεμενοι με μισθαρες που μας φερνουν την δημοκρατια των εκδοτων και των νταβατζηδων.......ουστ βρες μου εναν βουλευτη οχι βολεμενο..δεν υποστηριζω την χουντα οτι ειναι καλη...απλα καλυτερη απο την δικια μας δημοκρατια που ζουμε τωρα σιγουρα...εκανε τοτε βλακειες να τους μαζευει στην γυαρο..τον απλο κοσμο βασανιζε που υποστηριζε μια ιδεολογια τυπου καζακη..κακως...αλλα αν εβλεπες την δουλεια σου μια χαρα περνουσες...η πιο λαιτ χουντα απαγκοσμιως με τους λιγοτερους νεκρους..και οι ιδιοι οι αριστεροι το παραδεχοντια ηταν της πλακας χουντα...ειχε λεφτααο κοσμος γινανε τοσα εργα χαρισε χρεοι σε αγροτες και μολισ καταλαβαν οτι θα κανει εκλογες ο παπαδοπουλος γιατι ειχε δημοτικοτητα τον ριξανε οι αμερικανοι και βαλανε εναν βλακα καραβανα....αλλα το χρεος ηταν ψιχουλα...εσεις λετε για μιζες..ε ναι και τοτε υπηρχαν μιζες αλλα υπηρχε και οραμα και βιομηχανια...που ειναι το προβλημα???...οπως λεει και ο μπεζος σημερα εχουμε καταπατηση της δημοκρατιας..ο καθενας κανει οτι θελει...ο ελληνας χρειαζεται βουρδουλα να στρωσει...αντε ριχτε καζακη να σωθειτε...το μονο σοβαρο κομα που εχει μπει βουλη ειναι το λαος...ελεγε χρονια για ποσοστση μεταναστων και τον λεγατε χουντικο...ντροπη σας ανθελληνες.ανοιχτε τ α ματια σας...χρονια μας ελεγε τα γινωμενα..και αν δεν σας αρεσει το λαος ειναι οτι εχετε κοπλεξ με τον καρατζαφερη και τους τηλεκδοτες..δεν ειπα να συμφωνειται απολυτα σε ολα...το λιγοτερο ανθελληνικο ψηφιζουμε δεν θα βρουμε ποτε το αριστο....οι βουλευτες του λαος οποιοι και μορφωση εχουν αλλα και τσαγανο..και περνουν και ευθηνη περι μνημονιου και δεν ειναι κολοτουμπες σαμαρα...ειπαν ναι στο μνημονιο και πηραν την ευθηνη...τιποτα δεν ειναι ασπρο μαυρο στην πολιτικη ολα ειναι δεδομενα λεπτα που δεν γνωριζουμε...ειστε αντιδραστικα οντα ...που οποιος σας λεει το καλο σας γινεται εχθρος σας...

Ανώνυμος είπε...

ασε μας βρε Καζακη... δΙΕΘΝΙΣΤΗς ΣΠΛΗΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ...

Ανώνυμος είπε...

Σχετικα με την χουντα ενα αρκει: Η προδοσία στην Κυπρό.

Και η χουντα ειχε τους εργολάβους του όπως πχ η ΕΔΟΚ-ΕΤΕΡ Α.Ε η οποία σε σχέση με τις σημερινές εταιρίες ήταν τεράστια.Επίσης η χουντα ήταν η πρώτη κυβέρνηση που εφερε μετανάστες με διακρατικές συμφωνίες. Και άλλα πολλά.

Σημασία έχει όμως τώρα τη κάνουμε πριν η σημερινή χούντα (που συμμετέχει ο Καρατζαφέρης) πουλήσει και την χώρα και τους κατοίκους.

Ανώνυμος είπε...

8.39
Θέλεις να μας πεις οτι ηταν χούντα καλή; Εχεις χάσει το μυαλό σου.Ξεχνάς την Κύπρο τους Ελληνες στρατευμένους που σκοτώθηκαν τους αιχμάλωτους Ελληνες που δολοφονήθηκαν απο τους Τούρκους.Τον Αττίλα.
Τον Μανδηλαρά τον Μουστακλή τα κολαστήρια της ΕΣΑ τους τόπους εκτοπισμού τις δολοφονίες Ελλήνων το πισωγύρισμα της Ελλάδας όταν η Ευρώπη προχωρούσε. τους βασανιστές τους Θεοφιλογιαννάκους. τους Κιούσηδες τους καλόγηρους της ΕΣΑ .
ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΈΠΕΣΑΙ ΧΑΜΈΝΕ ΓΥΜΝΟΣΆΛΙΑΓΚΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ ΤΟΝ ΟΜΟΙΟ ΣΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

8.45
Από τον τρόπο που εκφράζεσαι φαίνεται και τό επίπεδο σου.
Τράβα νακούσεις το αυγό του φιδιού τον Καρατζαφύρερ

Ανώνυμος είπε...

στο 1:31:56 τι ακριβως εγινε,αποπειρα δολοφονιας;
(για να γελασουμε και λιγο).
οτι λεει μετα τις 2 ωρες ακουστε το χονεψτε το και παψτε να ειστε ξερολες,εγωιστες,και ΤΑΥΤΙΖΟΜΕΝΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ.
προσωπικα δεν ειμαι υποστηρικτης του Καζακη ουτε κανενος αλλου,
γιαυτο και δεν ειμαι πελατης κανενος.
αυτο ομως δεν σημαινει οτι οταν λεει κατι σωστο δεν θα το παραδεχτω.
και σε αυτη την συνεντευξη λεει παρα πολλα.

Ανώνυμος είπε...

εχετε φαει προπαγναδα ..η χουντα επεσε με το πολυτεχνειο...μετα ανελαβε το ξεπουλημα ο ιωανιδης...η χουντα ηταν ο παπαδοπουλος...ο ιωανιδης σαν βλακας καραβανας πιστεψε τον μεχρι τοτε συμαχο αμερικανο οτι οι τουρκοι θα κανουνε ασκηση και τιποτα αλλο..εχετε παει στρατο και εχετε δει τι ειναι ο καραβανας τετια φατσα εχει και ο μιχελακης ν.δ καραβανας χαζος....δυστηχως οι μαρτυριες ο 8.39 ειμαι αν και διαφωνουμε μου αρεσει ο διαλογος μας γιατι δεν φοβαμαι τον διαλογο...ειναι η αρχη της δημοκρατιας...και οι εμπιριες που εχω στο μυαλο μου δεν γινεται ευκολα να τις μεταδωσω σε λιγες γραμμες...εσεις ειστε φασιστες που βριζετε χωρις επιχηρηματα...χαμενε,,,φασιστα,,,και λοιπα...ξυλο θελετε να γινεται ανθρωποι γιατι δεν εχετε παιδεια....βριζετε χωρις να ακουσετε και μετα ξαναβριζετε...πως θα κατανοηση καπιος εδω μεσα την ουσια με βρισιες???ειναι αυτο που λενε εγω φταιω που δεν σε μαμησα οταν ησουν μικρος να βαλεις μυαλο..ετσι και τοτε δεν εκατσε πολυ ο παπαδοπουλος να μας κανει ανθρωπους του την ειχαν στησει στο πολυτεχνειο μια χαρα οι αμερικανοι...βαλανε δαμανακες σιμιτιδες.και αλλα τσιρακια που φαγανε μεταπολιτευτηκα την ελλαδα με χρεος να μαζεψουν το κοπαδι φοιτητες να ριξουν τον κακο παπαδοπουλο,,,οπως ριξανε τον κακο κανταφι...που τους εκανε ανθρωπους και τωρα εχουν εμφυλιο...ποση προπαγναδα εχετε φαει ημαρτον...ο παπαδοπουλος δεν πουλησε καμια κυπρο...ναι φαγανε μιζες αλλα παραγανε πλουτο και οχι ελλειμα...ειχανε κοληματα με τους αριστερους και ηταν λαθος τους κοπλεξ τους που μετα παραδεχτηκαν καπιοι θεμροκεφαλοι βασανιζαν και αυτοι επρεπε να κρεμαστουν καταχρηση εξουσιας......υπαρχουν βιντεο στο youtube..ηταν η πιο λαιτ χουντα παγκοσμιως...αν ησουνα ησυχος και οχι αντιδραστικος περνουσες ζαχαροκαλαμο...επιπλεον γινανε μεγαλα εργια και δεν υπηρχε μιζερια...υπηρχε καταπατηση ελυθεριας αλλα τωρα εοχυμε οικονομικη χουντα με ελυθερια αποψεων..τι προτιματε???εγω πρωτιμω να μην διαδηλωνω και να φροντιζουν οι αλλοι το καλο μου εμενα και της πατριδας μου απο το να διαδηλωνω και να μην εχω φραγκο μεσα στην τσεπη...φυσικα και η χουντα παπαδοπουλου δνε ειναι τελεια η καλυτερη κυβερνηση που περασε ηταν προ παπαδοπουλου που ο γεωργιος παπανδρεου ο παππους του μακακα .μεσα σε εναμιση χρονο εκανε δωρεαν παιδεια ...αγροτικη συνταξη...και συμφιλιωσε τον μπατσο με τον πολιτη.....αλλα τον εριξε ο μητσοτακαρος...παντως η χουντ απεθανανε παμφτωχοι και αμετανοητοι...δεν ηταν λαμογια...ξυπνηστε...οσο για το λαος θα κριθει απο το εργο του...κανετε λες και πριν που ψηφιζε ο λαουτζικος ειχαμε προκοπη αι ευημερια ...τωρα σας πηραξε ο διορισμενος πρωθυπουργος...αφηστε να δουμε τι θα κανει και εδω ειμαστε να τους χεσουμε...καταρχας ο γιωργακης ειχε εντολη 4 χρονια ...θυμαστε ποτε το πασοκ να εκανε προωρες εκλογες???δεν νωμιζω...αρα κερδος μας που εφυγε ο το τσιρακι της παγκοσμιοπησης...και ο ακαταληλος...

Ανώνυμος είπε...

Ποσο παλια ειναι συνεντευξη;

Ανώνυμος είπε...

9.24, 8.45, 8.39, 7.41
Εισαι το χειροτερο ειδος Ελληνα και δεν το ξερεις.

Ανώνυμος είπε...

Την Μεραρχία στην Κύπρο δεν την απέσυρε ο Παπαδόπουλος?

Ανώνυμος είπε...

6:10 μ.μ.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΦΡΥΓΙΚΟ ΣΚΟΥΦΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥ ΕΠΑΜ..
http://asimpiestos.blogspot.com/2011/11/durex.html
Με βάζει σε υποψίες.....

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο, κ. Καζάκη.
Σας ευχαριστώ για την ενημέρωση, αλλά πιο πολύ σας ευχαριστώ για το όραμα που μας δίνετε, για το πως πρέπει να ναι ο Έλληνας και η Ελλάδα.
Μετά από κάθε ομιλία σας, 2 είναι η λεξεις που έχω στο μυαλό μου: εθνική υπρηφάνια και αξιοπρέπια.

Ανώνυμος είπε...

Αν διαβάσει κανείς τα γραφόμενα σου και τον ειρμό της σκέψης σου χωρίς να είναι ψυχίατρος πολύ ευκολα αντιλαμβάνεται ότι είσαι άτομο με διαταραγμένη προσωπικότητα όπως ο φίλος σου ο Γ.Παπαδόπουλος.
Άντε Καλη νύχτα και καλή σου τύχη.

Ανώνυμος είπε...

9.24
o 9.42 ΕΙΜΑΙ και το σχόλιο για σένα

Ανώνυμος είπε...

9.37

Συνεχιζεις ακομα ρε χουνταιε;

Οι Φρυγες ηταν το πιο κοντικο φυλλο στους Αχαιους.

Τον φρυγικο σκουφο τον φοραγε σε πολλες απεικονισεις και ο Οδυσσεας.
Επισης, τη Μαριαννα της γαλλικης επαναστασης την φιλοτεχνησαν με το φρυγικο σκουφο.
Ετσι αυτος ο σκουφος εχει ταυτιστει με τον αγωνα για ελευθερια.

Αντε, λασπολογοι. Δεν εχετε επιχειρηματα για αυτα που λεει και εχετε λυσσαξει.

Ανώνυμος είπε...

9.36 εχεις πλουσια επηχηρηματολογια μπραβο...9.37 την μεραρχια στην κυπρο την απεσυρε ...ο παπαδοπουλος...ομως δεν ηταν αυτος επανω να δουμε αν θα εστελνε στρατο...ο ιωανιδης αφησε τους τουρκους να κανουνε την ασκηση...υστερα απο διαβεβαιωσεις αμερικανων και την απεσυρε γιατι ηταν αυτοκτονια οι τουρκοι ειχαν υπεροπλια...δεν θα τους καθυστερουσε μια μεραρχια...το μονο που θα μπορουσε η ελλαδα να κανει ειναι οργανωμενη αντεπιθεση..αλλα ο ιωανιδης φροντισε στα στρατοπεδα να υπαρχει αμμος και οχι οπλα...οι τουρκοι ειχαν σκοπο να παρουν ολη την κυπρο και ο κισινκγερ τους σταματησε ελενχοντας τις τηλεπικοινωνιες...ειχαν σκοπο οι αμερικανοι το διαιρε και βασιλευε...

Ανώνυμος είπε...

9.45
Χουνταιε, οπως εχεις πει σ αλλο αρθρο, εισαι ελ. επαγγελματιας.
Αντε, πηγαινε για νανι, εχεις αγωνα αυριο, να μαζεψεις για τα χαρατσια.

Ανώνυμος είπε...

9.33
Αν λές ότι είναι παλιά αφ ενός δεν έκανες τον κόπο να την ακούσεις και αφετέρου προσβάλλεις τους ανθρώπους του BLOG λέγοντας τους κατάμουτρα οτι είναι ψεύτες

Ανώνυμος είπε...

9.42 επηχηρηματολογισες και εσυ πολυ πλουσια εναντι του χουντικοπαπαδοπουλικου...ειναι ντροπη αφτοι πεθανανε παμφτωχοι ιδεολογοι και εσεις μονο βρισιες που σας εχουν πει οι νεοτεροι λετε και οτι εχετε ακουσει εκ παραδρομης...εχετε μιλησει με ατομα που ζουσαν αθηνα???εκεινη την περιοδο???ειχαν λεφτα στην τσεπουλα τους???πιος τους πειραξε???αν τους ρωτησατε πρωτιματε τοτε με οραμα για την πατριδα η τωρα που θα γινουμε μεταναστες???μπραβο με εκπλησετε με τις γνωσεις σας ....ρε εχετε να πειτε κατι εκτος απο την καταργηση καπιων ελευθεριων της χουντας...ναι η οχι???αντε γεια λοιπον...

Ανώνυμος είπε...

9.47

Εμενα θειος μου που εχει πολεμησει στη Κυπρο και σκοτωσε 7 Τουρκους, αλλα μου πε.
Και πιστευω το θειο μου, που οταν διηγειται τη προδοσια, που εξησε απο πρωτο χερι, δακρυζει και οχι τα δικα σου ΜΠΑΡΜΠΟΥΤΣΑΛΑ και τις δικαολογιες του κωλου, που προσβαλλουν τη μνημη των νεκρων συναγωνιστων του.

Ανώνυμος είπε...

9.52
Ξαναδιατυπωνω την ερωτηση μου, γιατι δε εχω σκοπο να προσβαλω κανενα

Ποτε ακριβως, δηλ. ποια ημερομηνια δωθηκε η συνεντευξη, γιατι στο εισαγωγικο κειμενο λεει: ,,μετα απο πολυ καιρο καταφεραμε να λυσουμε τεχνικα προβληματα,,

Η ερωτηση ηταν απο καθαρη περιεργια και μονο, και οχι εκ του πονηρου.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΕΠΕΙ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 2011.

Ανώνυμος είπε...

9.57 ναι ρε φιλε και μπραβο στον θειο σου...αλλα ο ιωανιδης ηταν τοτε επανω...και τους προδωσε δεν ειπα τιποτα...εγω μιλαω για παπαδοπουλο...αν δεν υπηρχε πολυτεχνειο θα γινοντουσαν εκλογες και θα εβγαινε παπαδοπουλος και θα το εβλεπες...οι ανθρωποι δεν ητανε πολιτικοι ...ειχαν αγνες προθεσεις για αυτο πεθανανε παμφτωχοι..ο ιωανιδης ειναι ενα παλιοτομαρο ...επι ιωανιδη εγινε η εισβολη ρωτα για περιοδο παπαδοπουλου να δουμε τι θα σου πει...και εμενα ο πατερας μου ητανε κυπρο επι παπαδοπουλου και μου ελεγε οτι ειχε σκληρη εκπαιδευση και φοβο...αλλα στα γεγονοτα δεν ητανε φανταρος ητανε πριν κανα 2 χρονια απο την εισβολη.....

Ανώνυμος είπε...

Ο Καζάκης είναι ενας ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ και ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ του κερατά!!!!
Το ΑΝΤΙ-ΝΤΠ είναι ενα αριστερό μπλοκ και ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ!!

Ανώνυμος είπε...

Διεθνισμό η ΝΤΠ;; Διεθνισμό και το ΑΝΤΙ-ΝΤΠ!!
Νεγρολαγνεία η ΝΤΠ;; Νεγρολαγνεία και το ΑΝΤΙ-ΝΤΠ!
Ανθελληνισμό η ΝΤΠ;; Ανθελληνισμό και το ΑΝΤΙ-ΝΤΠ!
Εκφυλισμό η ΝΤΠ;; Εκφυλισμό και το ΑΝΤΙ-ΝΤΠ!!
Τελικά το ΑΝΤΙ-ΝΤΠ είναι ενα ΝΕΟΤΑΞΙΤΙΚΟ ΜΠΛΟΚ!!

Ανώνυμος είπε...

Πάει και το ΑΝΤΙ-ΝΤΠ- καπελώθηκε απ'την κουστωδία Κawazaki- Θα πέσει πολύ γέλιο. Ο μεγάλος διδάσκαλος της στοάς θα πίνει καφέ στην υγειά του.oaxoaxoaxoa

Ανώνυμος είπε...

Κάνα σοβαρό επιχείρημα θα ακούσουμε ενάντια σε αυτά που λέει ο καζάκης?

Ανώνυμος είπε...

10.23
μόνο και που λες τη λέξη αριστερό σε βαφτίζω κατευθείαν
οπαδό του καμπουροκαρατζαφύρερ,διότι είμαι δεξιός της λα'ι΄κής δεξιάς και όχι του Σαμαρα΄και έρχομαι εδώ μαζί με άλλους δεξιούς φίλους μου. Τερμα τα καλαμπούρια Ηδιαχωριστική γραμμή μπήκε τερμα τα αριστερός δεξιός δεν μασάμε τώρα μόνο Ελληνας Πατριώτης και Ελληνας δωσίλογος σαν και του λόγου σου και σαν αυτόν που γλύφεις, όρνιο

Ανώνυμος είπε...

10.53
γράψε κάτι πιο ουσιώδες μωρέ βλάκα

Ανώνυμος είπε...

Ο ΑΥΦΑΝΤΗΣ <> ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΜ ΤΟΥ ΚΑΖΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ,ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ 5 ΛΕΠΤΟ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ

http://www.youtube.com/watch?v=O_Yw9uPosSQ&feature=related

Ανώνυμος είπε...

Ενταξει εμείς που πιστεύουμε στην πατρίδα θα πάμε στο επάμ. Οι προδότες στον Καρατζαφέρη.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΗ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΞΥΠΝΗΣΤΕ! Η ΜΑΣΟΝΙΑ ΔΙΟΙΚΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.Η ΛΥΣΗ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
ΧΤΥΠΗΘΗΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΩΞΕΤΕ ΤΟΝ ΓΑΠ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΗΜΟ.ΠΑΛΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΑΠ ΘΑ ΞΑΝΑΦΥΤΡΩΣΕΙ.
ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΠΑΤΕ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ.
ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ.ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ 300 ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΑΛΛΟΙ 300 ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ.
ΔΙΩΞΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΤΟΝ ΘΕΟ,ΚΑΝΑΜΕ ΘΕΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΛΗ

Ανώνυμος είπε...

Αφού όλα είναι κανονισμένα από τον θεό, δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Οπότε άσε μας στην ησυχίας μας.

Ανώνυμος είπε...

ΕΥΓΕ ΚΑΖΑΚΗ ΠΑΙΖΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟ

Ανώνυμος είπε...

10:23 KAI 10:29

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΡΟΛΛ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ...

ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ...

Ανώνυμος είπε...

Αυτά που μαθαίνουμε από τον Καζάκη δυστυχώς δεν τα ακούσαμε ποτέ πριν δεν ψάξαμε την ιστορία μας για να τα κάνουμε γνώση και έτσι δεν θαφήναμε πιθανόν να πάρουν τα πράγματα αυτή τη σημερινή πορεία την πατήσαμε άγρια όλοι μας τρώγαμε εδώ και χρόνια τροφή παρακολουθώ το ραδιο 9 το συμπέρασμα είναι ότι αυτός ο λαός μετα το 1821 απόλυτα κυρίαρχος απόλυτα ελεύθερος δεν ήταν ποτέ.
Για σου ρε Καζάκη αυθεντικέ γνήσιε Ελληνα Πατριώτη
εκεί στο τελος της συνέντευξης τι ωραία τα λές για τα νέα παιδιά και πόσο κατακεραυνώνεις τις μεγαλυτερες γενιές τις δικές μας δηλαδή και εκεί που εγώ και μόνος να μείνω δεν θα σταματήσω να τα λέω.Εισαι και πολύ μάγγας.

Ανώνυμος είπε...

Είμαι ο 12.37
[[τροφη μασημένη]] ήθελα να γράψω συγγνώμην

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΡΑΚΑΛΩ Κ. BLOGGER ΚΑΝΤΕΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΚΑΖΑΚΗΣ Ο ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ
ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ
ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ
http://www.youtube.com/watch?v=pT9VluQGYzQ

Ανώνυμος είπε...

Χαχα καλά ρε παίδες? το είδατε αυτό με το κόμμα του Καζάκη και τον φρυγικό μασονικό σκουφο χαχαχα
ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ δήθεν αντιντπ ο καζάκης ο διεθνιστής ου ρεεεε.ευχαριστώ τον φίλο πιο πάνω που τον ξεσκέπασε γιατί είχα αρχίσει να τον πιστεύω.

Ανώνυμος είπε...

1.01
Να ξεσκεπάσεις το κεφάλι σου Βλάκα και να βγάλεις τα σκατά από μέσα που έχουν ξεχειλήσει και βγαίνουν απ το στόμα σου, Χοντρομαλάκα .Ακου τον πείραξε ο σκούφος,
Ο αποτέτοιος μου ο ξεσκούφωτος μήπως σαρέσει περισσότερο.

Ανώνυμος είπε...

οι πατριώτες στο ΕΠΑΜ και οι
προδότες στον Καρακολοτούμπα

ρε λυσάξανε με τον Καζάκη και χωρίς επιχειρήματα να τον αντικρούσουν, μα ούτε ένα ,χααααααααααα

τι γελοίοι, φανατισμένοι που είναι ο στρατός του Καρατζαφέρη που γράφουν σχόλια για τον Καζάκη

Ρόμπες, κοιτάξτε τα χάλια και την ξεφτίλα της ''προεδράρα'' σας, οι μάσκες έπεσαν και γέλασε και το παρδαλό κατσίκι με τον ξελιγωμένο για καρέκλα κολοτούμπα και το κοπάδι του χαααααααααααααα !!!!! , ούτε ένα επιχείρημα στα οικονομικά δεν είδα μόνο κάτι καμένους να βρίζουν χαααααααααααα ρόμπεεεεεεεεεεεεεεςςςςςςς

Ανώνυμος είπε...

1.31
ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΛΕΣ ΚΑΡΑΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ

Ανώνυμος είπε...

Παπαγαλάκια του αρχιπροδότη Άδωνη και του Καρατζαφύρερ μας έχετε πρήξει τα @@. Πηγαίνετε σε κανένα άλλο blog που δε σας ξέρουν.

Ανώνυμος είπε...

...αφηστε τα παιδία να εκφραστουν ελευθερα, να εκτονωθουν, και μετα θα πανε με τον Μαυρο-Τζαα!-Φερτα για να παιξουν με τα κουβαδακια τους στην παιδικη χαρα

Ανώνυμος είπε...

Αν έφτιαχνα Εθνική Κυβέρνηση, θα έβαζα τον Καζάκη, Υπουργό Οικονομικών! Αλλά,ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ!
- Αναγνωρίζω το δικαίωμά του στις ιδεοληψίες του.
- Όταν όμως επικαλείσαι όλον το Λαό(ΠΑΛΛΑΪΚΟ), δεν επιτρέπεται να μιλάς με ιδεολογικούς όρους!
- Δεν επιτρέπεται στο "ΜΕΤΩΠΟ" που ιδρύεις, να δέχεσαι ΚΚΕ,ΣΥΡΙΖΑ,ΑΝΤΑΡΣΥΑ,ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ,Μ-Λ ΚΚΕ και λοιπές "δημοκρατικές" δυνάμεις και να αποκλείεις άλλους!
- Δεν επιτρέπεται να παρουσιάζεις την Ιστορία με τον τρόπο που σε συμφέρει!
Κύριε Καζάκη...Είτε το θέλετε, είτε όχι:
- Ο Μεταξάς είπε το ΟΧΙ! Δεν τον ανάγκασε κανένας "Λαός"...Αν ήθελε να πει ΝΑΙ, ο "Λαός" θα είχε ξυπνήσει στις 28 Οκτωβρίου 1940, με τα Ιταλικά τανκς έξω από το σπίτι του!
- Ο Μεταξάς είχε τα κότσια να πάει στο δικαστήριο της Κοινωνίας Των Εθνών και να πει "δεν πληρώνω", έστω το χρέος στους Βέλγους, θέτοντας ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ!
- Την Εθνική Αντίσταση μην την "πολυξύνετε", γιατί μέχρι ο Χίτλερ να επιτεθεί στη Ρωσία, κάποιοι δεν τολμούσαν να αρθρώσουν τη φράση αυτή!
- Στην υποχώρηση των Γερμανών από την Ελλάδα, κάποιοι είχαν εκδώσει διαταγή να μείνουν τα SS ανενόχλητα, επειδή "άλλος ήταν ο εχθρός"!
- Τη ΜΟΜΑ δεν την ίδρυσε η Αριστερά, από όσο ξέρω!
- Κάποιο "κακοί" χάρισαν τα χρέη των αγροτών, επέκτειναν τη ΔΕΗ και τις Εθνικές Οδούς μέχρι το τελευταίο χωριό!
- Επίσης, οι ίδιοι "κακοί" εφήρμοσαν αυτό που τώρα προτείνετε ΕΣΕΙΣ! Είχαν αλληλόχρεους λογαριασμούς με Κινέζους, με Άραβες κλπ!
- Όσο για το: "Είναι Έλληνας όποιος επενδύει το μέλλον του σ' αυτήν τη χώρα"; Σας υπενθυμίζω-αν και είμαι σίγουρος ότι το ξέρετε- πώς αυτοί που έχουν "επενδύσει περισσότερο το μέλλον τους σ' αυτήν τη χώρα", είναι οι τοκογλύφοι! Μήπως είναι κι αυτοί "Έλληνες";
Με λίγα λόγια,
Κύριε Καζάκη, μη διαβάζετε την Ιστορία όπως θέλετε, αλλά όπως είναι! Υπάρχουν κάποια γεγονότα που είναι αναμφισβήτητα! Όσο γρηγορότερα το παραδεχτείτε, τόσο το καλύτερο για όλους μας! ΤΕΡΜΑ ΣΤΟ ΔΙΧΑΣΜΟ!(εκτός αν τον επιθυμείτε...)

Ανώνυμος είπε...

......πολύ πυραμιδα ρε παιδιά στο μπαγκραουντ της συνεντευξης......πίσω απο τον γκαναμπέ....

λευκη πυραμιδα.....
κιτρινη πυραμιδα.....
εμπριμέ πυραμίδα.....

.....τυχαίο??!?!?

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά το ξαναλέμε.Οχώρος που δόθηκε η συνέντευξη είναι επιλογή των παιδιών του Blog τα οποία και γνήσιοι Ελληνες είναι και πολύ λεβεντιά έχουν.Τι να κάνουν; Να αλλάξουν την ταπετσαρία που υπήρχε;
Ρε παιδιά μη διαβάζετε αυτό τον τσαρλατάνο τον Λιακόπουλο αφ ενός τον κάνατε πλούσιο με αυτές τις βλακείες που πουλάει αφετέρου σας έχει κάψει τό μυαλό.Για ηρεμήστε

Ανώνυμος είπε...

Οταν γνωρίζεις οτί μπορεί να δημιουργήσεις αντιδράσεις βάζοντας τεκτονικά σύμβολα μέσα στα πλάνα σου ή δεν το κάνεις καθόλου ή το διορθώνεις ή αν όχι τότε τρέχει κάτι άλλο.

Ανώνυμος είπε...

Αδέλφια μου,
O ομολογουμένως συμπαθέστατος κ. Καζάκης σαφώς έχει πολλές γνώσεις, οικονομικές και μη, και το βασικότερο λέει την αλήθεια.
Το ότι «δείχνει να βάζει τα νούμερα πάνω από τον Άνθρωπο», θέλω να πιστεύω ότι είναι αποτέλεσμα των «σημερινών πολιτικών συνθηκών» που τον αναγκάζουν να υπερπροβάλει το δυνατό του σημείο που είναι μάλλον τα οικονομικά…
Αυτό όμως δυστυχώς, γίνεται εις βάρος του απαραίτητου ανθρωπισμού και αγάπης που θα πρέπει να διαθέτει(και να φαίνεται αυτό) ένα πολιτικό πρόσωπο που:
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΕ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΚΡΑΤΟΥΣ, «ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ» ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΟΜΟΕΘΝΕΙΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ(ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ;)

Οι «ξερές γνώσεις» όσο και «εξαιρετικές» να είναι, από μόνες τους στη πραγματικότητα δε σημαίνουν τίποτα…
Και όχι μόνο δεν σημαίνουν τίποτα ,αλλά αν δεν είναι «δεμένες» με την «σταθερά καλή πρόθεση» του ανθρώπου που τις κατέχει, τότε αντιστρόφως ανάλογα του μεγέθους των γνώσεων του ο άνθρωπος αυτός γίνεται περισσότερο επικινδυνέστερος για την κοινωνία και τους συνανθρώπους του !

ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΧΩΡΙΣ ΑΓΑΠΗ ΠΟΝΗΡΙΑ ΕΣΤΙ!

Mε όσο καλές προθέσεις και να ξεκινάς,
αν δεν γνωρίζεις την Αληθινή Πραγματικότητα,
αν δηλαδή δεν έχεις Ορθή Πίστη στον Αληθινό Θεό, δηλαδή Υγιή Φόβο Θεού και κατανόηση για τον συνάνθρωπο...,
τότε είναι απολύτως σίγουρο ότι αργά η γρήγορα θα διαφθαρείς με όλα τα γνωστά καταστροφικά αποτελέσματα…

Προσωπικά νομίζω ότι ο κ. Καζάκης θα πρέπει οπωσδήποτε να αξιοποιηθεί καταλλήλως από τις Πατριωτικές
(ΕΙΤΕ ΔΕΞΙΕΣ! ΕΙΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ! ΕΝΩΜΕΝΕΣ ΜΑΖΙ!) Ελληνικές δυνάμεις που θα αναλάβουν το τιμόνι της χώρας, ΑΝ μας ελεήσει ο Θεός …
Προσωπικά επίσης με ενοχλεί που δεν βλέπω ούτε ένα σύμβολο ευσεβείας και αγάπης προς το Ελληνικό Έθνος, αλλά αντ’ αυτού βλέπω τρίγωνα…
(χάθηκε μια Ελληνική σημαία ένα Ελληνικό Κάτι βρε αδελφέ;)
(Όχι ειδωλολατρικό-παγανιστικό)
Προσωπικά επίσης δεν μπορώ γενικά να κατανοήσω το πώς είναι δυνατόν να λές ότι αγαπάς την πατρίδα σου, αλλά να βάζεις πιό πάνω από τη σημαία της, τη σημαία του κόμματος !
Είναι για μένα ένα μυστήριο και συμπαθάτε με γι’ αυτό, αλλά δεν θα μπορέσω ποτέ να το καταλάβω γιατί απλά «δεν κολλάει ρε αδελφέ»…πώς να το κάνουμε δηλαδή;
Παρόλα αυτά όμως, ομολογώ πως ο Καζάκης μου είναι πάρα πολύ συμπαθής και μακάρι να είχε ΚΑΙ Γνώση Ευσεβείας.
Θα ήταν πρώτα για αυτόν αλλά και για όλους μας, «απείρως καλύτερα»!
Προσωπικά επίσης πιστεύω ότι όλοι οι άνθρωποι χρειάζονται διαλλείματα, για βαθιά περισυλλογή με προσπάθεια αυτογνωσίας και αναζήτηση της ΑΛΗΘΕΙΑΣ του κόσμου που μας περιβάλλει.
Πρέπει οπωσδήποτε όλοι να αντιληφθούμε την
«ΑΛΗΘΙΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ» ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ !
ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ…!

Υ.Γ.
Πάψτε συνεχώς όλοι οι « έξυπνοι και αλάνθαστοιΈλληνες πατριώτες» να κρίνετε τα παιδιά του ΑΝΤΙ-ΝΤΠ απαιτώντας από αυτούς το αλάνθαστο και το τέλειο και εγώ δεν ξέρω τι άλλο,
τη στιγμή που αυτοί «αναλώνοντας εαυτούς» και εκτιθέμενοι (κακά τα ψέματα)σε τεράστιο κίνδυνο πολεμώντας έτσι παλληκαρίσια τις «σκοτεινές δυνάμεις», σαφώς μπορεί να υποπέσουν και σε ανθρώπινα λάθη, πράγμα απολύτως φυσιολογικό.
Αντίθετα, απαραίτητα χρειάζονται την εποικοδομητική και καλοπροαίρετη κριτική μας και ενίοτε την ευγνωμοσύνη μας… για τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ αυτόν αγώνα τους ΥΠΕΡ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!!!
Και κυρίως την προσευχή μας!

Παιδιά μας, να σας φωτίζει και να σας σκεπάζει πάντοτε ο Θεός μας, εσάς και τις οικογένειες σας και να σας ανταμείψει εκατονταπλάσια τους κόπους και τους αγώνες σας
όταν θα έρθει η φοβερά εκείνη ημέρα της ανταπόδωσης των έργων εκάστου ανθρώπου από τον Δικαιοκρίτη Κύριο μας Ιησού Χριστό.

2)Υ.Γ.
Τις Κυριακές κυρίως ,αλλά και σε κάθε «κατάλληλη στιγμή» στη ζωή μας,
μας παραγγέλλει ο Δημιουργός μας:

ΣΧΟΛΑΣΑΤΕ!…
ΚΑΙ ΓΝΩΤΕ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ…!……………………

Ανώνυμος είπε...

Κάνα σοβαρό επιχείρημα θα ακούσουμε ενάντια σε αυτά που λέει ο καζάκης?ρε λυσάξανε με τον Καζάκη και χωρίς επιχειρήματα να τον αντικρούσουν...ΕΥΓΕ ΚΑΖΑΚΗ ΠΑΙΖΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟ..Εμείς που πιστεύουμε στην πατρίδα θα πάμε στο επάμ.

Ανώνυμος είπε...

3.36 ΠΕΣ ΣΤΟΝ ΚΑΖΑΚΗ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ, ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ (ΕΛΛΗΝΑ!) ΠΟΛΙΤΗ, ΠΑΙΔΕΙΑ (ΕΘΝΙΚΗ, ΟΧΙ "ΤΑΞΙΚΗ"), ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ... ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ, ΕΙΝΑΙ Η ΥΛΗ! ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ, Η ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ!
ΕΙΠΑΜΕ, ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΣΤΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ... ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΧΝΕΙΣ, ΧΑΜΕΝΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ, ΔΥΣΚΟΛΑ ΞΑΝΑΚΕΡΔΙΖΕΙΣ! ΞΥΠΝΑ!

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΙΓΩΝΑ..
ΤΙ ΦΟΝΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ???
ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΙΔΑ....
ΜΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΤΕ???
ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑΙ!!!
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΠΙΑ...
ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΜΑΣ ΑΝΟΙΓΕΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ...

ΤΕΛΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ..!!

ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΑ!!! ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΘΕΟ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΣΥ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΙ ΤΟ ΛΕΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ?? ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ... ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΜΕ? ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ...
ΤΑ ΜΑΣΩΝΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΙ ΤΑ ΘΕΛΑΝΕ ΣΤΟ ΦΟΝΤΟ? ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΝΕ ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝΕ ΚΑΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ??? Ή ΚΑΤΙ ΆΛΛΟ ΆΣΧΕΤΟ???
ΕΓΩ ΕΦΑΓΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ...
ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΠΤΟ... ΚΑΛΟ ΔΕ ΤΟ ΛΕΣ ΠΑΝΤΩΣ...
ΠΟΛΥ ΥΠΟΠΤΟ....

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥ ΕΠΑΜ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΙΓΩΝΟ ΝΑΙ..
ΤΥΧΑΙΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ???

ΒΡΕ ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΑΡΑΤΗΣΤΕ ΜΑΣ....

ΤΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΠΙΑ???
ΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΗΘΙΝΟ???
ΤΙΠΟΤΑ???????

Ανώνυμος είπε...

Και στη γεωμετρία υπάρχει τρίγωνο! Απίστευτο; Κι εμείς που μάθαμε το τρίγωνο στο σχολείο είμαστε όλοι μασώνοι απλά δεν το έχουμε συνειδητοποιήσει ακόμα.

Ανώνυμος είπε...

Α και οι 3:45, 4:06, 4:18 και 4:21 από ότι φαίνεται είναι το ίδιο άτομο-παπαγάλος του ΛΑΟΣ/ΠΑΣΟΚ (το ίδιο είναι πλέον).

Ανώνυμος είπε...

δε πα να ειναι και ολυμπιακος εμεις λυση θεμε

Ανώνυμος είπε...

Ωϊμέ.....
Ο Παρθενών.....καί όλοι οι Ναοί[λόγω μετώπης].....μασονικοί !!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Τά ανεστραμένα τρίγωνα ΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΔΑΥΙΔ , κάτι λένε ......

MacGyver © είπε...

ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΟΣΟΥΣ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΡΑΖΟΥΝ , ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ ΡΕΕΕΕΕ, ΕΚΟΤΣ ΑΠΟ ΗΛΙΘΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ, ΒΛΑΚΕΣ ΜΕ ΠΕΡΙΚΕΦΑΛΑΙΑ..
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΙΖΕΤΕ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΤΕ, ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΖΑΚΗΣ, ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΡΑΤΕΘΕΙ, ΝΑ ΠΕΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΑΥΤΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ, Κ Α Ν Ε Ν Α Σ.
ΠΟΣΟ ΛΕΧΡΙΤΕΣ ΕΙΣΤΕ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΕ ΕΞΑΛΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ "ΣΩΣΕΤΕ" ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΑΦΙ ΣΑΣ.

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΕΒΟΣΤΑΣΤΕ, ΘΑ ΜΑΣ ΦΟΒΟΣΑΣΤΕ.

MacGyver © είπε...

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟ 9 98,9 12,30 ΕΩΣ 2μ.μ radio9.gr και σε επανάληψη στις 18,00
http://www.radio9.gr/LivePlayer.aspx?a_id=1346

http://www.livestream.com/epamwebtv

ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΡΩ ΣΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ποιος Καζάκης ρε; Πλάκα κάνετε; Εντάξει, την είδα όλη τη συνέντευξη. Και λοιπόν; Ποιος θα κάνει όλες αυτές τις ουτοπικές παρεμβάσεις αν χρειαστεί; Το κυβερνητικό σχήμα του Καζάκη; Τι νομίζετε ότι είναι μια χώρα, ποδήλατο να το καβαλήσει ο κάθε πικραμένος και να κάνει σούζες; Ή μήπως όλοι όσοι κυβέρνησαν μεταπολιτευτικά ήθελαν αποκλειστικά την καταστροφή του τόπου; Είδαμε και τον υπόλοιπο κόσμο σε τι χάλι βρίσκεται.
Δεν λέω ότι καλά είμαστε όπως είμαστε, δεν είμαι τρελλός. Απλώς μην παραμυθιαζόμαστε με τους εκάστοτε ρομπεν των δασών γιατί θα τον πιούμε. Η ώρα των αλλαγών έρσεται και οι Καζάκηδες δεν θα παίξουν ρόλο.

Ανώνυμος είπε...

11:00 π.μ.
Κανένα επιχείρημα έχεις ρε καραγκιόζη γλύφτη κατουρημένων ποδιών;

Ανώνυμος είπε...

Οταν ξεκινάς πόλεμο, σκηνοθετείς πρώτα τους εχθρούς σου, δε θυμάμαι ποιος το έχει πεί αυτό, αλλά το βλέπουμε συνεχώς να εφαρμόζετε στην πατρίδα μας. Τα μασωνικά σύμβολα δεν έχουν καμία δουλειά σε πατριωτική οργάνωση. Αδέρφια σταματήστε να τρώγεστε και να απειλείτε ο ένας τον άλλο, μη τους κάνετε αυτή τη χάρη, θα τους ερχότανε κουτί αν κάναμε εμφύλιο. Ο κύριος Καζάκης μπορεί να είναι εξέραιτος οικονομολόγος αλλά δεν αρκεί μόνο αυτό , το γεγονός πάλι ότι τον έχουν καλέσει να μιλήσει στα περισσότερα συστημικά ΜΜΕ είναι λίγο περίεργο. Ευχομαι να κάνω λάθος.

Ανώνυμος είπε...

ρε φαφλατά MacGayver θα απαντήσεις με επιχειρήματα στις παραπάνω κατηγορίες για τον τσοπάνη σου?
άσε τα ξεφτιλίκια "θα μας πάρει ο διάολος" κλπμ (=και λοιπές μαλακίες)

Ανώνυμος είπε...

Προσωπικά δεν με πείθει ο καζάκης- του εναντίον.
Και ο αδόλφος ήταν απο τους καλύτερους ρήτορες που έχει βγάλει η ιστορία

Ανώνυμος είπε...

Καζάκης για πρωθυπουργός!!!
βλέπω οι Καρατζαφερικοί έχουν λυσσάξει στα σχόλια,
σας τσούζει ο Καζάκης ε;Ειλικρινά φαίνεστε πολύ γελοίοι και πανικοβλημένοι χωρίς ούτε ένα επιχείρημα να τον αντικρούσετε,ο πανικός σας είναι ολοφάνερος όπως και το επίπεδο σας από τις βρισιές και τον φανατισμό σας
τέτοιες ύβρεις και απόψεις χωρίς ουσιαστική τεκμηρίωση, μόνο το αντίθετο προκαλούν

ο Καζάκης είναι ένας λαικός πατριώτης και πραγματικός αγωνιστής και όχι πατριδέμπορας και ψευτοπατριώτης τύπου Άδωνη
Τι να κάνουμε ,έτσι έχουν τα πράματα γι αυτό φωνάξτε όσο θέλετε ΞΙΔΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

Ανώνυμος είπε...

Άδωνη σας πήραν χαμπάρι όλοι, ακόμα και οι παππούδες μου. Τζάμπα χάνουν το χρόνο τους τα τσιράκια σου εδώ μέσα στείλτους να κάνουν καμμιά λάντζα στο σπίτι σου να σου πουν κι ευχαριστώ οι γλύφτες.

Ανώνυμος είπε...

Λέει αληθειες που λίγοι τολμούν να πουν και ξεσκεπάζει όλη την ψευτιά της βουλής και των κομμάτων, γι αυτό τον πολεμούν τόσο.

Βέβαια για να τον εκτιμήσεις και να τον καταλάβεις δεν πρέπει να έχεις το επίπεδο του ψηφοφόρου του ΛΑΟΣ και πρότυπο τα νεοφιλελεύθερα κομματόσκυλά του με ένα αμόρφωτο πρόεδρο πνευματικό παιδί του Μητσοτάκη
Μπορεί κανείς να διαφωνεί αλλά δεν καταλαβαίνω τον λόγο να βρίζει ,εκτός και αν δεν ξέρει τι άλλο να κάνει ή δεν έχει και την ικανότητα να παραθέσει επιχειρήματα
Με λίγα λόγια

παίδες πόσα δίνει ο Καρακολοτούμπας για να γράψτε σχόλια χαχαχαχαχααααα

Ανώνυμος είπε...

11:45 π.μ.
Που τον βλέπεις εσύ στα ΜΜΕ ρε καραγκιόζη, την παλεύεις; Εδώ κι ένα χρόνο έχει εμφανιστεί 3 φορές όλες κι όλες ενώ είναι ίσως ο πιο δημοφιλής οικονομολόγους στην Ελλάδα πλέον μαζί με το Βαρουφάκη. Ο Βαρουφάκης έχει εμφανιστεί 35. Πλάκα μας κάνεις; Πόσο παπαγάλος μπορεί να είσαι.

Ανώνυμος είπε...

Τσιράκια του ΛΑΟΣ άντε σε άλλο μπλόγκ,σας πήρανε χαμπάρι εδώ
Τον πόλεμο τον έχετε χάσει,τον Καζάκη δεν τον φτάνετε γι αυτό κράξτε όσο θέλετε και δείξτε τι πραγματικά είστε,προβατάκια του ΛΑΟΣ ξεφτίλες συνεργάτες της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ-ΝΔ

όξω από την πατρίδα μας ρε

Ανώνυμος είπε...

ολοι στο επαμ,αντίσταση, αφύπνιση του Έλληνα

Ανώνυμος είπε...

Η ΕΒΡΑΙΚΗ ΠΕΝΤΑΛΦΑ ΤΙ ΓΥΡΕΥΕΙ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ....

Ανώνυμος είπε...

12:20 μ.μ.
Ωχ έχεις δίκιο ρε φίλε! Σατανιστικές τελετές μάλλον κάνανε μετά το βίντεο, η συνέντευξη ήταν μόνο για να αποπροσανατολίσει τον κόσμο. Είσαι απίστευτος πανεπιστήμονας.

Ανώνυμος είπε...

Ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα - 11:57-
Το να κοιτάζεις να βρεις λύσεις στο πρόβλημα που περνάει η χώρα τις τελευταίες δεκαετίες, με μια τέτοια φανατική υποστήριξη σε πρόσωπα και παρατάξεις που το ίδιο το σύστημα προβαλει, δηλώνει δυστυχώς ψυχολογικη εξάρτηση απο την κάθε είδους πληροφορία που εισβάλλει μέσα σου καθημερινά με τόσο έντεχνο τρόπο.

Συμφωνώ με ερωτήματα 11.45 και 4.21

Ανώνυμος είπε...

12.20 αυτά είναι τα επιχειρήματα σου;Κόψε τις ουσίες φέρνουν παρενέργειες
Καλά φίλε μας αποστόμωσες,τι δόλιοι ηλίθιοι που είστε χαχαααα
τουμπέκα για τον Καζάκη γιατί δεν σας παίρνει ,γίνεστε φαιδροί

Ανώνυμος είπε...

1:05 μ.μ.
Ποιο σύστημα προβάλλει τον Καζάκη ρε ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ; Τον Καζάκη το διάλεξε ο κόσμος και όχι τα ΜΜΕ όπως τους αφέντες σου.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΨΑΞΤΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΙΤΛΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΒΓΑΖΕΙ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΔΙΚΟΣΑΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ.


ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΕΝΤΟΠΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΑΚΟΜΗ.

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ.





ΤΙΤΛΟΣ


Die Zeit: Aυξάνονται σταθερά οι υποστηρικτές του δημοψηφίσματος - Η απόφαση του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου να προχωρήσει στη διενέργεια δημοψηφίσματος σχετικά με το ευρωπαϊκό σχέδιο διάσωσης της Ελλάδας προκάλεσε αρχικά σοκ, όμως στο εξωτερικό αυξάνονται σταθερά οι υποστηρικτές της

Ανώνυμος είπε...

1. Τα είδαμε τα μασονικα σύμβολα στο βιντεάκι οπότε και δεν χρείαζεται να πάμε .
2. Μπράβο σας που πήρατε τη συνεντευξη του κ.Καζάκη στο Intercontinental.

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ 7:41 ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΛΕΣ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ;ΕΣΕΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ ΤΟΣΟ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΝΑ ΣΕ ΦΥΛΑΚΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΒΑΣΑΝΙΣΟΥΜΕ ΑΦΟΥ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΓΑΠΑΣ ΚΑΙ ΥΜΝΕΙΣ . ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΚΙ ΕΔΩ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΙΜΙΑΚΗ ΜΩΡΦΟΣΗ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙΣ ΣΑΝ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑ ΒΡΕΣ ΜΟΥ ΕΝΑΝ ΒΟΛΕΥΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΙΩΣΕΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΙΜΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ ΠΑΝΕΠΗΣΤΗΜΙΟΥ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΘΕΟ ;

Ανώνυμος είπε...

το ΛΑΟΣ δεν έχει ανάγκη να μαλακίζεται στα blogs, είναι στην κυβέρνηση μαλάκεεες
μια χαρά τα λέει ο 11:00 και πολλοί άλλοι εδώ μέσα

Ανώνυμος είπε...

2:07 μ.μ.
Αφού τα ίδια 1-2 πληρωμένα άτομα του ΛΑΟΣ είστε που γράφετε όλη μέρα κατά του Καζάκη.

Ανώνυμος είπε...

Δέ σάς κάνει εντύπωση ή υπερπροβολή του από μεγάλα αθηναικά καί μή κανάλια ?

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ ΕΣΑΣ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΚΛΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΧΕΣΤΗΚΑΤΕ . ΜΑΘΑΤΕ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΤΑ ΜΑΣΩΝΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΑΣ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ .ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΤΕ ΡΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΖΑΚΗ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΡΕ ,ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ .ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΛΥ ΛΙΓΟΙ ΡΕ ΓΙΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΓΕΜΙΣΗ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΤΕ . ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΡΕ ΤΟΥ ΠΕΡΙΚΛΗ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ .Η ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΥΠΑΡΚΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΩΣΟΠΟ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ . ΕΙΔΑ ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΓΡΑΦΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΤΑ ΕΛΕΓΕ Ο ΦΥΡΕΡ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ .ΠΡΩΦΑΝΩΣ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΟ YOUTUBE ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΦΗΤΙΕΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟΣ .ΤΟΝ ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΕΡΔΑΝΕΙΣΜΟ ΠΟΥ ΔΕΧΟΤΑΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ; ΤΟΝ ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΣΙΜΗΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΓΚΟΛΤΜΑΝ ΣΑΚΣ;ΠΟΥ ΟΛΟΣ ΤΥΧΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΙΤΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ; Ο ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ .Ο ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΙΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΟΥΑΠ . ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ Ο ΦΥΡΕΡ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΓΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΦΤΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΕΥΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΤΟΥ . ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ
ΜΑΣΩΝΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ Η ΑΓΡΑΜΑΤΟΣ ΓΙΑ Χ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΗ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΙ ΑΓΡΑΜΑΤΟΙ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΦΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΟΠΩΣ ΘΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΟΥΣ ΜΩΡΦΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΓΡΑΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ . ΕΓΩ ΠΡΩΣΟΠΙΚΑ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΟΥΤΕ ΤΟ ΓΗΜΝΑΣΙΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΟΥΤΕ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΟΥΤΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΑΥΤΟ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΑΓΡΑΜΑΤΟ , ΟΥΤΕ ΜΑΣΩΝΩ ΟΥΤΕ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΜΑΣΩΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΣΗΜΑ ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΔΕΝ ΣΥΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ . ΕΝΤΑΞΕΙ ΖΩΑ ; ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ Ο ΦΥΡΕΡ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΔΕΙΛΗΜΑ Η ΚΟΥΜΟΥΝΙ
Η ΕΥΡΩΠΑΙΣΤΗΣ. ΕΓΩ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΑΩ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΜΑΙΝΗ ΑΝΟΙΧΤΟΜΑΤΗΣ . ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΚΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΟΙΧΤΟΜΑΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟ, ΠΟΤΕ ΒΡΕ ΖΩΟ ΔΙΠΟΔΟ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΝΑΝ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΛΩ ΡΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ; ΑΚΟΜΑ ΒΡΕ ΑΝΘΡΩΠΑΡΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΑΓΑΠΑΣ ΚΑΙ ΘΕΣ ΑΥΤΟΙ ΒΡΕ ΤΗΝ ΔΩΣΑΝ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ .ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΘΡΕΙΣΚΙΑΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΗΣ . ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΣΟΥ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΠΟΛΕΜΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΑΓΑΠΑΣ. ΚΑΠΟΥ ΝΩΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΩΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΦΥΡΕΡ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΥΤΗΧΩΣ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

2:21 μ.μ.
Καταντάς γελοίος φίλε, κόφτο. Απάντησα εκατό φορές ότι δεν προβάλετε στα ΜΜΕ όπως λες, γύρω στις 3 φορές έχει εμφανιστεί μέσα σε ένα χρόνο σε αντίθεση με άλλους πολύ λιγότερο γνωστούς που εμφανίζονται άπειρες φορές. Γιατί συνεχίζεις γελοίο υποκείμενο και δε μου απαντάς; Άντε τράβα κάτσε στα πόδια του αφέντη σου τώρα, αρκετά έλειψες για να γράφεις σχόλια.

Ανώνυμος είπε...

11.00 kai 2.07

Aπο ποτε τα σωστα για το λαο ειναι ουτοπικα και δεν πρεπει να τα παλεψουμε; Και γιατι πρεπει να γινονται μονο αυτα που συμφερουν το 1% και βλαπτουν το 99% και να τα θεωρουμε και φυσιολογικα;

Και τι ειναι δηλαδη υγιες, στα να προσπαθουμε να προσαρμοστουμε σε μια αρρωστημενη κατασταση, οπως τη σημερινη;

Και στη κυβερνηση ειστε, γιατι εχει γινει συνταγματικη εκτροπη. Η διαδιακασια με την οποια εγινε αυτη η κυβερνηση, δεν προβλεπεται απο το Συνταγμα. Εχουμε παλι ξενοκινητη χουντα, για αυτο ειστε στη κυβερνηση.

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ.ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΕΜΕΙΝΕΣ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΟ.ΜΠΟΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΛΕΞΙΚΟΥ,Η ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΣΤΟ GOOGLE ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ.ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ 1821 ΗΤΑΝ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΑΝ ΘΕΛΗΣΗ,ΕΜΑΘΑΝ ΣΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑ,, Π.Χ. ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ.ΑΛΛΑ ΜΑΘΑΜΕ ΝΑ ΤΕΜΠΕΛΙΑΖΟΥΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΦΑΜΕ ΤΙ ΘΑ ΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΓΚΟΛ ΕΒΑΛΕ Ο ΓΑΥΡΟΣ ΣΤΟΝ ΒΑΖΕΛΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΠΟΣΟ ΖΩΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΕΝΑΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΖΑΚΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ... ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΒΛΑΚΙΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΧΕΤΕ ΡΕ ΖΩΑ ΒΟΔΙΑ ΜΟΣΧΑΡΙΑ; ΑΙ ΣΙΧΤΙΡΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΟΛΟΖΩΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΘΕΙ ΟΞΙΑ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΙΑΣΗ ΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΘΕΙΤΕ ΝΕΑΤΕΡΝΤΑΛ ΒΟΔΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΩΝ ΣΠΗΛΑΙΩΝ ΣΚΟΠΙΑΝΑ ΠΡΕΖΟΝΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Ο καζάκης ειναι άξιος ανθρωπος και επιστημων. ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΕΝΑ ΜΑΤΣΟ ΒΟΔΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΑΚΟΥΤΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΡΕ ΚΟΛΟΖΩΑ

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΖΑΚΗ,ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΟΡΓΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΟΜΙΛΙΕΣ; ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ-ΡΑΔΙΟ9 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΕ ΟΜΙΛΙΑ.ΑΡΑ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΕΝ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ.ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΟΥ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΧΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ.ΠΩΣ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΠΕΡΑ ΑΡΑΓΕ;
ΓΙΑ ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΒΡΟ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ,ΣΥΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΜΟΝΕΣ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ,ΣΥΝ ΦΑΓΗΤΟ,ΣΥΝ ΣΥΝ ΣΥΝ.
ΜΗΠΩΣ Ο ΚΑΖΑΚΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΚΟΤΑ ΠΟΥ ΓΕΝΑΕΙ ΕΥΡΩ;
Η ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ;

Ανώνυμος είπε...

Πάντως μέ τίς ύβρεις καί τούς χαρακτηρισμούς τους, ορισμένοι,υποστηρικτές του Καζάκη , προσπαθούν νά ....πείσουν εμάς τούς άλλους πόσο λάθος κάνουμε !!

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ Ο ΠΑΠΠΟΥΛΗΣ,Ο ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ ΟΡΓΩΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΠΤΙ.ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ,ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΔΟΛΟΣ

Κώστας Ντουντουλάκης/σιχαίνομαι την ανωνυμία... είπε...

Το σχέδιο των ναζί και ο ρόλος της ναζιστικής εταιρείας i.g, farben, του μεγιστάνα Ροκφέλερ (Εβραίου,που ωφελήθηκε από το πογκρόμ κατά των μικρομεσαίων Εβραίων ...) από το 1939 για "Ενωμένη Ευρώπη"!!! Πώς τα ευρωκαρτέλ το 1981,μετά την κατά 60% ψήφο του λαού κατά της ΕΟΚ (το τότε αντιεοκικό ΠΑΣΟΚ+ΚΚΕ) προώθησαν ταΜΟΠ για εκμαυλισμό και εξαγορά του λαού μας.Ο αισχρός,δωσιλογικός και θρασύτατα ιδιοτελής ρόλος Μητσοτάκη από το 1964 κλπ εξαιρετικά αποκαλυπτικά!!!...

Ανώνυμος είπε...

3:08 μ.μ.
Άθλιε παπαγάλε, τα έξοδα όπως έχει ειπωθεί πολλές φορές εδώ μέσα του τα πληρώνουν ΟΛΑ αυτοί που τον καλούν.

Ανώνυμος είπε...

3.08 και 3.12
Απο το ραδιοφωνο πληρωνεται.
Το Επαμ εχει προς το παρον πανω απο 20.000 μελη. Απο τις εισφορες μια χαρα καλυπτονται τα εξοδα των κατα τοπων ομιλιων.
Εχετε λυσσαξει, γιατι σας ξεσκεπαζει με στοιχεια και δεν εχετε τιποτα να αντιταξετε.

3.11 Οσοι βριζουν δεν προσπαθουν να σας πεισουν, αλλα απλα σας βριζουν, γιατι εσεις αρχισατε πρωτοι το βρισιδι και τη λασπη. Απλα πραγματα.

Κώστας Χανιά. είπε...

Τα ανεγκέφαλα καθάρματα που ακολουθούν τον Καρατζαφύρερ και τους Ντόρα-Τζέφρυ ακόμα και μετά την προδοτική ψήφιση του αποικιοκρατικού μνημονίου και την κατ΄εντολή των Μερκοζί-τραπεζαρχών-σιωνιστών σύσταση της δωσιλογικής συγκυβέρνησης του λαμογιού Παπαδήμα,δεξιού χεριού του "ηρωικού" Σημίτη προδότη των Ιμίων,του Οτσαλάν,αρχιαπατεώνα αλχημιστή για μάντρωμα-αφαίμαξή μας στην ευρωζώνη, μόνο σαν ανώνυμοι θρασύδειλοι ρουφιάνοι τολμούν να βγάζουν άναρθρες κραυγές...Όπως ακριβώς οι πατεράδες τους κουκουλοφόροι καταδότες και ταγματασφαλίτες της προηγούμενης γερμανικής κατοχής. Τα μήλα ή μάλλον ...σύκα, κάτω από τις συκιές θα πέφτουν πάντα... Ουστ, άνανδρα,πουλημένα χαφιεδοπουσταράκια...

Ανώνυμος είπε...

Etsi 3.34

Τα τοπικα επαμ νοικιαζουν τις αιθουσες ή οποιος καλει το Καζακη για ομιλια.
Τα γραφεια του Επαμ τα εχει παραχωρησει μελος αμισθι, ετσι κι αλλιως αδειο λογω κρισης ηταν.
Βρηκαν αλλη λασπη τωρα , το οικονομικο.

Ρε, πως τους τσουζει ο Καζακης.
Αμα ρε βριζουν οι φασιστες και οι αριστεροι μαζι, εισαι σωστος.

FreeGreeceFromIMF είπε...

1:37:43 Εδω παιδια ειναι η ουσια. Η ερωτηση που θετει ο Μykoniato. Ο Δ. Καζακης αισθανεται αβολα.. κοιταει 2 φορες εκτος καμερας και δυσανασχετει με την ερωτηση που του θετει για θεση σε υπουργειο. Ο ανθρωπος ειναι οικογενειαρχης πολυτεκνος τεσσαρων παιδιων. Ανθρωπος του λαου. Δεν θελει θεσεις δοξες και εξουσια. Πιστευει σε αυτο που κανει! Το νιωθει! Η αντιδραση του αυτο καταμαρτυρει.... Απο ψυχολογικης αποψης τουλαχιστον αυτο εισπραττω Αν τον πιστεψετε η Χωρα θα ξεμπερδεψει μια και καλη.. Οπως βεβαια και η απαντηση που δινει.... Τη πιστευει... την νιωθει.... Το νου σας.... Να εχετε τον νου σας.... Μονο αυτο σας λεω.... Ειναι χρυση ευκαιρια Η Ελλαδα να βρεθει σε αλλη μορφη διακυβερνησης και μαλιστα πλεον οχι με τα γνωστα και αγνωστα καθικια ως πρωταγωνιστες αλλα απο εμας.....

Comedia Finita είπε...

Πολύ καλή συνέντευξη με δυνατές ερωτήσεις. Απο τις καλύτερες του Καζάκη.

Κλεομένης είπε...

Σκεφτείτε στις Θερμοπύλες να είχαμε αντί του Λεωνίδα τον Άδωνι και τον Καρατζαφέρη. Ο Άδωνις τρομαγμένος θα έτρεχε στην Ευγενία και ο Καρατζαφέρης θα έδινε Γη, Ύδωρ και ίσως και κώ..ο. Θα σώζονταν οι μισθοί και οι συντάξεις καο ο Άδωνις θα γινόταν υπουργός. Ο δε Περιστέρης θα έλεγε πως όλα αυτά περι γεναιότητας τα έλεγε για να πουλήσει κανένα τεύχος.
Γεια σου Άδωνι!! Κλεός και δόξα όπως οι Αρχαίοι πρόγονοι!! Μαύρισμα στους πατριδέμπορες του ΛΑΟΣ που έχουν το θράσος να μας λένε και κομμουνιστές/

Ανώνυμος είπε...

4-5 πληρωμένοι από το ΛΑΟΣ γράφουν στα σχόλια όλη μέρα,προσπαθούν να κάνουν τσιφλίκι τους το μπλογκ
ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ

Ανώνυμος είπε...

ΑΡΕ ΚΟΡΟΙΔΑ! ΓΙΝΤΕ ΜΕΛΗ ΣΤΟ ΕΠΑΜ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΤΟΝ ΚΑΖΑΚΗ ΝΑ ΣΑΣ ΜΙΛΑΕΙ.ΜΕΤΑ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΤΕ.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΕΣ.ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ,ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΟ '81 ΕΠΙ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ,ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ!
ΑΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΩΣ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΑ.ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΒΡΕ ΓΙΔΙΑ ΠΩΣ ΞΕΓΕΛΑΣΕ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΛΕΓΕ ΠΡΙΝ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟΥ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΙ ΚΟΛΩΤΟΥΜΠΕΣ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ.
ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΖΑΚΗΣ.ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΓΙΝΟΤΑΝ.ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΚΑΖΑΚΗ
ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΨΗΦΙΖΑΤΕ ΓΑΠ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΕΛΕΓΕ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ.ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΝ ΕΚΤΕΛΟΥΝ.ΟΠΟΙΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
ΘΑ ΑΦΗΝΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΒΡΕ ΗΛΙΘΙΟΙ ΤΟΝ ΚΑΖΑΚΗ ΝΑ ΞΥΠΝΑΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ;
ΕΔΩ ΕΡΙΞΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΑΦΡΟΚΡΕΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΠΟΔΙ,ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΑΦΡΙΚΗΣ ΕΤΣΙΘΕΛΙΚΑ,ΜΟΛΙΣ ΤΟΥΣ ΠΗΓΕ ΚΟΝΤΡΑ Ο ΚΑΝΤΑΦΙ ΤΟΝ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΑΝ ΝΥΧΘΗΜΕΡΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΑΦΗΝΑΝ ΒΡΕ ΓΙΔΙΑ ΤΟΝ ΚΑΖΑΚΗ ΝΑ ΚΕΛΑΗΔΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΥΠΝΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ; ΛΙΓΟ ΜΥΑΛΟ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ;
ΟΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΑΤΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΨΙΛΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ 2012 ΘΑ ΕΡΧΟΤΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ.ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΟΙ ΧΑΛΒΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ.

Ανώνυμος είπε...

συνέχισε τον αγώνα Καζάκη και εμείς μαζί σου ,οι υπόλοιποι μπορούν να στηρίξουν ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ και την ξένη κατοχή,απλά τα πράγματα

Ανώνυμος είπε...

τελικά υπάρχουν πολλοί βλαμένοι στα σχόλια,πού λιακόπουλο διαβάζεις 5.51
αυτά δεν είναι επιχειρήματα αλλά εικασίες και θεωρίες του κάθε καμένου,οπότε αν δεν έχετε κάτι επί της ουσίας να πείτε,μην μιλάτε

τα άτομα στο μπλογκ είναι iq ραδικιού ,έλεος με τον κάθε ηλίθιο

Ανώνυμος είπε...

ΟΤΑΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΤΟΥ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΙΟ ΛΟΧΟ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΘΑ ΗΓΕΙΤΑΙ Ο ΚΑΖΑΚΗΣ.ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΜΠΑΧΑΜΕΣ.ΚΟΡΟΙΔΑ!
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΚΑΝΕΑΝ!ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΕ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΩΤΗΡΕΣ.ΞΥΠΝΗΣΤΕ!

Ανώνυμος είπε...

5.51
Εχεις σκυλιασει ετσι;
Εσυ αγορινα σκυψε και σκουξε, εμεις παλευουμε.

Σαν τον Κολοκοτρωνη, που οταν ολοι του λεγαν, που πας ωρε, πηρε τους ανδρες του και πηγε στα Δερβενακια, λεγοντας, δεν ξερω τι θα γινει,αν θα σκοτωθουμε ολοι, αλλα ο Δραμαλης δεν θα περασει ατουφεκιστος.
Εσυ μοιρολογα και περιμενε τους Εβραιους και το αναποφευκτον.

Ανώνυμος είπε...

5.51 και ξαφνικά ξυπνά και ο γκοτζίλα,η μάγια η μέλισσα και ο sport billy και έρχονται τα ουφο στη χώρα απαγάγουν την κυβέρνηση και γλιτώνουμε χααααα

Ανώνυμος είπε...

Τελικά εδώ μέσα βλέπω πόσο επικύνδυνοι είμαστε εμείς οι ίδιοι οι Έλληνες!!!
Βρισίδια... Αριστεροί.. Καρατζαφερικοί και ένα σωρό αηδίες...
Ποιος να μας κάνει καλά εμάς???
Πάλι μόνοι μας θα φαγωθούμε..

Έχω πει και εγώ για τα μασωνικά σύμβολα που δε μου αρέσανε στον φόντο..
Εσάς που πουλάτε πνεύμα για την γεωμετρία και τον Παρθενώνα δηλαδή δε σας προβλημάτισαν??
Εγώ με το που τα είδα!!!
Και το που τα λέει ο Λιακόπουλος, που μπορεί να έχει και υπερβολή τι?? Αν τα θεωρείτε απλά θεωρίες συνωμοσίας δε θα έπρεπε να διαβάζετε αυτό το μπλογκ..
Τα λένε και άλλοι, τα λέει και η θρησκεία μας αυτά και είναι γνωστά και μην υποτιμάτε την νοημοσύνη μας αν εσείς θέλετε να είστε ζώα για να μιλήσω στο δικό σας επίπεδο..
Και αυτό το μπλογκ εδώ έχει κάνει αναρτήσεις σχετικά με τα σύμβολα αυτά και τους ιλλουμινάτοι και τώρα πάνε και κάνουν τη συνέντευξη με αυτό το φόντο?
Να μη μας προβληματίσει???
Ας βγει κάποιος από το μπλογκ να δώσει μια εξήγηση...

Και να διευκρινήσω πως δεν είμαι με τον Καρατζαφέρη, ψεύτη και προδότη τον θεωρώ, αλλά ούτε και με τους αριστερούς είμαι, ούτε με κανέναν..

Προσπαθώ να βρω ανθρώπους που να αξίζουν..

Ούτε εναντίον του Καζάκη είμαι... Καλά τα λέει και αποκαλύπτει πολλά πράγματα που είναι σωστά..
Μήπως όμως δε τα λέει όλα? Μήπως κάποιοι μπορεί να τον έχουν βάλει τελικά γιατί ξέρανε πως οι Έλληνες θα ψάξουνε για πατριώτες να κυβερνήσουν??
Αντί να βρίζετε κοιτάξτε κάποια σχόλια που κάνανε εδώ κάποιοι αναγνώστες με καλή πρόθεση που συνοδεύονται και με κάποια βιντεάκια και προβληματιστείτε!!!
Απλά πρέπει να είμαστε πολύ καχύποπτοι για να μην πέσουμε σε άλλη παγίδα..
Τίποτα δεν είναι όπως ακριβώς φαίνεται επιφανειακά τελικά....
Πολύ καλό για να είναι αληθινό ίσως...

Εμένα προσωπικά δε μου άρεσαν οι απόψεις του Καζάκη σε άλλο βίντεο που αναρτήθηκε εδώ στα σχόλια, και λέει πως μας βλέπει σαν λαό και όχι σαν έθνος και που δηλώνει και άθεος..
Όσο καλές μπορεί και να είναι οι προθέσεις ενός άθεου μπορεί εύκολα να παραπλανηθεί από "άλλες δυνάμεις" αν δεν είναι υποψιασμένος για το τι πραγματικά γίνεται...
Και δε μιλάω να το παίζει κάποιος της θρησκείας υποκριτικά σαν φαρισαίος όπως πολλοί το κάνουν... αλλά να είναι αληθινός να έχει μέσα του και φόβο Θεού που λένε...εκτός από γνώσεις οικονομικές και επιστημονικές γενικά και εκτός από καλή διάθεση....

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ 5:55
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΛΕΓΕ ΤΟ 2004 ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΤΟ EURO ΟΤΙ ΣΕ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΠΕΙΝΑΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΠΟΥΛΕΙΤΑΙ Η ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΑΕΙ,ΘΑ ΕΛΕΓΕΣ ΠΑΛΙ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ.ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΚΑΙ Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΠΙΟΝΙ ΕΙΝΑΙ.ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΚΡΑΧ
ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΣ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ανώνυμος είπε...

6.00
Aμαν μ αυτη τη καραμελα με τους Τουρκους, την εχω βαρεθει. Σε νησι μενω, τα σπιτια τους τα βλεπω απεναντι, αν εχει καλη οροτοτητα και χεστηκα.
Αυτοι δεν μπορουν να ξεκαθαρισουν την κατασταση με τους Κουρδους που ειναι μεσα στην αυλη τους και θα βγουν κι εξω απο το οικοπεδο τους; Ας γελασω.
Οσο για το Καζακη φιλε, αν ηταν ετσι, δεν θα τα εσπαγε με το συμβιβασμενο ΚΚ, αλλα θα ταν πρωτη μουρη στη βουλη και θα πληρωνοταν απο το κομμα.
Αλλα επειδη, δεν ειναι, εχετε παθει τον ταραχο σας ολοι.
Αλλωστε, δεν θελει ποστα, να οργανωθει ο ιδιος ο λαος θελει και αυτο ειναι, που φοβαστε πιο πολυ.

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΓΚΕΣ ΤΟ ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΟΣΟΝΟΥΠΩ.ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΖΑΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΨΩΜΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΤΕ.ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΖΑΚΗΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΣΠΑΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΙΝΕ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ
ΟΛΑ ΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΛΩΣ.ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΙ,ΞΕΡΟΥΝ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ

Ανώνυμος είπε...

6.13 μέχρι στιγμής Ο κΑΖΆΚΗς ΈΧΕΙ ΒΓΕΙ ΑΛΗΘΙΝΌς ΣΕ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΛΈΕΙ
πολύ φοβάμαι ότι έχεις δίκιο

Ανώνυμος είπε...

6.04
Μας δουλευεις;
Το βιντεο που αναφερεις ειναι απο γνωστο ψυχακια του διαδυκτιου και πειρνει Οσκαρ μονταζ και λασπης. Κοπτοραπτου απο τις λιγες.

Στο διαδυκτιο υπαρχουν αυτουσια τα βιντεο με ολοκληρες τις δηλωσεις του Καζακη, χωρις κοψιμο και ραψιμο, που παραποιει το νοημα των λεγομενων του. Ειναι μια γελοια προσπαθεια συκοφαντησης

Για να ξεστραβωθεις, δες αυτο εδω το 2ωρο και οργανωσου στη γειτονια σου.

Ανώνυμος είπε...

Στις 7.00 η ωρα ζωντανη μεταδωση απο Κατερινη ομιλια του Καζακη απο web.tv στο σαιτ του Επαμ Ελλας.

Ανώνυμος είπε...

εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί σας καίει τόσο ο Καζάκης,λέει σωστά πράγματα με στοιχεία ,ακόυμε μια διαφορετική πλευρά της κατάστασης και όλοι λυσάξατε ,ρίχνετε λάσπη και τα μόνα επιχειρήματα είναι κάτι σύμβολα της καφετέριας που το μπλογκ διάλεξε για να του πάρει συνέντευξη,άλλοι κάτι λιακοπουλικά,κάτι συνομωσίες εβραίων,δηλαδή αν κατάλαβα λέτε ότι ο καζακης είναι βαλτός απο τους εβραίους για ποιο λογο;

αΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΑΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ για την οικονομια να τα πειτε

ο ανθρωπος δεν ειπε οτι θα μας σωσει οικονομοτεχνικες αναλυσεις κανει ,ελεος με τους καθυστερημενους που γραφουν σχολια

το ΕΠΑΜ ΛΈΕΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥς ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΤΕΙ ΘΕΜΑ ΕΘΝΙΚΟ

''Ο αγώνας του είναι κατεξοχήν απελευθερωτικός. Είναι αγώνας εθνικός και ταυτόχρονα κοινωνικός..

Φιλοδοξία του ΕΠΑΜ είναι να συμβάλει καθοριστικά στην ενότητα του λαού πέρα και πάνω από κομματικές, ιδεολογικές και άλλες διαχωριστικές γραμμές


Μη αναγνώριση του δημόσιου χρέους με βάση το διεθνές δίκαιο

Πρέπει να ανατραπεί εδώ και τώρα ολόκληρο το οικοδόμημα των συμφωνιών, δεσμεύσεων, παρεμβάσεων και μέτρων που πάρθηκαν από την εποχή του πρώτου μνημονίου, έτσι ώστε η χώρα να αποκαταστήσει την εσωτερική έννομη τάξη της και να διεκδικήσει την κυριαρχία της από το ΔΝΤ, την ΕΕ και την ΕΚΤ,

Αναθεώρηση των σχέσεών μας με την ΕΕ με πρώτο βήμα την έξοδο από τη ζώνη του ευρώ και την υιοθέτηση εθνικού νομίσματος που να εκφράζει τη δυναμική μιας νέας οικονομικής πορείας της χώρας προς όφελος του λαού.

Η πρώτη πράξη εξιλέωσης της ελληνικής κοινωνίας από τα ανομήματα των κυβερνώντων της είναι να καθίσει στο εδώλιο το σύνολο των φυσικών και νομικών προσώπων (κόμματα και επιχειρηματικά κυκλώματα) που συμμετείχαν στην διασπάθιση του δημόσιου χρήματος και της δημόσιας περιουσίας σε ολόκληρη την προηγούμενη περίοδο. Όχι για να στήσει κρεμάλες στο Σύνταγμα, ούτε για να γεμίσει τις φυλακές με ανάξιους και προδότες, αλλά για να κάνει κάτι καλύτερο, να δημεύσει άμεσα και υπέρ του δημοσίου το σύνολο των περιουσιακών στοιχείων όσων φυσικών και νομικών προσώπων έχουν ανάμιξη στη διασπάθιση του δημοσίου, αλλά και στην εσχάτη προδοσία που έχει διαπραχθεί εναντίον του λαού και της χώρας με την επιβολή του καθεστώτος κατοχής και εκποίησης


Η διέξοδος από την κρίση απαιτεί περισσότερη, βαθύτερη και όχι λιγότερη δημοκρατία. Απαιτεί τον λαό διαρκώς στο προσκήνιο, όχι θεατή και θύμα των εξελίξεων. Απαιτεί μια νέα εξουσία με τον λαό στα κέντρα των αποφάσεων και όχι ένα διεφθαρμένο σύστημα κυβερνητικής απολυταρχίας. Απαιτεί την κατάκτηση της δημοκρατίας μέσα από την αυθεντική κατοχύρωση της λαϊκής κυριαρχίας και της εθνικής ανεξαρτησίας. Κι αυτό μπορεί να συντελεστεί μέσα από μια συνολική πολιτειακή αλλαγή, μέσα από την εκλογή Συντακτικής Συνέλευσης διευρυμένης αυθεντικής εκπροσώπησης του ίδιου του λαού με μοναδικό αντικείμενο την σύνταξη και ψήφιση ενός νέου δημοκρατικού Συντάγματος.


ποποιος δεν συμφωνει με γει του με χαρα του ,οποιος συμφωνει ας ενταχθει στον αγωνα

τιποτα παραπανω, τιποτα λιγοτερο

Ανώνυμος είπε...

οργανωθείτε στο επαμ της περιοχής σας όσοι νοήμωνες στο μπλογκ γιατί με λυπεί το επίπεδο μερικών

Ανώνυμος είπε...

όλοι ενωμένοι στο επαμ ,να δουν την δύναμή μας και την αντίστασή μας ,χωρίς τίποτα να μας χωρίζει ,μόνο ο αγώνας για την λευτεριά να μας ενώσει

Ανώνυμος είπε...

λυσάξατε αποβράσματα του πληκτρολογίου με τον Καζάκη γιατί είναι αγνός πατριώτης και δείχνει τον δρόμο του αγώνα,λυσάξατε, αλλά δε σας περνάει,
τραβάτε να πείτε ότι διαφωνείτε με τα λεγόμενά του και σαν επιχείρημα να πείτε για τα τρίγωνα και τον κόλο της μαιμούς στον τοίχο χαααααααα

Ανώνυμος είπε...

ΛΟΙΠΟΝ ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΤΙ.Ο ΚΑΖΑΚΗΣ ΠΑΤΑΕΙ ΣΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ
ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ.ΕΔΩ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΣΩΤΗΡΑ.
ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ;
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ;ΣΕ ΠΟΙΟ ΘΕΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙ;
ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΖΗΤΩΚΡΑΥΓΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΖΑΚΗ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ;
ΑΝ ΞΕΡΟΥΝ ΑΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΠΟΥΝ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ 6.18 ΑΠΟ 6.04

ΛΕΣ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΕΙΔΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΥΤΟ ΕΔΩ?

ΕΓΩ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΜΙΛΗΣΑ..

ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΑ ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΝΕΝΑΝ..

ΑΠΛΑ ΕΓΙΝΑ ΠΙΟ ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΗ.. ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΨΑΧΝΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ...

ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΣΟ ΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΠΙΤΙΘΕΣΑΙ..

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΡΑΒΗ ΕΓΩ.. ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΣΤΡΑΒΩΜΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ ΣΟΥ...

ΑΜΑΝ ΠΙΑ ΤΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΛΕΟΣ!!!!

ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!!!

ΤΙ ΕΥΚΟΛΑ ΠΙΟΝΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΣΤΕ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΥΤΗ ΤΟΥΣ.ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ BLOG ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΣΤΙ ΦΡΥΓΙΚΟΣ ΣΚΟΥΦΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΜΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΕΠΑΜ.

http://anti-metatron-plegma.blogspot.com/

ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ!

Ανώνυμος είπε...

Ρε ουστ προδόταροι γλοιώδεις παπαγάλοι που γράφετε όλη μέρα προπαγανδιστικά σχόλια. Άντε τραβήξτε να πηδήξετε τη μάνα σας γλοιώδη υποκείμενα να βγάλετε κανένα λεφτό παραπάνω. Αρκετή ώρα σας περιμένει με τα πόδια ανοιχτά.

Ανώνυμος είπε...

Το πόσο αγράμματοι , αμόρφωτοι , εγκάθετοι και κατευθυνόμενοι είναι όσοι επιτίθενται στον Καζακη δεν περιγράφεται !!! Άναρθρες κραυγές , λασπολογία στο έπακρο , αστήρικτες θεωρίες της φακής και επιχειρήματα μηδέν ! Ένας τυπάς λέει πιο κάτω : "Nα μας πει ο Καζακης σε τι Θεό πιστεύει" ... κλαίω απο τα γέλια μιλάμε ... Μιλάμε για ηλίθιους που περνιούνται και για πατριώτες ... Προφανώς δεν άκουσέ ποτέ το ''τους παντας εχθαιρω θεούς '' , του ΦΩΤΟΔΟΤΗ και ΓΙΓΑΝΤΑ προγόνου του , του Αισχύλου ...

Καλό θα ηταν οσοι έχουν την οποιαδήποτε διαφωνία με τις θέσεις που εκφράζει ο Καζακης να τοποθετούνται συγκεκριμένα και με επιχειρήματα ... Επί του πρακτέου ... Αλλιώς δεν υπάρχει λόγος για κανενα απο εμάς να ασχολείται μαζί τους και να μπαίνει στον κόπο να τους απαντά ...

Συγχαρητήρια στο αντι-ντπ για αυτη την συνέντευξη .

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ στον ΚΑΖΑΚΗ. Εξαιρετικός

Ανώνυμος είπε...

Με τον καζακη και με το ΕΠΑΜ καλημερα σκουφε καλημερα!προβατακια! μπε μπε μπε!

Ανώνυμος είπε...

720.000 τουρκικός Στρατός απέναντί μας...

Ένα κολοσσιαίο στράτευμα, του οποίου όμως η ποιότητα και το βάθος δεν
είναι καθόλου βέβαιο ότι ανταποκρίνονται στο ποσοτικό του μέγεθος, αποτελούν οι
τουρκικές ένοπλες δυνάμεις, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσαν για πρώτη φορά
στην δημοσιότητα.



Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, το στρατιωτικό και πολιτικό προσωπικό στις
ένοπλες δυνάμεις της γειτονικής χώρας ανέρχεται στα 720.000, ένας αριθμός κατά
τι μικρότερος από τους ελληνικούς υπολογισμούς που αναφέρονταν σε 740.00
στράτευμα.

Αναλυτικά, οι τουρκικές ένοπλες δυνάμεις έχουν 365 στρατηγούς, 39.975
αξιωματικοί, 95.824 υπαξιωματικοί, το επαγγελματικό προσωπικό ανέρχεται στους
201.379, οι κληρωτοί στους 465.197, ενώ απασχολείται πολιτικό προσωπικό 53.424
εργαζομένων.

Τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το τουρκικό Γενικό Επιτελείο έχουν ως
εξής:

Στρατηγοί: 365 (!)

Αξιωματικοί: 39.975
Υπαξιωματικοί: 95.824
Επαγγελματικό προσωπικό Χωροφυλακής: 24.700
Επαγγελματίες στρατιώτες: 40.515
Σύνολο επαγγελματικού στρατιωτικού προσωπικού: 201379
Έφεδροι αξιωματικοί: 6.829
Οπλίτες: 458.368
Κληρωτοί: 465.197
Σύνολο στρατιωτικού προσωπικού: 666.576
Πολιτικό προσωπικό: 53.424
Γενικό σύνολο: 720.000

Η ορθότητα πάντως των στοιχείων αυτών δεν μπορεί να διασταυρωθεί από άλλες
ανεξάρτητες πηγές. Οι έως τώρα εκτιμήσεις αμυντικών αναλυτών για το μέγεθος των
τουρκικών ενόπλων δυνάμεων κυμαίνονταν από 600 χιλιάδες έως 750 χιλιάδες άνδρες.

Σημειώνεται ότι στον αριθμό αυτό δεν συμπεριλαμβάνονται οι πολιτοφύλακες, που
επιστρατεύονται από τον τοπικό πληθυσμό στην ανατολική Τουρκία και πολεμούν στο
πλευρό του στρατού κατά των Κούρδων ανταρτών.

Δεν συμπεριλαμβάνεται επίσης η Αστυνομία, που είναι παραστρατιωτικό σώμα.
Αντιθέτως συνυπολογίζεται η Στρατοχωροφυλακή, επισήμως επίσης παραστρατιωτικό
σώμα, το οποίο όμως εντάσσεται απ’ ευθείας στο οργανόγραμμα και στην ιεραρχία
των ενόπλων δυνάμεων, όπως και η Ακτοφυλακή.

Ο τουρκικές ένοπλες δυνάμεις είναι η δεύτερη μεγαλύτερη δύναμη του ΝΑΤΟ,
μετά τον αμερικανικό Στρατό.

Aυτή είναι η απειλή, την ώρα που στην Ελλάδα τα στελέχη δεν έχουν να φάνε εκτός στρατοπέδου. Αλήθεια, πόσος χρόνος μας μένει πριν όλα αυτά πέσουν στο κεφάλι μας;


Να δουμε οταν θα μαθετε οτι ηρθε η ωρα να παρετε οπλο ποσο πατριωτες θα το παιζετε ολοι σας

Ανώνυμος είπε...

8:36 μ.μ.
Αφού τη μισή Ελλάδα με το Αιγαίο την έχουν ξεπουλήσει σε Τούρκους ρε σάπιε, θα μας κάνουν και πόλεμο; Με τους Κούρδους, τους Ισραηλινούς και τους Ρώσους οι Τούρκοι τα έχουν μια χαρά και θα ξεκινήσουν πόλεμο με εμάς; Είσαι ηλίθιος;

JORDAN είπε...

ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΥΦΟΥΣ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, Γ' ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΞΑΝΑΦΟΡΑΩ ΣΚΟΥΦΑΚΙ ΕΙΔΙΚΑ ΚΟΚΚΙΝΟ. ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ Ο ΑΙ' ΒΑΣΙΛΗΣ ΦΟΡΑΕΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΚΟΥΦΟ ΡΕ ΛΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΟΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ. (ΓΙΑΥΤΟ ΜΑΣ ΚΑΛΟΠΙΑΝΕΙ ΜΕ ΔΩΡΑ)
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΣΧΕΤΟΙ

Ανώνυμος είπε...

βλακα 8:36.το αιγαιο δεν ξεπουληθηκε στους τουρκους.το αιγαιο μαζι με τον ορυκτο πλουτο ειναι δεσμευμενο απο τους εβραιους απο το 1940 με την συμβαση κουπερ.βαλανε τους τουρκους για να κανουν τον μπαμπουλα για να μην μπορουμε να εκμεταλλευτουμε τα πετρελαια και τωρα που ηρθε η ωρα να κανουν οι εβραιοι εξορυξη των δικων μας κοιτασματων μας εριξαν στην κριση για να μας τα παρουν χωρις αντιτιμο.οι τουρκοι επειδη δεν εχουν τα κοτσια να επιτεθουν στο ισραηλ θα επιτεθουν στον πιο αδυναμο κρικο που ειμαστε εμεις.το ισραηλ προστατευει και καλα το κοιτασμα που συνορευει με την κυπρο.αν πανιβλακα οι τουρκοι δεν μπορεσουν να παρουν μεριδιο απο τα κοιτασματα στην κυπρο θα κολοσσουν νομιζεις να επιτεθουν για να σου παρουν αλλα κοιτασματα που εκει δεν θα υπαρχει η παρουσια του ισραηλ;ποιος θα τους σταματησει;
η νομιζεις οτι θα ερθει κανεις να μας υπερασπιστει;
μεσα στο χαος που θα επικρατησει οταν θα μας ανακοινωθει η χρεοκοπια τοτε ο λυκος θα επιτεθει
αλλα ευτυχως η ρωσοι θα τους δωσουν γερο μαθημα.
αυτα προβλεπουν οι προφητειες.
εχεις ακουσει κανα γεροντα να μιλα για καζακη;
ο μαρμαρωμενος βασιλιας ονοματι ιωαννης βατατζης θα ειναι ο επομενος κυβερνητης της χωρας

Ανώνυμος είπε...

8:58 μ.μ.
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα μαρμαρωμένος βασιλιάς, οκ όταν σε πηδάνε πατώκορφα εσένα και τα παιδιά σου και πεθαίνεις από την πείνα περίμενε το μαρμαρωμένο βασιλιά. ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ, πεθαίνετε ηλίθιοι... Κανένας δεν έσωσε ποτέ κανένα λαό. Η εξέγερση γίνεται από το λαό και όχι από από μαρμαρωμένους βασιλιάδες και καλαμάρια νίντζα.

Ανώνυμος είπε...

σιγα ρε μεγαλε μην σκισεις το καλσον που αυτη την περιφημη εξεγερση του λαου την εχετε κανει καραμελα αλλα δεν εχω δει μεχρι τωρα κανεναν να πιανει οπλο στα χερια του.
τσου ρε μαγκα! με κατσαρολες θα κανεις εξεγερση οπως εκαναν οι αγανακτησμενοι;

Ανώνυμος είπε...

Έχεις εσύ κανένα περισσευούμενο όπλο να μας δώσεις;

Ανώνυμος είπε...

Περιμένετε τον μαρμαρωμένο βασιλιά και τους Ρώσους να μας σώσουν? Δεν μπορούμε εμείς να πάρουμε τις τύχες μας στα χεριά μας? Ήμαρτον...

Ανώνυμος είπε...

δεν μπορουμε να σωθουμε γιατι τις θεσεις κλειδια τις κατεχουν εβραιοι,μασονοι,φιλοεβραιοι και προδοτες.ποσοι απο τους πολιτικους ειναι εβραιοι;
οεο;
οι ρωσοι θα κανουν την δουλεια τους και οι καταστασεις θα ειναι τετοιες ωστε απο την σταση που θα κρατησουν θα ειναι ευνοικη για εμας,μην ξεχναμε πως το 1922 οι ρωσοι δεν μας εδωσαν ουτε ενα φυσιγγι.απεναντιας βοηθησαν τον κεμαλ.

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΠΥΛΕΣ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ! ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑ ΛΑΒΑΡΑ ΑΥΤΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ! ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ 300. ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ! ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΟΙ ΕΦΙΑΛΤΕΣ!

Ανώνυμος είπε...

σημιτης εβραιος,ραγκουσης εβραιος,κοεμτζογλου-χρυσοχοιδης εβραιος,δαμανακη εβραια,μητσοτακης εβραιος,βενιζελος-τουρκογλου εβραιος,παπουλιας εβραιος,γαπ εβραιος,αρχηγος πυροσβεστικης οταν καιγοτανε η πελλοπονησος ονοματι κοης εβραιος
και ποσοι αλλοι.
μηπως νομιζεται οτι μας διοικουν ελληνες;
για δειτε εμφανισιακα τον νταβουτογλου;
μοιαζει για τουρκος η για εβραιος;
ο κεμαλ τι ηταν; εβραιος.
ο ελευθεριος βενιζελος τι ηταν; εβραιος

αυτη ειναι οι αληθεια.ολοι η ανθρωποτητα διοικειται απο εβραιους

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο στα παιδια για τη συνέντευξη "ανεβαίνετε κατηγορία" ενα μεγάλο μπράβο στον κύριο Καζάκη. Οσο για τα σχόλεια αδέλφεια 'ΕΙΡΗΝΗ ΥΜΗΝ' άλλος ειναι ο εχθρός μας.

Ανώνυμος είπε...

Περιττο να πω ότι γράφω για πρώτη φορά, και το επίπεδό που βλέπω με λυπεί. Όλοι έτοιμοι να σφαχτούν με όσους δεν έχουν την δική τους γνώμη.
Λυπάμαι.
Αν μη τι άλλο, όμως πρέπει να εκφράσω κι εγώ γνώμη.
Λοιπόν συμφωνώ με όσα λέει ο κύριος Καζάκης.
Αυτό που με λυπεί είναι ότι τόσοι και τόσοι είναι έτοιμοι να πιαστούν από κάποιον σαν να είναι ο σωτήρας τους, βασιζόμενοι σε αυτά που λέει, χωρίς να κρατούν πισινή.
Είναι δυνατόν μετά από αυτά που έχουμε περάσει;
Ο κύριος Καζάκης αν θέλει να κάνει οικονομική πολιτική, θα πρέπει να μας πείσει παράλληλα και για κάποια άλλα θέματα, των οποίων ο χειρισμός επιβάλλει την εκάστοτε οικονομική πολιτική.
Μην ξεχνάμε ότι και ο Καρατζαφέρης κάποτε τα έλεγε καλά και κάποιοι ορκιζόντουσαν στο όνομά του, και τώρα θα τον κρέμαγαν.
Δεν μαθαίνουμε ποτέ;
Η γάτα που κάηκε από τον χυλό, φυσσάει και το γιαούρτι...
Και εμείς έχουμε καεί και από αλήθειες και από εμφυλίους.
Έχω εδώ και καιρό μία απορία.
Πολλοί εξωκοινοβουλευτικοί τα λένε σωστά, ακόμα και μερικοί κοινοβουλευτικοί.
Αυτοί γιατί δεν ενώνονται;
Αφού ξέρουν ότι μόνοι τους, το μόνο που κάνουν είναι να κρατούν τον κόσμο διασπασμένο...
Σκεφτείτε πρώτα, και φανατιστείτε μετα, ή ακόμη καλύτερα, καθόλου.

Ανώνυμος είπε...

ΕΥΓΕ 10:12 ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΣΦΑΙΡΙΚΑ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΖΑΚΟΛΑΤΡΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΖΑΚΟΜΑΧΟΙ.Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΜΕ ΣΦΑΙΡΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ.ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ.ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΚΑΜΙΑ ΠΙΣΙΝΗ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΕΠΟΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΛΥΚΟΥΣ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΡΟΒΑΤΟΥ.
ΝΑ ΠΑΨΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΕΣ.ΟΤΑΝ ΑΦΗΝΕΣΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΤΟΤΕ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΓΙΝΕΣΑΙ ΥΠΟΧΕΙΡΙΟ ΤΟΥ.ΚΑΙ Ο ΚΑΖΑΚΗΣ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

λυπάμαι για τον φανατισμό μερικών,ο Καζάκης απλά μιλά με επιχειρήματα, όποιος δεν πείθεται δικαιωμα του,αυτο δεν δινει το δικαιωμα στον καθενα να βριζει χωρις λογο και να λασπολογει με καθε είδους αστειοτητες

Πιστευω οτι ειναι αξιολογος ανθρωπος ,λιγοι εχουν το επιπεδο ,τις γνωσεις και την συγκροτημενη του σκεψη και πιο πολυ την ψυχη να υψωσουν τετοιο αναστημα

αυτο, τιποτε αλλο,
δεν περιμενει κανεις σωτηρες απλα αν καποιος αξιζει και ξεχωριζει, καλο ειναι να του δινουμε προσοχη και να τον ακουμε χωρις φανατισμο και παρωπιδες

Ανώνυμος είπε...

τον πολεματε γιατι φοβαστε μηπως οργανωθει ο κοσμος απο τα κατω,καλο δειγμα το μισος που τρεφεται για τετοια ατομα σημαινει οτι αξιζουν και εχετε παθει τον πανικο σας

Ανώνυμος είπε...

Εύγε 10:12. Είμαι μαζί σου και με μία πισινή, προς το παρόν και με αυτά που φαίνεται να πρεσβεύει ο κ. Καζάκης. Ας δούμε.

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΚΟΥΩ ΤΟΝ ΚΑΖΑΚΗ ΣΥΧΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΚΟΥΩ ΣΥΧΝΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ .ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΘΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ,ΟΣΟ ΠΙΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΝΕΤΕ . ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΕΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΞΕΡΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΑΜΕ .ΛΥΠΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΩΛΟΥΘΗΣΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΟΧΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ . Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ ,ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ .ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΛΑΝΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΤΙΣ ΓΡΑΦΗΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΜΕΙΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΑΤΖΙΛΙΚΙΑ .ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ; ΕΧΕΤΕ ΙΔΕΑ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ;ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ ΞΕΠΑΣΤΡΕΒΟΥΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΞΕΛΙΣΕΤΕ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥΣ,ΛΑΘΟΣ;ΩΡΑΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΞΗΣ ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ,ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΚΑΙ ΚΩΛΟΧΤΥΠΙΟΤΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΡΘΕΙ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΙΣ ΕΚΤ ΩΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ; ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΤΡΟΙΚΑΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΟΗΤΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΣΥΜΦΗΤΗΤΩΝ; ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΧΡΟΝΟ ΕΧΩ ΟΥΤΕ ΟΡΕΞΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΨΑΧΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΩΝ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΣΑ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟΣ . ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΩΝ ΑΛΛΑ ΠΩΣ .ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΖΑΚΗ ΚΑΙ ΕΔΩ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΑΝ ΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ,ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ Η ΑΝ ΤΟΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΩΤΟΥΝ ΨΑΧΝΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΤΙ ΑΝ ΟΜΩΣ ΒΡΩ ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΛΟΚ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΕΧΩ ΣΚΥΛΙΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΕΙ ΣΤΟΝ ΧΥΛΟ ΦΥΣΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΑΝΑΠΙΑΣΤΩ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΜΑΙ ΣΑΡΑΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΠΑΙΡΝΕΙ .ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΙΡΗΝΗ ΗΜΗΝ ΑΔΕΡΦΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΦΑΓΟΜΑΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΟΛΓΟΘΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ

Ανώνυμος είπε...

Πάλι ο 10:12 εδώ.
Ευχαριστώ κάποιους για τα καλά τους λόγια και χαίρομαι που μπορούμε να συζητήσουμε και λογικά.
Τώρα θα ήθελα να συμπληρώσω τον φίλο του 11:09.
Το ειρήνη ημήν είναι σωστό αλλά ακούγεται ωραίο και δεν το καταλαβαίνουμε.
Θα βοηθήσω να το κάνουμε λιανά.
Ο καθένας μας, και εννοώ ΟΛΟΙ, θα πρέπει να παραδεχτεί πρώτα τα ΔΙΚΑ ΤΟΥ λάθη, (τις μαλακίες του, τις αδικίες που έχει πράξει), (γιατί κανείς δεν
εξαιρείται), και αφού άρει το αλάθητο που έχει χαρίσει στον εαυτό του και σκύψει το κεφάλι, τότε μόνο θα μπορέσουμε να τα σηκώσουμε όλοι μαζί, συγχωρώντας ο ένας μετέπειτα τα λάθη των γύρω μας, ώστε να μπορέσουμε να στείλουμε αυτούς που μας επιβουλεύονται στο ΔΙΑΟΛΟ.
Αυτή είναι η μοναδική ιδεολογία δυστυχώς, και λυπάμαι αν συγκρούεται με τις αριστερές και δεξιές ονειρώξεις ματαιοδοξίας.
Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία που ζητάμε, και ο μεγαλύτερος εχθρός μας, που χρησιμοποιούν αυτοί που θέλουν αυτά που δεν θέλουμε, είναι ο εγωισμός μας.
Διαλέχτε.

Ionrooted είπε...

Συγχαρητήρια για την εξαιρετική συνέντευξη. Άσχετα αν συμφωνώ ή όχι με τον Δ. Καζάκη, χαίρομαι πάντα να τον ακούω και να προβληματίζομαι επάνω στα θέματα που θέτει. Αναδημοσιεύω με χαρά τη συνέντευξη στο Blog μου (ελπίζω να μη σας πειράζει). Και πάλι ευχαριστώ!

Ανώνυμος είπε...

10.12 και 12.11 τα λες πολύ σωστά!!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΑΝΤΙ-ΝΤΠ

ΠΟΣΟ ΤΥΧΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΤΡΙΓΩΝΑ ΣΤΟ ΦΟΝΤΟ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ;;; ΝΤΡΟΠΗ ΡΕΕΕΕ ΒΓΑΖΟΥΝ ΜΑΤΙΑ...

Ανώνυμος είπε...

ΤΥΧΑΙΟ ΤΑ ΤΡΙΓΩΝΑ ; ΔΕ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΣ !!

Ανώνυμος είπε...

10.39
Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι δεν έκανες τον κόπο νακούσεις την συνέντευξη του Καζάκη στα παιδιά του ΑΝΤΙ ΝΤΠ.Οπότε ουτε καν στο κόπο δεν μπήκες να έχεις κριτικό λόγοα σχολείσαι όμως με τα χρωματιστά ισοσκελή και σκαληνά τρίγωνα διοτι κάτι τσαρλατάνοι λαμόγια σαν τον Λιακόπουλο σου έχουν κάψει το μυαλό και πέραν διαφόρων αηδιών και ανοησιών που σας ξεφουρνίζει και σας πουλάει με το αζημίωτο, με τρίγωνα και διάφορες αλλες παπαριές σας έχει κάνει χαζοχαρούμενα.
Λοιπόν μία αποό τις προηγούμενες μέρες τα τα νέα αυτά παιδιά ΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΊΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΦΩΝΑΞΑΝ ΤΟΝ ΚΑΖΑΚΗ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΔΙΝΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.το κατάλαβες τώρα!!!!
Οσο δε αφορά αυτα τα νέα παιδιά τους διαχειριστές του Μπλόγκ σε πληροφορώ ότι και Λεβέντες είναι και Ελλήναράδες είναι και το παλεύουν αφιλοκερδώς και δεν μπορεί κάθε βλάκας σαν και σένα να τους αμφισβητεί.
Σταμάτα λοιπόν κακομοίρη να μας γεμίζεις φουσκες και

Ανώνυμος είπε...

10.22 10.39 τρίγωνα ,κάλαντα ,δεν αξιζει κανεις να ασχοληθει με ηλιθιους ανθρωπους σαν και εσας γιατι η βλακεια παντα νικα

στους αναγνωστες του μπλογκ,λογω του θλιβερου τους επιπεδου απο οτι βλεπω, δεν αξιζει μια τετοιου επιπεδου συνεντευξη με τον εξαιρετικο οικονομολογο Καζακη
παντως συγχαρητηρια αντι νεα

Ανώνυμος είπε...

κοιτα κατι ζωα που αντι να κανουν κριτικη στα λεγομενα ,κοιτανε τα σχεδια στον τοιχο ,
γεμισαμε διακοσμητες στο μπλογκ,χαχαχα

ειστε πολυ καμενοι πραγματικα,15χρονα που βλεπατε λιακοπουλο μεχρι χθες ,ελεοοοοοος

Ανώνυμος είπε...

10.39 τυχαιο που οι μαθηματικοι μας στο σχολειο μας εδιναν τριγωνα να κανουμε τις ασκησεις;
ηταν και αυτοι με τους ιλλουμινατοι χαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

Ανώνυμος είπε...

12.26-12.23-12.20
Χτές βράδυ ημουν στην Κατερίνη στις 7 στην αίθουσα γονεων και κηδεμόνων όπου ήταν προσκεκλημένος και μίλησε ο Δημήτρης Καζάκης για τις χρεοκοπίες της Ελλάδας συνδέονταςτης με τους πολιτικόυς
απο το 1830 εως και σήμερα.500 άνθρωποι όλων των ηλικιών
επι 1 ώρα και 45 λεπτά ακουσαν τον Καζάκη και τα χειροκρότηματα πολλά.Μέσα στην αίθουσα ήταν και δύο πρώην βουλευτές τησ Ν.Δ. ΔΕν θέλω να πώ τονομα τους πάντως την παρουσία τους εκεί εγώ την βρίσκω θετική,
ακούστε την υπάρχει στο WEB TV
Ακούστε τώρα το ράδιο 9 μιλάει τώρα για το χρέος να πάθετε πλάκα

Ανώνυμος είπε...

στην ταινια ματριξ σε ενα σημειο ο μορφεας λεει το neo οτι δεν κινδυνευει μονο απο τους πρακτορες αλλα και απο τον απλο κοσμο γιατι θα ειναι οι πρωτοι που θα τον πολεμησουν μη θελοντας να ξυπνησουν και να ζουν μεσα στο ψεμμα.ετσι κανουν και ολοι αυτοι που χλευαζουν τους αλλους οταν τους
λενε οτι τα τριγωνα μπορει να συμβολιζουν κατι και να θελουν να περασουν υποσυνειδητα μηνυματα.
εσεις οι μαγκες που τα βαφτιζεται ολα ως λιακοπουλιες παπαρολογιες,για ψαξτε λιγο στο Youtube για να δειτε την επιστημη των υποσυνειδητων μηνυματων και μετα ελατε να συζητησουμε.αλλα ειστε τοσο πολυ προκατειλημμενοι που ακομη και αν δειτε την αληθεια,θα την αρνηθειτε.ειναι λογικο οταν απο παιδακι σε προγραμματιζουν και σου λενε οτι βλεπεις υπαρχει και οτι δεν βλεπεις δεν υπαρχει αντε μετα οταν φτασεις στα 30 στα 40 στα 50 να πιστεψεις οτι ολα αυτα που ζουμε σημερα ειναι σχεδιασμενα εδω και πολλες δεκαετιες.
αν ομως απο το δημοτικο σαν μαθαινανε οτι η γη ειναι επιπεδη,τωρα θα λεγατε σαφως η γη ειναι επιπεδη.οτι τροφη σας εχουν δωσει αυτη μασατε.δεν ψαξατε ποτε.

Ανώνυμος είπε...

-ΤΟ 1972 Η ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ 2η ΑΝΑΠΤΥΣΟΜΕΝΗ,ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ,ΧΩΡΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ.
ΕΙΧΑΜΕ 95ο/ο ΕΞΑΓΩΓΕΣ
ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ 5ο/ο.
-ΤΟ 1973 Η ΔΡΑΧΜΗ ΗΤΑΝ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟ ΝΟΜΙΣΜΑ,
ΤΟΥ ΔΟΛΑΡΙΟΥ!!!
ΗΤΑΝ Η ΠΛΕΟΝ ΕΥΗΜΕΡΟΥΣΑ ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΠΛΗΘΟΡΙΣΜΟ !!!
-ΑΛΛΑ,
ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΤΑΣΜΑΤΑ ,
ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ,
ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,
Π Ρ Ω Τ Η, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ!!!!
-ΕΚΤΟΣ Ε Α Ν ΜΑΣ ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΝΟΥΜΕ,
ΠΑΛΙ Ρ Α Γ Ι Α Δ Ε Σ ,ΣΤΗΝ ΠΑΜΠΛΟΥΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ!!!
-ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ.
[ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ , Σ Τ Η Μ Ε Ν Ο ΚΑΙ ΑΘΛΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ,
ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ,ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΑΓΟΡΑΣΟΥΝ!!!!!!]
Α Ρ Κ Ε Ι ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΝ , ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ,
ΕΛΛΗΝΕΣ Κ Α Θ Α Ρ Ο Ι ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ!!!!!!!
ΜΗΝ Σ Κ Υ Β Ε Τ Ε!
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!!!
Δεν Υ..π..ο..γ..ρ..ά..φ..ο..υ..μ..ε!!!!
ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ!!!!!
ΔΕΝ ΕΚΧΩΡΟΥΜΕ!!!
ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΠΟΥΛΑΜΕ ΟΛΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΜΑΤΙ ΨΩΜΙ!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ 1:04 ΤΑ ΛΕΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ ΚΑΤΙ.Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΟΠΟΥ
ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΜΕ ΟΙ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΟΣΟΝΟΥΠΩ ΚΑΙ ΤΟΤΕ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΑΤΑΤΖΗΣ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΤΟΤΕ Η ΓΗ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟΥΣ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΖΑΜΠΛΟΥΤΟΙ.ΑΛΛΑ ΠΡΙΝ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΛΟΥΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ.
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ.ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΖΑΚΗ.
ΟΤΑΝ ΘΑ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ ΟΛΗ Η ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΕΙ Ο ΚΑΖΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΚΑΖΑΚΗΣ.ΑΝΑΤΡΕΞΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΥΠΗΡΧΕ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΡΙΣΗ.
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΒΓΗΚΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΤΕ ΣΤΗΝ ΔΡΑΧΜΗ,ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΕΙ.ΕΔΩ ΘΑ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.ΘΑ ΠΑΤΕ ΩΣ ΦΤΩΧΟΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΞΟΡΥΞΗ ΤΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΩΝ.ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ;
ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΙΝΑΝΕ,ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΩΣ ΕΛΠΙΔΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΚΟΙΤΑΣΜΑΤΑ ΑΦΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΗΔΗ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΙΤΑΣΜΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ 3 ΦΟΡΕΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΗΣ ΑΛΑΣΚΑΣ;
ΟΠΟΤΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΟΡΜΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΝ;ΑΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ;
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΖΑΚΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ;
ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΥΑΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ;

Ανώνυμος είπε...

ακουστε τον Καζάκη ,είναι εξαιρετικός,
μπράβο αντι-νεα για την συνέντευξη
οργανωθείτε,αφυπνιστείτε

Ανώνυμος είπε...

ο Καζάκης μιλά πάντα με στοιχεία και επιχειρήματα και δεν έχω δει κανένα ,ούτε στα σχόλια εδώ, να τα αντικρούει,
οπότε όσο και να φωνάζετε μερικοί, αν δεν έχετε επιχειρήματα με νούμερα και στοιχεία επίσημα, δεν μας λέτε τίποτα και δεν πείθετε για την απαξίωση που δείχνετε.
μια απαξίωση που προσωπικά μου φαίνεται μισθωμένη

πολύ τον πολεμάτε και αυτό είναι καλό σημάδι ,γατί φοβάστε τέτοιους ανιδιοτελής ανθρώπους που ξυπνάνε κόσμο και δείχνουν τον δρόμο του αγώνα και της αντίστασης ,χαρακτηριστικό στοιχείο του ελληνισμού

Ανώνυμος είπε...

2.08
Δεν ρωτήσαμε κανένα και δεν ενδιαφέρει κανένα ποιας ιδεολογίας είναι και ποιόν θεό πιστεύει. εξαλλου όπως λέει και ο Καζάκης οι αντιθέσεις της κοινωνίας βοηθούν την πρόοδο της κοινωνίας.Τώρα εδώ έχουμε να κάνουμε κυριολεκτικα με την πλήρη καταστροφή της πατρίδας μας απο μια δράκα δωσίλογων και εθνοπροδοτών και το ζητούμενο άπο όλους μας είναι αυτη η απονευρωμένη μάζα κάποια στιγμή να σηκωθεί απο τον καναπέ να αυτοοργανωθει και να αντιμετωπίσει το ΘΗΡΙΟ και έρχεσαι έσύ να μας πείς ότι θα μασς σώσει το μεταφυσικό.Κάνεις μεγάλο λάθος ότι μπορεί να σε σώσουν οιθεοί και οι διαβόλοι.Τον εαυτό σου θα τον σώσεις εσύ μαζί με τους αλλους συμπατριώτες σου που αγαπάνε αυτό τον τόπο και βάζουν τη ζωή τους σε δεύτερη μοίρα το κεφάλι στο ντουρβά που λένε χωρίς ανταλλάγματα επειδή εχουν - έχουμε όλοι μας ευθύνες απέναντι στα παιδιά μας.Ο αγώνας σώζει αυτο δείχνει η ιστορία και όχι τα κάθε ειδους μεταφυσικά τα οποία εφηύραν οι άνθρωποι επειδή βολεύονται μαυτά.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΤΟ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΡΥΓΙΚΟ ΣΚΟΥΦΟ, Ο ΣΚΟΥΦΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΡΑΚΙΚΟΣ http://douriosonos.blogspot.com/2011/11/blog-post_592.html ΑΛΑΛ ΣΥΓΧΟΡΕΙΣΕ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΖΑΚΗΣ ΑΠΟ ΤΟ 1980 ΚΑΙ ΜΕΤΑ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΣΚΑΤΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΕΡΡΩΣΟ ΛΟΙΠΟΝ!

Ανώνυμος είπε...

ΠΩΠΩ ΠΟΣΟ ΤΣΟΥΖΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙ Ο ΚΑΖΑΚΗΣ ΤΑ ΣΙΟΝΟΠΑΓΚΟΣΜΙΟΤΡΑΠΕΖΙΤΟΛΑΜΟΓΙΑΑΑ ΠΩΠΩΩΩ ΤΣΟΥΖΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙ!!!
ΕΙΘΕ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΦΥΛΑΕΙ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΣ ΕΙΘΕ! ΓΕΝΟΙΤΟ!

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ 4:13
ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΡΕ ΣΤΟΥΡΝΕ.ΚΑΙ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΣΚΟΥΦΟ ΤΟΥ ΕΠΑΜ.ΤΙ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ;
ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΠΑΝΙΒΛΑΚΑ ΟΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΒΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΝΤΑΛΦΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΥΚΛΟ;
ΓΙΑΤΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΛΦΑΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ;ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΞΕΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΟΝΤΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ.
ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΥΚΛΟ ΚΑΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΣΚΟΥΦΟ ΑΝ Ο ΣΚΟΥΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΘΩΟΣ;

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΚΑΛΩ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΤΚΕΜΕΡΙΩΣΕΙ ΤΟΝ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΕΠΑΜ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ Ο ΣΚΟΥΦΟΣ,ΤΙ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ,ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΠΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ ΕΝΑΣ ΜΑΡΚΕΤΙΣΤΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΓΡΑΦΙΣΤΑΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΦΤΙΑΧΝΑΝΕ ΕΝΑ ΛΟΓΟΤΥΠΟ.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΖΑΚΗ,ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΑΝΑΛΥΣΕΙ ΟΠΩΣ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΛΥΕΙ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ.ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΣΤΟΝ ΚΑΖΑΚΗ.

Liquid Days είπε...

180 και πλέον σχόλια, και η πιο "εμπεριστατωμένη" άποψη που ακούστηκε εναντίον των απόψεων Καζάκη είναι η διακόσμηση και τα τρίγωνα της καφετέριας. Είναι πλέον επίσημο: Η βλακεία είναι ανίκητη.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΖΑΚΗΣ 5:04 ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΑΜΕ ΣΤΟ ΕΥΡΩ;
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ;
ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΜΥΡΙΣΤΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ,ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΧΑΡΙΕΣ ΟΤΑΝ ΜΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ.
ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΟΙ.ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΟΤΕ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΣΑΝ ΤΟΝ ΡΑΜΠΟ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΒΙΕΤΝΑΜΕΖΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΕΙ ΟΛΟΥΣ.Η ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΛΕΤΕ Η ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΨΕΚΑΣΜΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΖΟΜΠΥ

Ανώνυμος είπε...

ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΞΕΦΟΥΡΝΙΖΟΥΝ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ.


FAZ: "Η οικονομική καταστροφή θα οδηγήσει σε πόλεμο"...
Οι Ευρωπαίοι έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε μια σαρωτική επέμβαση της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας για να διασωθεί η ευρωζώνη και στην καταστροφή μιας ιστορικής οικονομικής πανωλεθρίας, δήλωσε σήμερα ο Πολωνός υπουργός Οικονομικών. «Οι κίνδυνοι μετάδοσης (της κρίσης) είναι σήμερα μεγαλύτεροι από ποτέ και τα ποσά που έχουμε ανάγκη για να την σταματήσουμε έχουν...αυξηθεί διότι δεν κινητοποιηθήκαμε αρκετά γρήγορα», δήλωσε ο Γιάτσεκ Ροστόφσκι σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Frankfurter Allgemeine Zeitung.«Η δημιουργία του Ευρωπαϊκού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας καθυστέρησε για να παίξει το ρόλο του στην προστασία από τη φωτιά και τώρα η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα πρέπει να αναλάβει δράση για να διασφαλίσει την σταθερότητα της ευρωζώνης», πρόσθεσε.
«Βρισκόμαστε ενώπιον μιας τρομακτικής επιλογής. Οι εναλλακτικές είναι οι ακόλουθες: ή η ΕΚΤ επεμβαίνει σε μεγάλη κλίμακα, είτε έρχεται η καταστροφή» υπογράμμισε ο Ροστόφσκι.
Ο Πολωνός υπουργός, ο οποίος τον Σεπτέμβριο είχε κάνει λόγο για ένοπλη σύγκρουση στην Ευρώπη, αν η κρίση του ευρώ οδηγήσει στην κατάρρευση της ΕΕ, τόνισε σήμερα πως είναι περισσότερο ανήσυχος, δύο μήνες μετά.
«Ο κίνδυνος είναι αυτός μιας τεράστιας οικονομικής καταστροφής, που όπως η μεγάλη ύφεση της δεκαετίας του '30, θα οδηγήσει τελικά την Ευρώπη στον πόλεμο», κατέληξε.

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=Vlt26afwcs8&feature=channel_video_title

Ανώνυμος είπε...

4.46,5.16 EPIBAIBAIΩΝΕΤΕ ΤΟΝ 4.29 ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ...

ΑΜΑΣΗΤΟΣ είπε...

ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΠΡΗΞΕΙ Τ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟ ΚΝΙΤΗ ΤΟΝ ΚΑΖΑΚΗ..ΑΝΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ..

Ανώνυμος είπε...

6.08 το ανθελληνικο λαος θα μας καταστρεψει, εσυ εισαι πατριωτης η δοσιλογος;
ενας πρωην ν.ε.ο.ς

Ανώνυμος είπε...

ΟΤΑΝ ΘΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ Η ΑΘΗΝΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΚΟΙΜΗΣΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΖΑΚΙΚΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΨΩΜΙ ΝΑ ΦΑΤΕ ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΞΑΠΛΩΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΘΑ ΓΕΛΑΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΣΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

6.24 σε ποια τραπεζα δουλευεις γενιτσαρε καναπεδατε;

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΝΑΠΕΔΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΠΑΡΑ ΜΑΝΤΡΩΜΕΝΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΖΑΚΗ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ.ΠΡΟΒΑΤΑ!

Ανώνυμος είπε...

αντεξα μεχρι το 11ο λεπτο να ακουω,ποσες πιπες και μπαρουφες μπορεις να λες μεσα σε δευτερολεπτα
Απο που να ξεκινησεις και που να τελειωσεις?απο το οτι ο ροτσιλντ (που στη γερμανια λεγοταν roth und child->child στη γερμανια!!!) το 1790,ναι καλα ακουμε,το 1790! εφτιαξαν κεντρικη τραπεζα(δικια τους κιολας) στην αμερικη?απο το οτι η φορολογια "φτιαχτηκε" (sic) για να εξυπηρετει τους τοκους των χρεων(!!!)?Απο το οτι η περιουσια των "πλουσιων" 5του κοσμου ειναι 1000 τρισ δολαρια?(οταν το παγκοσμιο αεπ 2010 ειναι 60 τρις).
Αγνοουνται χιλιετιες ολοκληρες ανθρωπινης εξελιξης στις μερες μας,για να βγαλει ο καθε πικραμενος και αμορφωτος το αχτι του γιατι δεν του φτανουν τα λεφτα για καινουριο αμαξι,γιατι ονειρευεται την επανασταση η ηδονιζεται με την "ελληνικοτητα" του,λες και υπαρχει επιτροπη που μοιραζει πιστοποιητικα ελληνικοτητας αναλογα με το πως ερμηνευεις τα γεγονοτα.Η ιστορια,ειναι επιστημη,και βρισκεται φυλαγμενη σε μερη τα οποια ονομαζονται βιβλια,πραγματικα βιβλια,και οχι θεωριες του λιακοπουλου.Εκει συστηματικα και επιστημονικα ανα τους αιωνες ανθρωποι καταγραφουν τα γεγονοτα,και μεσα απο εναν γονιμο αντιλογο μεταξυ επιστημονικων εργων γεννιουνται τα γενικα περιγραμματα της καθε εποχης.Δε μπορει να βγαινει ο καθε αμορφωτος και να λεει τις πιπες του κανοντας απελπισμενους =ανθρωπους να τον πιστευουν κιολας.ΜΟΥ ΜΑΘΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΙ.ΒΓΑΛΤΕ ΤΗΝ ΠΡΙΖΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΤΕ ΚΑΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΝΑ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΙΤΕ.Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΟΜΟΣΙΑΣ ΝΟΣΤΑΛΓΟΙ ΤΗΣ ΔΡΑΧΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Καλά τα λέει ο Καζάκης. Πρέπει να οργανωθούμε γιατί έρχονται πολύ δύσκολες μέρες. Το ΕΠΑΜ δεν θέλει να μαντρώσει κανέναν. Ενημερωθείτε πρώτα και μετά σχολιάζεται. Αλλά το πόσο χάλια είναι η παιδεία μας σήμερα φαίνεται και από τα σχόλια ορισμένων εδώ μέσα. Βρίζουν γιατί δεν έχουν επιχειρήματα. Δυστυχώς αυτό είναι το επίπεδο πολλών γι αυτό έχουμε και τους πολιτικούς-λαμόγια που μας αξίζουν.

Ανώνυμος είπε...

7.56
να πα να κάνεις παρέα του φίλου σου του καμπούρη του χιτλερικού τρείς κι ο κούκος είστε.Βρωνοψωραλέε δωσίίλογε που το στόμα σου βρωμάει από την πείνα
ου θα μας πεις γιδιβοισκούς απολιφάδι βρωμερέ κουλουλοφόρε αλλά Μήπως ο ρουφιάνος ο πατέρας σου καλλίτερος ηταν; Ροφιάνος της ασφάλειας ήταν.Και από το συντακτικό σου φαίνεασι ότι είσαι λούμπεν και τίποτα περισσοότερο και τέλος όταν προκειται να μιλήσεις για τον Καζάκη να πλένεις πρώτα το σιχαμερό σου στόμα σκατοφασίστα με περμαγκανάτ,ξέρεις αυτό το υγρό που πλενουνε οι πουτάνες το μουνί τους γιατί και συ βρωμόμουνο είσαι αθλιε οπαδέ του ΚΑΜΠΟΥΡΟΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 316   Νεότερο› Νεότερο»