Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Δεν μπορώ άλλο να φοβάμαι


Δεν μπορώ άλλο να φοβάμαι . Σιχάθηκα να βλέπω ανθρώπους να πεινάνε , να τρώνε από τα σκουπίδια και να κοιμούνται σε χαρτόκουτα .Δεν μπορώ να βλέπω άλλο φόβο στα μάτια των ανθρώπων.
Δεν μπορώ να βλέπω την..
. χώρα που τόσο αγαπάω και τον λαό της να χάνει την υπερηφάνεια του και την ζωή του . Μπορεί να άργησα αλλά είμαι εδώ . Είμαι εδώ να βοηθήσω αυτούς που με χρειάζονται . Ανθρώπους που έχουν λιγότερα από μένα και τώρα φαίνετε πως είναι μοναχοί τους! . Δεν είναι όμως . Έχουν εμένα. Έχουν εμάς .

Σιχάθηκα να ζω την σκλαβιά που μου επιβάλουν . Έχω ιδανικά , πιστεύω και αξίες και κανείς δεν μπορεί να μου της πάρει . Θα δώσω και τη ζωή μου για να συνεχίσουν όλοι να ονειρεύονται . Για την οικογένεια μου , τους φίλους μου , τους συνανθρώπους μου , την χώρα μου ακόμα και για αυτούς που με πολεμάνε .

Μια ζωή φοβόμουν , μα τώρα όχι . Γιατί έχω όλους εσάς δίπλα μου . Ήρθε η ώρα να νικήσω τον φόβο μου . Κάποτε κάποιοι άλλοι πέθαναν για μένα και τον λαό αυτής της χώρας . Αυτά είναι τα είδωλα μου. Αυτοί είναι η προσωποποιημένες μου αξίες . Αυτοί είναι τα σύμβολα μας και οι ήρωες μας.

Ή αυτοί ή εμείς . Για όνειρα , ζωή και πάνω από όλα ελευθερία .
Είμαι άνθρωπος ελεύθερος και ελεύθερος θα ζήσω.

Αναγνώστης

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

PROSPA8OUNE ME TA KOMATA NA DIALANE
TOUS ELLHNES EGW PROSOPIKA DREPOME POU
PSIFIZATE OLOUS TOUS AN8ELLHNES
TWRA 8A PE8ANOUME DILADI STIN PINA AN
DEN TOUS DIOKSOUME OLOS O PLANITIS
PERIMENOI NA TOUS GAMISOUME EMIS OLOI
MAZI... TERMA OI KLAPSOMOUNIES...
STA OPLA...OLOI...
ALIOS 8A PE8ANOUME STIN PINA...

Ανώνυμος είπε...

επειδη οι μερες ειναι πολυ πονηρες.
και δεν ξερουμε ποιος γραφει τις αναρτησεις πρεπει να ξερουν αυτοι που δεν ειναι στημενοι οτι ο φοβος ειναι το δυνατοτερο οπλο.
Ο ΦΟΒΟΣ ΟΝΤΩΣ ΠΑΡΑΛΥΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΑ.
ενα οπλο που χρησιμοποιουν ειναι το χρημα και για να το εξαφανισουν αφου δεν εχουμε κρατος για να τυπωνει δικο του ειναι η φορολογια και το τεραστιο δημοσιο που δημιουργησαν με τον σοσιαλισμο τους.
αρα η φοροδιαφυγη ειναι ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ.
αλλο οπλο ειναι τα εθνικα θεματα.
εαν κραταμε την γη στα χερια μας και δεν την υποθηκευουμε η την πουλαμε δεν εχουν τιποτε.
πρεπει να παψουμε να ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙΚΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΕΙΕΣ.
πρεπει σαν εθνος να σκεφτομαστε ιμπεριαλιστικα .
οι εχθροι μας ειναι ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΕΣ.
ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΔΟΥΛΟΥΣ.
ΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΔΟΥΛΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ.
matrix.

Ανώνυμος είπε...

ειπα κ'εγω!!!κατι νιωθω!!!σαν να ακουω καποιον που τον ξερω γιατι πρωτα διαβασα και μετα ειδα το ονομα!!!
Η.....

Ανώνυμος είπε...

γεια φιλε Η... με πειραζει που αυριο πουλιεται η ελλαδα.
θα με βλεπεις εδω οπως και εγω εσενα ευχομαι να εισαι καλα και να με καταλαβεις.
matrix

Ανώνυμος είπε...

Εγραψες κ'αλλου το πρωι!!δεν καταλαβες σου αφησα σχολιο να καταλαβω ε;γιατι παντα πρεπει εγω να καταλαβαινω;δεν το περιμενα!δεν φανταζομουν!!
Εχω κατι πολυ κακο θα ειναι απ το πολυ διαβασμα
δακρυζουν τα ματια μου!!αν πας εκει που εγραψες το πρωι θα δεις ποσο ποναει εμενα!και εγραψα χωρις ψευδωνυμο