Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Ψηλά το κεφάλι!


Όλα μπορούν να τα διαλύσουν, το έθνος των Ελλήνων, ποτέ. Γιατί και ένας Έλληνας να μείνει, θα το ξαναγεννήσει από τις σάρκες του!
Φράση σχολίου στην ανάρτηση με τίτλο: Έσσεται ήμαρ από τη κυρία Κατερίνα Κοπασάκη – Χριστοδουλάκη


Δεν είναι τιμή μου που έχω μεγάλη επισκεψιμότητα. Είναι όμως τιμή μου που με εμπιστεύεστε. Και είσαστε πολλές χιλιάδες. Κάτι καλό βγαίνει από δω μέσα τελικά. Είσαστε πολλοί και το κυριότερο ειλικρινείς, σοβαροί και μετρημένοι. Μάλλον εγώ πρέπει να μαζέψω από εδώ και πέρα τα νεύρα μου και να ζητήσω μια μεγάλη συγγνώμη σε όλους σας. Γιατί σε 2-3 δικά μου άρθρα ξέφυγα.

Σας ευχαριστώ όλους θερμά. Κάποιες φορές νιώθω μικρός απέναντί σας. Ειλικρινά. Ξανά ευχαριστώ.

Με εκτίμηση προς όλους / Λουκάς Συμπεράς – Geopolitics & Daily News
Πηγη 

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΛΑΣ

ΑΣΚΟΣ ΚΛΥΔΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ, ΜΗΔΕΠΩΠΟΤΕ ΒΥΘΙΖΟΜΕΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΣΙΓΑ ΚΑΤΑΙΒΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΡΕ ΑΛΒΑΝΕ...