Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΑΡΝΗΣΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ


Αξιότιμοι κύριοι,
Σήμερα την ……./…../2011 έλαβα από την αρμόδια Δ.Ο.Υ. γραπτή ειδοποίηση για την καταβολή του ποσού ……….. ευρώ. ΔΕΝ ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΟ ΠΟΣΟ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΕΙΣΦΟΡΑΣ, αλλά αδυνατώ να καταβάλλω το ανωτέρω ποσό εξαιτίας της μείωσης των εισοδημάτων μου κατά 30-35% μηνιαίως(α), ή την απώλεια θέσης
εργασίας μου(β) με συνέπεια το ποσό που απαιτείται απο το κράτος να έρχεται σε αντίθεση με το Σύνταγμα της χώρας και τους ισχύοντες νόμους.
Η άρνηση μου για τη μη καταβολή του ποσού έγκειται στο γεγονός ότι το κράτος αδυνατεί να τηρήσει την ισονομία μεταξύ των υπηκόων του, τι στιγμή που τα αρμόδια υπουργεία αναφέρουν για δισεκατομμύρια οφειλές άλλων συμπολιτών μου και οι οποίοι με διάφορους άλλους τρόπους δεν καταβάλλουν τις οφειλές τους στο κράτος με συνέπεια να πληρώνω πάντα εγώ το πρόβλημα του ελλείματος στη χώρα.
Κατανοώ το πρόβλημα ωστόσο δεν θα αναζητήσω ευθύνες στο πολιτικό σύστημα και τους πολιτικούς οι οποίοι με τους νόμους που ψηφίζουν παραβιάζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα και το δικαίωμα διαβίωσης μου(βλ. καταστατικό χάρτη ΟΗΕ)
Κάθε υπάλληλος του κράτους που θα προβεί σε αναγκαστικά μέτρα σε βάρος μου και σε απειλή κατά της περιουσίας μου, κατά του εισοδήματος μου και κατά της βούλησης του Ελληνικού λαού θα διωχθεί στα ποινικά δικαστήρια με την απαγγελία κατηγορίας “ΜΗ ΤΗΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ” με το σκεπτικό ότι οι κρατικοί λειτουργοί είναι υποχρεωμένοι να αναζητήσουν λόγω αρμοδιότητας τις οφειλές άλλων οφειλετών οι οποίοι είτε είναι άφαντοι, είτε έχουν καλυφθεί με τον πρόσφατο νόμο περί υπαγωγής στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα.
Με την παρούσα επιστολή μου καλώ τον αρμόδιο εισαγγελέα να παρέμβει και να αποδώσει την ευθύνη στα φυσικά πρόσωπα που
Θα χρειαστουν και ανάλογοι φάκελοι
παραβιάζουν το Σύνταγμα της χώρας και ταυτόχρονα με την παρούσα θα καταθέσω τη σχετική μήνυση και αγωγή σε βάρος του κρατικού υπαλλήλου που αρνείται να τηρήσει την εφαρμογή του Συντάγματος.
Με τα ανωτέρω επιφυλλάσομαι παντός νομίμου δικαιώματος και η αναζήτηση ευθυνών από τούδε και στο εξής θα έχει απόδοση ευθύνης κατά παντός υπευθύνου φυσικού προσώπου.
Με εκτίμηση
Ο φορολογούμενος.

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλή η σκέψη αλλά θα είχε δυνατοτητες επιτυχίας μόνο εάν υποστηριζόταν από ομάδα νομικών διατεθειμένων να στηρίξουν την άρνηση.
Δωρεάν ,γιατί ξεμείναμε.
Και μπορούμε όντως να το αποδείξουμε.

Ανώνυμος είπε...

Για την εγκυρότητα του ανωτέρω προτύπου να αποφανθεί ο Δ.Σ.Α. ώστε η άρνηση πληρωμών να έχει νομική βάση.

Ανώνυμος είπε...

Σωστοί 7:56 και 8:05

Ανώνυμος είπε...

Δώσεις, δε δώσεις χαρτί στη ΔΟΥ, αν αργότερα κερδίσει ένας το δικαστήριο και δικαιωθεί υπάρχει κατά τον αστικό κώδικα δεδικασμένο και αυτομάτως με μια απλή προσφυγή δικαιώνονται οι υπόλοιποι.

Ανώνυμος είπε...

Το παιχνιδι ειναι στημενο.....

Ανώνυμος είπε...

Δεν μου λες εγω,εσυ ο καθενας που αρνηθει να πληρωσει του κοβουν το ρευμα(απειλουν) και με κυρωσεις,αυτα τα ραμολιμεντα που δεν εχουν επιστρεψει φπα και μεγαλες επιστροφες και εχουν κατακλεψει και τη μανα τους ποιος δικαστης θα τους παει μεσα(κοτες δικαστικοι κοκοκο).

DIADIM είπε...

http://www.facebook.com/?sk=lf

ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΘΕΛΩ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ 50 LIKE.....

Ανώνυμος είπε...

κωδικο δεν εχω, θελει εγγραφη.
facebook, LIKE και εικόνα του Χριστού πάνε μαζί;

DIADIM είπε...

ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΝΤΙΜΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ...ΣΑΦΩΣ ΝΑΙ 10:11 KAI MHN ΞΕΧΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ BLOG....

Ανώνυμος είπε...

Δεν πάνε μαζί.

Ανώνυμος είπε...

Οπως λεει το αρθρο: Η άρνηση μου για τη μη καταβολή του ποσού έγκειται στο γεγονός ότι το κράτος αδυνατεί να τηρήσει την ισονομία μεταξύ των υπηκόων του, τι στιγμή που τα αρμόδια υπουργεία αναφέρουν για δισεκατομμύρια οφειλές άλλων συμπολιτών μου και οι οποίοι με διάφορους άλλους τρόπους δεν καταβάλλουν τις οφειλές τους στο κράτος με συνέπεια να πληρώνω πάντα εγώ το πρόβλημα του ελλείματος στη χώρα.
Κατανοώ το πρόβλημα ωστόσο δεν θα αναζητήσω ευθύνες στο πολιτικό σύστημα και τους πολιτικούς οι οποίοι με τους νόμους που ψηφίζουν παραβιάζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα και το δικαίωμα διαβίωσης μου(βλ. καταστατικό χάρτη ΟΗΕ)

Αν γραψεις κατι τετοιο η αγωγη/αιτηση και οχι η επιστολη που προτεινεται- η οποια εχει τοση νομικη αξια οσο το χαρτι υγειας - θα απορριφθει ως απαραδεκτη λογω ελλειψης αρμοδιοτητας στα πλαισια της αρχης της διακρισης των εξουσιων.

Εχει ξαναγινει αλλωστε..

Μονο ενας ανεργος με μηδενικη περιουσια θα μπορουσε να δικαιωθει και κανεις αλλος.

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΕΦΟΡΙΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΝΕΡΟ ΡΕΥΜΑ ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ ΜΑΖΙΚΑ .ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ.

Ανώνυμος είπε...

να πανε να ,,,,,,να τα βαλουν αυτοι που τα φαγανε.σιγα μιν αφησω το παιδι μου χωρισ γαλα για τα λαμογια

Ανώνυμος είπε...

μουνοπανο παπανδρεου

Ανώνυμος είπε...

DIADOSTE TO !!!!ME TOUS PRODOTES POU EXOUME MPLEKSEI!!

/media/PATRIOT/FW ΛΕΥΚΟ στις εκλογές Έκτακτη εισφορά !!!.htmL

/media/PATRIOT/ΔΗΛΩΣΗ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΕΙΣΦΟΡΑΣ 2011.htmL