Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Στην Βουλή το θέμα της Ολυμπίας Οδού.



Στη Βουλή φέρνει το θέμα της «Ολυμπίας Οδού» οΒουλευτής Αχαΐας της Νέας Δημοκρατίας, Νίκος Νικολόπουλος, αναδεικνύοντας τόσο το ζήτημα των «παγωμένων» εργοταξίων, των απολύσεων εργαζομένων και των μεγάλων χρονικών καθυστερήσεων του έργου, όσο και το ζήτημα της σύμβασης του έργου, όροι της οποίας δείχνουν να καταστρατηγούνται και ενδεχομένως, όχι ερήμην της κυβέρνησης.
Με αφορμή την πρόσφατη συζήτηση στο Δικαστήριο, της προσφυγής του δημοτικού συμβούλου Πατρέων και πρώην Περιφερειάρχη κ. Δημήτρη Αϊβαλή κατά της κατασκευάστριας κοινοπραξίας για το γεγονός πως ....
εξακολουθεί να εισπράττει διόδια μετά την 4η Απριλίου και παρά το ότι, το τμήμα μεταξύ Πατρών και Κορίνθου δεν έχει ολοκληρωθεί και πως αυτή η ενέργεια αντίκειται στους όρους της σύμβασης, ο Αχαιός βουλευτής θέτει σειρά ερωτημάτων προς τους υπουργούς Υποδομών, Οικονομικών, αλλά και Δικαιοσύνης, ενώ παράλληλα ζητάει να του κατατεθούν στοιχεία που ενδεχομένως θα ρίξουν «φως» στο τι συμβαίνει με τον υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο.
Μεταξύ άλλων, ο κ. Νικολόπουλος ζητάει να πληροφορηθεί αν είναι νόμιμη ή παράνομη η συνέχιση της είσπραξης διοδίων στο τμήμα Πατρών – Κορίνθου και αν έχει αλλάξει κάποιος όρος της σύμβασης και με ποιο τρόπο, αφού σύμφωνα με τη σύμβαση, μόνο η Βουλή μπορεί να τροποποιήσει τους όρους της. Επίσης, ζητάει να κατατεθεί κάθε έγγραφο που αφορά την πρόοδο του έργου, το ύψος των χρημάτων που έχουν εισπραχθεί μέχρι τώρα από την κοινοπραξία και το ύψος των χρημάτων που έχουν διατεθεί ως επένδυση στον αυτοκινητόδρομο. Τέλος, ζητάει επισήμως να πληροφορηθεί εάν έχουν υπάρξει συνομιλίες και συζητήσεις, μεταξύ του υπουργείου Υποδομών και της «Ολυμπίας Οδού» το τελευταίο διάστημα, για το συγκεκριμένο ζήτημα και ποια ακριβώς είναι η πρόταση του υπουργείου για τη μείωση των διοδίων.
Σχολιάζοντας τις μέχρι τώρα εξελίξεις δε, ο κ. Νικολόπουλος υπογραμμίζει: «Οι πολίτες της Πάτρας, της Δυτικής Ελλάδας, αλλά και ολόκληρης της χώρας, επί πολλούς μήνες καταβάλλουν διόδια για έναν οδικό άξονα βραδυπορίας και ταλαιπωρίας, που μας έχει γυρίσει στην δεκαετία του ’50, καθώς στο μεγαλύτερο μέρος του τμήματος μεταξύ Πατρών και Κορίνθου, τα οχήματα έχουν στην διάθεσή τους… μισή λωρίδα! Και ναι μεν αυτή η ταλαιπωρία θεωρήθηκε στην αρχή ως αναγκαία προκειμένου να κατασκευαστεί, μέχρι το 2011, ένας νέος και σύγχρονος οδικός άξονας, ωστόσο ο χρόνος παρατείνεται, ο δρόμος παραμένει… εργοτάξιο και τα εργοτάξια… αδειάζουν από εργαζομένους και εργασίες! Και για όλα αυτά, κανένας δεν δίνει απολογισμό και κανένας δεν ενημερώνει τον λαό, που δικαίως αισθάνεται να εμπαίζεται από όλες τις πλευρές».