Σας ενοχλεί Νεοταξικοί λακέδες, η ιδέα της Μεγάλης Ελλάδος έτσι;
Οι επόμενες γενιές κατ’εντολήν των αφεντικών σας,πρέπει να ζουν και να μαθαίνουν στην ιδέα της μικρής ασήμαντης Ελλάδος,αυτήν που κατά ”λάθος” ξεχνάνε να προσθέσουν στους χάρτες τους ή την προσθέτουν αλλά χωρίς Θράκη…Κρήτη…Ιόνια…κτλ . ..σωστά;...
Κρύψτε την όσο θέλετε…κάψτε την,απομονώστε την,εξαθλιώστε την…ξέρετε και ξέρουμε πως ούτως ή άλλως το παιχνίδι αυτό εσείς μια φορά ΔΕΝ θα το κερδίσετε,οπότε συνεχίστε να ”θάβετε τον χρυσό”.
Αφαίρεσαν τους χάρτες των ελληνικών αποικιών από τα βιβλία Ιστορίας για να μην φαίνεται η Ελλάδα Μεγάλη!
Δεν έχει όριο πλεον ο…«αφελληνισμός» του υπουργείου Παιδείας στα εγχειρίδια του δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου… Συγκεκριμένα στα βιβλία της ιστορίας έχουν αφαιρεθεί οι χάρτες των Ελληνικών αποικισμών της κλασσικής εποχής στις περιοχές της Μεσογείου, Ευξείνου Πόντου και Βαλκανίων με αποτέλεσμα ο Ελληνικός κόσμος εκείνης της εποχής, αντί να φαίνεται ως μια κραταιά αυτοκρατορία φαντάζει πλεον ως μια κουκίδα στα μάτια των μαθητών!!!
Για ποιόν λόγο και απο ποιούς όμως επιτελείται αυτή η σταδιακή αποξήλωση της ιστορίας μας; Μήπως προσπαθούν κάποιοι κύκλοι να σταματήσουν να καλλιεργούν στο υποσυνείδητο των μαθητών τη μεγαλειώδη κληρονομιά του Ελληνισμού και να την αντικαταστήσουν με μιζέρια και ηττοπάθεια;
Ποιοί προσπαθούν να «βιάσουν» την Ελληνική ιστορία; Γιατί πλεον στα σχολεία δεν δίνουν στα παιδιά μας αξίες, αρετές, ευγενικά ιδανικά και δεν τους μαθαίνουν τα πραγματικά γεγονότα; Μήπως κάποιοι θέλουν τον σταδιακό εκφυλισμό της κοινωνίας μας και όχι την πραγματική πρόοδο;
[pekp.gr]
Σχετικό θέμα
Νίκος Αντωνόπουλος προς Άννα Διαμαντοπούλου: Εξαφανίζετε ό,τι μυρίζει πατρίδα, Έθνος, γλώσσα, ιδανικά, ιστορία
Οι επόμενες γενιές κατ’εντολήν των αφεντικών σας,πρέπει να ζουν και να μαθαίνουν στην ιδέα της μικρής ασήμαντης Ελλάδος,αυτήν που κατά ”λάθος” ξεχνάνε να προσθέσουν στους χάρτες τους ή την προσθέτουν αλλά χωρίς Θράκη…Κρήτη…Ιόνια…κτλ . ..σωστά;...
Κρύψτε την όσο θέλετε…κάψτε την,απομονώστε την,εξαθλιώστε την…ξέρετε και ξέρουμε πως ούτως ή άλλως το παιχνίδι αυτό εσείς μια φορά ΔΕΝ θα το κερδίσετε,οπότε συνεχίστε να ”θάβετε τον χρυσό”.
Αφαίρεσαν τους χάρτες των ελληνικών αποικιών από τα βιβλία Ιστορίας για να μην φαίνεται η Ελλάδα Μεγάλη!
Δεν έχει όριο πλεον ο…«αφελληνισμός» του υπουργείου Παιδείας στα εγχειρίδια του δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου… Συγκεκριμένα στα βιβλία της ιστορίας έχουν αφαιρεθεί οι χάρτες των Ελληνικών αποικισμών της κλασσικής εποχής στις περιοχές της Μεσογείου, Ευξείνου Πόντου και Βαλκανίων με αποτέλεσμα ο Ελληνικός κόσμος εκείνης της εποχής, αντί να φαίνεται ως μια κραταιά αυτοκρατορία φαντάζει πλεον ως μια κουκίδα στα μάτια των μαθητών!!!
Για ποιόν λόγο και απο ποιούς όμως επιτελείται αυτή η σταδιακή αποξήλωση της ιστορίας μας; Μήπως προσπαθούν κάποιοι κύκλοι να σταματήσουν να καλλιεργούν στο υποσυνείδητο των μαθητών τη μεγαλειώδη κληρονομιά του Ελληνισμού και να την αντικαταστήσουν με μιζέρια και ηττοπάθεια;
Ποιοί προσπαθούν να «βιάσουν» την Ελληνική ιστορία; Γιατί πλεον στα σχολεία δεν δίνουν στα παιδιά μας αξίες, αρετές, ευγενικά ιδανικά και δεν τους μαθαίνουν τα πραγματικά γεγονότα; Μήπως κάποιοι θέλουν τον σταδιακό εκφυλισμό της κοινωνίας μας και όχι την πραγματική πρόοδο;
[pekp.gr]
Σχετικό θέμα
Νίκος Αντωνόπουλος προς Άννα Διαμαντοπούλου: Εξαφανίζετε ό,τι μυρίζει πατρίδα, Έθνος, γλώσσα, ιδανικά, ιστορία
«Εμπόδιο στην αποψίλωσή σας, το φύτεμα μας, εμπόδιο στο γκρέμισμά σας, το χτίσιμό μας, εμπόδιο στον παραλογισμό σας, η λογική μας»…
Με αυτόν τον τρόπο επέλεξε ένας δάσκαλος από τη Λακωνία, ο Νίκος Αντωνόπουλος, να απευθυνθεί με επιστολή του στην υπουργό Παιδείας, ξεφεύγοντας από τις συνηθισμένες διαμαρτυρίες περί μειώσεων στους μισθούς και αναδεικνύοντας ένα τεράστιο θέμα: Την προσπάθεια να αφανιστεί σταδιακά από τη συνείδηση της νέας γενιάς οτιδήποτε έχει σχέση με τη θρησκεία και το έθνος μας ή, όπως ο ίδιος εύστοχα σημειώνει στην επιστολή του:
«Είναι ηλίου φαεινότερον ότι τα τελευταία χρόνια το υπουργείο (το Εθνικής το εξάλειψε η πονηριά) Παιδείας ό,τι μυρίζει πατρίδα, έθνος, γλώσσα, ιδανικά, Ιστορία, δηλαδή τις πιο ευωδιαστές μυρωδιές, προσπαθεί να εξαφανίσει με τους απορροφητήρες της νέας εποχής».
…….Μεταξύ αυτών, το ανιστόρητο βιβλίο της κυρίας Ρεπούση και οι δηλώσεις της πρώην γενικής γραμματέως Θάλειας Δραγώνα να μετατραπούν η Ιστορία σε μάθημα επιλογής και ο διορισμός 250 ιεροδιδασκάλων στις μουφτείες της Θράκης, την ώρα που στα δημοτικά σχολείαδιορίστηκαν μόλις 52 δάσκαλοι πέρυσι.
Ο εκπαιδευτικός από τη Λακωνία καταλήγοντας δηλώνει ότι «ο υλικός εξευτελισμός επήλθε, δεν θα επιτρέψουμε και τον πνευματικό».
Εσωκλείει στην επιστολή του και ένα κλωνάρι αμυγδαλιάς, το οποίο «όταν θα το παραλάβετε», ενημερώνει την υπουργό, «θα έχει μαραθεί, αλλά δεν πειράζει, γιατί με αντιπαραβολικό τρόπο θα εννοήσετε ότι τα αποτελέσματα των ενεργειών σας μαραίνονται σύντομα».
filonoi.g
ellas2
1 σχόλια:
Πολλές φορές προσπάθησαν, αλλά έφαγαν πάντα τα μούτρα τους!!
Σημαντικότερη τελευταία προσπάθειά τους ήταν επί Τουρκοκρατίας.
Και δεν εννοώ τους Τούρκους. Αυτοί ήταν ένας βάρβαρος και απολίτιστος λαός, από τα βάθη της ανατολής που γνώριζε μόνο να σκοτώνει, να βιάζει και να λεηλατεί. Δεν γνώριζαν από διπλωματία και οικονομικές ισορροπίες, οπότε ΑΥΤΑ ΠΡΟΣΦΕΡΘΗΚΑΝ ΝΑ ΤΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ (αλλά προτίστως για το δικό τους όφελος) ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ!!!
Ολόκληρη ΚΕΡΚΟΠΟΡΤΑ άνοιξαν, έτσι θα τους άφηναν οι Τούρκοι? Τους είχαν υποχρέωση και εμπιστοσύνη!
ΑΦΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΤΟΤΕ (όχι οι Τούρκοι, αλλά οι από "πίσω τους") ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΑΝΙΣΟΥΝ, ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ!!!
Προσπαθούν να το ξανακάνουν τώρα πάλι, αλλά με νεροπίστολα!!
Με μερικούς "δικούς τους" προθυπουργούς, που στις δουλείες τους δεν θα τους έβαζαν ούτε για κλητήρες (Τζέφρι, Αντ. Κομανέντσης, τάπας του σκανδάλου του Χρηματιστηρίου, κλπ)και με διάφορα στελέχη της Bilderberg (Διαμαντοπούλου, κλπ, κλπ, κλπ, κλπ, ...).
ΩΡΕ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ & ΜΟΙΣΕΛΛΗΝΕΣ, ΚΟΝΤΕΥΕΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΓΡΑΜΜΗ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΨΥΛΛΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΣΑΣ!!
ΤΟ ΧΡΥΣΑΦΙ, ΟΣΟ ΒΑΘΕΙΑ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΚΡΥΨΕΙΣ, ΔΕΝ ΧΑΝΕΤΑΙ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ!!!
Δημοσίευση σχολίου