Συνολικά 167 πολίτες της βορειοανατολικής Αττικής έστειλαν επιστολή στον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μάκη Βορίδη, στην την οποία ζητούν την αναστολή των ανατιμήσεων και την απόσυρση των σταθμών.
Στην επιστολή αναφέρεται ότι «η εταιρεία δεν υλοποιεί τα προβλεπόμενα στη σύμβαση έχοντας σταματήσει το σύνολο των οφειλόμενων κατασκευών από 27 Ιανουαρίου του 2011. Ομως, παρόλο που έχει παρέλθει πάνω από ένα έτος από τότε που η εταιρεία παραβιάζει συστηματικά τη σύμβαση, το Δημόσιο δεν εξάσκησε κανένα από τα δικαιώματά του, γεγονός που κατά την άποψή μας αντίκειται στην έννοια του δημόσιου συμφέροντος», αναφέρουν.
Οι φορείς της Αττικής είχαν καταγγείλει τις πρακτικές της εταιρείας πριν από 1,5 χρόνο στον υπουργό κ. Δημήτρη Ρέππα, υποστηρίζοντας ότι ένα «σημαντικό μέρος κατασκευών που έπρεπε να είχαν ολοκληρωθεί τον Αύγουστο του 2009 και τον Αύγουστο του 2010 αντίστοιχα παραμένουν σε εκκρεμότητα».
Αυτό, σημειώνουν, δεν εμπόδισε τη Νέα Οδό, την εταιρεία που διαχειρίζεται τον αυτοκινητόδρομο, να λάβει τη συμβατική χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου χωρίς να της επιβληθούν οι ανάλογες ποινικές ρήτρες για καθυστερήσεις, ενώ της επετράπη να αυξήσει και το τέλος των διοδίων.
Οι σχετικές καταγγελίες είχαν γίνει στο υπουργείο από 10 θεσμικούς παράγοντες της ΒΑ Αττικής και ήδη διερευνώνται από την ελληνική Δικαιοσύνη, το ΣΔΟΕ και τους επιθεωρητές Περιβάλλοντος.
Το αίτημα των κατοίκων είναι να απομακρυνθούν τα διόδια από τη ΒΑ Αττική, να εξασκήσει το Ελληνικό Δημόσιο όλα τα δικαιώματα που απορρέουν από τη σύμβαση παραχώρησης λόγω αντισυμβατικής συμπεριφοράς της Νέας Οδού, καθώς και να ανασταλεί άμεσα, μέχρι την οριστική τους απομάκρυνση, η αύξηση των διοδίων τελών.
πηγη
Στην επιστολή αναφέρεται ότι «η εταιρεία δεν υλοποιεί τα προβλεπόμενα στη σύμβαση έχοντας σταματήσει το σύνολο των οφειλόμενων κατασκευών από 27 Ιανουαρίου του 2011. Ομως, παρόλο που έχει παρέλθει πάνω από ένα έτος από τότε που η εταιρεία παραβιάζει συστηματικά τη σύμβαση, το Δημόσιο δεν εξάσκησε κανένα από τα δικαιώματά του, γεγονός που κατά την άποψή μας αντίκειται στην έννοια του δημόσιου συμφέροντος», αναφέρουν.
Οι φορείς της Αττικής είχαν καταγγείλει τις πρακτικές της εταιρείας πριν από 1,5 χρόνο στον υπουργό κ. Δημήτρη Ρέππα, υποστηρίζοντας ότι ένα «σημαντικό μέρος κατασκευών που έπρεπε να είχαν ολοκληρωθεί τον Αύγουστο του 2009 και τον Αύγουστο του 2010 αντίστοιχα παραμένουν σε εκκρεμότητα».
Αυτό, σημειώνουν, δεν εμπόδισε τη Νέα Οδό, την εταιρεία που διαχειρίζεται τον αυτοκινητόδρομο, να λάβει τη συμβατική χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου χωρίς να της επιβληθούν οι ανάλογες ποινικές ρήτρες για καθυστερήσεις, ενώ της επετράπη να αυξήσει και το τέλος των διοδίων.
Οι σχετικές καταγγελίες είχαν γίνει στο υπουργείο από 10 θεσμικούς παράγοντες της ΒΑ Αττικής και ήδη διερευνώνται από την ελληνική Δικαιοσύνη, το ΣΔΟΕ και τους επιθεωρητές Περιβάλλοντος.
Το αίτημα των κατοίκων είναι να απομακρυνθούν τα διόδια από τη ΒΑ Αττική, να εξασκήσει το Ελληνικό Δημόσιο όλα τα δικαιώματα που απορρέουν από τη σύμβαση παραχώρησης λόγω αντισυμβατικής συμπεριφοράς της Νέας Οδού, καθώς και να ανασταλεί άμεσα, μέχρι την οριστική τους απομάκρυνση, η αύξηση των διοδίων τελών.
πηγη
1 σχόλια:
η προστακτική είναι "απόσυρε" . . .
Δημοσίευση σχολίου