Έως και το τέλος του χρόνου, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα ανοίξουν οι επτά νέοι σταθμοί του μετρό, αφού απεμπλέκεται το...
μετρό από το σκάνδαλο Siemens. Πρόκειται για τους σταθμούς στο Περιστέρι, την Ανθούπολη, το Χαϊδάρι (Αγία Μαρίνα), το Ελληνικό, την Ηλιούπολη, τον Άλιμο και την Αργυρούπολη. Ο Μ. Βορίδης συνάντησε τους δημάρχους των περιοχών όπου θα ανοίξουν οι νέοι σταθμοί και τους ενημέρωσε σχετικά με τις εξελίξεις. Αναμένεται να προχωρήσει η υπογραφή της σύμβασης με τη γερμανική εταιρεία, η οποία εκκρεμεί για πάνω από δυο χρόνια, λόγω του σκανδάλου Siemens. Η σύμβαση αφορά στην εγκατάσταση του συστήματος σηματοδότησης των γραμμών, την οποία ανέλαβε η γερμανική εταιρεία, το σύστημα της οποίας είναι το μόνο συμβατό με το υφιστάμενο σύστημα του υπόλοιπου δικτύου μετρό. Υπενθυμίζεται ότι οι γραμμές και οι σταθμοί είναι έτοιμοι εδώ και αρκετό διάστημα, όπως έχει ήδη ολοκληρωθεί και η προμήθεια των συρμών. Με τη λειτουργία των εφτά νέων σταθμών θα εξυπηρετούνται καθημερινά 160.000 επιβάτες, αφαιρώντας από τους δρόμους 30.000 αυτοκίνητα την ημέρα καθώς και 130 τόνους διοξειδίου του άνθρακα. Τα έσοδα της Αττικό Μετρό υπολογίζονται σε 65 εκατ. ευρώ τον χρόνο από τα εισιτήρια. Ο Βορίδης λέει ότι το τελευταίο δίμηνο της συγκυβέρνησης έχει ενεργοποιηθεί μια εντατική διαδικασία για τη διεκδίκηση της αποζημίωσης που αξιώνει η χώρα μας από τη γερμανική εταιρεία και ότι είναι σε εξέλιξη η σχετική συζήτηση μεταξύ του υπουργού Οικονομικών Ευάγγελου Βενιζέλου, ο οποίος έχει εξουσιοδοτηθεί από το Υπουργικό Συμβούλιο, και της Siemens, προκειμένου να συμφωνηθεί το ύψος του ποσού που πρέπει να καταβάλει η εταιρεία. Υπολογίζεται ότι ο συμβιβασμός θα κλείσει γύρω στα 220.000.000 ευρώ. Η ελληνική κυβέρνηση προετοιμάζεται σε περίπτωση που δεν ευδοκιμήσει αυτή η διαδικασία. Εξάλλου, απαντώντας στη Βουλή σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρη Παπαδημούλη, ο υπουργός Υποδομών έδωσε έμφαση στα οικονομικά, συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα, που θα υπάρξουν από τη λειτουργία των νέων σταθμών του μετρό, τονίζοντας ότι όλα τα στοιχεία δείχνουν πως η κυβέρνηση πρέπει να προχωρήσει άμεσα στην υπογραφή της σύμβασης. Από την πλευρά του ο Παπαδημούλης καυτηρίασε το γεγονός ότι το Ελληνικό Δημόσιο δεν διεκδίκησε ένα μέρος της χρηματοδότησης των έργων να καλυφθεί με συμψηφισμό από τη ζημιά που υπέστη, λόγω του σκανδάλου της Siemens.
Πηγη
μετρό από το σκάνδαλο Siemens. Πρόκειται για τους σταθμούς στο Περιστέρι, την Ανθούπολη, το Χαϊδάρι (Αγία Μαρίνα), το Ελληνικό, την Ηλιούπολη, τον Άλιμο και την Αργυρούπολη. Ο Μ. Βορίδης συνάντησε τους δημάρχους των περιοχών όπου θα ανοίξουν οι νέοι σταθμοί και τους ενημέρωσε σχετικά με τις εξελίξεις. Αναμένεται να προχωρήσει η υπογραφή της σύμβασης με τη γερμανική εταιρεία, η οποία εκκρεμεί για πάνω από δυο χρόνια, λόγω του σκανδάλου Siemens. Η σύμβαση αφορά στην εγκατάσταση του συστήματος σηματοδότησης των γραμμών, την οποία ανέλαβε η γερμανική εταιρεία, το σύστημα της οποίας είναι το μόνο συμβατό με το υφιστάμενο σύστημα του υπόλοιπου δικτύου μετρό. Υπενθυμίζεται ότι οι γραμμές και οι σταθμοί είναι έτοιμοι εδώ και αρκετό διάστημα, όπως έχει ήδη ολοκληρωθεί και η προμήθεια των συρμών. Με τη λειτουργία των εφτά νέων σταθμών θα εξυπηρετούνται καθημερινά 160.000 επιβάτες, αφαιρώντας από τους δρόμους 30.000 αυτοκίνητα την ημέρα καθώς και 130 τόνους διοξειδίου του άνθρακα. Τα έσοδα της Αττικό Μετρό υπολογίζονται σε 65 εκατ. ευρώ τον χρόνο από τα εισιτήρια. Ο Βορίδης λέει ότι το τελευταίο δίμηνο της συγκυβέρνησης έχει ενεργοποιηθεί μια εντατική διαδικασία για τη διεκδίκηση της αποζημίωσης που αξιώνει η χώρα μας από τη γερμανική εταιρεία και ότι είναι σε εξέλιξη η σχετική συζήτηση μεταξύ του υπουργού Οικονομικών Ευάγγελου Βενιζέλου, ο οποίος έχει εξουσιοδοτηθεί από το Υπουργικό Συμβούλιο, και της Siemens, προκειμένου να συμφωνηθεί το ύψος του ποσού που πρέπει να καταβάλει η εταιρεία. Υπολογίζεται ότι ο συμβιβασμός θα κλείσει γύρω στα 220.000.000 ευρώ. Η ελληνική κυβέρνηση προετοιμάζεται σε περίπτωση που δεν ευδοκιμήσει αυτή η διαδικασία. Εξάλλου, απαντώντας στη Βουλή σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρη Παπαδημούλη, ο υπουργός Υποδομών έδωσε έμφαση στα οικονομικά, συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα, που θα υπάρξουν από τη λειτουργία των νέων σταθμών του μετρό, τονίζοντας ότι όλα τα στοιχεία δείχνουν πως η κυβέρνηση πρέπει να προχωρήσει άμεσα στην υπογραφή της σύμβασης. Από την πλευρά του ο Παπαδημούλης καυτηρίασε το γεγονός ότι το Ελληνικό Δημόσιο δεν διεκδίκησε ένα μέρος της χρηματοδότησης των έργων να καλυφθεί με συμψηφισμό από τη ζημιά που υπέστη, λόγω του σκανδάλου της Siemens.
Πηγη
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου