Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Χρυσοχοΐδης: Τα καταγγέλω όλα αυτά..για να μη φύγω στην ξενιτειά παραιτούμενος !!!!


Απίστευτα τα όσα είπε στο MEGA, στους Καμπουράκηδες, ο Χρυσοχοΐδης. Είχα πιστέψει σε αυτή την κυβέρνηση (Παπανδρέου), είχα όνειρα, προσδοκίες... Η κρίση ήρθε σαν κάτι να μας χτύπησε απ τον ουρανό.. Τα καταγέλλω όλα αυτά, τα λέω .... Για να μη φύγω...
στην ξενιτειά παραιτούμενος !!!! Θα ήταν ανεύθυνο να δήλωνα υποψήφιος αρχηγός χωρίς να λογοδοτήσω... Ο κ. Χρυσοχοϊδης δήλωσε ότι έχει αποφασίσει να ανοίξει ένα καινούριο δρόμο στην πολιτική και μάς ...προειδοποίησε ότι δεν θα παραιτηθεί: «Εγώ δεν λιποτακτώ. Δεν επιλέγω το δρόμο της σιωπής. Δεν επιλέγω το δρόμο της λήθης. Διαλέγω το δρόμο της δράσης. Λογοδοτώ με δράση και ευθύνη», επισήμανε. Σε ό,τι αφορά τη διακυβέρνηση της χώρας από το ΠΑΣΟΚ επανέλαβε ότι η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ «κατέρρευσε υπό το βάρος της αποτυχίας» και πρόσθεσε: «Προσπαθώ να φανώ έντιμος και να λογοδοτήσω. Και πράγματι το αποτέλεσμα της χώρας δεν είναι θετικό».
Υ.Γ
Καταλάβατε τι υπονοεί ο Χρυσοχοΐδης ... Ότι κάποιοι θα την κάνουν στο εξωτερικό....αφού θα έχουν κάνει την μπάζα τους και αφού θα έχουν μαζέψει όλα τα λεφτά που υπήρχαν... Όχι κ. Χρυσοχοίδη δεν θα σας κάνουμε το χατήρι σε εσάς και σε κανέναν άλλο του ΠΑΣΟΚ, να την κοπανήσετε... Κανένας δεν θα φύγει, εδώ θα μείνετε.. Εδώ θα πληρώσετε για όλα όσα έχετε κάνει.
Πηγη

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΞΕΝΙΤΕΙΑ ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ
ΜΕ Ε Λ Ι Κ Ο Π Τ Ε Ρ Ο

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΜΗΝ ΦΥΓΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΟΠΡΟΣ!!!!!
ΣΠΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ!!!!
Η ΟΠΟΙΑ ΕΠΟΜΕΝΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!!
ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΔΙΑΦΥΓΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟ ΤΟΜΑΡΙ!!!!
ΣΚΟΤΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΓΟΝΑΤΟ!!!!
ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!! ΚΑΤΑΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ!!!!
ΜΑΥΡΑ ΔΡΑΚΟΣΚΥΛΑ!!!
ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΟ ΣΑΣ ΤΟ DNA!!!!
ΦΩΤΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΨΕΙ!!!!!!
ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Και να φύγετε εγώ ο ίδιος θα σας ψάξω σε όλη την υφήλιο μπάσταρδοι καριόληδες.Δε θα τη γλυτώσετε με τίποτα ολόκληρος ο γνωστός πολιτικός κόσμος

Ανώνυμος είπε...

8.18
Αφού είσαι Ελληνίδα,γιατί δε λες να σπάσουμε κεφάλια,αλλά σπάστε τους τα κεφάλια;
Έχεις καταλάβει ότι ακριβώς αυτό είναι το ΠΡΟΒΛΗΜΑ της Ελλάδας;
Ότι όλοι περιμένουμε από τον άλλο να κάνει αυτό που θα έπρεπε να κάνουμε όλοι μαζί.
Μην το πάρεις ως μάλωμα,το ίδιο κάνω κι εγώ.
Η λύση βρίσκεται στα εξής:
ΟΡΓΑΝΩΣH
ΡΑΝΤΕΒΟΥ
ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

Ανώνυμος είπε...

Σωστός όλοι μαζί Θ τ καταφέρουμε

Ανώνυμος είπε...

8.18,
ΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ! ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ!!
ΑΝ ΠΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΟΥ.... ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΤΟ ΛΙΩΣΩ!!!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΠΟΥ ΝΙΩΘΩ, ΕΓΡΑΨΑ "ΣΠΑΣΤΕ..."
ΕΕΕΕΕΕ ΛΟΙΠΟΝ!!!
ΝΑ ΤΟΥΣ Σ Π Α Σ Ο Υ Μ Ε ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ!!!!!
ΟΛΟΥΣ!!!!

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΔΥΝΑΜΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ ΑΘΗΝΑ
ΑΝ ΟΜΩΣ ΔΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ,
ΘΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ!!

Ανώνυμος είπε...

Ας μεταφέρει ο εν λόγω κύριος στους ομοίους του πως κανείς τους δεν θα φύγει στο εξωτερικό. ΘΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΟΥΝ στον Ελληνικό λαό. Τα εγκλήματά τους, που είναι εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας, θα τους στείλουν στην λαική δικαιοσύνη!! Εκεί θα αποφασιστεί η τύχη τους!! Εμπρός λοιπόν. Ή ΑΥΤΟΙ Ή ΕΜΕΙΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΛΗΝ και ΧΑΟΣ - Επίσημο ιστολόγιο Ο.Ε.Α.
Αληθής Γεωστρατηγική & Αστροστρατηγική

http://www.ellhnkaichaos.blogspot.com/

Ανώνυμος είπε...

κανεις να μη φυγει.να τους βγαλουν απαγορευτικο εξοδου απο τη χωρα.ειμαι σιγουρη πως και ο γιωργακης για αυτο το λογο διατηρησε την αμερικανικη υπηκοοτητα του-αμα δυσκολεψουν τα πραγματα να μπορει να την κανει. η αλικη ειμαι και στελνω την αγαπη μου σε ολα τα φιλαρακια.γρηγορη σε εχασα.και εσενα ηγετη.ξερω πως εχεις επιφυλαξεις.καλα κανεις,οι καιροι ειναι δυσκολοι και υποπτοι.παντα εισαι στις προσευχες μου και ας μην εχω δει ουτε το χρωμα των ματιων σου.ΑΛΙΚΗ.

Ανώνυμος είπε...

μα τι ξεφτυλα τι κοτα ουτε γυναικα δεν θα ειχε τετοια συμπεριφορα μα ιχνος ντροπης κοιτα ρε κατι αντρες!!που ηταν τοσα χρονια ελειπε τωρα ηρθε;δεν ηταν στην (Α)ΒΟΥΛΗ δεν ψηφιζε νομους δεν εβαζε την υπογραφη του;
8:18
κατι μου θυμιζεις κατι μου θυμιζεις!!
μονο κατι γυναικες ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ σαν και σενα μπορουν
να γεννουν ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΕΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΑ ΞΕΝΙΤΙΑ!!!ΔΕΝ ΣΑΣ ΣΩΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!!ΘΑ ΣΑΣ ΒΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ!!ΚΙ ΕΓΩ ΕΓΙΝΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΤΩΡΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΣΑΣ!!ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΡΕΙ ΟΤΑΝ ΒΡΕΘΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ...ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ...ΑΛΛΑ...

Ανώνυμος είπε...

Τώρα θυμήθηκε να τα πει και αυτός...όσο ήσουν στο χόρο, δεν θυμάμαι να κανες καμμια καταγγελια...πρακτοράκο των Γιανκηδων.....Τωρα ειναι αργα ομως....Δε πα να λες οτι θες και να μας το παιζεις μεταμελημενη παρθενα....θα φας καλα και εσυ...προδοτη

Ανώνυμος είπε...

κανένας στρατοπεδάρχης νανοίξη κανένα στρατόπεδο δεν υπάρχει? καταλαβατε?

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδια μην λετε βλακειες..ποια επανασταση ρε? ελα ξεκοληστε και ζηστε τη ζωη σας οσο καλυτερα μπορειτε κι αστε τ αλλα περι ενωσης. Ουτοπια ειναι η ενωση ελληνων ανοιξτε τα ματια σας κοιταξτε γυρω σας και πεστε μου αν βλεπετε ανθρωπους ετοιμους να σηκωθουν απο καναπε. Γι αυτο λοιπον κοιταξτε τι θα κανετε με την ζωη σας κι αστε τ αλλα.