Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

ΜΥΝΗΜΑ ΣΤΟΝ κ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ......


 
Πρόεδρος: Πώς ονομάζεσαι;
Στρατηγός: Θεόδωρος Κολοκοτρώνης.
Πρόεδρος: Από πού κατάγεσαι;
Στρατηγός: Από το Λιμποβίσι της Καρύταινας.
Πρόεδρος: Πόσων ετών είσαι;
Στρατηγός: Εξήντα τέσσερων.
Πρόεδρος: Τι επάγγελμα κάνεις;........







Στρατηγός: Στρατιωτικός. Στρατιώτης ήμουνα. Κράταγα επί 49 χρόνια στο χέρι το ντουφέκι και πολεμούσα νύχτα μέρα για την Πατρίδα. Πείνασα, δίψασα, δεν κοιμήθηκα μια ζωή. Είδα τους συγγενείς μου να πεθαίνουν, τ' αδέρφια μου να τυραννιούνται και τα παιδιά μου να ξεψυχάνε μπροστά μου. Μα δε δείλιασα. Πίστευα πως ο Θεός είχε βάλει την υπογραφή του για την Λευτεριά μας και πως δεν θα την έπαιρνε πίσω.
Όταν του ανακοινώθηκε η καταδικαστική απόφαση, είπε: «Αντίκρυσα τόσες φορές το θάνατο και δεν τον φοβήθηκα. Ούτε τώρα τον φοβούμαι».

Τότε, κάποιος από το ακροατήριο του φώναξε συγκινημένος: «Άδικα σε σκοτώνουν, Στρατηγέ!».

Και ο Γέρος του Μοριά αποκρίθηκε: «Γι' αυτό λυπάσαι; Καλύτερα που με σκοτώνουν άδικα, παρά δίκαια».

-----

Τα παραπάνω, αποτελούν αποσπάσματα από την δίκη του Στρατηγού Θεόδωρου Κολοκοτρώνη. Για να ενθυμούμαστε, να παραδειγματιζόμαστε, να τον τιμούμε και να προσπαθήσουμε να του μοιάσουμε όλοι!

ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ..........


ΑΛΛΑΞΑΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΜΑΣ
ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΛΕΝΕ ΣΩΣΤΟ
ΜΑΣ ΠΝΙΓΟΥΝ ΑΡΓΑ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΑΣ
ΜΑ ΕΓΩ ΔΥΝΑΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΩ
ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΘΑ ΕΧΩ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΔΑΚΡΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
ΑΤΣΑΛΕΝΙΑ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΜΟΥ ΣΤΑΥΡΟ
ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


δεν μπορω να ανασανω...με πνιγει μια "δυσοσμια"..
στα αυτια μου  ηχουν οι λεξεις......

ΑΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ!!!!!!
ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΝΑ "ΜΙΛΗΣΕΙ"ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ "ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ

ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΚΟΥΡΑΓΙΟ 
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ
Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ....
"ΚΑΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ"  ........ΝΑ ΤΟ ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ!

ΑΓΙΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ...ΕΓΕΡΘΗΤΙ
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 

DIADIM 


1 σχόλια:

DIADIM είπε...

ΤΑΛΙΜΠΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
σε οποιαδηποτε χωρα και αν βρισκεται,υπερασπιζομενος τα "δικαια" της φλουδας γης που ζει!
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΕΔΩ
ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΙΣ ΤΟΝ "ΕΧΘΡΟ" ΑΠΟ ΑΝΑΤΟΛΑΣ
εχει μπει ηδη στην πολη.......!
ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ "ΝΕΟΤΑΞΙΤΙΚΑ" ΣΧΕΔΙΑ
ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΦΡΑΓΜΟ Ο ΚΥΡΙΟΣ

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ Η "ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΟΡΑ"
ΕΙΣΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΖΗΣΗΣ!,ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΜΕ ΟΛΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ....
ΕΞΩ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ!