Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Βρέθηκε και ο δεύτερος “πρόθυμος” μετά τον Χατζηγάκη. Μένουν άλλοι δύο.




Όπως είχαμε προαναγγείλει, οι πράκτορες του ΔΝΤ στην Ελλάδα ψάχνουν 4 ψήφους αποστασίας για να συμπληρώσουν 180 βουλευτές ώστε να νομιμοποιήσουν όχι μόνο το επικαιροποιημένο μνημόνιο αλλά και το προηγούμενο που ως γνωστόν είναι ΑΚΥΡΟ.

Γιατί είναι άκυρο; Διότι η φύση του απαιτούσε 180 ψήφους. Συγκρίνετε το με ένα τραπεζικό δάνειο επιχείρησης: Η τράπεζα είναι υποχρεωμένη να ελέγξει εάν αυτός που υπογράφει είναι ο νόμιμος εκπρόσωπος για την συγκεκριμένη ενέργεια. Εάν δεν το κάνει και δεχτεί την υπογραφή κάποιου που δεν φέρει την δικαιοδοσία, τότε η ....δανειακή σύμβαση δεν δεσμεύει την εταιρεία!
Καταλαβαίνετε λοιπόν όλη την σκοπιμότητα. Σε περίπτωση που υπογραφεί από 180 ανθρωπάρια, εννοείται ότι η αντισυνταγματικότητα της δανειακής σύμβασης πάει περίπατο. Εννοείται ότι αυτοί που θα το υπογράψουν είναι...

άνθρωποι με άφθονους σκελετούς στην ντουλάπα ώστε να εκβιάζονται. Γιατί το λέμε; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΕΤΣΙ, ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΤΙΜΗΜΑ.

Έλσα Παπαδημητρίου: “Πιστεύω πως η Ντόρα θα πάει καλά. Αξίζει να πάει καλά. Η Βουλή την χρειάζεται. Θεωρώ πως θα έχουμε εκπλήξεις…”

Απάντηση στους ομοϊδεάτες της, Αργολιδείς, που τον τελευταίο καιρό της κάνουν υπόγειο πόλεμο σχετικά με την ενδεχόμενη αποχώρησή της από το κόμμα της ΝΔ, έδωσε προχθές βράδυ στην εκπομπή… «Απέναντι στα γεγονότα» η βουλευτής Αργολίδας Έλσα Παπαδημητρίου.
Με την γνωστή της ευθύτητα η βουλευτής δεν μάσησε τα λόγια της… Για μια ακόμη φορά και με ιδιαίτερα αυστηρό τρόπο είπε τα εξής:
«Περιμένουν τι; Να βγάλω μαχαίρια; Εγώ αισθάνομαι πολύ πιο ΝΔ από όλα αυτά τα αστεία “μειράκια” που τολμάνε να μιλάνε για μένα. Είναι για γέλια! Εάν θεωρήσω εγώ κάποια στιγμή ότι αυτό δεν ικανοποιεί την συνείδησή μου και την ευθύνη μου στον κόσμο που με πιέζει, διότι κι αυτός έχει άποψη, θα κάνω κατά συνείδηση αυτό που πιστεύω! Δεν δίνω καμία σημασία!
Θλίβομαι όμως που δεν βελτιώνεται το πολιτικό προσωπικό στο νομό μου! Μετά από 20 χρόνια συνεχούς παρουσίας, την οποία εγώ εκλαμβάνω ως 20ετή ψήφο εμπιστοσύνης, είναι πολύ μεγάλες οι ευθύνες μου και πολύ μεγάλος ο πόνος μου που όσοι θα με διαδεχθούν μια μέρα δεν θα είναι καλύτεροι από μένα. Αυτό το ευχόμουν πάντα, το εύχομαι τώρα και θα αγωνιστώ γι’ αυτό, κυρίως αγνοώντας τις αστειότητες! Τώρα βλέπω ανθρωπάκια, που δεν θα τους έπαιρνα ούτε να μου γυαλίσουν τα παπούτσια, να παριστάνουν τους Ηρακληδείς μιας παράταξης που δεν ξέρουν τι της έχουν ψάλει, αμφισβητώντας την δική μου προέλευση και πίστη! Εν ονόματι της ελευθερίας για τους τρίτους, αλλά της υποχρέωσης για μένα να λέω την γνώμη μου, τους λέω, “τι να κάνουμε; Μόνο το δικό μου μυαλό έχω να με κατευθύνει!”»
Πώς θα αντιδράσει εάν διαπιστώσει πως δεν την χωράει ο τόπος πια;
«Εάν ο τόπος πάψει να είναι ο τόπος που πιστεύω μέχρι σήμερα ότι κατοικώ, εάν θεωρήσω κάποια στιγμή, αλλά από σοβαρούς ανθρώπους, όχι από μειράκια, ότι ποδοπατείται η αξιοπρέπεια που χρειάζομαι για να γίνω παράδειγμα στους ανθρώπους μου τότε θα δω! Ό,τι κάνω θα είναι ξεκάθαρο πάντα, έντιμο και θα αφορά την συνείδησή μου! Όχι την φιλία μου με την Ντόρα! Η Ντόρα ήταν, είναι και θα είναι πάντα φίλη μου όσο ζω!»
Η Ντόρα θα πάει καλά…
«Πιστεύω πως η Ντόρα θα πάει καλά. Αξίζει να πάει καλά. Η Βουλή την χρειάζεται. Θεωρώ πως θα έχουμε εκπλήξεις… Ζω την κοινωνία και βλέπω πως υπάρχουν άνθρωποι όλων των χώρων που την περιμένουν να φουλάρει. Εύχομαι να παραμείνει στις πολιτικές δυνάμεις η Ντόρα και γενικά άνθρωποι σαν την Ντόρα.»
Το δίλημμα…
«Θέλω να είμαι απόλυτα βέβαιη πως αυτό που κάνω έχει αναφορά και στους ανθρώπους που παίρνεις μαζί σου. Δεν αφορά μόνο εμένα. Αφορά τους εντολείς μου, οι οποίοι βρίσκονται στα όρια της παράνοιας ακούγοντας διάφορα και γνωρίζοντας από την άλλη πόσο έντιμα εγώ επιλέγω κάτι»…
* soukarat

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

άλλος ο χατζηγάκης και άλλος ο χατζηδάκης που έφαγε ξύλο..

Γιωργος είπε...

ΠΡΟΔΟΤΕΣ.ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.