Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

ANAKOINΩΣΗ ΝΤΡΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ AEGEAN ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΦΙΛΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΗΣ


ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΚΡΑΥΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΩΝ ΩΣ "ΒΟΡΕΙΑ ΚΥΠΡΟΣ"

Ενώπιον σφοδρής κριτικής μόνον από πατριωτικές διαδικτυακές σελίδες(ανάμεσα σε αυτές και από το makeleio.gr)η τουρκόφιλη(όπως αποδεικνύει στην πράξη)ΑΕGEAN επίσης τουρκόφιλων ιδιοκτητών(το παρασκήνιο, τα ντοκουμέντα και οι...
φωτογραφίες που έχουμε στη διάθεση μας το αποδεικνύουν), αναγκάζεται να βγάλει-πριν από λίγο- μια ανακοίνωση που δεν αντέχει καμίας κριτικής για το σοβαρό ατόπημα της να ανακηρύξει ξενοδοχεία των κατεχομένων και υποδουλομένων στον Αττίλα εδαφών της ενιαίας Κύπρου, ως ξενοδοχείων της "Βόρειας Κύπρου". Δεν μαζεύεται το θέμα κύριοι. Λυπούμαστε γιατί εκτίθεστε διπλά. Ντροπή σας...

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ AEGEAN AIRLINES

Η AEGEAN απαντά στα σχόλια αναφορικά με τις κρατήσεις ξενοδοχείων που γίνονται μέσω της ιστοσελίδας της από την Booking.com

H AEGEAN θα ήθελε να ενημερώσει σχετικά με την εμφάνιση της ιστοσελίδας διεθνούς αναζήτησης ξενοδοχείων Booking.com στην ιστοσελίδα της.

Συγκεκριμένα μεταξύ των 481 ξενοδοχείων της Κύπρου που διατίθενται από την μηχανή αναζήτησης booking.com την οποία χρησιμοποιεί και η Aegean, δυστυχώς υπάρχουν και 3 ξενοδοχεία που βρίσκονται στo κατεχόμενο τμήμα της Κύπρου. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια ιστοσελίδα Booking.com έχει ανεξάρτητη δική της παρουσία με εκατομμύρια κρατήσεων αλλά και συνεργασία με δεκάδες άλλες αεροπορικές εταιρείες. Ως εκ τούτου είναι σαφές ότι ούτε η Aegean ούτε και οι άλλοι χρήστες ορίζουν το περιεχόμενο της Booking.com

Η AEGEAN για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα που επισημάνθηκε σε επιστολή προς όλες τις αεροπορικές εταιρείες, χρήστες της Hermes Airports (HERMES 17 /5 /2012), εδώ και 25 ημέρες είχε αναλάβει την πρωτοβουλία να αναπτύξει με το Booking.com μία διαφοροποιημένη τεχνικά λύση ώστε να μην εμφανίζεται πλέον στην σελίδα της AEGEAN κανένα ξενοδοχείο για τη συγκεκριμένη περιοχή.

Επιλέξαμε για το μεσοδιάστημα αυτής της προετοιμασίας αντί να αποκλείσουμε όλα τα ξενοδοχεία της Κύπρου και να χαθούν πολύτιμες κρατήσεις σε περίοδο κρίσης, να συνεχιστεί η εμφάνιση και των πιο πάνω 3 ξενοδοχείων (τα οποία να σημειωθεί είναι στην επιτρεπόμενη λίστα του Υπουργείου Εξωτερικών της Κύπρου, που μας εδόθη).

Εάν αυτή η επιλογή μας για το μεσοδιάστημα ήταν λάθος, ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη.

Σε κάθε περίπτωση η νέα τεχνική λύση θα εφαρμοστεί το αργότερο έως το τέλος της εβδομάδας διορθώνοντας το πρόβλημα.

Έντονη απορία και προβληματισμό μας προκαλεί η στοχοποίηση της AEGEAN και μόνο, για την χρήση ενός εργαλείου κοινού με πολλές άλλες αεροπορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο.



***Το θέμα με την ανακοίνωση της Aegean μας το επεσήμανε αναγνώστης στα ανοιχτά σχόλια με την επωνυμία " makelari@aol.com" τον οποίο και ευχαριστούμε θερμώς. Αυτή είναι η χρηστικότητα των σxολίων κι όχι οι χυδαιολογίες. Ελπίζουμε κάποιοι να το αντιληφθούν πριν τα σφραγίσουμε και βρούμε την ησυχία μας.
πηγη