Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Τζώνη Καλημέρης: Η μάχη του με τον καρκίνο!


Με δύναμη ψυχής και την ειλικρίνεια που τον διακρίνει. ο Τζώνη Καλημέρης μιλάει στην εκπομπή “Όλα για την υγεία mou” και αποκαλύπτει τα γεγονότα της μεγαλύτερης μάχης της ζωής του: Εκείνης που έδωσε εναντίον του καρκίνου...


«Η κυρία που μου έδωσε τα αποτελέσματα της βιοψίας και μου είπε ότι είναι καρκίνος, μου είπε να μου συστήσει ένα ψυχολόγο. Δεν το χρειάστηκα. Δεν ένιωσα κάτι ιδιαίτερο -ίσως επειδή έχω και στην οικογένειά μου κάτι τέτοιες ιστορίες. Δεν με επηρέασε καθόλου ψυχολογικά. Nομίζω ότι δεν πρέπει να υπάρχει κανένα ταμπού στο να μιλάς ανοιχτά για το καρκίνο. Πρέπει να τα συζητάμε για να είμαστε πιο έτοιμοι και να το προλάβουμε και να το αντιμετωπίσουμε».

Όσο για το πως συνειδητοποίησε το πρόβλημα, είπε: «Είχα τρίψει τη γάμπα μου σε ένα ξύλο είχα κάνει μια κοκκινίλα, η οποία δεν πέρναγε. Και με προβλημάτισε. Πήγα κι έκανα βιοψία και έδειξε ότι είναι καρκίνος. (...) Πήγα στην Αμερική και αντιμετώπισα το πρόβλημα κατευθείαν, στη ρίζα του».

Η εκπομπή θα προβληθεί το Σάββατο, στις 17.00 στο Mega.