Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Η δύναμη της γλώσσας!


Αναστασίου Φαραντάτου, Σχη ε.α. <55 ετών

​Η είδηση:

​«Στον Κορυδαλλό οδηγήθηκε η σύζυγος του Άκη Τσοχατζόπουλου, Βίκυ Σταμάτη. Η κυρία Σταμάτη, στο απολογητικό της υπόμνημα αναφέρει χαρακτηριστικά:...


«Πιστεύω ότι αποτελεί κοινό τόπο και δίδαγμα της κοινής πείρας ότι μια γυναίκα, όπως εγώ με την όποια παιδεία και αγωγή μου, γνωρίζοντας έναν άνδρα σαν τον σύζυγό μου, στη θέση που βρισκόταν, τη διαδρομή που είχε, τη γοητεία που ασκούσε στη δική μου σκέψη και ψυχή, το τελευταίο που θα ενδιαφερόταν, θα ήταν οι λεπτομέρειες των πολιτικών δράσεων και αποφάσεών του, ή οτιδήποτε άλλο θα σχετιζόταν με την επαγγελματική – πολιτική του δράση. Ήμουν ένας πιστός, αφοσιωμένος άνθρωπος στον σύντροφο της ζωής μου και στο παιδί μου ανεξαρτήτως οιουδήποτε κόστους και τιμήματος»

​Όπως θα παρατηρήσατε αναφέρεται στη δράση του συζύγου της ως επαγγελματικής-πολιτικής. Σε όλα τα ΜΜΕ και στα site τους το κείμενο δημοσιεύθηκε με μια παύλα μεταξύ των λέξεων «επαγγελματική» και «πολιτική», που χαρακτηρίζουν τη δράση του Άκη Τσοχατζόπουλου.

​Αυτή η όχι τυχαία ούτε αθώα παύλα(-) θα μπορούσε να εκληφθεί και ως διαζευκτικό «ή», δηλαδή θα μπορούσε κάποιος να θεωρήσει ότι η δράση του τέως ισχυρού άνδρα του ΠΑΣΟΚ και ΥΕΘΑ, που έλυνε και έδενε, σύμφωνα με το απολογητικό υπόμνημα της συζύγου του ήταν πολιτική ή επαγγελματική! Δηλαδή η παύλα μπήκε από τα ΜΜΕ για να διαχωρίσει το «επαγγελματική» από το «πολιτική»!

​Όμως το αυθεντικό κείμενο του απολογητικού υπομνήματος, που είδε το φως της δημοσιότητας αναφέρει:

​Διαπιστώνει κάποιος ότι στο απολογητικό της υπόμνημα η σύζυγος του Άκηαναφέρεται σε «επαγγελματική πολιτική του δράση».

​Δηλαδή ούτε λίγο ούτε πολύ θεωρεί ότι ο προφυλακισθείς σύζυγός της ήταν ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ!!!

​Αυτή είναι η δύναμη της ελληνικής γλώσσας, γιατί όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός μας: «η γλώσσα κόκαλα δεν έχει και κόκαλα τσακίζει».

​Και επειδή έρχονται εκλογές έχω να κάνω και μια πρόταση:

​« Οι βουλευτές να λαμβάνουν ως μηνιαία αποζημίωση το μισθό καθηγητού μέσης εκπαιδεύσεως με 20 έτη υπηρεσίας»

​Ποιος πολιτικός ή κόμμα το αποδέχεται;

ΥΓ. Τον Τσοχατζόπουλο οι σημερινοί επικριτές του κάποτε τον θαύμαζαν!! Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο γνωστός δημοσιοπλάνος Πίπης Βερίκοκος, που τον αποκαλούσε «Γεράκι της Ειρήνης»
πηγη