Με την πρόσφατη τροποποίηση του νόμου που ρυθμίζει τη λειτουργία των εταιρειών ενημέρωσης καλύφθηκαν τα κενά της προηγούμενης ρύθμισης που οδηγούσαν σε αδυναμία ουσιαστικά εφαρμογής της...
Θεσπίστηκαν συγκεκριμένοι περιορισμοί και καθιερώθηκαν αποτελεσματικοί μηχανισμοί ελέγχου για την προστασία της προσωπικής σφαίρας των καταναλωτών από τις αθέμιτες εισπρακτικές οχλήσεις, με κυριότερη την υποχρέωση καταγραφής από τις εταιρείες του περιεχομένου των τηλεφωνικών επικοινωνιών και εξασφάλισης πρόσβασης των αρμόδιων αρχών σε αυτό. Οι νέες διατάξεις τίθενται σε πλήρη ισχύ τις 2 Απριλίου 2012. Πλέον οι καταγγελίες των οφειλετών για συνεχείς την ίδια ημέρα ή σε συνεχόμενες ημέρες τηλεφωνικές οχλήσεις ή για οχλήσεις με παραπλανητικό ή απειλητικό ή οποιοδήποτε άλλο αθέμιτο περιεχόμενο ή οχλήσεις που συνεχίζονται και όταν λ.χ. ο οφειλέτης έχει προσφύγει στη δικαιοσύνη για ρύθμιση των οφειλών του, θα μπορούν να ελέγχονται κατά εφικτό και αποτελεσματικό τρόπο, να επιβάλλονται στους παραβάτες οι προβλεπόμενες κυρώσεις και να διασφαλίζεται η τήρηση της νομοθεσίας. Οι καταναλωτές μπορούν να ζητούν ενημέρωση και να υποβάλλουν τις καταγγελίες τους στην τηλεφωνική γραμμή 1520.
πηγη
Θεσπίστηκαν συγκεκριμένοι περιορισμοί και καθιερώθηκαν αποτελεσματικοί μηχανισμοί ελέγχου για την προστασία της προσωπικής σφαίρας των καταναλωτών από τις αθέμιτες εισπρακτικές οχλήσεις, με κυριότερη την υποχρέωση καταγραφής από τις εταιρείες του περιεχομένου των τηλεφωνικών επικοινωνιών και εξασφάλισης πρόσβασης των αρμόδιων αρχών σε αυτό. Οι νέες διατάξεις τίθενται σε πλήρη ισχύ τις 2 Απριλίου 2012. Πλέον οι καταγγελίες των οφειλετών για συνεχείς την ίδια ημέρα ή σε συνεχόμενες ημέρες τηλεφωνικές οχλήσεις ή για οχλήσεις με παραπλανητικό ή απειλητικό ή οποιοδήποτε άλλο αθέμιτο περιεχόμενο ή οχλήσεις που συνεχίζονται και όταν λ.χ. ο οφειλέτης έχει προσφύγει στη δικαιοσύνη για ρύθμιση των οφειλών του, θα μπορούν να ελέγχονται κατά εφικτό και αποτελεσματικό τρόπο, να επιβάλλονται στους παραβάτες οι προβλεπόμενες κυρώσεις και να διασφαλίζεται η τήρηση της νομοθεσίας. Οι καταναλωτές μπορούν να ζητούν ενημέρωση και να υποβάλλουν τις καταγγελίες τους στην τηλεφωνική γραμμή 1520.
πηγη
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου