Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΗ




Είμαι ένας από τους πολλούς αναγνώστες σου. Ενημερώνομαι καθημερινά απο το blog και σε ευχαριστώ γι' αυτό. Σου στέλνω αυτό το e-mail, για να προειδοποιήσω τους χιλιάδες αναγνώστες σου, για ...κάτι πραγματικά εξωφρενικό. Στους...
νέους Λογαριασμούς που αποστέλει η ΔΕΗ, στην δεύτερη σελίδα και στο τμήμα που αφορά τα Δημοτικά Τέλη και του Δημοτικούς Φόρους, κάτω από το Τέλος Ακίνητης Περιουσίας, εντελώς ξαφνικά εμφανίζεται από το πουθενά το ποσό των 23,40!!!!!!! Επικοινώνησα με την ΔΕΗ και μου είπαν οτι θα το κοιτάξουν, αλλά ακόμα και μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει καμία απάντηση. Σας παρακαλώ να αναρτήσετε στο blog σας και το συννημένο αρχείο προκειμένου να ενημερωθεί και ο κάσμος, διότι σίγουρα πολλοί δεν θα το έχουν προσέξει.
Με εκτίμηση
Ένας αναγνώστης σου

πηγή

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.

Ανώνυμος είπε...

Εσύ μεγάλε πλήρωσες τα χαράτσια στο ΤΑΠ κόλλησες;

Ανώνυμος είπε...

Εμένα μου ήρθε πρόσφατα και διαπίστωσα πρώτον ότι αφαίρεσαν το χαράτσι του 2011 που δεν το είχα πληρώσει. Αλλά μου γράφει κι εμένα κάτω από τα δημοτικά τέλη και τον φόρο ακίνητης περιουσίας(ΤΑΠ)= 2,98 ευρώ. Μάλλον πάνε να το εισπράξουν στα μουλωχτά..

Ανώνυμος είπε...

AYTO EINAI TEΛΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΗΜΟΥ -ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΡΟΣ ΤΙΜΗΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ -ΣΤΟ Δ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΜΠΗΚΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ

Ανώνυμος είπε...

μηπωσ δηλωσες ημιυπαιθριο οποτε αυξηθηκαν τα τετραγωνικα?