Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Ανθελληνικό παραλήρημα Ρεπούση


Ρεσιτάλ ανθελληνισμού έδωσε χθες βράδυ στο Mega (στον Σταύρο Θεοδωράκη) η γνωστή και μη εξαιρετέα κα Ρεπούση,  υπερασπιζόμενη τις απόψεις της περί “συνωστισμού”, προτείνει να έχουμε κοινά βιβλία ιστορίας στα σχολεία με τους Τούρκους, είπε ότι δεν θα ορκιστεί αν...
εκλεγεί και ότι θεωρεί ότι υπάρχουν πολλά αξιόλογα άτομα για να συνεργαστεί μετεκλογικά στον ΣΥΡΙΖΑ, στο ΠΑΣΟΚ αλλά και στην ΝΔ…

Είδατε το κόμμα του Κουβέλη; το γενόσημο του ΠΑΣΟΚ, όπως τον χαρακτήρισε ο Γιάννης Καλαμίτσης… Προετοιμάζει την ανθελληνική συνεργασία ως χρυσή εφεδρεία του συστήματος…
αἰέν ἀριστεύειν
exomatiakaivlepo.blogspot.com

4 σχόλια:

Panos7595 είπε...

Φίδι κωλοβο θα σέρνεσαι μια ζωή στο χώμα. Από τα μούτρα σου φενεται ότι είσαι ερπετοειδες!!Μόνον κάτι του είδους σου θα έγραφε ότι η σφαγή στην Σμυρνη ήταν στην ουσία ένας απλός συνωστισμός στο λιμάνι!!!Αλλά θα πάρεις κι ΕΣΥ το νούμερο της σειράς για την κρεμάλα. ΦΊΔΙ!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΑ ΜΑΝΑ ΕΡΜΗ ΞΕΡΑΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΡΑΣ!
ΤΙΠΟΤ'ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ!
ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΑΝΑ ΣΤΑ ΠΟΝΤΙΑΚΑ ΜΟΥ ΧΕΡΙΑ!ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΜΑΘΑΙΝΑ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟ ΣΤΗ ΣΜΥΡΝΗ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΤΟΣΟΙ ΑΘΕΟΙ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ!

Ανώνυμος είπε...

σε ποιο αλλο καναλι θα μπορουσε να βγει να πει τα ξερασματα της.σιχαμα κιαυτη και το βρωμερο καναλι που ονειρο μου ειναι να μπουκαρει η χρυση αυγη μια μερα και να το καψουνε και να ναι μεσα ο τσιμας και η τρεμη.

ΟΛΥΜΠΙΟΣ είπε...

ακομα και αν γλυτωνες απο τα χερια της ποντιας πραγμα που δεν το νομιζω στα δικα μου χερια να δεις τι ωραια θα περνουσες οχια.μια βραδια μονο θα σ αφηνα στις χαραδρες του ολυμπου με του λυκους να ουρλιαζουν γυρω σου, και θα ξεχνουσες και συνωστισμους και κοινα βιβλια με τους τουρκους και το ονομα σου θα ξεχνουσες ακομα ανθελληνικο καθηκι,που αν η μανα σου ηξερε τι εφερνε στον κοσμο θα σε επνιγε στην κουνια τουρκολαγνη.