Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Γράμμα από μία Ελληνίδα Μητέρα


Προς κάθε Ελληνίδα,
με αφορμή την συνέντευξη του Γιώργου Καρατζαφέρη στην εκπομπή του κ. Παπαδάκη στον ΑΝΤ1 στις 13/12/11, όπου ανέφερε ότι είμαστε στη θέση των μανάδων που...

πρέπει να εκπορνεύσουν τα παιδιά τους, προκειμένου να μην πεθάνουν από την πείνα (!),
καλώ, προσκαλώ και προκαλώ ΟΛΕΣ τις Ελληνίδες μητέρες, γιαγιάδες και μέλλουσες μανούλες να ορθώσουν τη φωνή τους -με όποιον τρόπο μπορούν- και να κάνουν σαφές σε κάθε επίδοξο διεστραμμένο Δυτικο-Ευρωπαίο ή ημεδαπό που θεωρεί ότι η φτώχεια θα μάς οδηγήσει στο να εκπορνεύσουμε τα παιδιά αυτής της χώρας, πως οι ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΜΗΤΕΡΕΣ από την αρχαία ήδη εποχή προτιμούν να πεθάνουν τα παιδιά τους και οι ίδιες παρά να λυγίσουν στη δύναμη οποιουδήποτε εισβολέα!!
Οι Σπαρτιάτισσες δέχονταν μόνο τη Δόξα ή το θάνατο από τα παιδιά τους στα πεδία των μαχών, οι Σουλιώτισσες τα έπαιρναν μαζί τους στο γκρεμό προκειμένου να μην παραδοθούν, οι Αντάρτισσες πήραν τα όπλα για τη Λευτεριά!

Εγώ προσωπικά δηλώνω:
1) Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν διεστραμμένο Δυτικο-ευρωπαίο ή ημεδαπό ούτε καν να διαννοηθεί ότι υπάρχει περίπτωση να μπορέσει να πλησιάσει τα παιδιά μου!!!
2) Οι οικονομικές δυσκολίες όχι μόνο δεν θα με οδηγήσουν στην εκπόρνευση των παιδιών μου αλλά με έχουν ήδη βγάλει στο δρόμο, στον υπέρτατο αγώνα για την ανατροπή της συγκεκαλυμμένης δουλείας στην οποία μάς έχουν οδηγήσει οι πολιτικοί μας από τη δολοφονία του Καποδίστρια και μετά, αλλά και για την αποτίναξη κάθε πλαστού χρέους απειλεί την εθνική μας κυριαρχία και αξιοπρέπεια!
3) Προειδοποιώ κάθε επίδοξο διεστραμμένο εισβολέα αλλά και όποιον από τους πολιτικούς νομίζουν ότι έχουμε τα πάντα για πούλημα, ότι ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ!!!
Η οικογένειά μου και εγώ όχι μόνο δεν είμαστε προς πώληση αλλά είμαι διατεθειμένη και ικανή -αν χρειαστεί- να κόψω οποιοδήποτε κεφάλι, οποιουδήποτε έχει αρρωστημένες βλέψεις για τα παιδιά μου!
4) ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ κανένα νομικίστικο τερτίπι μπορεί να σκαρφιστεί οποιοσδήποτε αήθης διανοηθεί να με διώξει ποινικά για το κείμενο αυτό!
Είμαι σίγουρη, ότι θα βρεθούν δεκάδες γυναίκες και άντρες δικηγόροι, οι οποίοι οικειοθελώς θα υπερασπιστούν το αναφαίρετο δικαίωμά μου να προστατεύω την σωματική και ψυχική υγεία των παιδιών μου!

Μετά τιμής,
Βασιλική Ι. Μ.
μητέρα τριών παιδιών (3-10-13 χρόνων).

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
tromaktiko

33 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

SWSTH, OLOSWSTH!MANA ME M KEFALAIO!

Ανώνυμος είπε...

Βασιλική Ι. Μ.


Δεν έχω τίποτε άλλο να πω .

Να δηλώσω τον ειλικρινή σεβασμό μου .
Τέτοιες μανάδες σαν και του λόγου σου, σαν θες, γεννάν ......

Κολοκοτρωναίους.



ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

Ανώνυμος είπε...

Βασιλικη λες τα αυτονοητα για οποιον τουχει μεινει ηθος αξιοπρεπεια και θεος ολοι οι υπολοιποι περιφερομενα σαρκια με κουστουμια και γραβατες στο βωμο του χρηματος σιγα σιγα αποκαλυπτονται ο ενας μετα τον αλλο
σε ευχαριστω

Ανώνυμος είπε...

EYΓΕ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ ΚΡΥΒΕΙ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΜΙΑ ΣΠΑΡΤΙΑΤΙΣΣΑ ΜΙΑ ΣΟΥΛΙΩΤΙΣΣΑ ΜΙΑ ΙΟΥΛΙΤΑ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΚΡΑΥΓΗ ΚΟΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΑΕΙ ΑΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ ****

Ανώνυμος είπε...

μπραβο βασιλικη.και εγω ειμαι μανα.και εγω θα αποκεφαλιζα οποιον απειλουσε τα παιδια μου.εμεις οι μαναδες ολης της ελλαδας,εμεις που τα αρσενικα τα στελνουμε να υπηρετησουν την πατριδα.εμεις που στα θηλυκα απο μικρα τα εχουμε διπλα μας και κανουμε μαζι τα κουλουρακια του πασχα και βαφουμε αυγα για να διατηρησουμε την παραδοση μας.εμεις οι μαναδες λοιπον ας κανουμε κατι για την κατασταση της ελλαδας μας.εχουμε ηθικη υποχρεωση στα παιδια μας να μη μεγαλωσουν και αυτα στην σαπια απο την διαφθορα ελλαδα.ειμαι 39 χρονων και εξοργισμενη που μας καταντησαν χαλι και μας πατανε ολοι.εμεις οι μαναδες,που καποιοες κοιμουνται νηστικες ωστε να φτασει το φαγητο για τα παιδια.ασ κανουμε κατι.ακομα και αν δεν εχεις παιδια..εχεις ανιψακια,ξαδερφακια,βαφτηστηρια.ας κανουμε κατι για ολα τα παιδια,μπορουμε με πραξεις να αφησουμε μια ελλαδα καλυτερη για αυτα.για να μη μας βλαστημανε οταν μεγαλωσουν.ψηφηστε υπευθυνα.να βοηθαμε ο ενας τον αλλον οπως μπορουμε.αν περισευει ενα πιατο φαι,δωσε το σε καποιον που γνωριζεις ανεργο.και σε κατι μηνες,μπορουμε να διωξουμε τον ζυγο.

Ανώνυμος είπε...

Εύγε! Ζήτω η ελληνική σκέψη!Ζήτω το ελληνικό πνεύμα!

Καρατζαφέρ.... άντε γειά!

Ανώνυμος είπε...

10:02 ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΗΤΕΡΑ
Ειμαι η **ΣΚΙΑ**ειμαι παντα εδω διαλεξε ενα ονομα για ν'ασαναγνωριζουμε και ολοι μαζι ν'αγωνιστουμε θα βρεις μια παρεα φιλων στην πρωτη μεγαλη αναρτηση

Ανώνυμος είπε...

δε μπορω να βρω παρατσουκλι αλλα παντα αγαπουσα το ονομα αλικη..δε ξερω εσυ ##σκια αν εχεις παιδια για να καταλαβεις το αγχος ενος γονιου. η βασιλικη εγραψε την κατασταση ως εχει,με τα ματια της μητερας.και αν μπορουμε ως πολιτες να αλλαξουμε τηνασχημη τροπη των πραγματων και να ερθει ξανα η ελπιδα,πρεπει ν γινει με την συμπαρασταση ολων μας.

Ανώνυμος είπε...

καληνυχτα **σκια** ονειρεψου τα παιδικα σου χρονια και χαμογελα.

Christos Kosmidis είπε...

Τα σέβη μου και τα συγχαρητήρια, αγαπητή Βασιλική. Μας γεμίζουν υπερηφάνεια τέτοιου είδους
Ελληνικές απαντήσεις, που κρύβουν Αρετή και ήθος.
Προφητικά, θα πω, ότι ο πολιτικός καταλύτης για την έκρηξη στην Ελλάδα, το διώξιμο και η τιμωρία, των δοσιλόγων, θα ξεκινήσει απο τις γυναίκες.
Εχεις την αμέριστη συμπαράσταση μου, σε ότι προκύψει.

Ανώνυμος είπε...

ΑΛΙΚΗ...ΚΡΑΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑΤΙ ΙΣΩΣ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ,ΜΑΘΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΣΟΥ ΡΙΧΝΩ ΜΙΑ 8ΕΤΙΑ ΕΧΩ 4 ΠΑΙΔΙΑ Κ 3 ΕΓΓΟΝΙΑ,ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΑΠΟ ΟΠΟΥ Κ ΑΝ ΠΕΡΑΣΑ ΑΡΓΗΣΑ ΛΙΓΟ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ,ΘΑ ΞΑΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΑΦΗΣΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ,ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑΥΤΟ ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ ΒΙΑΣΤΙΚΑ...12:49 ΕΠΑΨΑ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ ΕΔΩ Κ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ Δ ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΠΛΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΗΧΟΥΣ Κ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ..ΘΑ ΞΑΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ!!**ΣΚΙΑ**

Ανώνυμος είπε...

εσυ που ξερεις οτι σε νιωθω!που ξερεις οτι μπορω να διαβαζω κρυμενα μυστικα ειναι αμεση και επειγουσα αναγκη να με βρεις οπως δηποτε ειναι κραυγη!!!!!!!!!! αυτο .ψαξε τα κρυμενα μυστικα ξερω οτι μπορεις ΟΝΟΜΑ Κ ΠΡΑΓΜΑ.

Ανώνυμος είπε...

15 Δεκεμβρίου 2011 6:28 μ.μ.

Σου αφήνω "ίχνη" που μόνο εσύ μπορείς να διαβάσεις.

Κράτα μέσα σου βαθιά, αυτά που σου ανοίγονται διάπλατα και τόσο απλόχερα μπρος στα μάτια σου .

Μην βιάζεσαι .

Μόνο να χαίρεσαι .
Η αγωνία και η αναμονή είναι γλυκιά όταν πλέον θα γνωρίζεις ότι όλα όσα γίνονται έχουν ένα σκοπό .

ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑ

Ανώνυμος είπε...

επι τελους!πες μου τι σχεση εχεις με ολο αυτο?ακου τη φωνη μου σε παρακαλω με νοιαζει να ξερω για σενα δεν χρειαζετε υπογραφη υπαρχουν αλλες υπογραφες ψαξτες 1977 παρε τα χναρια να με βρεις
ο δρομος ειναι ολακαθαρος μπροστα σου fb ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟΛΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΜΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΜΗΝ ΠΟΛΕΜΑΣ ΨΑΧΝΕ

Ανώνυμος είπε...

EINAI XAKER.TΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΖΑ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΚΟΝΤΕΥΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΤΡΕΛΛΑΝΟΥΝ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΦΟΒΑΤΑΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΔΗΛΩΝΕΙ ΦΟΒΟ ΔΕΙΞΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΙΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΚΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΑΙΜΟΝΙΣΤΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΗΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ

Ανώνυμος είπε...

είμαι εδω και δεν με πιστεψες παραλίγο να αποκαλυφθεις σε ματια πουδεν έπρεπε
ειχα καιρο δουλαεια την οποία κατεστρεψες γιατι δεν με πιστεψες νομιζα πως μου εχεις εμπιστοσυνη μου χαλασες μια δουλεια οταν πηγα να βουτηξω το δαχτυλο στο μελι αχ! γιατι?? μου ειπες πως με πιστευεις και μαζεψα εδω μεσα τα τρολ για νατα ξεμπροστιάσω δεν λυπηθηκες τεσσερις μηνες αγωνα
οι φιλοι με λενε χακερ οι μπλοκερ που εκλεισα με ανθελληνικεσ αναρτησεισ και υβρεολογια κατα των χριστιανων το ονομα που σου μιλαω και σεβεσαι κριμα πολυ κριμα να παει τοσος κοπος χαμενος ,να με λογαριαζεις φιλο κρυψε καλα τα μυστικα σου και τα δικα μου ειναι καιρος δοτων ανθρωπων και φανηκες αφαλης να προσπαθησεις να τους ξεσκεπασεις τοσο γρηγορα κριμα παει τοσος κοπος χαμενος .

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΑ ΣΦΑΛΜΑ ΕΚΑΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΤΟ ΠΛΗΡΩΣΩ
ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΕ ΓΕΙΤΟΝΙΣΑ ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΑ
ο μικρος ακολουθει λαθος πορεια χαλασε η δουλεια και οταν αντιληφθει αυτους που νομιζει φιλους οτι εφυγαν θα φυγει και αυτος , χασαμε ενα παιδι στηναντιπερα οχθη δεν μπορο να περασω επρεπε να μου δωσεις λιγο χρονο ακομη
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Γιατι ειμαι ΜΑΝΑ και το καθε παιδι ειναι δικο μας παιδι.πηγαινε εκει που ειμασταν παρεα δες τις τελευτεες αφιερωσεις νομιζω σειρα εχει το ηλεκτρονικο εγκλημα και δεν καταλαβα?γιατι χαλασαν τα σχεδια σου ποσο καιρο τους κανεις παρεα και γιατι δεν τους κατηγγειλες εσυ δεν εχεις παιδια?

Ανώνυμος είπε...

Εχω κ μια αλλη απορια γιατι εκει χρησιμοποιησες το ψευδωνυμο μου?αφου σου ειπα να μην βαζεις υπογραφες..αφου ξερεις οτι καταλαβαινω,θα ξανα χρησιμοποιησω την ιδια λεξη μην παιζεις μαζι μου μη με υποτιμας αν δ εχεις σχεση να μου το αποδειξεις..εκει αφηνεις ενα σημαδι οτι ειμαι εγω εκει κ για που πηγαινω,ξανα λεω δ ειμαι καθολου χαζος

Ανώνυμος είπε...

*σκια?**η αλικη ειμαι..εχω γραψει ενα σχολιο στην εικονα με τις δυο γυναικες που θελουν να κανουν μυνηση στον γ.παπανδρεου.ειναι στην αρχικη σελιδα περιπου στη μεση.δ ξερω αν διαβασεις εδω,ευχομαι ναι αλλιως θα χαθουμε με τοση κινηση στα γραπτα.

Ανώνυμος είπε...

αν ψαξεις καλα μεσα στις αναρτησεις θα δεις οτι στο ειχα ξεκκαθαρισει ποιος ειμαι πιο γρηγορα και σου ειπα να περιμενεις γιατι τα καλα κοπεις κτονται μα δεν με πιστεψες σου το ειπα μεσα απο πολλα μηνυματα μα και παλι δεν προσπαθησες να με ακουσεις οχι δεν σου καταλογιζω τιποτε ολοι κανουμε λαθη. κριμα τα προβατα τα ακολουθουν λυκοι μηπως ομως τα προβατα δεν ειναι προβατα και ειναι αρπαγες που περιμενουν καποιους σαν στηνουν περιτεχνες παγιδες . το ονομα σου το χρησιμοποιησα για να σου πω με λιγα λογια σταματα ξερω τι κανω .δεν τους κατηγειλα γιατιακομη μαζευονταν λυκοι αυτοι οι τελευταιοι υποτιθεμενα φιλοι δεν ηταν τιποτε αλλο παρα λυκοι μεταμφιεσμενοι σε προβατα . σου το'χα πει δικια μου η κολαση δικος μου και ο παραδεισος και οτι θελει ο καθενας τον κερναω απλοχερα . εδω ειμαι για να ικανοποιησω τις αναγκες του καθενος . παρε ενα παραδειγμα φιλιας και προσθεσε το com για να δειςποιους κυνηγουσα που αρχισαν σιγα σιγα να μου δινουν διευθυσνεις
ενωσε τα κομματια ποθ σου δινω religious οταν θα τα ενωσεις θα καταλαβεις με ποιους εχεις να κανεις -blasphemy και συναμα θα αντιληφθεις .blogspot. τι σφαλμα εκανες πιστευα οτι ειλικρινα μου εχεις εμπιστοσυνη εγω ξερω ποια εισαι αλλα δεν εμφανισα το πραγματικο ονομα σου.
βιαστηκες και ο λυκος κρυφτηκε μα σε προειδοποιω οτι εδωμεσα υπαρχουν μεγαλυτεροι λυκοι που πηραν μια φορα φοβο αλλα και αυτοι κρυβονται πολυ καλα και εσυ καπου τους εδωσες μπραβο δες ακου μαγκαιεβερ καιμαρια στα αγγλικα με μικρα γραμματα αυτοι ειχαν ξεσκεπαστει εντελως αλλα δεν ηταν χειροτεροι απο αυτους που εγω κηνυγουσα γιατι αυτοι ειναι τοσο επικυνδινοι και τοσο ξεχωριστοι για τους αλλους που ανοιγουν πορτες για τους φιλους τους μονο οταν ειναι σιγουροι οτι δεν υπαρχει προβλημα
ΑΚΟΥ ΚΑΙ ΜΗ ΜΙΛΑΣ Η ΚΙΘΑΡΑ ΣΤΕΝΑΖΕΙ ΑΠΟΨΕ
Σ.ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ

Ανώνυμος είπε...

ε..ειμαι α αλικη και εχω βγαλει ενα ξερο λυκειο με χιλια βασανα.το παραπανω κειμενο ειναι για μενα?ελπιζω οχι γιατι δε καταλαβαινω καθολου ουτε το τι διαβαζω.εγω ενα φιλαρακι τη σκια ψαχνω,αλλα μαλλον πως ειμαι σε λαθος χωραφια.

Ανώνυμος είπε...

ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΦΩΤΗΣ - «ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ»
το παραπανω κειμενο ειναι για φιλικο σου προσωπο που χρησιμοποιει και αλλο ονομα προς χαρη κυνηγιου ειναι εποχη που κυνηγαμε η παναγια η σουμελα να σας φιλαει τα πραγματα που βλεπεις να μην τα πεις πουθενα σε θεωρω φιλη και εσενα κοιτα ακου σωπα ειναι δυσκολοι καιροι καροι δοτων ανθρωπων το μπλοκ το ενα που εδωσες καποτε ειναι ξεκλιδωτο σε σχολεια και μπορει να συναντηθουμε εκει δεν εχω ξαναπαει μονο ως αρθρογραφος οχι σαν σχοιαστης
ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ - "ΣΕ ΕΝΑ ΦΙΛΙ ΣΟΥ"

Ανώνυμος είπε...

κοιτα να δεις σε τι παγιδα επεσες τα'χα χριστιανου που παλευει το αιμα του γιατι δεν εχει μαθει να διαβαζει σου μιλαω για την αναρτηση που ειχαμε πολλα σχολια κοιτα να δεις τι και ποιον υποστηριξε Τόσος χρόνος να δαπανείται για τα μελλούμενα....Σαν να θέλουμε να ξεχάσουμε τον προσωπικό μας πνευματικό αγώνα, ο οποίος είναι..ανύπαρκτος..15 Δεκεμβρίου 2011 10:10 π.μ.
Ανώνυμος είπε...Πολύ σωστός ο παίκτουρας ο 10:10
Συμφωνώ και επιβεβαιώνω.καταλάβατε μάγκες μάγκισες και μαγκάκια;το θέμα είναι η καθημερινή σου καλυτέρευση.ποιό το όφελος να ξέρεις τα πάντα απο το τί θα συμβεί στο μέλλον και εσύ να παραμένεις ντενεκές ξεγάνωτος;
μήπως μπορεί να μου απαντήσει κανείς απο αυτή την super πανέξυπνη παρέα με τους "γνώστες" τους "μύστες"!και τους "σοφούς" που γεμίσαμε εδώ;αμφιβάλω λίγο..........Δημήτρης εκ Θεσσαλονίκης ο αγωνας ξεδιπλωσης των λυκων θελει χρονο θυσιες και κοπο μηπως τελικα ολα πηγαν στραφι??θα δουμε

Ανώνυμος είπε...

AΛΙΚΗ καλη μου δεν εκανες λαθος παντα επιστρεφω και αναζητω τους χαμενους συνοδοιπορους μου γιαυτο σου ειπα για το ψευδωνυμο για να σε βρω εγω.τωρα μαζι δημιουργουμε ενα συνδεσμο πολυ δυνατο.τωρα φιλε μου θα πρεπει ναλλαξεις ονομα για μας οπως και η γραφη μπορει να ειναι οπωσ αυτη που χρισιμοποιεις εδω οσα για τα com αν προσεχες τι εγραφα θα καταλαβαινες σου ειπα τοτε οτα με γνωρισες για πρωτη φορα ουαν με καλως ορισες οτι δεν προλαβα να τελειωσω καν το γυμνασιο γιατι στα 14 με θυσιασανε με παντρεψανε και επιδει δυο δρομουσ εχει μια γυναικα η να παρει την τσαντα της και να φυγει η να θυσιασει καθε τι που τη θελουν ανθρωπο και γυναικα εγω προτιμησα τη θυσια και την αγαπη του γλυκου μου Χριστού πυ με φωτιζει και με καθοδηγει παντα οτι κανω το κανω οχι με εγωισμο αλλα με οδηγο τον ΧΡΙΣΤΟ και πολυ ψαλτηρι και κομποσχοινι δεν εχω ιδεα απο υπολογιστες και αυτα τα ελαχιστα κανεις δεν μου τ'αδειξε μεχρι προχθες μονο διαβαζα και τωρα καταλαβαινω το λογο που με οδηγησε ο κυριος εδω τωρα παω εκει πισω αφησα ενα μηνυμα θα δω τι μου εγραψες αλικη εκεικαι θα επιστρεψω ΗΓΕΤΗΣ γιατι ετσι με φωναζει η πριγκιπισσα μου χρονια τωρα

Ανώνυμος είπε...

τα πρωτα τα παιρνεις απο δω ζιη τα δευτερα απο αυτον που μοιαζουν οι φωνες σας

Ανώνυμος είπε...

εδω αλικη παλι..καλε μου φιλε **σκια** με μπερδευεις.εγω μια απλη μαμα ειμαι,που ανηκω στη μεσαια οικονομικη ταξη και με πολλα νευρα για την πορεια της πατριδας μου.θυμωνω που ακομα και τωρα που γραφω,υπαρχουν πολιτικοι που τα τρωνε εις βαρος μας.τρυπησαν τα παππουτσια της μικρης και τρομαζω να της ψωνισω.χαιρομαι που γραφω με εναν φιλο,ειλικρινα το λεω.κανε λιγο πιο κατανοητα αυτα που θελεις να πεις σε παρακαλω.διευκολυνε με να καταλαβαινω.ουτε εγω με τους υπολογιστες εχω καλη σχεση,δε πειραζει αλλο κακο.το παν ειναι να μπορεις να βοηθησεις εναν ανθρωπο σε αναγκη.καμια φορα,ακομα και το να ακουσεις,βοηθαει.

Ανώνυμος είπε...

AΛΙΚΗ καλη μου αν ειμαι εδω ειμαι για σενα για να καταλαβεις.Ο φιλος που βλεπεις ειναι πανε ξυπνος ξεχωριστος πολεμιστης ειναι ευκολο να με βρει με νιωθει και τον αισθανομαι σαν να τον ξερω χρονια θα σου τα εξηγησω ολα απο τοτε που γεννηθηκα ακουγα οτι ειμουν πανεξυπνη ε!αυτο ηταν παντα ετια της δυστυχιας μας λενε οτι η αγνοια σκοτωνει και η γνωση ομος σε κανει να υποφερεις καμια φορα ειναι καλυτερα να μην νωριζεις τωρα με χαρτι κ στυλο μαζεψε τα πρωτα γραμματα και μετα πηγαινε πισω εκει που εστειλες εμενα απο κειθα βρεις αλλα και να θυμασαι ειμαι ο ηγετης διαβαζε προσεκτικα και κρατα πραγματα ολα θα τα πουμε κανε λιγο υπομονη

Ανώνυμος είπε...

ενταξει.[νομιζω]συγχωρα με που σε ζαλιζω.!ξερεις ,το να εισαι πανεξυπνη ειναι καλο.αλλα επειδη οι εποχες ειναι περιεργες,ειναι προτιμοτερο να εισαι πανεξυπνη αλλα να το παιζεις χαζη.ειναι και αυτος ενας τροπος επιβιωσης.ποσο χρονων ειναι τα παιδια?

Ανώνυμος είπε...

32 κ 3 παιδια Μπουμπουλινα
22δουλευει με 10 ρανταρ και ειναι πρικγιπισσα γιορταζει 26 νοεμβριου το επιθετο αν πας οπου σε στελνω θα το βρεις καπου κρυμμενο και μετα φμπ
19 ο ποδοσφαιριστης και 15 ενα πανεξυπνο ομορφο αγοροκοριτσο τωρα εδω δεν θα ξαναρθω εκτος αν δεν καταφερεις να πας οπου σου πω ψαξε τις σκοπιανες κοκκινες ντοματες εκει θα σου πω τα υπολοιπα

Ανώνυμος είπε...

οκ,βρηκα τις σκοπιανες ντοματες..οποτε εγραψα και εκει.αλικη.

Ανώνυμος είπε...

oταν φτασει εδω απλα γραψε κατι και περίμενε στοιχεια για την δραση μου

Ανώνυμος είπε...

AΠΟ ΤΑ ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΩΝΥΜΑ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΨΑΞΕ ΛΙΓΟ Η ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΜΟΝΟ ΚΡΑΤΑ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΠΑΙΖΕΙ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΑΡΕ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΔΙΑΒΑΖΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΣΠΙΤΙ ΑΦΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ ΕΛΑ ΣΤΟ ΜΑΝΑΒΙΚΟ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΝΤΟΜΑΤΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΔΩ ΟΚ????