Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΙΛΑΡΙΩΝΑΣ ΑΡΓΚΑΤΟΥΓΙΑ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ


Γέροντα το κάπνισμα είναι πάθος,είναι αμαρτία;
-Όταν καπνίσεις μία φορά είναι αμαρτία,εαν το κάνεις συνέχεια γίνεται πάθος.Γιατί;Επειδή είναι κάτι που δεν ταιριάζει στην ανθρώπινη φύση.Δεν είναι όπως το φαγητό.Είναι κάτι επιπλέον και δεν μπορείς να είσαι και με τον Θεό και με το κάπνισμα.

Έρχονται πιστοί να εξομολογηθούν και μου λένε ότι νηστεύουν και ότι προσεύχονται.”Ναι, τους λέω, αλλά όλα αυτά τα γεμίζετε με καπνό”.Πρέπει να είσαι ελευθερος από οτιδήποτε και εαν είσαι ελευθερος από οτιδήποτε είσαι ελευθερος και από το κάπνισμα.
…Πολλοί άγιοι,στους οποίους φανερώθηκε η κόλαση,αισθάνθηκαν εκεί μία μυρωδιά πολύ άσχημη.Σε άλλους αγίους ο ψυχοκτόνος έχθρός τους έφερε πειρασμούς υπό την μορφή πολύ άσχημων μυρωδιών,τόσο άσχημων που δεν μπορούσαν να σταθούν στον τόπο που βρισκόνταν. Όταν όμως εμφανίστηκαν σε αυτούς άγγελοι φωτός αυτοί δεν έβγαζαν από την μύτη τους φωτιές και καπνούς.
Κρίμα για τα παιδιά που πρέπει να αναπνέουν τον γεμάτο καπνό αέρα από τα τσιγάρα των γονιών τους.Αυτά μένουν στο σπίτι με δαίμονες και όχι με γονείς,αφού μόνο οι δαίμονες βγάζουν από την μύτη και από το στόμα καπνό.Αυτό το περιγράφει καλύτερα ο Άγ.Αντώνιος όταν διηγείται πως του εμφανίστηκε ο διάβολος.”Έλεγε, πως πολλές φορές φαίνονται όπως φανέρωσε ο Κύριος τον διάβολο εις τον Ιώβ, λέγοντας του:
«Λάμπουν τα μάτια του ως είδος εωσφόρου — σαν ήλιος χαραυγής.
Από το στόμα του πηδούν λαμπάδες αναμμένες κι’ εκσφενδονίζονται φωτιάς κομμάτια, απ’ τα ρουθούνια του βγαίνει καπνός, όπως από καμίνι που σιγοκαίγεται με -πυρακτωμένα κάρβουνα.
Είναι η ψυχή του θράκα αναμμένη και φλόγα βγαίνει απ’ το στόμα του»
Έτσι και εσείς, δίπλα στους δαίμονες, θα δώσετε λόγο για την άσχημη μυρωδιά με την οποία γεμίσατε τους συνανθρώπους σας και τα προβλήματα υγείας που τους προκαλέσατε.
Καπνιστή.Όταν έρχεται ο διάβολος και σου λέει ”πάρε ένα τσιγάρο ακόμη”να σκεφτείς πόσο ωραία είναι η ζωή και πόσο κακό κάνει το τσιγάρο και να σκεφτείς ότι μπορεί μετά από μία ώρα η ψυχή σου να βρεθεί μπροστά στον Χριστό και να σου ζητήσει τον λόγο γι’άυτήν την αμαρτία.Σταμάτα το τσιγάρο και προσευχήσου,προσευχήσου ξανά και ξανά.
Και εσείς που δεν καπνίζεις,μην αμαρτάνεις ούτε εσύ.Μην κατακρίνεις και μην κατηγορείς όταν βλέπεις έναν δούλο του τσιγάρου,ούτε με την σκέψη σου.Εαν είναι φίλος ή συγγενής σου πλησίασε τον και συμβούλευσέ τον.Μην επιμένεις και μην γίνεσαι ενοχλητικός για να μην σε μισήσει ο καπνιστής.Ξέρεις πως θα τον βοηθήσεις καλύτερα;Προσευχήσου γι αυτόν συνεχώς.

*****
-Πάτερ τι συμβαίνει με αυτούς που καπνίζουν;
-Σε αυτούς που καπνίζουν έρχονται οι δαίμονες και καπνίζουν τον χιτώνα του βαπτίσματος με τον καπνό της κόλασης.Οι δαίμονες θα φέρουν μαρτυρία για τον καπνό που κάπνισε κάποιος και στην κόλαση οι καπνιστές θα βρίσκονται στον καπνό.Αυτό που τους αρέσει εδώ στη γη θα το έχουν και εκεί αλλά θα βασανίζονται.Η αίσθηση της ευχαρίστησης θα εξαφανιστεί.Αυτό που σου προκαλούσε ευχαρίστηση στην γη εκεί θα σε βασανίζει.Σου άρεσε ο καπνός του τσιγάρου όσο ζούσες,αιώνια θα πνίγεσαι στον καπνό.

*****
-Πάτερ γιατί το κάπνισμα είναι αμαρτία αφού η Αγία Γραφή δεν αναφέρει τίποτα;
-Η αμαρτία του καπνίσματος ισοδυναμεί με την αυτοκτονία.Αυτοκτονείς επειδή δηλητηριάζεις το σώμα σου με καπνό,τα κύτταρα αδυνατίζουν και πεθαίνεις πριν την ώρα σου.Εαν αρρωστήσεις από καρκίνο του πνεύμονα εξαιτίας του καπνίσματος,μόνος σου και συνειδητά προκαλείς την ασθένεια και επισπεύδεις τον θάνατό σου.

88 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ένταξη πια το παρακάνανε, αν κανεις sex είναι αμαρτία αν καπνίζεις είναι αμαρτία αν χέζεις αμαρτία αν γελάς αμαρτία,φτάνει κατάντησε αηδία..

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΡΟΝΤΑ ΙΛΑΡΙΩΝΑ


Σαν Χριστιανός Ορθόδοξος, πλέον με βάζετε σε σκέψεις .

Επειδή καπνίζω είμαι λιγότερο Χριστιανός για τον θεό ;

Μα .. ο Ιησούς δεν είπε << μην κρίνεται ίνα μην κριθήτε >> .

Παππούλη, με όλον το σεβασμό που τρέφω εις το πρόσωπο σας,το όνομα του ΚΥΡΙΟΥ θα οδηγήσετε πολλούς Χριστιανούς λέγοντας τέτοια πράγματα εκτός του Χριστιανικού δόγματος.

ΙΟΛΑΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά αφου δεν διαβάσατε το άρθρο γιατί σχολιάζετε? Για τον πρώτο, το άρθρο μιλάει μόνο για κάπνισμα και για τον δεύτερο η απάντηση είναι μέσα στο άρθρο:
Και εσείς που δεν καπνίζεις,μην αμαρτάνεις ούτε εσύ.Μην κατακρίνεις και μην κατηγορείς όταν βλέπεις έναν δούλο του τσιγάρου,ούτε με την σκέψη σου.Εαν είναι φίλος ή συγγενής σου πλησίασε τον και συμβούλευσέ τον.Μην επιμένεις και μην γίνεσαι ενοχλητικός για να μην σε μισήσει ο καπνιστής.Ξέρεις πως θα τον βοηθήσεις καλύτερα;Προσευχήσου γι αυτόν συνεχώς.

sotulis είπε...

μάλλον εμείς χάσαμε την πυξίδα ... και ο παππούλης σωστά αρμενίζει ..

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

Στην πρωτη κιολας παραγραφο σταματησα να διαβαζω.
Τι εχει μυρουδιες; Τι λετε ρε;

"ελευθερος και από το κάπνισμα.
…Πολλοί άγιοι,στους οποίους φανερώθηκε η κόλαση,αισθάνθηκαν εκεί μία μυρωδιά πολύ άσχημη".

Και περιμενετε να ερθει ο κοσμος στην Εκκλησια με αυτα που λετε;
Κατανοηστε πρωτα αυτα που ειπε ο Ιησους
ποια εννοει κολαση
και ποιον Παραδεισο!
Ποτε θα κατανοησετε τον Λογο του Ιησου;

Παθος το τσιγαρο.
Μαλιστα, συμφωνω. Αλλα με το ιδιο σκεπτικο,
εαν δεν εχω λεφτα για να αγορασω τσιγαρα, πολυ απλα δεν θα καπνισω!
Και θα παω στην κολαση για αυτο;;;

Τι ακριβως ειναι ο Παραδεισος ξερετε;
Νομιζετε πως εκει εχει μυρουδιες;
Κατανοηστε τα λογια του Ιησου,και των αρχαιων μας προγονων, που μας μιλησαν για τον Τριαδικο Θεο,
και για το τι εστι Υπερβατικος κοσμος.(Παραδεισος).
Εκει δεν υπαρχουν Υλικα Σωματα.
Ενεργειακα, θα ελεγα,που δεχονται την ψυχη.
Υ.Γ.
Σε λιγο υθα μας πειτε πως το Αμαρτημα του Ανθρωπου ειναι το Μηλο που εκοψε απο την Μηλια!!!
Α! ΞΕΧΣΑΣΑ!
ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ! αλλα δεν μας το εξηγειτε.

Ανώνυμος είπε...

Καλε μου φιλε το διάβασα πολύ καλά και ξέρω δόξα το θεο να καταλαβαίνω τι λέει, εγώ προσωπικά πιστεύω στο θεο δεν πείραξα κανένα μέχρι τώρα στη ζωή μου δεν χλεύασα κανένα δεν έκλεψα και παρα πολλά που δεν πειράζουν τον συνάνθρωπο μου και επειδή καπνίζω να με λεει ότι αμαρτάνω? έλεος πια.

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

Aιντε!
Τραγουδακι;

http://anti-ntp.blogspot.com/2011/12/blog-post_1986.html?showComment=1324140534220#c5664611378972615093

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή ;

Εγώ δεν είμαι Χριστιανός πλέον;

Κατάλαβα καλά ;

Θλίβομαι ειλικρινά θλίβομαι , γιατί δεν περίμενα κάτι τέτοιο .

Παππούλη να σε ρωτήσω κάτι και εγώ ;

Όταν κάποιοι προφασιζόμενοι Χριστιανοί ζητούσαν να τους γράψουμε το σπίτι μας για να γίνει κλιμάκιο εγώ έπρεπε να μην είμαι Χριστιανός ;

Όταν υπάρχουν τέτοιοι κληρικοί σύντομα θα κλείσουν οι '''ΠΥΛΕΣ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ''' γιατί δεν θα γεννιούνται άλλοι Χριστιανοί Ορθόδοξοι .

Ανώνυμος είπε...

sotulis

Να σε ρωτήσω ;


Για να καταλάβω επειδή τρώμε τροφές αγνώστου προελεύσεως οι οποίες έχουν ψεκαστεί με άγνωστα παρασιτοκτόνα και πεθαίνουν από καρκίνο άνθρωποι είναι και αυτοί αμαρτωλοί ;

Επειδή η αποπνικτική ατμόσφαιρα των μεγαλουπόλεων είναι δυσοίωνη για την υγεία μας και προκαλούμε σε αυτήν ζημιά ανεπανόρθωτη για την υγεία μας είμαστε αμαρτωλοί ;

Επειδή δουλεύω με οξυγονοκόλληση και αυτό επιβεβαιωμένα βλάπτει την υγεία είμαι αμαρτωλός;

Επειδή ζούμε σε μεγαλουπόλεις είμαστε αμαρτωλοί που καταπίνουμε εν γνώση μας ρύπους ;

ΙΟΛΑΟΣ

ΦΙΛΗ είπε...

Ρε παιδιά φρένο.
Το να μας επισημαίνει ένας παπούλης τι εστί αμαρτία δε σημαίνει ότι κατακρίνει και χλευάζει.
Δεν ξέρετε ότι το πάθος είναι αμαρτία,τον παπούλη περιμένατε;
Απλά το λέει ως διδάσκαλος,ως Πατέρας.
Αυτός είναι ο προορισμός του.
Τι θα έπρεπε να κάνει να μη διδάσκει,να μη συμβουλεύει,να μην καθοδηγεί;
Δεν έπιασε κανένα από το λαιμό.
Η αμαρτία είναι ατομική επιλογή.
Μήπως ενοχλείστε διότι απλά όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται;

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

ΦΙΛΗ

A! Θελεις κοντρες τωρα;

Θα μπορουσε απλα να πει πως το καπνισμα ανηκει στην κατηγορια με τα παθη των ανθρωπων.
Πος πρεπει να κατανικησουμε τα υλικα μας παθη.

Και οχι να μας "δινει" φοβο.
Αλλα να μας εξηγησει ακριβως τι ειναι τα παθη.
Μπορει;
Εαν δεν μπορει να το πει με τον Ελληνικο Λογο,
και οχι με τον εβραικο, οπως μας τον διδασκει η Εκκλησια μας,
Εμεις τοτε, πως θα το κατανοησουμε;

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΗ

Δηλαδή εγώ που δουλεύω με οξυγονοκόλληση ( πράγμα που έχει αποδειχτεί επιστημονικά ότι είναι εις βάρος την υγείας μου για να θρέψω το μοναχοπαίδι μου ) είμαι αμαρτωλός ;

Σε παρακαλώ να σκεφτείς πόσες άλλες δουλειές είναι επικίνδυνες και οι άνθρωποι πάνε όχι μια μέρα για δουλεία αλλά 35 ή 40 ΧΡΌΝΙΑ είναι αμαρτωλοί ;

Λαμβάνω το θάρρος να σε ρωτήσω γιατί σε γνωρίζω και από άλλες αναρτήσεις .

ΙΟΛΑΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Αν διαβάσετε το "Γεροντικό" θα δείτε τι τρέλα κουβαλάνε οι περισσότεροι "γέροντες".

Ανώνυμος είπε...

-Διάβασε ανέραστο, ανοργασμικό, ανώμαλο, σχιζοφρενικό, ρασοφόρο, επικίνδυνο, διεστραμμένο παραφύση δειλό τής Ζωής ανθρωπάριο.
-Περιορίσου στά πατερημά σου....
-Περιορίσου στά λιβάνια σου, στίς αγιαστούρες σου στίς μαλακισμένες μαστούρες σου...
-Ασχολίσου μέ τίς οφ- εταιρείες σου, μέ τίς μπίσνες σου.... μέ τα΄χρυσόβουλά σου... μέ τήν ανω μαλία σου.
Γέροντα!!!!! έλεγα (καί θά λέω ΠΑΝΤΟΤΕ! τόν κάθε ΠΑΠΠΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ!!!!) τόν Παππού μου καί έτσι θά τόν θυμάμαι. Τόν ήρωα τής Ζωής, μέ παιδιά, νύφες, εγγόνια, δισσέγγονα. Μέ τραύματα από τόν τελευταίο πόλεμο, μέ προσφορές πολλές στήν Πατρίδα, στήν ΙΔΙΑ τή ΖΩΗ. Εσένα γιατί νά σέ προσφωνώ γέροντα!!! άγιο!!! νά σου φιλώ τό χέρι!!!(μή χειρότερα!!!!!!!), νά σού ζητώ ευλογία!!!!. Ασε ρέ παλαβέ τίς συμβουλές σου παραμυθατζή χαζοβιόλη. Εγώ είμαι Αμαρτωλός ή μάλλον θέλω νά είμαι αμαρτωλός (ειμί+άρτιος).Κατάλαβες; Α!!! μήν ξεχάσεις νά προσευχηθείς στόν κύριο, πού γεννήθηκε εν φάτνη τών αλόγων, στίς κοπριές, στά κατρουλιά,στά βόδια, καί στά πράϊτα, στήν μπόχα(κατά τάς γραφάς σας)γιά μένα, νά σώσει τήν ψυχή μου.

Ανώνυμος είπε...

17 Δεκεμβρίου 2011 8:40 μ.μ.

Άλλο το να καταθέσεις την άποψή σου για το θέμα και άλλο .... να υβρίζεις .

Έχει διαφορά αυτί που πράττεις με αυτούς που μας θέλουν να είμαστε ο ένας κατά του άλλου ;

Δεν είμαι εγώ που θα κρίνω αυτό που κάνεις ,αλλά .... θεωρώ ότι δεν είναι σωστό να πράττουμε αυτήν την στιγμή ο ένας κατά του άλλου ΕΛΛΗΝΑ .

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

Ανώνυμος είπε...

........ΜΟΡΦΕΑΣ........

Καλησπέρα φίλε τώρα που ξαναμπήκα εντός αυτής της ανάρτησης σε είδα .

Φίλε εσύ πάντα ήσουν ήρεμος , τι έπαθες τώρα ;

Μην στρέφεσαι έτσι είναι σαν να μιλάς νευριασμένος , αν και ξέρω ότι πολλές φορές έχουν στραφεί κατ'εσένα και δεν κατάφερες ύβρεις σε κανέναν .


Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

ΦΙΛΗ είπε...

ΜΟΡΦΕΑ
Δε μου αρέσουν οι κόντρες,επειδή μου βγαίνει ο κακός μου εαυτός.
Όσο για τα ερωτηματικά σου,είπε καθαρά ότι το κάπνισμα είναι ένα υλικό αγαθό το οποίο κρατάει σκλαβωμένο τον καπνιστή από τις άλλες απολαύσεις της ζωής,τον κάνει να μην ενδιαφέρεται αν κάνει κακό ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ και τον κοινωνικό του περίγυρο,άρα το τσιγάρο δε φθείρει μόνο τη σάρκα,αλλά και το πνεύμα.
Με παρακολουθείς;
To ότι ένιωσες φόβο είναι προσωπικό σου που πρέπει να το αναλύσεις εσωτερικά,αν και πιστεύω ότι περισσότερο εκνευρίστηκες παρά φοβήθηκες.
Άλλωστε όταν κάποιος επισημαίνει λάθη,μας κακοφαίνεται και είναι ανθρώπινο.
Για την εξήγηση των παθών είμαι σίγουρη ότι έχει κάνει αναλύσεις και κόντρα αναλύσεις,διότι επαναλαμβάνω αυτός είναι ο προορισμός του.
Δώσε βάση για το ότι είπε πως ο καπνιστής σταδιακά αυτοκτονεί.
Σου θυμίζω ότι το σώμα μας είναι ο Οίκος Του Θεού.
Ορίστε,ακούγομαι σα Θεούσα!
Όσο για τον Ελληνικό Λόγο που λες,εγώ παίρνω την ουσία των λόγων και των παραπομπών του.
Τέλος,λυπάμαι που λες ότι δεν τον κατανοείς.
Εγώ αντιθέτως τον κατανόησα.
Να ξεκαθαρίσω ότι εννοείται πως διαφωνώ με τους εκμεταλλευτές παπάδες και το συνάφι τους.
Ξέρω πως έχουν καταχραστεί περιουσίες πιστών,πως θα μπορούσαν να είναι χίλιες φορές περισσότερο έμπρακτα φιλάνθρωποι κ.λπ.

ΙΟΛΑΕ σε ευχαριστώ για το θάρρος.

Εσύ που δουλεύεις με οξυγονοκόλληση και μπράβο σου που έχεις δουλειά,είναι επιλογή σου.
Δε θα αρνηθώ ότι εν μέρει έχεις δίκιο να απορείς αν είσαι αμαρτωλός,αλλά και μόνο το ότι δουλεύεις για πάνω από τα απαραίτητα για την επιβίωσή σου είναι αμαρτία κατά τας Γραφάς.
Μακριά από μένα αυτές οι ακραίες απόψεις,απλά τις μεταφέρω,δεν τις υποστηρίζω.
Άλλωστε κι εγώ όπως και πολλοί άλλοι έχω πάνω από έναν χιτώνα.
Το έπιασες το υπονοούμενο;
Με λίγα λόγια όλοι είμαστε όχι απλά αμαρτωλοί,αλλά έχουμε ντοκτορά και δε συμμαζεύεται.
Να σκεφτείς όμως πόσα πράγματα υπάρχουν στο εμπόριο και κάνουν κακό στην υγεία,άλλα τα αγοράζουμε και άλλα όχι.
Ο παπούλης αν αναφερόταν στα ναρκωτικά και πάλι θα είχε δίκιο,απλά το κάπνισμα είναι λίγο ευαίσθητο θεματάκι αφού ξέρω από ιδίαν αντίληψην ότι οι καπνιστές είναι ψιλοκολλημένοι στις απόψεις τους.
Οι απαντήσεις μου στην προκειμένη είναι φιλικότατες και όχι επικριτικές.
ΟΥΦ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΗ

Σέβομε το ύφος που μου απάντησες και μου αρκεί η απάντησή σου .

ΙΟΛΑΟΣ

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

ΦΙΛΗ
Ο φοβος ειναι ο καλλυτερος τροπος για να ελεγξεις εναν ανθρωπο.
Φοβος στα ΜΜΕ
Φοβος απο τις κυβερνησεις
Φοβος απο την Εκκλησια

Πληρης εκμεταλευση των ανθρωπων μεσα απο τον φοβο.
Φοβος και τρομος παντου!

Τρεμετε ανθρωποι, γινετε προβατα επι σφαγη!
Ακουστε τι σας λενε ανθρωποι, που ντυθηκαν με μανδυες,νομιζοντας πως εκπροσωπουν την εξουσια εκαστος.
Μπερδεψανε τα λογια που ειπε καποτε ο Ιησους , και λενε οι εκπροσωποι του,οτι θελουν προς εκμεταλλευση των ανθρωπων μεσα απο τον φοβο.

Αυτο εκφραζει η ΑΓΑΠΗ;
Αυτο εκφραζει το Αγαθο;

Αυτο μας διδασκουν σημερα;
Η μας διδασκουν τον φοβο;

Την κατανοηση του Τριαδικου Θ. ΘΕΛΟΥΜΕ, μεσα απο τα δικα του λογια που μας ειπε μεσω του Ιησου.

Και δεν θελουμε να μας λενε τα κυρηγματα τους τα ανθρωπινα, θνητα,ανθρωποι κοινοι θνητοι, οπως οι συγκεκριμενοι.

Τον Λογο του Ιησου θελουμε τον ΑΛΗΘΙΝΟ.

ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑς ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥς, ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΥΠΟΣΥΝΗΔΕΙΤΟ ΜΑΣ ΤΟΝ ΦΟΒΟ!!!
ΔΙΟΤΙ:
Ο ΦΟΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΕΞΩ ΑΠΟ ΔΩ!

Ανώνυμος είπε...

8 40 Η ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΣΤΑ ΚΑΤΡΟΥΛΙΑ,ΣΤΑ ΒΟΔΙΑ,ΣΤΑ ΠΡΑΙΤΑ,ΣΤΗΝ ΜΠΟΧΑ Κ ΣΤΙΣ ΚΟΠΡΙΕΣ.Η ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΤΑΙΕΙ..ΕΣΥ 100% ΓΕΝΝΗΘΗΚΕΣ ΕΚΕΙ,ΜΕΓΑΛΩΝΕΙΣ Κ ΙΣΩΣ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ...(ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ).ΚΛΑΠΑΡΧΙΔΟ.

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

Σας ειπα, και θα το ξαναπω.
Υποστηριζω μονο τον Λογο του Ιησου.
Κανεναν αλλο που βαζει δικα του λογια μεσα.
ΔΙΟΤΙ,
πολλα εχουν αποκρυψει δια να φερουν στους ανθρωπους μεσα στο υποσυνηδειτο τους τον ΦΟΒΟ.
Και ο φοβος ειναι ο καλλυτερος τροπος για να ελεγξεις τους ανθρωπους.

ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΓΥΡΩ ΣΑΣ;

ΜΑΘΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ(ΙΗΣΟΥΣ).
ΠΟΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ;
ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΠΝΙΖΟΥΜΕ;

Ανώνυμος είπε...

το κάπνισμα αμαρτία;Δεν καπνίζω αλλά...το λιβανάκι που ραντίζουν τους πιστούς για να "επικοινωνούν"με τα θεία,δεν είναι αμαρτία;Δηλαδή και οι παπάδες που χρησιμοποιούν λιβανάκι είναι αμαρτωλοί;και μη μου γράψατε πως δεν είναι το ίδιο,γιατί,για τους αδαείς και μη "δαίμονες"(με την πραγματική σημασία της λέξης,όχι αυτή που απέδωσαν οι χριστιανοί),έχει περιεκτικότητα σε...κάναβη...)χεχε λογικευτείτε λίγο...όλο ανοησίες λέτε και γράφετε...Η μέρα θα έρθει...

Ανώνυμος είπε...

Μορφέα,ακολουθείς τον λόγο του ραβίνου;μπράβο καλό παιδί...μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι δεν έλεγαν...;

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

9.39
ΦΙΛΕ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙς;
Ξερεις πολυ καλα, πως οσο καυστικος γινομαι με τους Ιερωμενους,
τοσο και πιο πολυ, μπορω να γινω και με τους πολεμιους του Ιησου.

Ανώνυμος είπε...

........ΜΟΡΦΕΑΣ........

Φίλε τι έπαθες και δεν απαντάς στην ανάρτησή μου που είναι παραπάνω ;

Δεν πρέπει εν τέλει να τα βάζουμε με συλλήβδην τους Ιερείς .


Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

Ανώνυμος είπε...

χεχ καυστικός μπορείς να γίνεις εκεί που σε παίρνει...το να προσπαθείς να υπερασπιστείς τον ιδρυτή μίας ιουδαϊκής αίρεσης,του λεγόμενου χριστιανισμού,κατά του μετασχηματισμού αυτής σε παγκόσμια ΘΡΗΣΚΕΙΑ μετά από την πρώτη οικουμενική σύνοδο της Πόλης,είναι κάπως ανόητο...ασπάζεσαι τον λόγο του "Κυρίου";Είναι αντιγραφές των αρχαιοελληνικών λόγων...ασπάζεσαι τα θαύματά του;το ίδιο...σε τι πιστεύεις τελικά;και για τι μπορείς να γίνεις...καυστικός;Ξέρεις πραγματικά;Δεν νομίζω...και ναι είμαι πολέμιος του χριστιανισμού,όχι απλά του ραβίνου...

Ανώνυμος είπε...

10:00 μ.μ.

Αν δεν σου αρέσει αυτό το μπλόκ να πάς στο ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ ή ακόμη καλύτερα στο

http://religious-blasphemy.blogspot.com/

μην νομίζεις ότι είσαι τόσο ανώνυμος .

ΣΥΝΈΧΙΣΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΙΔΙΑΣ ΟΜΑΣΙ


Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

Φιλε τα εχω παρει, με το δουλεμα καποιων εδω μεσα,
και πρατω αυτο που επρατα παντοτε.
...
10.00
ΕΣΥ ΦΙΛΕ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙς;
Για πες μου σε παρακαλω;

ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙς ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛ-ΛΗΝΕΣ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ.

ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ!!!!

Ανώνυμος είπε...

17 Δεκεμβρίου 2011 10:00 μ.μ.

Που θα πας σου έχουμε ράμματα για την γούνα σου τόσο καιρό σε φέρνουμε γύρω-γύρω .

Γιατί πιστεύεις σε αφήνουμε να βρίζεις ελεύθερα ;

Τόσο έξυπνο πουλί είσαι που θα το διαπιστώσεις τι έχουμε να σου πούμε από κοντά .


ΙΟΛΑΟΣ

Ανώνυμος είπε...

το μπλόγκ ονομάζεται αντι-νέα τάξη πραγμάτων,όχι χριστιανοκεντρικό παγκάκι ανωμάλων...ωραία απάντηση.πάντως...,περιεκτική,ουσιώδη,λακωνική...όπως μου αρέσουν..."μην νομίζεις ότι είσαι τόσο ανώνυμος";;;Τι;φαίνομαι;ωχ όχι κατάρα με πιάσατε...!GZofSparta το όνομα,απλώς βαριέμαι να κάμω λογκίν...Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν...

Ανώνυμος είπε...

ΙΟΛΑΟΣ,τι λες ρε ανόητε;πρώτη φορά γράφω ανώνυμα...η μαλ...θακοσύνη πάει σύννεφο...χαχαχα σου έχομε τα ράμματα λέει χαχααχα και για πες ρε έξυπνε;ποια ήτο η ""ύβρις"";χαχαχα

Ανώνυμος είπε...

10:00 μ.μ.

Tι να πις ουρέ που θα σι πιασι παρμαρα οταν θα δις ποιοι ιμαστι

ουρε απολιφαδ θα σι βαλου στι στρουγκαμ να μου ζουλας τα παπαρια απ τιν κουρασι που θαχου

άι ουρε σακατεμενου θα σι βαλου μια γκλιτσα εκι π θα σι πονι


ΟΥ ΤΣΙΟΥΠΑΝΙΣ

Ανώνυμος είπε...

ηλεκτρονική μαγκιά;Κι εγώ μπορώ...

Ανώνυμος είπε...

10:13 μ.μ.

Δεν είναι η πρώτη φορά που μπαίνεις εδώ μέσα μόνο και μόνο για βρίσεις νομίζεις ότι δεν το έχουμε καταλάβει .

Και αν δεν είναι Χριστιανικό μπλόκ τι είναι ;

Σπίτι για κοπρίτες σαν και εσένα ;


Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

... είπε...

10.00 10.15

ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ ΑΝΟΙΧΤΑ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΟ! ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΤΟ ΨΕΜΑ!

ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΩΣ!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΛΙ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΕΔΩ?ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΟΠΟΥ ΔΕΙΤΕ ΕΙΚΟΝΑ Κ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΣΤΑΜΑΤΑΤΕ ΙΟΛΑΕ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΘΩΟΣ ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΣΟΥ.ΦΙΛΗ ΠΡΟΣΕΧΕ Δ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΣΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ,ΝΑ ΚΥΝΗΓΟΥΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ,ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,ΣΙΓΟΥΡΑ Δ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΑΓΑΠΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ Κ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΜΙΣΟΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ..Κ ΜΗΝ ΠΛΑΝΑΣΕ ΑΛΛΩΤΕ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΤΑ Κ ΑΛΛΩΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ..ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ Κ ΟΙ ΙΔΙΟΙ.ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ..Δ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΙΟ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΣΑΣ Κ ΜΟΝΟ ΠΕΡΙΦΡΟΝΙΣΤΕ ΤΟΥΣ Κ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΣΤΕ ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΤΕ,ΟΤΑΝ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤ ΣΚΟΠΟ ΣΑΣ

Ανώνυμος είπε...

10:15 μ.μ.

Kαλά έλα να σου πω όταν θα με δεις μάρτυρα εκεί που θα πας

Κατάλαβες ip

ip

ip


ΙΟΛΑΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν,GZofSparta το όνομα...έτυχε σήμερα να γράψω ανώνυμα...και όχι δεν βρίζω...
...:ε όχι και λαμόγιο...πάντως η ερώτηση ποια ήτο;" ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΤΟ ΨΕΜΑ!"τι είναι αυτό πάλι;

Ανώνυμος είπε...

17 Δεκεμβρίου 2011 10:21 μ.μ.,είναι ψέμα πως ο Γεσουά ήτο αιρετικός ραβίνος;Απάντησε.

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

ΠΟΙΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ;

Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ;

Η ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ;

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΙΛΗΣΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ
ΟΠΩς ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ Θ.

Ανώνυμος είπε...

10:24 μ.μ.

Και τι πράττεις στην ανάρτησή σου στο 10:00 μ.μ.

Σταμάτα το εδώ .

Πάξε πλέον να βρίζεις μην κάνεις ότι θέλουν μόνο οι ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ .

Αν είσαι ΕΛΛΗΝ πάψε .



Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

Ανώνυμος είπε...

"ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΙΛΗΣΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ
ΟΠΩς ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ Θ."χαχαχαχα ναι ήτο χριστιανός ο Πλάτων...ο Ερμής ο τρισμέγιστος μίλησε για τον χριστιανισμό...ο Αλέξανδρος ο Μέγας διέδωσε την ορθόδοξη παράδοση και έγινε άγιος...καλά παίδες κατάλαβα το επίπεδό σας...καληνύκτα και όνειρα γλυκά.

Ανώνυμος είπε...

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν θα απαντήσω με "χριστιανικά"λόγια,αντεστραμμένα μεν,χριστιανικά δε...:"Είμαι Έλλην!ως εκ τούτου δεν δύναται να είμαι Χριστιανός..."φιλικά.

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

10.30
ΦΟΒΗΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙΣ ΕΤΣΙ;;;

ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΕΣΥ ΓΙΑ ΤΙ ΜΙΛΗΣΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ;

Ανώνυμος είπε...

ΜΟΡΦΕΑ

Ας το φίλε μην το συνεχίζεις αυτό .

Δεν κάνεις κακό μόνο σε αυτόν αλλά και σε εσένα .


Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΟΜΑΔΑ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ!!!!!!!!!
ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΚΑΛΑ ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΕΣ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ
.......................
...........
ΕΑΝ ΕΙΣΤΕ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΜΑΣΟΝΟΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΜΑΓΚΙΕΣ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ.

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

ΛΑΜΟΓΙΑ!

ΟΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΩ ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΣΚΕΠΑΖΩ!

Ανώνυμος είπε...

........ΜΟΡΦΕΑΣ........φοβήθηκα ναι...Για τι μίλησαν οι αρχαίοι;Εν συντομία θα σου απαντήσω,απλά για να διαπιστώσεις και μόνος σου...1)αρχικώς μίλησαν για μία ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ δύναμη·ο Αριστοτέλης την ονόμασε Αιθήρ-πεμπτουσία.Παλαιότερα από αυτόν υπήρχε ως επίθετο στον Δία,αιθέριος Ζεύς...Δημιουργός,όμως,όχι όπως το καταλαβαίνεις(έφτιαξε ποτάμια,δάση και λοιπά)είναι κάπως περίπλοκο και δυσκολονόητο εάν δεν έχεις διαβάσει τη θεογονία.Σου προτείνω να το κάμεις.Ο τριαδικός θεός είναι αυτό που λέμε Ζεύς-Ποσειδών-Άδης...τίποτε παραπάνω.2)Θα με πεις δωδεκαθεϊστή τώρα...διόλου με ενδιαφέρει η άποψή σου...απλά σε ρωτώ...εσύ σε πόσους θεούς πιστεύεις;Πατήρ,Υιός,Άγιον Πνεύμα,Παναγία,Αρχάγγελοι,Γύρω στους 1200 αγίους...τι είναι αυτό;περισσότεροι και από δωδεκαθεϊσου ρε παιδάκι μου...3)τι είναι Θεός;θεός εκ του ρήματος θέω=τρέχω,κινούμαι γρήγορα...τα συμπεράσματα δικά σου...

Ανώνυμος είπε...

ΜΟΡΦΕΑ

Έλα σε μια παραπάνω ανάρτηση και γράψε πρώτος .


Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

Ανώνυμος είπε...

παίδες,χαλαρώστε λίγο...είσαστε δογματικοί και φανατισμένοι...οι απειλές τύπου "ΟΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΩ ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΣΚΕΠΑΖΩ!"εκεί που πρέπει και αρμόζουν...το να τις αμολάτε σε διαδικτυακή μορφή είναι εύκολο,αλλά εξίσου...ανόητο...εάν δεν αντέχετε τι συζήτηση ή τα σχόλια,να σταματήσετε.Εάν είσαστε ΤΟΣΟ σίγουροι για αυτά που λέτε,αποδείξτε το...μπορείτε;Ρώτησα κάτι παραπάνω για το έαν ο Γεσουά ήτο αιρετικός ραβίνος και δεν πήρα απάντηση...γιατί;η απάντηση είναι ευκολονόητη ή πειράζει κάποιους;Ή φοβάστε την απάντηση;Εγώ που είμαι χαζός δεν μπορώ να βρω την αλήθεια...εσείς οι ξύπνοι δεν θέλετε(ή δεν μπορείτε;)να με βοηθήσετε να την μάθω;

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

10.44
ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΜΙΛΗΣΕ Ο ΘΕΟΣ ΣΟΥ
Ο ΑΠΟΛΛΩΝ.


XΡΗΣΜΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝΑ
....
""ΑΥΤΟΦΥΗΣ,ΑΔΙΔΑΚΤΟΣ,ΑΜΗΤΩΡ,ΑΣΤΥΦΕΛΙΚΤΟΣ,
ΟΥΝΟΜΑ ΜΗΔΕ ΛΟΓΩ ΧΩΡΟΥΜΕΝΟΣ,ΕΝΠΥΡΙΝΑΙΟΝ,
ΤΟΥΤΟ ΘΕΟΣ.
ΜΙΚΡΗ ΔΕ ΜΕΡΙΣ ΘΕΟΥ ΑΓΓΕΛΟΙ ΗΜΕΙΣ"".
...........
ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ;;;

GZofSparta είπε...

"Έλα σε μια παραπάνω ανάρτηση και γράψε πρώτος"εάν δεν είναι GZofSparta,δεν θα είμαι εγώ...το κατάλαβες ή θες να στο πω στα αραμαϊκά;

GZofSparta είπε...

χεχε ο οποίος είναι ο Ζεύς;μπα...είναι μία φανατικοχριστιανική προπαγάνδα του 6ου μετά της κοινής χρονολόγησης...ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ;

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

10.49
ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΑΠΟΔΕΘΞΕΙΣ ΕΔΩ!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ!

http://anti-ntp.blogspot.com/2011/12/blog-post_6913.html?commentPage=6

GZofSparta είπε...

ναι θα διαβάσω όλο αυτό τώρα για τις δήθεν αποδείξεις που έγραψες...ο Γεσουά ήτο αιρετικός ραβίνος;Φοβάσαι να παραδεχτείς ότι είσαι εβραιόπαιδο;

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

10.57
γΙΑ ΔΩΣΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ;

GZofSparta είπε...

καλά καταλάβαμε...καληνύχτα!δεν χρειάζονται περαιτέρω αποδείξεις!και ο σύνδεσμος που παρέθεσες είναι ανούσιος σε επιχειρήματα...

Ανώνυμος είπε...

GZofSparta

Είσαι ο ίδιος που μου απάντησες αλά ΕΛΛΗΝΙΚΑ ;


Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

Ανώνυμος είπε...

princess estella!!!!!

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

ΣΙΒΥΛΛΑ ΤΙΜΠΟΥΡΤΙΝΑ
ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ. ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.


ΣΙΒΥΛΛΑ ΤΙΜΠΟΥΡΤΙΝΑ
ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ. ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.
1.οι εννεα ηλιοι εννεα γενεαι εισιν.
2.ο μεν πρωτος ηλιος γενεα εστιν ανθρωποι ακακοι,
πολυχρονιοι,ελευθεροι,αληθεις,πραεις,επιεικεις,αγαπωντες αληθειαν.
3.ο δευτερος ηλιος δευτερα γενεα εστιν,και αυτοι ανθρωποι αληθινοι,πραεις φιλοξενοι,ακακοι,αγαπωντες των ελευθερων το γενος.
4. ο τριτος ηλιος τριτη γενεα εστιν αναστησεται βασιλεια επι βασιλειαν,εθνος επι εθνος γενησονται πολεμοι πλην φιλοξενοι και ελεημονες εσονται εν τη Ρωμαιων πολη.
..............................................
........................
5. ο τεταρτος ηλιος τεταρτη γενεα εστιν θεοτητος γονη φανησεται εν μεσημβρια εγερθησεται γαρ γυνη ελληνις εκ της Εβραιδος χωρας ονοματι Μαρια και τεξεται υιον και καλεσουσι το ονομα αυτου Ιησουν.
6. και λυσει τον νομον των Εβραιων και ιδιον νομον στησει
.............................................
.......................
7. και βασιλευσει ο νομος αυτου.
8. και ανοιγησονται αυτω οι ουρανοι και φωνην ληψεται και στρατιαι αγγελων τον θρονον αυτου βαστασουσιν και τα εξαπτερυγα τα ιχνη των ποδων αυτου προσκυνησουσιν.
9. και ληψεται ανδρας απο της Γαλιλαιας και νομοθετησει και ειπη προς αυτους Τον λογον ον ελαβετε παρ εμου ,κηρυξατε αυτον τοις εθνεσι των εβδομηκοντα δυο γλωσσων.

KATANOHTO;

ΕΓΩ ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.
ΕΣΥ;

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΜΑΣΟΝΕ;;;;;

ΕΛΑ ΕΔΩ ΝΑ ΣΕ ΠΑΤΗΣΩ ΚΑΤΩ!!!!!

GZofSparta είπε...

ΣΙΒΥΛΛΑ ΤΙΜΠΟΥΡΤΙΝΑ;;;;Αυτά είναι τα στοιχεία σου;;;;;;;χαχαχαχα από το έκαμες copy-paste αυτό;και για πες μας,φίλε,αυτό το..."στοιχείο"ποιου αιώνα είναι;

Ανώνυμος είπε...

GZofSparta

Είσαι ο ίδιος που μου απάντησες αλά ΕΛΛΗΝΙΚΑ ;


Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

GZofSparta είπε...

"ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΜΑΣΟΝΕ;;;;;

ΕΛΑ ΕΔΩ ΝΑ ΣΕ ΠΑΤΗΣΩ ΚΑΤΩ!!!!!"γκάζωσε κι άλλο!μασόνος λαμόγιο...τι άλλο;

Ανώνυμος είπε...

GZofSparta

Είσαι ο ίδιος που μου απάντησες αλά ΕΛΛΗΝΙΚΑ ;


Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

GZofSparta είπε...

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν,μάλλον.

Ανώνυμος είπε...

GZofSparta

Είσαι ο ίδιος που μου απάντησες αλά ΕΛΛΗΝΙΚΑ ;


Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

Ανώνυμος είπε...

Τότε έλα εδώ

Αν όχι αποφεύγεις μια μάχη κοινός είσαι κιοτής .

http://anti-ntp.blogspot.com/2011/12/bbc_17.html

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

GZofSparta είπε...
ναι θα διαβάσω όλο αυτό τώρα για τις δήθεν αποδείξεις που έγραψες...ο Γεσουά ήτο αιρετικός ραβίνος;Φοβάσαι να παραδεχτείς ότι είσαι εβραιόπαιδο;
..........................
........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...
10.57
ΓΙΑ ΔΩΣΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ;
17 Δεκεμβρίου 2011 10:59 μ.μ.
GZofSparta είπε...
καλά καταλάβαμε...καληνύχτα!δεν χρειάζονται περαιτέρω αποδείξεις!και ο σύνδεσμος που παρέθεσες είναι ανούσιος σε επιχειρήματα...
..................................
.............
GZofSparta είπε...
ΣΙΒΥΛΛΑ ΤΙΜΠΟΥΡΤΙΝΑ;;;;Αυτά είναι τα στοιχεία σου;;;;;;;χαχαχαχα από το έκαμες copy-paste αυτό;και για πες μας,φίλε,αυτό το..."στοιχείο"ποιου αιώνα είναι;
17 Δεκεμβρίου 2011 11:08 μ.μ.
...................................

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ;;;;;;;;;

GZofSparta είπε...

17 Δεκεμβρίου 2011 11:12 μ.μ. Πού να έρθω;ο σύνδεσμος είναι άσχετος...

Ανώνυμος είπε...

Τότε έλα εδώ

Αν όχι αποφεύγεις μια μάχη κοινός είσαι κιοτής .

http://anti-ntp.blogspot.com/2011/12/bbc_17.html?showComment=1324156443516#c2028271052303399051

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

GZofSparta είπε...

........ΜΟΡΦΕΑΣ........δεν έχω φίλε...κρίνω τις δικές σας τις μηδαμινές...κατάλαβες;Απαντάς με ερωτήσεις...σου έχω κάμει 2 μέχρι τώρα και με ρωτάς για στοιχεία...στοιχεία γιατί;για τις ρωτήσεις;έτσι γούσταρα και ρώτησα...θες και αποδείξεις για την ερώτηση;;είσαι σοβαρός;δεν ξέρεις;φοβάσαι να απαντήσεις;τι γίνεται;εάν απλά δεν θες πες το,δεν θα σε κρίνω και τελειώνει εδώ...

ΦΙΛΗ είπε...

Προς τον 17 Δεκεμβρίου 2011 10:21 μ.μ.
Πιστεύω ότι κατάλαβα ποιος είσαι και σ'ευχαριστώ πάρα πολύ.
Παραμένω Χριστιανή και συνεχίζω ακάθεκτη.
Στέλνω τους Χριστιανικούς χαιρετισμούς μου σε όλους ανεξαιρέτως τους μασόνους,ξεμασόνους,μουσουλμάνους,ξεμουσουλμάνους,βουδιστές,ιουδαϊστές!!!
Εμείς όλους σας αγαπάμε,απολαύστε το.
Χαλαρώστε βρε.
Προς τι το μίσος κι ο αλληλοσπαραγμός;

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

12.05
ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛ-ΛΗΝΕΣ!!!
ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΚΟΜΑ;;;

Ο ΚΙΣΣΙΓΚΕΡ Για εμας ειπε οτι ειμαστε δυ-σκο-λο-κυβερνητοι και "επικινδυνοι".
Αναρωτηθηκατε γιατι δεν το ειπε για τους Ινδους; που ειναι ενα δις, η για τους Κινεζους που ειναι πανω απο εναμισυ δις, η για τους τουρκους που ειναι στην ιδια περιοχη με εμας και ειναι εβδομηντα εκατομμυρια;
Τι ειναι λοιπον αυτο που μας κανει τοσο "επικινδυνους"για τα σχεδια της Νεας Ταξης;
ΜΑ ΕΔΩ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ!
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΕΙ!
ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ!
ΔΕΝ ΥΠΑΚΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΜΑΣ!
ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ; ΜΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ, ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ, ΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΟΙ ΡΟΥΜΑΝΟΙ, ΟΙ ΡΩΣΟΙ.
ΑΥΤΟΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ;;;
Υ.Γ.
ΨΑΞΤΕ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟΝ ΚΙΣΣΙΝΓΚΕΡ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΜΑΣ.

ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ;
ΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΕΜΑΣ.

ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΕΝΩΜΕΝΟΙ;
ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ.
ΠΑΝΤΟΤΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΧΙΛΙΑ ΚΟΜΑΤΙΑ!
ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙ; ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΣΥΡΘΟΥΜΕ;
ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ! ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΑΒΑΤΕ ΜΕ ΚΙ ΑΣ ΚΛΑΙΩ!
ΕΜΕΙΣ ΣΚΟΤΩΣΑΜΕ ΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΤΑΓΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΝ,ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΦΕΛΙΜ.

ΚΙ ΟΜΩΣ! ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΑΝΙΣΤΕΙ Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ, Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ, Η ΚΟΙΝΗ ΜΑΣ ΓΛΩΣΣΑ!
ΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ;;;

Προσεξτε! Δεν τους πειραζει η ιστορια μας μονη της! Δεν λεει ο Κισσινγκερ, οτι του φταιει μονο το οτι ειμαστε Χριστιανοι Ορθοδοξοι.
Τους πειραζει ολο το πακετο!
Τους πειραζει το "Εκρηκτικο Μιγμα"
Τους πειραζει η αποδοχη της ιδεολογιας της απολυτης ελευθεριας και της αρνησης καθε αφεντη, που μας δινει το DNA των ΕΛ, ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ ΤΟΥ ΨΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.
ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΦΕΡΟΥΜΕ ΕΙΣ ΠΕΡΑΣ.
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ
ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ Η ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ, ΜΕ ΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ ΑΚΑΤΑΛΗΠΤΟ ΣΕ ΕΜΑΣ, ΖΩΝΤΑΝΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΙΓΜΑ.

ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΕΛ.
ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΕΙΣ ΠΕΡΑΣ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΑΤΙΘΑΣΟΙ ΤΡΕΛΛΟΙ!

ΤΟ Εκρηκτικο Μιγμα θα το βρουνε συντομα μπροστα τους, το "δικαιο του Θεου και το "ατσαλι" των Ελληνων!
Θα μας βρουν μπροστα τους με "ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΑΤΣΑΛΙ".
ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΤΡΟΠΟ. ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΦΟΒΙΖΕΙ.
ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ. ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!
………..
TI EIΠE O KΙΣΣΙΝΓΚΕΡ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ;
"Ο λαός των Γκρεκών είναι αναρχικός και δ.ύ.σ.κ.ο.λο.κ.υ.β.ε.ρ.ν.η.τ.ο.ς να τιθασευθεί. Γι' αυτό πρέπει να τον χτυπήσουμε βαθιά στις πολιτιστικές του ρίζες. Τότε ίσως αναγκασθεί να συμμορφωθεί. Εννοώ να πλήξουμε τη γλώσσα του, την θρησκεία του, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε την δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει, ώστε να μην μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, στην Ανατολική Μεσόγειο και στη Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή την νευραλγική περιοχή στρατηγικής σημασίας για μας"

Ανώνυμος είπε...

ΜΟΡΦΕΑ

Αφήσαμε μια συζήτηση στην μέση .


Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

Ανώνυμος είπε...

NAI ΦΙΛΗ ΚΑΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΚΑΤΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ Κ ΑΠΟ ΚΕΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ

ΦΙΛΗ είπε...

ΜΟΡΦΕΑ
Εννοείται ότι έχω καταλάβει,δεν είμαι χαζή.
Μάθε ότι ζω για να δω την Επανάσταση!!!
ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ!!!
Μάθε ότι πριν από λίγο,αλλά και τώρα που γράφω έχω δάκρυα στα μάτια γιατί διάβαζα για τον Νικηταρά τα παρακάτω:

Η Ελληνική κυβέρνηση, επί Όθωνα, τον συνέλαβε το 1839 και τον καταδίκασε, αν και παντελώς αθώο, σε ενάμιση χρόνο φυλακή, με τη κατηγορία της «προδοσίας».
Μετά από 1,5 χρόνο τον ελευθέρωσαν και κατάντησε ζητιάνος στα σοκάκια του Πειραιά.
Η αρμόδια αρχή η οποία χορηγούσε πόστα είχε ορίσει μια ορισμένη μέρα στον ήρωα επαίτη μια θέση μια μέρα της εβδομάδος κοντά στην εκκλησία της Ευαγγελίστριας και του επέτρεπε (!) να επαιτεί κάθε Παρασκευή! Αυτή ήταν η ανταμοιβή του.
Όταν αυτά έφτασαν στα αυτιά του πρέσβη της Μεγάλης Δύναμης ( Ρωσίας), αυτός απεστάλθη από την Ρωσική κυβέρνηση του, στο πόστο όπου επαιτούσε ο μεγάλος οπλαρχηγός.
Μόλις ο Νικηταράς αντελήφθη τον ξένο μάζεψε αμέσως το απλωμένο χέρι του.
„Τι κάνετε στρατηγέ μου;“ ρώτησε ο ξένος
„Απολαμβάνω ελεύθερη πατρίδα“ απάντησε υπερήφανα ο ήρωας.
„Μα εδώ την απολαμβάνετε καθισμένος στον δρόμο;“ επέμενε ο ξένος.
„Η πατρίδα μου έχει χορηγήσει σύνταξη για να ζω καλά, αλλά έρχομαι εδώ για να παίρνω μια ιδέα πως περνάει ο κόσμος“ απήντησε περήφανα ο Νικηταράς.
Ο ξένος κατάλαβε, και διακριτικά, φεύγοντας άφησε να του πέσει ένα πουγκί με χρυσές λίρες.
Ο Νικηταράς άκουσε τον ήχο, έπιασε το πουγκί και φώναξε στον ξένο:“ Σου έπεσε το πουγκί σου. Πάρε το μην το βρει κανένας και το χάσεις!!!“

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

ΕΓΡΑΨΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ.
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ.
ΜΕΤΑ ΕΛΕΙΠΑ ΤΟΣΗ ΩΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΑ ΔΙΑΛΛΕΙΜΑ.
ΓΡΑΨΕ ΚΑΠΟΥ Η ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ.

Ανώνυμος είπε...

........ΜΟΡΦΕΑΣ.......

Διάβασες τα προηγούμενα που έγραψα;

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΟΣΗ ΔΥΝΑΜΗ?ΤΙ ΛΕΣ ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ Η ΟΧΙ?

Ανώνυμος είπε...

Διονύση απ'ότι έχω καταλάβει ή παίζεις μαζί μας ή δεν θες να συνομιλούμε ενδιάμεσα των αναρτήσεων σου .

Απολύτως αποδεκτά και τα δυο .

Αν είναι ο όμως ένα από αυτά πες το μας και θα το ασπαστούμε .

Εκτός αν το μπλοκ σου δέχεται τόσα spam και κάποια σχόλια δεν εισέρχονται εντός των αναρτήσεων .


Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

Πηρα αναποδες απο ενα σχολιο.
Ενω πηρα πισω αυτα που ειπα πριν.
Γιατι εστω και αργα καταλαβα τι εννοουσε,αλλα το κακο εγινε με το μυνημα αυτο που εδωσα.
ΚΑΙ
με ανταπαντησε σκληρα.

Και εγω δεν ηθελα και πολλα...ξερεις,αφου ενιωσα
κοροιδο,δεν ανταπαντησα,παρα μονο εδωσα ενα στοιχειο, για να καταλαβει εαν μπορουσε να δει που εγινε και σε ποιο σχολιο αυτη η παρεξηγηση,
η και εγω δεν ξερω τι αλλο.
Μπερδευτηκα με ολα αυτα τα περιεργα μυνηματα.
Αλλου ειμαι καλος, αλλου ειδωλολατρης,αλλου κακος,αλλου..αλλου...

Ανώνυμος είπε...

........ΜΟΡΦΕΑΣ........

Άκου να δεις όταν έφυγα απο το άλλο μπλοκ μαζί και εσείς μας ακολούθησαν και κάποιοι απο το μπλοκ του πανα που έβριζε μαζί με την ομαδα του στο άλλο μπλοκ .

Πήγαινε όμως στην ανάρτηση που μιλούσαμε προτού με τον έναν .


Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

Ανώνυμος είπε...

kalhmera provata....http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2011/11/blog-post_21.html

Ανώνυμος είπε...

ωραια!!!!αφηνω χναρια ελπιζω να μην ερθει το ξημερωμα γι'αποψε.

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=MkYN1OSWUjc

Καλη σας νυχτα.

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

ΕΛΕΥΣΙΣ 5 - Η τελευταία προειδοποίησις
http://www.youtube.com/watch?v=WwtrZFmK2Bg

Ανώνυμος είπε...

δεν ξερετε τι σας γινεται ο παππουλης εχει δικιο σε οσους αντιδρουν με την αποψη του ετσι θα αντιδρουσε και ο σατανας δεν ξερετε τι ειναι σωστο και οχι.και εγω καπνιζω και θα δωσω λογο ειμαι καπνηστρια απο τα 13 και τωρα 32 δεν μπορω αλλα θελω να το κοψω και θα προσπαθησω το οτι ειναι αμαρτια το ξερουμε γιατι σκοτωνουμε τον οργανισμο μας και δεν εχουμε το δικαιωμα αφου ο θεος μας εδωσε σωμα υγειες και μονο αυτος μπορει να μας παρει την ζωη.τα πηρατε στο κρανιο καποιοι γιατι ο γεροντας προιδοποιησε;οποιος θελει τον ακουει και οποιος οχι,