Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Ωχ! τα ποδαράκια μου(ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ!)




Κατεβείτε στις πορείες.
Και όχι μόνο στις 15 Δεκεμβρίου, στην πορεία της ΓΣΕΕ για την 24ωρη γενική απεργία που έχει κηρύξει. Παρεπιπτόντως η 15η Δεκεμβρίου εχει κηρυχτεί για φέτος ως “Ημέρα δράσης κατά της λιτότητας στην Ευρώπη“. Οπότε δεν πρέπει να λείψει κανένας από την πορεία της ΓΣΕΕ.
Αλλά δεν λέω γι’ αυτό.
Λέω: “Κατεβείτε στις πορείες”. Και επειδή πορείες και.....
διαδηλώσεις οργανώνει μόνο το ΠΑΜΕ του ΚΚΕ, ε, κατεβείτε με το ΠΑΜΕ. Αλλά κατεβείτε στις πορείες.
Μην αρχίσει τώρα ο καθένας το στυλ “αφού το δικό μου το κόμμα δεν κάνει πορεία και διαδήλωση για το Μνημόνιο, εγώ κομουνιστής δεν είμαι και με τους κομμουνιστές δεν πάω”.
Κι εγώ δεν είμαι κομμουνιστής. Ούτε σοσιαληστής. Ούτε δεξιός, ούτε αριστερός, ούτε αναρχικός είμαι. Ενας έλληνας δημοκράτης είμαι.
Και τι να κάνω; Να κάθομαι στο σπίτι, στον θρυλικό καναπέ μου; Χειριστής τηλεκοντρόλ οικογενείας (η ειδικότης μου); Και να βλέπω τους εισπράκτορες του ΔΝΤ (ΠαΣοΚ) και τους επίζηλους εισπράκτορες του ΔΝΤ (ΝΔ) να κάνουν παιχνίδι, ποιος, πότε και πως θα πάρει την εξουσία και θα γίνει κυβέρνηση;
Αν είναι μόνο οι κομμουνιστές που κατεβαίνουν και ξεποδαριάζονται και ξελαρυγγίζονται στα συνθήματα για να φύγει το Μνημόνιο και το ΔΝΤ, θα πάω με τους κομμουνιστές. Και θα ζητάω και από τα άλλα κόμματα να κάνουν το ίδιο. Κι όταν το κάνουν θα πάω και με κείνα.
Θα πάω σε πορεία κατά του Μνημονίου και του ΔΝΤ, όποιο κόμμα, παράταξη και οργάνωση κι αν την οργανώσει. Ο πρώτος στόχος είναι να φύγει η μαύρη πέτρα που μας πλάκωσε. Και το πρώτο καθήκον μου, ως δημοκράτη, οικογενειάρχη, πατριώτη, έλληνα τέλος πάντων, είναι να πολεμήσω την αδράνειά μου. Να σηκωθώ από τον καναπέ. Να χαλάσω την ζαχαρένια και την βόλεψή μου. Να περπατήσω στην πορεία μέχρι να πω “ωχ τα ποδαράκια μου”. Μαζί με τους άλλους έλληνες.
Τι κομμουνιστές και ξε-κομμουνιστές; Επειδή δηλαδή θα πάω σε μια πορεία που οργανώνουν κομμουνιστές, έγινα κι εγώ κομμουνιστής, άμα δεν το θέλω;
Για ορισμένους φανατικούς τα λέω αυτά. Που ακόμη ζούνε “στον καιρό του 50”. Είπαμε έχουμε ελληνικό τραύμα ως κοινωνία αλλά τώρα έχουμε πόλεμο με εχθρό το ΔΝΤ και τους παγκόσμιους δυνάστες του χρήματος και του χρέους. Και έχει ο καθένας έλληνας και πατριώτης, δεξιός κι αριστερός, καθήκον και υποχρέωση να πολεμήσει. Να πολεμήσει λέω. Φουσκάλες να βγάλουν τα ποδάρια του και κάλο οι φωνητικές του χορδές.
Να μην περιμένουμε τα δυο μεγάλα μας κόμματα. Το ένα, το ΠαΣοΚ, μας έφερε το Μνημόνιο. Το άλλο, η ΝΔ, μας λέει ότι είναι εναντίον του Μνημονίου, αλλά δεν μας είπε ποτέ ότι θα το καταργήσει την πρώτη μέρα που θα γίνει κυβέρνηση. Κι ούτε καλεί τον κόσμο του σε πορείες και διαδηλώσεις.
Τα κόμματα (ο θεός να τους το ξεπληρώσει) έχουν δικές τους προτεραιότητες, δικιά τους λογική, δικά τους συμφέροντα. Κι εμείς έχουμε τα δικά μας συμφέροντα και τις δικές μας προτεραιότητες.
Για να αναγκαστεί η ηγεσία του ΠαΣοΚ να αρχίσει να αναθεωρεί, όσο μπορεί να το κάνει, την στάση της, πρέπει να δει τον απλό ΠαΣοΚο στον δρόμο να διαδηλώνει επίμονα και θυμωμένα.
Για να αναγκαστεί η ηγεσία της ΝΔ να αρχίσει να λέει και καμμιά κουβέντα κατά του ΔΝΤ και Σία και να μας υπόσχεται πως θα καταργήσει το Μνημόνιο μόλις γίνει κυβέρνηση, πρέπει να δει τον απλό ΝεοΔημοκράτη στον δρόμο να διαδηλώνειεπίμονα και θυμωμένα.
Αλλιώς θα συνεχίσουν το παιχνίδι όπως το ξέρουν αυτοί όλοι.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σωστος!!!
απο τον καναπε δεν γινεται τιποτα!!!

Νίκος είπε...

Σε τί βοηθούν οι πορείες; Το κράτος επιστρατεύει αναρχικούς για να σπάνε τα μαγαζιά και τα αυτοκίνητά μας, και αυτών δεν ιδρώνει το αυτί τους. Μη με παρεξηγήσετε, όμως, μακάρι να ήξερα καλύτερο τρόπο να σας έλεγα.

Ελεονώρα είπε...

είμαστε βολεψάκιδες και καλομαθημένοι !μου αρέσει πως θέλουμε να λεγόμαστε και Χριστανοί!