Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Αστυνομικός τα χώνει σε δικαστές!!!


Παραβρεθηκα σημερα στα δικαστηρια της Θεσσαλονικης,για μια υποθεση μου,και παρατηρησα πολλους αστυνομικους... να ειναι κατηγορουμενοι,επειδη δεν εδωσαν το ποθεν εσχες,πολλοι απο αυτους το επαιζαν μυξοπαρθενες,αλλοι επαιρναν αναβολες!
Υπηρχε ομως και ενας περιεργος τυπος δεν εμοιαζε για αστυνομικος , εφερνε κατι σαν τυπο που ....

εσκασε μυτη απο την ταινια "APOCALYPSE NOW", Βιετναμ,πρεπει να ηταν τουλαχιστον 1.90 ,που φορουσε αντι για γραβατες και κουστουμια,ενα τζιν παντελονι και ενα στρατιωτικο μπουφαν παραλλαγης, ξεβαμμενο και φανερα χρησιμοποιημενο χρονια πριν..... Οταν ηρθε λοιπον η σειρα του να δικαστει, χωρις δικηγορο και υπερασπιζομενος μονος τον εαυτο του,ειπε τα εξης λογια,που εκαναν το ακροατηριο να σηκωθει,και να ξεσπασει σε ζητωκραυγες. Σεβαστο δικαστηριο,ειμαι εδω να με δικασετε και αν χρειαστει να με καταδικασετε,γιατι το 2007.δεν εκανα το ποθεν εσχεςμου...δεν σας λεω,οτι τοτε πεθανε ο πατερας μου,και δεν ειχα διαθεση να το κανω,δεν σας λεω οτι τοτε καηκε η πατριδα μου η Πελλοπονησος απο τις φωτιες του 2007,δεν σας λεω οτι το ξεχασα,σας λεω ευθεως οτι δεν ειχα καμια διαθεση να το φτιαξω γιατι πολυ απλα δεν εχω τιποτα,και σας λεω οτι εδω και ενα χρονο,δεν μου εμεινε και τιποτα,γιατι με στειλατε σε επιτροπες παρανομες,που εσεις ακομα τις ανεχεστε και δεν τιματε τον ορκο σας για δικαιοσυνη,ισοτητα,και ισομερη αντιμετωπιση ολων των πολιτων, Δεν μπορειτε να δικαζετε εμενα,και να αφηνετε ατιμωρητους ολους αυτους που καταχραστηκαν το δημοσιο χρημα,που εχουν φτασει την πατριδα μας να ειναι υπο κατοχη,και να μας κλεβουν με ληστρικους και οθωμανικους τροπους,τον βιο μας και τον κοπο μας.
Δεν τιμωρειται κανεναν,που εχει αφησει τον στρατο χωρις βληματα για τα κανονια των αρματων,και χωρις ανταλακτικα ,για τις μηχανες των αεροπλανων. Και θελετε να τιμωρησετε εμενα που καθε μερα επι 18 χρονια σκοτωνομαι στους δρομους?εχω να σας πω λοιπον οτι δεν εχω μια για να πληρωσω,και αν θελετε στειλτε με φυλακη,για οσο διαστημα χρειαστει,ουτε εφεση θα κανω ουτε με αναστολη θελω να με δικασετε,στειλτε με φυλακη,και αφηστε εξω ολους αυτους που κατακλεψαν την πατριδα μας!Δεν φοβαμαι,κανεναν σας,γιατι ειμαι μονος μου εγω και ο πονος μου! Οι δικαστες εμειναν με το στομα ανοιχτο,και κοιτουσαν ο ενας τον αλλον απορημενοι,το ιδιο και ο κοσμος μεσα,πιστευαμε εκεινη την ωρα θα βγαλει κανενα αυτοματο,και θα αρχισει να μας γαζωνει. Αντ αυτου ο κοσμος τον χειροκροτησε,ακομα και οι συναδερφοιτου,και ο τυπας με ενα χαμογελο,τους εκανε μεταβολη,και βγηκε απο την αιθουσα ανετος, σηκωνοντας τον γιακα του στρατιωτικου μπουφαν!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Πηγή 
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com