Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ


Αγαπητή Olympia θα ήθελα να εκφραστώ και πάλι μέσω του ιστότοπού σου.

Πιστεύω πως είναι πλέον αντιληπτό από όλους τους Έλληνες που έπαψαν να είναι εξαρτημένοι και προσκολλημένοι στο σάπιο κοινωνικό και κρατικό ιστό, πως έρχονται μαύρες μέρες για να σκεπάσουν τον γαλάζιο ουρανό της ένδοξης πατρίδας μας...


Είμαι ένας ακόμη νέος που προσπαθεί να τα βγάλει πέρα και να κρατηθεί στα πόδια του ενάντια στο σύστημα που τον περιβάλει και τον θέλει υποταγμένο και σε μόνιμη καταστολή, το όνομά μου είναι Δημήτρης.

Η κοινωνική εγκληματικότητα, έχει δημιουργήσει την εγκληματική κοινωνία που όλοι
βιώνουμε καθημερινά, η διάσπαση έχει πάρει την θέση της πάλε ποτέ ένωση που είχε ανέκαθεν η Ελληνική πόλη-κράτος.

Ο φόβος, η προδοσία και η απόγνωση είναι οι κυβερνήτες του Ελληνικού έθνους, μην επιτρέποντας σε κανέναν Έλληνα σήμερα να σχεδιάσει ή να μπορέσει να φανταστεί το μέλλον του έτσι όπως το ονειρεύτηκε από όταν ήταν αγνό παιδί.

Δεν αντέχω άλλο να βλέπω τους συμπατριώτες μου να πονούν και να βιάζονται ψυχικά και σωματικά, ούτε να αιμορραγούν και να θανατώνονται χωρίς λόγο και αξία.

Καλώ όλους τους Έλληνες που νιώθουν και σκέπτονται ως ελεύθεροι άνθρωποι, και έχουν την τάση να αναδημιουργήσουν και πάλι τον πολιτισμό των προγόνων μας στο σήμερα, να μην το βάλουν κάτω, να μην σταματήσουν ποτέ να παλεύουν για αυτό που το πνεύμα τους τους καθοδηγεί.
Ξέρω ότι είναι δύσκολο, κατανοώ ότι ίσως να είναι ανούσιο πίσω από μία οθόνη να προσπαθώ να εξηγήσω αυτό που η ψυχή μου με παρακινεί να εκφράσω, αλλά αυτά είναι τα μέσα που διαθέτω σήμερα, προετοιμάζομαι όμως για να δώσω την μάχη μου μαζί με όλους τους Έλληνες που έχουν ως στόχο τους την δημιουργία μιας ενάρετης κοινωνίας.

Πρέπει ο καθένας από εμάς, να γνωρίσει τον εαυτό του, να πάψει τις υπερβολές και να ενωθεί και πάλι με τους συνανθρώπους του που σκέπτονται και πράττουν όμοια με εκείνον.
Δεν είμαι καλύτερος από κανέναν για να δώσω συμβουλές, είμαι όμως ένας άνθρωπος που αυτοπροσδιορίζεται ως Ελεύθερος Έλλην και θέλω να ζήσω και να πεθάνω ως αυτός.

Τα συναισθήματα μου είναι τόσο δυνατά που με κάνουν να συνεχίζω να ζω για αυτό που θέλω να πετύχω, να συντάξω μαζί με τους υπόλοιπους Έλληνες το κράτος-έθνος που θα ανήκει σε εμάς που θα το δημιουργήσουμε.
Η λογική μου είναι ενάντια σε ότι απαρτίζει τον σάπιο και αρρωστημένο κόσμο που μας περιβάλει.
Η ζωτικότητα μου δεν μου επιτρέπει να παραμένω άλλο σε καταστολή, ούτε να απαρνηθώ την ζωή που οι Θεοί ή ο Θεός του σύμπαντος μου έδωσαν, που έδωσαν σε όλους εμάς.

Ο πόνος και η θλίψη θα τελειώσουν σύντομα, ο χρόνος λιγοστεύει για την έλευση της Νέμεσης.
Η Δικαιοσύνη των ανθρώπων θα αποδοθεί σε εκείνους που έπαψαν να λειτουργούν ανθρώπινα αλλά μετατράπηκαν σε υπολογιστικές μηχανές, σπέρνοντας τους εφιάλτες του ξύπνιου μας.
Οι αξίες και οι αρετές των προγόνων μας μπορούν να μας δείξουν τον δρόμο για να καταφέρουμε αυτά που κάθε ελεύθερος άνθρωπος επιδιώκει.

Αναζητήστε την γνώση τον προγόνων μας και διώξτε τον φόβο από την ψυχή σας.

Δημήτρης
olympia.gr