Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

" Eίμαι 54 ετών και είμαι πολύ σοβαρά προβληματισμένος"


Κύριε Καζάκη προσωπικά θα σε ήθελα μαζί όλους σας μην ακούτε την μαύρη προπαγάνδα και τους Λασπολόγους ας το κάνουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΊ..


Ας ΑΝΟΊΞΟΥΝΕ τα αυτιά τους ΟΛΟΙ, ο κόσμος Ζορίζετε, έχει χάσει τα πάντα, έχει δίκιο να μην εμπιστευτεί ΚΑΝΕΝΑ σωτήρα και καλά κάνει...


Εγώ είμαι 54 ετών και είμαι πολύ σοβαρά προβληματισμένος για το αύριο της Ελλάδος των παιδιών μου και των εγγονιών μου όπως και θέλω να πιστεύω όλοι οι σκεπτόμενοι Έλληνες...

Της εκλογές αυτές της βλέπω ΟΤΙ Όποιος ΚΑΙ να πάρει την εξουσία θα είναι για λίγο χρόνο οι πραγματικές αντιδράσεις του ΛΑΟΎ θα φανούν μετά τον Ιούνιο όταν θα έχουν καταρρεύσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ ..

Σας δείχνουν δείγματα αλλά δεν τα παίρνετε χαμπάρι..

1) δείγμα χαλάσαν τα μηχανήματα και δεν πληρώθηκαν μερικές χιλιάδες συντάξεις στην ώρα τους..ΝΑ το δεχτούμε;

2) δείγμα με την αναταραχή τον χαλασμένων μηχανημάτων κάποιες χιλιάδες άνθρωποι έκαναν αναλήψεις από τα μηχανήματα που τους χρέωναν το ποσό αλλά λεφτά δεν έβγαζαν , η συναλλαγές πολλές είπαν από το σύστημα ΔΙΑΣ..

3) Βαράνε κανόνι η συνεταιριστικές τράπεζες , πανικός κάνεις δεν απασχολείτε μην και χαλάσει η χωρίστρα της χώρας, είπαν όμως ότι οι καταθέσεις είναι διασφαλισμένες από το κράτος!!!! κύριοι αυτές οι τράπεζες είχαν και έχουν μετοχές οι άνθρωποι του τόπους τους, γιατί δεν λέτε ότι οι μετοχές γίνανε ΑΕΡΑΣ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟΣ; Και αν ΟΧΙ και εγώ είμαι τρελός ας τους καλέσουν να τους δώσουν τα χρήματα των μετοχών τους...

Οι ευθύνες τον αντίμνυμονιακων δυνάμεων είναι τεράστιες ΙΔΙΚΆ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΑΣ που για άλλη μια φορά δηλώνει ΑΠΟΎΣΑ..

ΌΤΑΝ Η ΑΡΙΣΤΕΡΆ ΣΥΖΗΤΆ ΜΕΤΑΞΎ ΤΗΣ είναι η χαρά και το ανάχωμα του δικομματισμού .ΚΑΙ ΤΟ ΞΈΡΟΥΝ... Και σας το λέει ένας που έχει ζήσει από κοντά τον ΦΙΤΕΛ ΚΆΣΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΕΟΝΊ ΜΠΡΈΖΝΙΕΦ, 2 ΧΡΟΝΙΆ ΣΕ ΚΟΥΒΆ ΚΑΙ ΣΟΒΙΕΤΙΚΉ ΈΝΩΣΗ..αν σας λέει κάτι αυτό..

Αρης Βελουχιώτης και Τσε Γκεβάρας δεν έχουν σχέσει με αυτούς-τους επαναστάτες αριστερούς- Κ-Α-Μ-Ι-Α..

ΒΆΛΕΤΕ ΜΥΑΛΌ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΊΤΕ ΟΛΟΙ, ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΆ ΓΙΑΤΊ ΈΧΟΜΕ ΝΑ ΚΆΝΟΜΕ ΑΝΤΊΣΤΑΣΗ ΕΊΜΑΣΤΕ ΥΠΌ ΚΑΤΟΧΉ.



Μπούτζουκας Θ.Τ Ηράκλειο Κρήτης