Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

ΜΕΤΑ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ, 'ΨΑΛΙΔΙ' ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΤΟΛΟ ΤΗΣ OLYMPIC AIR



Anti-ntp:Ορίστε όλοι θέλατε να ιδιωτικοποιηθεί η Ολυμπιακή... φάτε τα στη μάπα τωρα!! Βγενόπουλε να τα φας, οτι λεφτα βγαζεις, στους γιατρούς!!!
Aπο: enet.gr
Η πρώτη «παρενέργεια» από την απόφαση της Olympic Air να περιορίσει τα δρομολόγιά της προς της Δυτ. Ευρώπη αποτυπώνεται στο στόλο των Airbus της εταιρείας που περιορίζεται κατά σχεδόν 50%...
Σύμφωνα με ενημερωτική επιστολή που.... απέστειλε στα πληρώματα της εταιρείας στις 2 Μαρτίου ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Olympic Air Θ. Πασχάλης, "για το σμήνος των Airbus θα υπάρξει μείωση κατά 6 αεροσκάφη, δηλαδή από 14, σύνολο 8 αεροσκάφη".

Οπως αναφέρει ο ίδιος, δεν πρόκειται να γίνουν αλλαγές στα ελικοφόρα που διαθέτει η εταιρεία και τα οποία εκτελούν πτήσεις μικρών αποστάσεων. Οπως αναφέρει η Olympic Air στο website της, διαθέτει συνολικά 15 ελικοφόρα, στην πλειονότητά τους τα Dash 8Q της Bombardier.

Οι περικοπές στο στόλο θεωρούνται αναμενόμενες μετά την απόφαση της εταιρείας να αποχωρήσει από όλες τις γραμμές που διατηρούσε μέχρι πρότινος με τη Δυτ. Ευρώπη. Οπως έχει ανακοινωθεί η Olympic Air "κόβει" μεταξύ άλλων τις πτήσεις προς Λονδίνο και Παρίσι,ενώ το μόνο αεροδρόμιο της Δυτ. Ευρώπης στο οποίο θα μπορεί να δει κανείς αεροσκάφος της εταιρείας θα είναι το Σχίπολ του Αμστερνταμ. Παράλληλα η εταιρεία ανακοίνωσε την επιστροφή της σε γραμμές του εσωτερικού, όπως Αθήνα-Κέρκυρα και Αθήνα-Αλεξανδρούπολη, ωστόσο όπως φαίνεται από το νέο σχεδιασμό περίσσεψαν αεροσκάφη.

"Σκοπός της Olympic Air είναι να επικεντρωθεί στο περιφερειακό και βαλκανικό δίκτυο για το καλοκαίρι του 2011" αναφέρει ο Θ. Πασχάλης. Χθες πραγματοποιήθηκε συνάντηση των πληρωμάτων της εταιρείας με τον νέο πρόεδρο Γ. Καρακαδά, ο οποίος αναμένεται να αναλάβει πρωτοβουλίες για την ανασυγκρότηση της εταιρείας. Πάντως, ο Θ. Πασχάλης τονίζει στην επιστολή του πως ο μέτοχος (δηλαδή η Marfin Investment Group) "συνεχίζει να στηρίζει την Olympic Air".