Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

ΤΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΦΟΡΑ


Γεια χαρά σε όλους τους αναγνώστες. Σας έλειψα, εσείς μου λείψατε πολύ, γιατί κάθε φορά ακούω να χτυπάει και πιο δυνατά η Ελληνική Καρδιά. Νομίζω ότι πλέον, στο παρακάτω τραγούδι, ΚΙΤΡΙΝΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ – ΘΑ ΠΑΡΩ ΦΟΡΑ LIVE το συγκρότημα πρέπει να κάνει μια νέα έκδοση που θα λέει όχι ‘’Άμα τα πάρω, θα πάρω φόρα..’’, αλλά ‘’Τα έχω πάρει και πήρα φόρα και σας ρημάζω με κλωτσιές στην ανηφόρα…’’ Παίρνοντας αφορμή από το σχόλιο μιας φίλης στο Facebook, που έγραψε ‘’ ΕΓΩ...
ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΖΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΣΩ ΤΑ ΚΟΡΔΟΝΙΑ ΜΟΥ!’’, σας γράφω κι εγώ το ίδιο ‘’ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ’’, μόνο που πλέον πρέπει να φύγουμε από τα λόγια και την ενημέρωση και να περάσουμε σε πράξεις, πράξεις συντονισμένες και ενωτικές. Στο άρθρο μου : ALORS, C’EST LA GUERRE. ΩΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΛΕΜΟΣ… (http://toxrisimo.wordpress.com/2011/10/14/alors-c’est-la-guerre-ωστε-λοιπον-πολεμοσ…/), στις 14/10/11 στο τέλος, έγραφα τα εξής : Αν μετά απ’ όλα τα παραπάνω, δεν πειστήκατε ότι έχουμε ΠΟΛΕΜΟ ΣΕ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΜΕΤΩΠΑ και ότι πρέπει να αφήσετε, το Τηλεχειριστήριο της Τηλεόρασης στον καναπέ που είναι ζεστός ακόμα από τον κώλο σας, το Πληκτρολόγιο του Υπολογιστή σας που νομίζετε ότι είναι Καλάσνικοφ και θα νικήσετε με αυτό τον εχθρό, το Κινητό σας που έχουν λιώσει τα πλήκτρα από τα Like στο Facebook και τα Tweets και να σκεφτείτε τρόπους πραγματικής ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ [εγώ πρότεινα με το φτωχό μου το μυαλό αυτό εδώ : 200 ΜΕΤΡΑ ΕΜΠΡΟΣ…ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ. ΒΑΖΩ ΤΟ ΦΥΤΙΛΙ, ΒΑΛΤΕ ΤΗ ΦΩΤΙΑ (ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟ) 31-08-11], εγώ δεν έχω να πω τίποτε άλλο. Ούτε βέβαια θα κάτσω εδώ να κλαίω τη μοίρα μου και να μου κάνουν το μυαλό χυλό, με τις Φοροκάρτες, την Κάρτα του Πολίτη, τα Έκτακτα (=Μόνιμα) Τέλη, τα Ηλεκτρονικά Έσοδα-Έξοδα του Σπιτιού και ότι άλλο Μέτρο μπορεί να κατεβάσει το μυαλό του κάθε ανέραστου, ανεγκέφαλου, τυχάρπαστου, ανεπάγγελτου, οσφυοκάμπτη και δοσίλογου πολιτικάντη. Ούτε πρόκειται να ξεκινήσω να παίρνω αντικαταθλιπτικά. Θα μεταναστεύσω, παρ’ όλο που προς το παρόν δουλεύω, αλλά πλέον, όχι για να συντηρώ την Οικογένειά μου αλλά για να πληρώνω Τέλη – Φόρους – Ασφαλιστικές Εισφορές – Δ.Ε.Η – Ο.Τ.Ε – ΕΥΔΑΠ και πάει λέγοντας. Αυτό δεν το αξίζω ούτε εγώ, ούτε η Οικογένειά μου, ούτε κανείς από όλους τους πραγματικούς Έλληνες. Δεν θα μεταναστεύσω όμως προς τους γνωστούς προορισμούς, που θεωρητικά έχουν επίπεδο ανάλογο της προ 2009 Ελλάδας, γιατί κι εκεί αν ψάξετε, θα δείτε ότι ξεκινούν να εφαρμόζουν όσα σας περιέγραψα στο άρθρο. Αλλά για αυτό το θέμα και τα όσα έχω βρει μέχρι στιγμής, σε επόμενη ανάρτηση (Ποιος ξέρει, αυτοί μπορεί να νομίζουν ότι πετυχαίνουν το σκοπό τους, αλλά για σκεφτείτε περισσότερους Έλληνες σε κάθε γωνιά της Γης…ο χειρότερος εφιάλτης τους). ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΥΜΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ-ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ, σκεπτόμενους & όχι Διαδηλωτές του Όχλου και της άμορφης Μάζας, ούτε Καναπεδάκηδες που ξέρουν μόνο να βρίζουν και να φωνάζουν και να νοιώθουν ότι αντιστάθηκαν συμφωνώντας δια της τηλεοράσεως με τον Λαζόπουλο.
http://toxrisimo.wordpress.com/2011/11/21/τα-εχω-παρει-και-πηρα-φορα/
olympia.gr

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εγινε μεγαλε μην τσατιζεσαι τοσο ααααα και απο εκει που θα πολεμας για την Ελλαδα θυμησου αυτα που μας ελεγες τοτε "200 ΜΕΤΡΑ ΕΜΠΡΟΣ…ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ. ΒΑΖΩ ΤΟ ΦΥΤΙΛΙ, ΒΑΛΤΕ ΤΗ ΦΩΤΙΑ (ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟ) 31-08-11¨" και να σκεφτεσαι μετα τι μαλακας ημουν εγω εβαζα το φυτιλι και τελικα τι εκανα ημουν ο πρωτος που πηρε δρομο...?ασε μας ρε ηρωα της κακιας ωρας!!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ- ΝΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΕΙΣ??? ΩΡΑΙΑ ΛΥΣΗ.ΕΥΓΕ!!! ΣΤΟ ΚΑΛΟ! ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΟΥ ΩΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ.

Ανώνυμος είπε...

εσυ αρθρογραφε νιώθεις οτι αντιστεκεσαι δια του στριβειν??? στο καλό...ψευτοεπαναστατη

Ανώνυμος είπε...

Πρίν φύγεις φρόντισε να κάψεις το σπίτι σου και να σκοτώσεις όλους τους συγγενείς σου, όπως έκαναν παλιά, μην τους βρεί ο εχθρός!!!