Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ το ΧΑΡΑΤΣΙ… θα το ΑΠΟΣΥΡΟΥΝ



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ το ΧΑΡΑΤΣΙ… θα το ΑΠΟΣΥΡΟΥΝ
ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΙΣ 40 ΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ… ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ (ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΚΡΑΥΓΗΣ) ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΣΥΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΛΑΙΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ..
ΓΙΑΤΙ;
1) ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΓΝΟΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ...
ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ (ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΙΑ 2 ΚΑΙ 3 ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ)… ΚΟΙΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΣ! ΒΑΖΟΥΝ ΠΟΔΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΚΟΙΝΩΣ ΛΗΣΤΕΙΑ!
2) ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΥΡΙΖΕΤΑΙ ΑΘΕΛΑ ΣΑΣ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ (ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΑΝ
ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΤΕ ΤΟΝ ΑΕΡΑ, ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΔΩ!) ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΟΝΑΤΙΣΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
3) ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΝ
4) ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ Η ΜΠΛΟΦΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ… ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΑ ΑΠΟΣΥΣΡΘΕΙ (ΔΕΝ ΘΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ)
5) ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΚΑΣΑΝΔΡΕΣ. ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΟ 80%!! ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ!.. ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΑ 7 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΡΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΕΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!
ΓΙΑΤΙ;
ΛΑΟΣ ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΣ
Ή ΑΥΤΟΙ Ή ΕΜΕΙΣ


11 σχόλια:

sotulis είπε...

αυτό έχω κάνει με το τέλος επιτηδεύματος και θα περιμένω 40 ημέρες και σ'αυτό.Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία

Ανώνυμος είπε...

Θα το έκανα με μεγάλη χαρά αλλά εδώ η δεη στέλνει συνεργειο στις 10 μέρες μετά την λήξη του.Οπότε μην λες 40 μέρες γιατί ελλάδα είναι κι αλλού και διαφορετικά μας πηδούν.

Ανώνυμος είπε...

ρε παιδια να σας πω ατι σημερα στο μεσολογγι πειτα τηλ και ρωτησα το εξης --ο λογαριασμος μου ληγη στης 22 νοεμβρη ,μεχρι ποτε μπορω να πληρωσωκαι μου απαντησανε μεχρι 2 του μηνα δηλ 10 μερες ,αλλα μου ειπαν και το εξης οτι ετσι τους εχουνε πει στης 10 μερες μετα δεν εχουνε πει κατι αλλο γτ ομως μου ειπε μεχρι 2 δεκεμβρη δεν ξερω εαν και επισης εχω διαβασει καπου οτι 2 δεκεμβριου βγενει η αποφαση για το ΣτΕ

Ανώνυμος είπε...

καλύτερα θα ήταν χωρίς αποδειξης μην παροτρύνετε τον κόσμο να κάνει κάτι που μπορεί να βγει εις βάρος του. Το χαράτσι είναι παράνομο αλλά καλύτερα ο καθένας από εμάς ας αποφασίσει μόνος του τι θα κάνει , δεν χρειάζονται φωστήρες που δεν αναλαμβάνουν ευθύνες να λένε πυροτεχνήματα για να φαίνονται. Εγώ προσωπικά δεν έχω πληρώσει γιατί πολύ απλά δεν έχω να τα δώσω, είμαι έτοιμος όμως για κάθε επίπτωση!!!

Panos είπε...

Συγνώμη τη κυρώσεις υπάρχουν αν το ξανασυνδέσεις μόνος σου ; Προσωπικά θα το σύνδεα παρακάμπτοντας το ρολόι και θα το αφαιρούσα τις μέρες που έρχεται το ΔΕΗτζής να δεί τις καταναλώσεις. Βέβαια όλα αυτά είναι μικρής σημασίας όταν κάθε μέρα παίζονται τα πάντα σε ευρωπαϊκό επίπεδο και δεν ξέρεις τι νόμισμα θα έχεις στη τσέπη αύριο.

Ανώνυμος είπε...

Ακόμα κι αν έχετε σκοπό να πληρώσετε τραβήξτε το μέχρι το τέλος της προθεσμίας των 40 ημερών. Εγώ ή θα πληρώσω μέσω ΑΤΜ ή επειδή είμαι "φτιαγμένος" μπορεί να μην πληρώσω καθόλου και να ρισκάρω ακόμα και το κόψιμο. Την εισφορά "αλληλεγγύης" δεν την πληρώνω.
ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΟΥΤΕ ΣΕΝΤΣ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Αφου σχεδον ολοι δεν εχουμε να πληρωσουμε ουτως η αλλως, ας προσπαθησουμε τουλαχιστον να πραξουμε τα δεοντα για να σωσουμε τις οικογενειες μας. Το να προσπαθουμε να βρουμε εστω και ενα ελαχιστο παραθυρακι νομικο να πατησουμε επανω στην ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ τους ειναι απο ηλιθιο εως σχιζοφρενικο. Τουλαχιστον να εχουμε να πουμε στα παιδια μας πως και εμεις καποια στιγμη διωξαμε εστω και ελαχιστα τον γαμημενο φοβο απο το πετσι μας και πως δεν παραδοθηκαμε τελειως αμαχητι. Αλλιως μας βλεπω κοτες λειρατες ετοιμες για πραγματικο σφαγειο αυτη τη φορα....Επισης εμενα επρεπε να μου εχει ερθει ο λογαριασμος 15 μερες τωρα και δεν εχει ερθει ακομα. Λες και αποφασισε η ΔΕΗ να μου το δινει δωρεαν.Μιλαμε για απιστευτο μπουρδελο. Ε ας το εκμεταλευτουμε.

Ανώνυμος είπε...

Πέρασα 20 χρόνια δουλειάς φοβούμενος να μιλήσω, να υπερσπιστώ το δίκιο γιατί λέει θα έπαιρνα μετάθεση, θα μου κάναν εκείνο και το άλλο (ήμουν στρατιωτικός)
Τωρα που πήρα σύνταξη (και μην ακούσω μαλακίες για νεαρούς συνταξιούχους) μου την πετσοκόβει κάθε μήνα και από λίγο.
Ε φτάνει πιά!!!!!!!
Τέλος στον φόβο.
Πήγα σήμερα στο ΑΤΜ και πλήρωσα μόνο την ΔΕΗ+ΕΡΤ+δημοτικά τέλη.
Έβαλα και ένα κουτί στο ρολόι της ΔΕΗ και έχω αγοράσει και μία καραμπίνα χράπα-χρούπα με 350 Ευρώ και 1 φυσίγγιο καουτσουκ (κοστίζει 2 ευρώ το ένα οπότε τα υπόλοιπα 2 φυσίγγια στην καραμπίνα είναι ενιάβολλα των 55 λεπτών το ένα)
Ας κοπιάσουν να μου το κόψουν
Πρώτα θα κόψω εγώ τον κώλο στον κάθε ιδιώτη εργολάβο (γιατί βέβαια δεν έρχεται η ιδια η ΔΕΗ) και ας με πάνε φυλακή.
Τουλάχιστον όταν θα έρχεται ο γιος μου να με δεί (που θα είναι πιθανότατα άνεργος) θα μπορώ να τον κοιτάω στα μάτια και να του λέω οτι "Παιδί μου έκανα οτι μπορούσα όπως και ο παπππούς μου στην Αλβανία το '40. Τώρα ήρθε η ώρα να γωνιστείς εσύ για το μέλλον σου και για το μέλλον των παιδιών σου"
Μανόλης

Ανώνυμος είπε...

Μανόλη μαζί σου,Ή ταν ή επί τας.θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία.
Δημήτρης

Ανώνυμος είπε...

ολοι μαζι ενάντια σε αυτούς!ούτε εγώ το πλήρωσα!τι θα μας κάνουν?ας θυμηθούν ότι του έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν τον αντέχει!θα τους υποδεχτούμε όπως οι πατριώτες μου υποδέχθησαν τους κατακτητές στην κρήτη.

Ανώνυμος είπε...

Ακούστε και ακούστε με προσοχή!
Όποιος αποδέχεται και πληρώνει κάθε είδους χαράτσι θα πρέπει να γνωρίζει ότι τα λεφτά του δεν πηγαίνουν για βοήθεια στους αναξιοπαθούντες συμπολίτες του αλλά στους τοκογλύφους δανειστές.
Πηγαίνουν στα κοράκια των τραπεζών.
Μην φέρεστε ανόητα και πληρώνετε αυτούς που έχουν ως σχέδιο να σας εξαθλιώσουν.
Κρατήστε τα χρήματα σας (ακόμα και αν έχετε να πληρώσετε) γιατί αργότερα θα σας χρειαστούν για να φροντίσετε την οικογενειά σας που σε λίγο καιρό δεν θα έχει ούτε ένα πιάτο φαϊ.
Κανένα κράτος δεν θα σας "σώσει".
Σώστε μόνοι σας τον ευατό και την οικογενειά σας.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥΣ.