Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Άλλαξαν τα δρομολόγια και ιδού


Η φύλαξη στον Έβρο αυξήθηκε δοθήκαν δυο συνεντεύξεις και τα περάσματα σκλήρυναν. Αυτό ανέβασε τις τιμές ενώ η πανίσχυρη “αγορά” (προσφορά και ζήτηση) έσπρωξε τα δρομολόγια νοτιότερα κάνοντας πλούσιους τους τούρκους δουλεμπόρους του αιγαίου που είχαν κεσάτια...

Τώρα υψώνουν το ποτήρι και πίνουν στην υγεία του Δένδια και του Σαμαρά και σκέφτονται να ανοίξουν Τοπική της ΧΑ στην Σμύρνη. Ιδεολόγοι…

Αυτή η εικόνα θα στοιχειώνει πολλές νύχτες μας και μέρες. Η μετανάστευση δεν σταματιέται και δεν είναι ελληνικό πρόβλημα. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να μην βαφτείς με το αίμα που πέφτει στα δρομολόγια της ή να παρακαλέσεις τους θεούς να σε αθωώσουν από αυτό ατομικά. Συλλογικά πάντως δεν την γλιτώνουμε.

Την φωτογραφία αυτή στο FB την συνοδεύει το παρακάτω μήνυμα.

κοριτσάκι
που δεν ξέρω τ΄όνομά σου,
με την περιποιημένη γαλλική κοτσίδα που με περισσή φροντίδα χτένισε η μαμά σου,
με τα πράσινα σοσόνια ασορτί με το μπουφανάκι σου,
τα λυμένα κορδόνια των παπουτσιών σου,
και τις σφιγμένες σου γροθιές που δεν κράτησαν δυοσμαρίνια μικρή Μαρίνα των Βράχων του κόσμου της φρίκης, της προσφυγιάς και της απανθρωπιάς,
είδες με τα κλειστά σου μάτια τους βυθούς του Ανθρωποφάγου Αιγαίου,
κράτα τα κλειστά και ονειρέψου λεύτερη και παίξε με τον μικρό Ιρανό που πνίγηκε κι αυτός στον Έβρο, σου ψιθυρίζω την ιστορία του στ΄αυτί και σου υπόσχομαι να αγωνιστώ με τίμημα τη δική μου ζωή να μην αλυχτίσουν πάνω στο νεκρό σου σώμα ξανά τα Τέρατα.
καληνύχτα

Χιώτικη Σφίγγα

 Λύνεται όταν κάποια στιγμή διαλυθεί ολη η πολιτικοοικονομική ελίτ της Χώρας γιατί  αυτή βρίσκεται απο πίσω.

Κάτω απο την φώτο με το νεκρό αγγελούδι,μια φώτο αντιπροσωπευτική του ήθους της πολιτικής ελίτ της Χώρας.

Ιωάννης Κ.Δ



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αφιερωμενη αυτη η φωτογραφια στους
ελληναραδες ... αν ηταν το δικο τους παιδι θα ουρλιαζαν στις καμερες.
ολοι οι ανθρωποι ειναι ισοι ολα τα παιδια ειναι δικα μας παιδια ειμαι περηφανος για ΓΙΟ μου που ειναι οικονομικος μεταναστης...
πατριδα ειναι η γη, οιιδεες και
οι ανθρωποι εναι ελευθεροι

Ανώνυμος είπε...

κρίμα για τα παιδάκια που τα γουρούνια οι τούρκοι βάζουν στα καράβια σαν ασπίδες και κονομάνε τρελά. Επειδή όμως εγώ δε μπορώ να δουλεύω και να πληρώνω εκατομμύρια λαθρομετανάστες (και πολλοι απαυτούς εγκληματίες) και αυτοί να μην προσφέρουν τίποτε απολύτως στη χώρα μου και όλα αυτά σε μια μικρή χώρα δεκα εκατομμυρίων ανθρώπων, προτείνω εσύ ανώνυμε απο πάνω να κάνεις απευθείας σύμβαση με τα κράτη της μέσης ανατολής και να τους παίρνεις απευθείας σπίτι σου,αφού απότιφαίνεται είσαι περισσότερο κοινωνικά αυαίσθητος απο εμένα. Επίσης υιοθέτησε και κάποια εκατομμύρια παιδάκια στην Αφρική που δεν έχουν ούτε νερό να πιούνε εδω και δεκαετίες. Εμένα επέτρεψέ μου να θέλω να ζώ ελεύθερος και ασφαλής μέσα στην ελληνική κοινωνία χωρίς να έχω το νού μου πότε κάποιο πακιστανικό τέρας θα βιάσει το παιδί μου και θα το αφήσει ανάπηρο. Δημοκρατία έχουμε, τι διάολο, και εγώ αλλά και εσύ μπορούμε να κάνουμε τα όνειρά μας πραγματικότητα.
Στέφανος.