Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Ποιός φοβάται τη δραχμή;


(Μας λένε...) ότι ΟΤΑΝ είχαμε ως εθνικό νόμισμα τη δραχμή -μέχρι το 2002 - ...
-ΔΕΝ είχαμε καύσιμα;
-ΔΕΝ είχαμε τουρισμό;
-ΔΕΝ είχαμε φάρμακα;
-ΔΕΝ είχαμε συνάλλαγμα από τουρισμό και ναυτιλία;

-ΕΙΧΑΜΕ σε ΑΦΘΟΝΙΑ τα ΠΑΝΤΑ!
-Και μας λένε -τώρα -ότι αν επιστρεψει το εθνικό μας νόμισμα, η ΔΡΑΧΜΗ...


-ΔΕΝ θα έχουμε... ΤΙΠΟΤΑ!

-ΑΡΑ...ή μας απειλούν έντεχνα ... για

"Δικους τους"- προσωπικους λογους...Εχουν προσωπικο συμφερον...

- ή εχουν "τιναξει στον αερα"
Ολα τα ταμεια και την εθνικη οικονομια της πατριδας μας!
(ηδη ο ελληνικος λαος βρισκεται σε αδυναμια πληρωμων...)

-Και στις ΔΥΟ περιπτώσεις έχουμε να κάνουμε με

ΕΘΝΙΚΗ -ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ!

-Η παραμονή μας στο ευρώ και στην Ε.Ε.( του νεοταξιτικού παγγερμανισμού και της παγκοσμιοποίησης ) αποτελεί ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ εναντίον του πολύπαθου ελληνικού λαού - αλλά και εναντίον της ίδιας της έννοιας της Δημοκρατίας !

-Δεν θελουμε να ειμαστε υποτελεις κανενος! -ως εδω! -εμπρος για αληθινη δημοκρατια!

πηγη

36 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εχεις κατι να κερδισεις προσωπικα εσυ αν παμε στη δραχμη?

Ανώνυμος είπε...

γιατι δεν βγαζουν λεφτα τα atm;

Ανώνυμος είπε...

Αυτά μας φάγανε φιλε 11.46 πάντα κοιτάς μονο το εγώ σου,τελικά ακόμα και τώρα σε δύσκολες στιγμές κοιτάς μονο το εγώ σου, σε λυπάμαι πραγματικά.ΓΡ.

Ανώνυμος είπε...

TI SYGGRISH EINAI AUTH RE MALAKA?NAI EIXAME TA PANTA TOTE,ALLA SOU YPENTHIMIZW OTI 10 XRONIA DANIZOMASTAN TA ANTERA MAS.AN GYRISOUME STH DRAXMH THA FAME TA PAPARIA MAS.GIATI AUTA POU XRWSTAME PARAMENOUN SE EURO.AN KSEXREWSOUME META PARE MOU THLEFONO.
MH GRAFETE ANEKSELEGKTES MALAKIES AN DEN GNWRIZETE

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξερω τι ηλικια εχετε , αλλα ειναι καιρος να σοβαρευτητε, για να μην σας πω τιποτε πιο βαρη και δεν μπορεσετε να το σηκωσετε.
Καληνυκτα σας.-

Ανώνυμος είπε...

Ρε ταγαροκουδουνοβλαχε 12.07 το μυαλό σου και μια λυρα,νοίκιασε το ακατοίκητο σου κεφάλι μπας και παρεις κάνα φράγκο,αλλα τόσο κούφιο που είναι τζάμπα δεν το περνούν.ΓΡ

Ανώνυμος είπε...

12.01 ειμαι ο 11.46 σε ρωτησα ποιο ειναι το κερδος σου αν παμε στη δραχμη?Σε ποια τραπεζα του εξωτερικου εχεις τα ευρω σου ρε κωλοπεδαρα?Θα με πεις οτι με λυπασαι κιολας αλητη!Θα με πληρωνεις εσυ το πετρελαιο μετα?Ε?Εχεις ιδεα ποσο θα πληρωνουμε οι υπολοιποι τα καυσιμα?Η Ελλαδα βρε ηλιθιε δεν παραγει ΤΙΠΟΤΑ πως θα ζησουμε ρε καραγκιοζη?Για να ξαναπαρει μπροστα η βιομηχανια μας εαν παρει θα γινουμε Σομαλια.Τι θα τρωμε ρε?Βεβαια και θα κοιταω το εγω μου οπως λες ρε παπαρα!Και εσυ το εγω σου κοιτας γι'αυτο θες να παμε στη δραχμη!Σε ποια τραπεζα τα εχεις ρε αλητη πες μας

Ανώνυμος είπε...

Καλά πρέπει να έχεις κουδούνα πάνω στο κεφάλι σου 12.31 ναι ρε μπούφο έχω 2 εκατομμύρια στο εξωτερικό και θα έρθω να πάρω το σπίτι σου,ποσο μα ποσο βλάκας είσαι,και τώρα ρε κουδούνα που θα παίρνεις 500 euro θα πληρώνεις το πετρέλαιο και θα σωθείς?δεν σε νοιαζεί ρε κουδούνα που ένα εκατομμύριο και άνω είναι άνεργοι,αλλα θέλω να σε δω ρε κουδούνα όταν θα φας πασαπόρτι σύντομα και εσύ στην ανεργία τι θα λες ρε ταγάρι.ΓΡ

Ανώνυμος είπε...

12:23 TO KEFALI SOU KATOIKHTE?´MATHE LEPTOMERIES RE BLAXE KAI META KSERNA

Ανώνυμος είπε...

και που είσαι ούτε ο παπαδήμος δε μας έκανε σομαλια καραγκιοζάκο.

Ανώνυμος είπε...

Καταλάβατε ρε σήμερα γιατί τόσος κόσμος κατέβηκε στο σύνταγμα?αλλα τι να καταλάβετε ρε ζαβα μονο την παρτουλα σας κοιτάτε

Ανώνυμος είπε...

12:52 AN THA PAREIS THN DRAXMH,OUTE KAI STHN ANERGIA THA SE ANEXTOUNE RE.ASXOLHSOU KALHTERA ME TA TAGARIA SOU KAI TA GIDIA SOU

Ανώνυμος είπε...

12.52 Το συνεχιζεις βλεπω ρε τελιωμενε αν παμε στη δραχμη θα λυσεις το προβλημα της ανεργιας?Τι καραγκιοζεις εισαι?Αν παμε στη δραχμη ρε χωριατη θα κλεισουν μαγαζια και επιχειρησεις μεσα σε μια νυχτα ποιος θα αγοραζει ρε καφενε?Με τι λεφτα?Ανεργος εισαι?Σαν τον Αντρεα τον ανεργο εισαι?Να ψαξεις να βρεις δουλεια εξω!Η να παμε οπως λες στη δραχμη και να δουλευεις για τους γερμανους σαν τους κινεζους.Α.μ.ε.α

Ανώνυμος είπε...

1.03 με καμένο εγκέφαλο και αρπαγμενα πιστόνια απορώ πως κυκλοφορείς?

Ανώνυμος είπε...

1.01 Εγω δεν καταλαβα για πες μου επειδη ειμαι ζαβο και κοιταω την παρτι μου

Ανώνυμος είπε...

1.10 Καταλαβα οτι επιχειρηματα δεν εχεις σε σχεση με αλλους εδω μεσα, και λες για πιστονια αντε αγορι μου για υπνο

Ανώνυμος είπε...

1:10 PARE RE THN DRAXMH KAI KANE MAS TH XARH POU THA MAS KANEIS MATHIMATA.

Ανώνυμος είπε...

Τι να σε πω και τώρα με τα νέα δανeία είναι σωθηκε η ΕΛΛΑΔΑ μας έτσι?και βγάζεις το χειμώνα με τα πετρέλαια,θέλω να δω τι μούρη σου ρε ταγάρι σε 3 με 4 μήνες τι θα λες που έρχονται και αλλα μετρα.

Ανώνυμος είπε...

Ναι εχεις δικιο σε ολα να παμε στη δραχμη ρε τσοπανακο δεν σου χαλαω χατηρι αντε με επρηξες τα αρχιδια Πολυ Καζακη ακους

Ανώνυμος είπε...

αδερφια μη μαλωνετε μεταξυ σας.αντι να τα βαζουμε με αυτους που μας εφτασαν σε αυτο το σημειο θα τρωγομαστε μεταξυ μας?να εχουμε τη φτωχεια την καταραμενη και να μαλωνουμε κι απο πανω...

Ανώνυμος είπε...

XA XA KALA 1:18 EISE FOBEROS MHLAME.AN THA GYRISEIS STHN DRAXMH THA EKSASFALISEIS TA PETRELEA SOU GIA TON XEIMWNA?AGORI MOU XTYPA LIGO THN GLABA SOU STON TEIXO NA SYNELTHEIS.

Ανώνυμος είπε...

Τι να σε πω εγώ για επιχειρήματα δεν διαβάζεις? το να κάτσω να σε αναλύσω θέλει ώρες,εσύ μάλλον ακούς και βλέπεις ΣΚΑΙ και mega,και πες μου εσύ τα καλά του euro μέχρι τώρα και από δω και πέρα,εκτος ρε μάγκα αν είσαι βολεμένος από ΠΑΣΟΚ και το πεζεiς υπερασπιστής.

Ανώνυμος είπε...

1.22 Μην ασχολησε αλλο μαζι του ο ανθρωπος καποιο σκοπο εχει τι να πω.Νομιζει οτι αν παει στη δραχμη θα λυσει τα προβληματα του!Αστον ειναι εκτος

Ανώνυμος είπε...

1.25 Φουλ Πασοκαρα ειμαι και βλεπω μονο Mega!Ειμαι Εβραιος και Μασωνος ΚΑΙ Ιλουμινατι μαζι!Αντε ρε σοβαρεψου το παιζεις και εξυπνος τι αλλο θ'ακουσω σημερα.ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ δεν υπερασπιζομαι κανεναν μαλακα απο τη βουλη.Αλλα δεν ειναι λυση ΤΩΡΑ να βγουμε απο το ευρω ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΔΑ ΜΑΣ ΠΑΞΙΜΑΔΙ μπορει να κανουμε 10 χρονια να ξαναγινουμε κρατος ΚΑΙ ουτε βολεμενος ειμαι

Ανώνυμος είπε...

Μαγκάκια, δεν είναι καιρός για διχασμούς!!!

reis είπε...

ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΦΤΥΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ! ΚΡΕΜΑΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ !

ΝΕΑ ΜΗ ΤΩΡΙΝΑ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ !

ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΜΕ ΡΟΥΒΛΙΑ ΓΙΕΝ ΛΙΡΕΣ ΔΡΑΧΜΕΣ Η ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΛΛΟΝ !ΒΓΑΛΤΕ ΤΙΣ ΚΡΕΜΑΛΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΝΤΟΥΚΙΑ ΣΑΣ ! ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΗΡΩΑΣ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΕΜΑΣΕΙ ΠΡΩΤΟΣ !

ΑΡΘΡΟ 120 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ !

Ανώνυμος είπε...

RE ZWO EDW PERA H KINA ME TOSH VIOMHXANIA KAI EINAI UPOVATHIMESNO TO NOSMIMA THS ENANTI EURW KAI DOLARIO...THA PAEI MPROSTA H ELLADA???ME TI PARAGWGH???TURI KAI KASERI??XUPNA LIGO

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν μαλακοπίτουρα με το euro σου και το μνημόνιο σκάσε βγάλε τον χειμώνα σου με τα πετρέλαια αφού εξασφάλισες τα δάνεια τώρα, και έλα το καλοκαίρι να με βρείς με 10 euro στη τζεπη αφού τόσα θα σου μείνουν στην τελική,και μια ΕΛΛΑΔΑ 3 φορες χειρότερα από τώρα,Όσο για σένα με τα Greeklish μάθε ρωτα τι σε περιμένει από δω και πέρα ηλίθιε που υποστηρίζεις το μνημόνιο.ΓΡ

Ανώνυμος είπε...

Ρε βλαμμένε με τα Greeklish τι μας λες για την κίνα αυτή τι στιγμή ρε μπούφο η αμερική χρωστάει στην κίνα τρισεκατομμυρια βλάκα,αλλα δεν θέλω να γίνω σαν την κίνα να δουλεύω εγώ για 2 euro την ημερα και το κράτος να έχει ανάπτυξη με πεινασμένο λαό.

Ανώνυμος είπε...

ΓΡ
ΜΗΝ ΣΚΑΣ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΑΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΩΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΖΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟΨΕ ΕΧΩ ΤΕΤΟΙΑ ΘΛΙΨΗ
ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΧΘΕΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΣΥ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΝΕΑ

Ανώνυμος είπε...

Και στην τελική ρε μνημονιακα χαϊβάνια εγώ έχω ένα καλο μεροκάματο ότι και να γίνει απλά σκέφτομαι και τον διπλα μου ρε ζώα

Ανώνυμος είπε...

Συγγνώμη ρε ΗΓΕΤΗ αλλα είμαι τόσο εκνευρισμένος σήμερα ειδικά μετά από όλα αυτά και έχω και τους υποστηρικτές τον δανειων γιατί έτσι μάθαν στη ζωή τους, δανεία μούρη στη γκόμενα μπουζούκια και μαγκιά,αλλα τώρα που θα δούνε το αγγούρι το χοντρό θέλω να δω τους υπερασπιστές του μνημονίου σύντομα.

Ανώνυμος είπε...

ΓΡ
Δεν θελω να πω λεπτομεριες γιατι θα φανουν αλλα που δεν θελω καταλαβαινεις!ποτε δεν δουλεψα κατω απο 16 ωρες!τωρα ομως που δεν δουλευω ολες οι ωρες μου αφου τα βιβλια κοστιζουν πλεον εδω στην ενημερωση εχω ασχοληθει πολυ με ψυχολογια τα ατομα ξεχωριζουν οσο και αν διαφερουν εγω διαβαζω τους παντες τι εννοω; οσους εχουν λογο επιχειρημα ευγενεια και δεν γραφουν greeklich τους τελευταιους οχι γιατι εχω κατι μαζι τους αλλα δεν μπορω πρωτον να ικανοποιω τον κισιγκερ κ δευτερον να μου βγαινει η ψυχη να τους διαβασω
αν το κανουν για τα ορθογραφικα εχω να τους πω πως ολοι κανουμε λαθη και σημασια εχει τι λες τα νοηματα και το πως νιωθεις αλλα και αυτοι που επιτιθονται πανω σ'αυτο το θεμα εχουν επαρση αυτο εχω να πω τωρα οταν μιλασ με καποιον πρεπει να σκεφτεσαι μπορει να ειναι μικρος ανωριμος να του λειπουν οι εμπιρειες η και η γνωση αυτος που ενδιαφερεται ακουει και μια αλλη αποψη με σεβασμο εκει υπαρχει και η ανταλλαγη αν ειναι δυνατον με τοσο κοσμο να ερχεσαι σε αντιπαραθεση
να σου πω οτιΜΟΡΦΕΑΣ ΣΟΤ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΜΑΤΡΙΧ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ

ΗΓΕΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

ΓΡ και ηγετη ειστε ανθρωποι του μνημονιου κρυφοι πουσταραδες ειστε

Ανώνυμος είπε...

Καλά εσύ 8.49 αυτό κατάλαβες ε?ποσο μυαλό μπορεί να διαθέτεις,βρε άντε τραβα παραπέρα.ΓΡ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΩ ΠΩ ΤΙ ΤΕΡΑΣ ΕΞΥΠΝΑΔΑΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΡΕ ΦΙΛΕ 8.49 ΤΙ ΜΥΑΛΟ ΘΕΕ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΥΡΗΝΙΚΟΣ ΦΥΣΙΚΟΣ M ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΟΥΣ.