Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Στη 01:00 θα ψηφίσουν τον θάνατο των Ελλήνων οι κουκουλοφόροι της Βουλής. ΟΛΑ σε 1 άρθρο!!


Ζούμε μια "Δημοκρατική" ΧΟΥΝΤΑ. Οι πρωτεργάτες αυτής της Χούντας, Σαμαράς και Παπανδρέου εκβιάζουν στυγνά τους βο(υ)λευτές τους,...

οτι θα τους τελειώσουν εαν δεν κάνουν οτι θέλουν τα αφεντικά τους, οι δανειστές τραπεζίτες, εαν δεν ψηφίσουν ΝΑΙ στον θάνατο των επόμενων γενιών της Ελλάδας.
ΟΧΙ τελικά απο το ΛΑΟΣ και τον Γ. Καρατζαφέρη με ερωτηματικό για Γεωργιάδη και Βορίδη.
πηγη

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

TON THANATO MAS TON PSHFIZOUME 30 XRONIA TWRA FILE MOU

Ανώνυμος είπε...

ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥΣ .
Ο ΚΑΘ΄ΕΝΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ .

Ανώνυμος είπε...

12.11 λαθος οχι 30 αλλα 62 χρονια μαζι με την 7ετια της χουντας που στην ουσια οι περισσοτεροι ελληνες λουφαξαν στην μιζερια τους, ελπιζω να μην επαναληφθει. μην σου πω απο το 1831, με καποια μικρα διαλειμματα, και γινω υπερβολικος

Ανώνυμος είπε...

Εγω δε ειμαι ουτε χουντικος οθτε λατρης του εθναρχη κ.Κ.Κ.οπος τον αποκαλητε ουτε Αριστερος
ομος ημουν ενας πρασινοφρουρος (η πρασινοροθφιανος)οπος μας αποκαλουσαν τοτε τους υδαιολογους.Δεν επαψα ποτε να ειμαι παντα ενας
Ελληνας καθαροαιμος και προπαντος Πατριοτης.
Με ολα αυτα τα σινεσθηματα,εχω μια εροτιση.Αυτοι
Η ανθελληνες της μαυρης χουντας,ποσο χρεος παραδοσανε Στον εθναρχη και ποσο το μικραναν οι
κατασπρες και παντα δημοκρατες και ολες οι κυβερνησεις μεχρη σημερα.συμπεριλμβανομαινων
των ηροων του πολητεχνειου.αεν καπιος μπορη να
με φωτησει θα του ειμαι ευγνομων.