Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ "ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ,ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΜΟΥ-Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ"!


Anti-ntp:Αρα δεν είσαι τόσο ουάου και μάγκας να πεις όχι...


Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΛΑ.Ο.Σ,ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ:ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ...ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ-ΠΕΡΙΤΤΟ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ!

-κ.Βελοπουλε,ποιος ειναι ο ρεαλιστικος σας στοχος σε αυτες τις Εκλογες;Που βαζετε δηλαδη,τον περιφημο πηχη;

Το θέμα δεν είναι που τοποθετείς τον πήχη σε εκλογικό ποσοστό,το θέμα είναι να μπορείς να πείσεις τους πολίτες πως κάποια στιγμή η Κ. Μακεδονία πρέπει να αποκτήσει ΣΟΒΑΡΗ εκπροσώπηση. Δεν μπορεί από τη μία να διχάζεις του Έλληνες μιλώντας για το κράτος των Αθηνών και από την άλλη να χειροκροτείς τον Παπανδρέου, τη Διαμαντοπούλου και τον Παπακωνσταντίνου, αυτό είναι παραλογισμός. Δεν μπορεί επί δεκαετίες ΠΑΣΟΚ και ΝΔ να έχουν ισοπεδώσει τη Μακεδονία και εσύ να εκπροσωπείς τα δύο κόμματα και να μιλάς για «το καλό της Μακεδονίας».


-Ο συνδυασμος σας ονομαζεται "Καθαρα χερια,καθαρες ιδεες,καθαρες λυσεις":Ειναι αυτη μια εμμεση μομφη προς τους συνυποψηφιους σας;

Ο συνδυασμός μας ονομάζεται Καθαρά Χέρια γιατί ο τόπος έχει γεμίσει με βρώμικα χέρια, Καθαρές Ιδέες γιατί δεν μπορεί να είσαι και με την κυβέρνηση και με την αντιπολίτευση και με το ΠΑΣΟΚ και με τη ΝΔ, μόνο και μόνο για ψηφοθηρικούς λόγους, Καθαρές Λύσεις γιατί η λύση για τη Μακεδονία πρέπει να είναι καθαρή, ούτε άνω , ούτε κάτω, ούτε δεξιά, ούτε αριστερά!

"ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ"!

-Παρακολουθουμε την αντιπαραθεση σας εδω και μερες τοσο με τον κ.Ψωμιαδη,οσο και με τον κ.Παπαθεμελη γυρω απο διαφορα θεματα:Τελικα,πιστευετε οτι αυτη η κοντρα ενδιαφερει τους πολιτες περισσοτερο απο τα προβληματα της Περιφερειας;

Και οι δύο είναι μέρη του χρεοκοπημένου πολιτικού συστήματος που οδήγησε την Ελλάδα στην οικονομική καταστροφή! Είναι υποκριτικό λοιπόν να ομιλούν για θέματα και προβλήματα τα οποία αυτοί οι ίδιοι δημιούργησαν. Η αντιπαράθεση μου είναι αντιπαράθεση του παλαιού με το νέο.

-Ενοψει των εξελιξεων στο Μακεδονικο,η Περιφερεια στην οποια ειστε Υποψηφιος και ο Δημος Θεσσαλονικης,ειναι μεγαλης πολιτικης σημασιας:Πιστευετε πως το Πασοκ πρεπει να ηττηθει σε αυτες,ετσι ωστε να δοθει πολιτικο μηνυμα;

Για αυτό ακριβώς δέχτηκα να είμαι υποψήφιος Περιφερειάρχης διότι τα άλλα κόμματα που στηρίζουν τους άλλους υποψήφιους έδωσαν το όνομα Μακεδονία.

-Συμφωνειτε με την αντιληψη του κ.Ψωμιαδη περι "Αθηνοκεντρικου Κρατους";Κι αν ναι,ειναι αυτο υπευθυνο για τα δεινα της Κεντρικης Μακεδονιας;

Ο κ. Ψωμιάδης, όπως ανέφερα πολλές φορές στο παρελθόν, από τη μία μιλάει για Αθηνοκεντρικό κράτος και από την άλλη το χειροκροτεί. Το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να εκμεταλλευτεί τη δικαιολογημένη πικρία των Βορειοελλαδιτών για να μαζέψει ψήφους.

"ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ,ΑΛΛΑ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΕ"!

-Λιγες μερες πριν την ψηφιση του Μνημονιου,ειχατε δηλωσει στο Αλτερ πως ειστε καθετα εναντιον του.Μετα την υπερψηφιση του απο το κομμα σας,δικαιολογησατε το "ΝΑΙ",λεγοντας μεταξυ αλλων πως "οι Σορος και Πολσον ειχαν στοιχηματισει στη χρεωκοπια της Ελλαδας,επομενως δεν μπορουσα να συμφωνησω σε κατι τετοιο":Πιστευετε οτι ετσι πειθετε τους ψηφοφορους του ΛΑΟΣ για τη σταση σας,οταν ειναι γνωστο πως στο ΔΝΤ εχουν συμφεροντα και οι προαναφερομενοι αλλα και αλλοι κερδοσκοποι;

Θα τα ξαναπώ ακόμα μια φορά, εγώ είμαι υπέρ της αρχής της πλειοψηφίας. Όταν τέθηκε το θέμα της δανειοδότησης της χώρας (και όχι του μνημονίου) ήμουν από αυτούς που εξέθεσαν την άρνησή τους να το υπερψηφίσουν. Το ζήτημα είναι ποιοι μας οδήγησαν στο μνημόνιο και σαφώς είναι το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ. Δε θέλω να πείσω κανέναν ψηφοφόρο για οτιδήποτε κενό περιεχομένου, απλά αν δεν παίρναμε το δάνειο η Ελλάδα από ότι φαίνεται θα έφτανε στην καταστροφή.

-Τελικα,υπηρξε εκβιασμος του κ.Καρατζαφερη στην Κ.Ο για το συγκεκριμενο θεμα;Ή εστω πιεσεις;

Το μόνο κόμμα στο οποίο ζητήθηκε από τους Βουλευτές πριν ψηφίσουμε στη Βουλή να γίνει ψηφοφορία, είναι ο ΛΑΟΣ. Προς τιμήν του Προέδρου μας ο οποίος μας ζήτησε να καταθέσουμε τις απόψεις μας.

Δυστυχώς ήμουν από την πλευρά της μειοψηφίας, στις δημοκρατίες οι πλειοψηφίες κερδίζουν.

-Μετα απο τις εξελιξεις που εφερε το ΔΝΤ,πιστευετε οτι ηταν σωστη επιλογη η υπερψηφιση του;

Να ξεκαθαρίσουμε ότι πολλά από τα μέτρα που λαμβάνει η κυβέρνηση δεν περιέχονται στο μνημόνιο, άλλο λοιπόν τι λέει το μνημόνιο και άλλο τι μέτρα παίρνει η κυβέρνηση τα οποία είναι αντιαναπτυξιακά. Εξάλλου επαναλαμβάνω ότι εμείς ψηφίσαμε δανειοδότηση (άρθρο 1) και όχι το μνημόνιο.

-Πώς σχολιαζετε το δικαιωμα της Τροικας να κατασχει περιουσιακα στοιχεια της χωρας,μεταξυ των οποιων και νησια,αρχαιολογικους χωρους κλπ,αν δεν πληρωθει τις δοσεις του δανειου που μας χορηγησε;

Μάλλον δεν έχουμε αντιληφθεί ότι από το 1821, από τότε δηλαδή που δανείζεται η Ελλάδα, τα δικαιώματα του δανειστού είναι ίδια και απαράλλακτα . Δυστυχώς πάντα το ίδιο συμβαίνει.

"Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ"!

-Γιατι δεν παραιτηθηκατε,αφου διαφωνουσατε με το Μνημονιο,οπως λετε;

Σας απάντησα ότι η αρχή της δημοκρατίας είναι βασικος μου κανόνας. Η πλειοψηφία κερδίζει , έτσι αποφάσισα και εγώ, άκουσα την πλειοψηφία.

-Εχετε δηλωσει πως για σας η πολιτικη δεν ειναι αυτοσκοπος:Αυτο σημαινει πως στις επομενες Εκλογες δεν θα πολιτευθειτε;

Η πολιτική σαφώς και δεν είναι αυτοσκοπός, όσο οι πολίτες με στηρίζουν και όσο έχω ήσυχη τη συνείδησή μου, θα βρίσκομαι στην πολιτική. Αυτό σημαίνει ότι και αύριο αν διαπιστώσω ότι ένα από τα δύο δε συμβαίνει, θα πάω σπίτι μου.

-Εχετε σκεφτει τη "μεταγραφη" στη ΝΔ,οπως αναφερουν φημες ανα τακτα χρονικα διαστηματα;

Μετεγγραφές κάνουν οι ποδοσφαιριστές, εγώ δεν είμαι ποδοσφαιριστής. Είναι κάτι που γράφεται συχνά πυκνά και το οποίο έχω διαψεύσει πολλές φορές.

-Συμφωνειτε με την ελληνο-ισραηλινη προσεγγιση;

Το θέμα δεν είναι αν συμφωνώ ή αν διαφωνώ, το θέμα είναι να κάνουμε τα αδύνατα δυνατά ώστε να απαγκιστρωθεί το Ισραήλ από τον τουρκικό άξονα και με βάση το καλό της χώρας και του έθνους να ασκηθεί επιθετική εξωτερική πολιτική κάνοντας στρατηγικές συμφωνίες με εχθρούς όπως Ρωσία, Κίνα κα. Όπως λέει ο Θουκυδίδης: «δεν υπάρχουν φιλίες λαών, υπάρχουν συμφέροντα.»

-Συμφωνα με δημοσιευμα της εφημεριδας ΒΕΤΟ,ο κ.Καρατζαφερης εχει ηδη αποδεχθει το ονομα "Μακεδονια του Βαρδαρη" για τα Σκοπια:Εσεις ειστε ενημερος γι'αυτη την εξελιξη;Πώς την κρινετε;

Δεν υπάρχει τέτοιο θέμα, το θεωρώ γελοίο για να το συζητάμε.

"ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΣΕ ΧΑΜΗΛΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΕΝΤΥΠΑ,ΠΑΡΟΤΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΘΕΙ.ΟΜΩΣ,Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΕΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΛΟΒΟΤΟΜΗ"!

-Διαφοροι συναδελφοι σας,οπως ο Αδωνις Γεωργιαδης,αρεσκονται στην υπερπροβολη απο χαμηλης ποιοτητας τηλεοπτικες εκπομπες,ενω δινουν και συνεντευξεις σε εντυπα που αγγιζουν τα ορια της πορνογραφιας:Ποια ειναι η γνωμη σας;Πρεπει ενας πολιτικος και μαλιστα ενος πατριωτικου κομματος,να συμμετεχει στα παραπανω;

Ο κάθε πολιτικός έχει το δικαίωμα της επιλογής, ο καθένας κρίνεται για αυτά που κάνει. Σημασία έχει να μην κρινόμαστε για αυτά που δεν κάνουμε.Εγώ προσωπικά έχω αρνηθεί πολλές φορές σε τέτοια έντυπα να δώσω συνέντευξη.

-Πραγματικα πιστευετε πως το κοινο των συγκεκριμενων εκπομπων/περιοδικων κλπ,μπορει να εχει ενδιαφερον για τα Εθνικα Θεματα;Ή ολη αυτη η "λαιφσταηλ" και αναλαφρη πολιτικη,αποσκοπει μοναχα στο "ψαρεμα" ψηφων;

Το ότι ο Έλληνας έχει φτάσει στον πάτο και έχει υποστεί πνευματική λοβοτομή, σε υποχρεώνει ως άνθρωπο σκεπτόμενο, μέσα από εκπομπές τις οποίες εσείς χαρακτηρίσατε, να προσπαθείς να δώσεις μηνύματα με θετική κατεύθυνση και να συμβάλλεις στην πνευματική ανύψωση όσο μπορείς. Το θέμα δεν είναι που βγαίνεις, αυτό είναι το δέντρο. Το θέμα είναι όταν βγαίνεις τι λες, αυτό είναι το δάσος.

-Θα δεχοσασταν να παραιτηθειτε εξ ολοκληρου της βουλευτικης σας αποζημιωσης,του αυτοκινητου και γενικα ολων των προνομιων που σας παρεχονται ως Βουλευτη;

Το θέμα δεν είναι αν θα παραιτηθώ. Το θέμα είναι εάν κάνω σωστά τη δουλειά μου και αν αυτά που θεωρούνται προνόμια τα αξίζω! Να είστε βέβαιοι, ότι αν σωζότανε ο τόπος από τα χρήματα που παίρνω θα τα έδινα ευχαρίστως.

-Τα βιβλια σας βοηθησαν να γινετε Βουλευτης ή η πολιτικη να πουλησετε βιβλια;Τι ισχυει;

"ΔΕΝ ΕΓΙΝΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ"!

Μέχρι σήμερα έχω συγγράψει 21 βιβλία. Είναι δικά μου βιβλία, πνευματικός μου κόπος. Τα βιβλία μου τα έγραψα πριν γίνω Βουλευτής, δεν έγινα Βουλευτής από τα βιβλία, Βουλευτής έγινα από αυτούς που με εμπιστεύονται και με ψηφίζουν.

-Ποια ειναι η γνωμη σας για τον Αντωνη Σαμαρα και τη "νεα ΝΔ" που προσπαθει να φτιαξει;

Ο Αντώνης Σαμαράς είναι φίλος μου, τον γνωρίζω 2 δεκαετίες, άρα η άποψή μου θα είναι υποκειμενική.

-Ειστε υπερ των διορισμων υπαλληλων της Βουλης απο τα κομματα;

Αν δεν είχαμε την οικονομική κρίση δε θα είχα κανένα πρόβλημα, λόγω της κρίσης έχω τις ενστάσεις μου.

"ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ"!

-Τελικά,υπήρχε "σκάνδαλο Βατοπαιδίου"

Όχι και είναι κάτι που το έχω πει εδώ και καιρό:Όλο το ζήτημα,ήταν μια καλοστημένη επιχείρηση για την αποπομπή της Κυβέρνησης Καραμανλή.Επιτρέψτε μου να πω ότι γνωρίζω αρκετά καλά την κατάσταση στο Άγιον Όρος,μιας και το επισκέπτομαι εδώ και πολλά χρόνια.

-Κλεινοντας κι αφου σας ευχαριστησουμε,θα θελαμε να μας πειτε τη γνωμη σας για τα μπλογκς:Πρεπει να παραμεινουν ανωνυμα ή επιβαλλεται η επωνυμια;

Ανώνυμα ή επώνυμα, με κουκούλα η χωρίς κουκούλα με ενοχλεί η κακοήθεια και το ψέμα. Δυστυχώς οι μεγαλύτερες κακοήθειες λέγονται ανώνυμα
hellas-orthodoxy.blogspot.com