Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Σχετικά με Καμμένο


Πάνο συγχαρητήρια για τη στάση σου. Όμως απογοητεύτηκα που είσαι ακόμα στη ΝΔ και στις επομενες εκλογες θα εισαι στο κόμμα των προδωτών και των κολοτούμπων της ΝΔ. Απλώς για να θυμίσω τον αρχηγό σου τον "Αντωνάκη", τι ελεγε όταν βγήκε ο φόρος για τα ακίνητα: "Είναι άδικος, εγώ θα τον καταργήσω όταν βγω πρωθυπουργός, πρέπει να .....
καταργηθεί γιατί καταρέει την οικονομία, κανείς δεν έχει να τα πληρώσει, είναι χαράτσι στο σπίτι μας και την περιουσία μας, και άλλα πολλά "ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ". Ξέρεις φίλε Πάνο τι είπε ο αγαπητός σου αρχηγούλης χθες? "Το νέο χαράτσι να μην το πληρώσουν όσοι δεν έχουν. ΠΡΟΣΟΧΗ, όσοι δεν έχουν, όχι όσοι δεν θέλουν να το πληρώσουν". Αν δεν είναι αυτό ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ, εγώ είμαι παπάς. ΦΥΓΕ Πάνο από τους ΠΡΟΔΟΤΕΣ της ΝΔ. Σου μιλάει ένας μόνιμος ψηφοφόρος της ΝΔ από το 1989 μέχρι και το 2009. ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ!!!

αναγνώστης

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Αναγνωστη" τα ειπες ΟΛΑ!! ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!

Ανώνυμος είπε...

Ακριβως κυριε καμενε, αν θελετε να υπαρχετε στο αυριο της χωρας πρεπει να φυγετε απο την ΝΔ, ΧΘΕΣ, διαφορετικα θα σας παρει κι εσας η μπαλα, παρολη την αντρικεια σταση σας, εκτος αν ολο αυτο ηταν μια παρασταση για το θεαθηναι. ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΤΑΙ ΟΥΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΛΑΟ. ΛΟΠΟΝ ΚΥΡΙΕ ΚΑΜΕΝΕ;

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω ότι τα λέει μια χαρά ο προημούμενος και συμφωνώ απότυτα. Εγώ ποτέ δεν ήμουν ψηφοφόρος της ΝΔ αλλά αυτά δεν έχουν σημασία πιά.Έχουμε όλοι ανάγκη νομίζω από πατριώτες πολιτικούς που να το λέει στά αλήθεια η καδρούλα τους.Γιατί αν παραμήνεις στην ΝΔ φίλε Πάνο Καμένο είναι μία η άλλη,ψήφισες δεν ψήφισες δεν αλλάζει τίποτα άν παραμένεις μαζί με αυτούς που λένε ότι λένε σύμφωνα με το τι τους εξυπηρετεί και όχι γιατί τα πιστεύον πραγματικά..Πάντως αν τραβούσες μπροστά μόνος σου και μας έπιθες ότι είσαι πραγματικά πατριώτης ..εγώ θα σε ψήφιζα ...

boskizas είπε...

Το σχόλιο που αναφέρει το blog το έκανα εγώ στο facebook του Καμμένου. Με εκφράζει απόλυτα. Από το 1989 μέχρι το 2009 ψήφιζα ΣΥΝΕΧΩΣ Ν.Δ. Πλέον ξύπνησα. Άργησα αλλά ξύπνησα.
ΑΝ ο Πάνος μείνει στη Ν.Δ., που φαίνεται τελικά να μένει, θα πρόκειται τελικά για άλλη μια εξαπάτηση του Ελληνικού λαού.
Δε μπορώ να πιστέψω πως αυτά που λέει ο Καμμένος δεν τα πιστεύει, καθώς βγαίνουν από μέσα του με οδύνη και οργή - και δεν πιστεύω ότι είναι προμελετημένα και κατευθυνόμενα - ΔΕ γίνεται αυτό.

Ελπίζω και εύχομαι να φύγει από τη Ν.Δ. και να συμπορευτεί με τον Καζάκη (γιατί δεν υπάρχει άλλο πατριωτικό μέτωπο σαν το ΕΠΑΜ). Μακάρι να μην έχω κάνει λάθος για το ποιόν του Πάνου και να είναι όντως ο πατριώτης που φαίνεται.

Ανώνυμος είπε...

Πατριωτησ και στηριξη στην Ν.Δ,δεν υφισταται πλεον.Οποτε αν μεινει εκει.............Και εγω Ν.Δ ψηφιζα.Τωρα μονο το ΕΠΑΜ με εκφραζει.Οχι αριστερα η δεξια.Πατριωτικα.