Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΜΠΛΕΓΜΕΝΗ ΣΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ - Η Χρυσή Αυγή βάζει πλάτες στο Ξεπούλημα της Ελλάδας


ΑΚΡΩΣ ΣΟΒΑΡΟ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΑ! ΑΠΟ ΛΥΚΟ-ΑΓΚΑΛΙΕΣ ΣΕ ΛΥΚΟ-ΑΓΚΑΛΙΕΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΖΗΤΑΣ ΤΑ ΡΕΣΤΑ;

Σε εξαπάτησαν οι υπερασπιστές του Έθνους.

Τα μάθες τα νέα; ή ....
όχι; δε το είδες πουθενά στα Τραπεζο-Χρηματοδοτούμενα-Δανειοδοτούμενα-Συμμορούμενα-Διεφθαρμένα-Ναζιστοκρατούμενα (από)Κόμμάτα - TV - Blogs - Ραδιόφωνα;

Δε στο είπανε;
Θα στο πω εγώ!

ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΗ ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΣΕ ΔΙΕΦΘΑΡΜΈΝΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ και εσύ πιθανόν να άκουσες πως η ΑΤΕ BANK συγχωνεύεται με τη ΠΕΙΡΑΙΩΣ BANK

Γιατί οι άνθρωποι "ΣΟΥ" , οι άνθρωποι που κάνουν "Συσσίτεια" σε φτωχούς Ελληνες, οι άνθρωποι που βροντοφωνάζουν όπου σταθούν και όπου βρεθούν πως είναι οι προστάτες της μάνας Ελλάδας, προστατεύουν και βοηθούν στο Ξεπούλημα της Ελλάδας που γίνεται μέσω της ΑΤΕ bank και Πειραιώς;
Αλλά να διορθώσω, δεν πρόκειται για ξεπούλημα, πρόκειται για ΧΑΡΙΣΜΑ Ελληνικής Γης σε Εβραίους Ιδιότες Τραπεζίτες Διεφθαρμένους Μέλη και Πράκτορες της Μεγαλύτερης Ληστοσυμμορίας που γνώρισε αυτός ο Πλανήτης.

Δεν υπερβάλλω, δε σε προκαταβάλλω.

2 αριστεροί από τη ΔΗΜΑΡ , 6 Αριστεροί από το ΠΑΣΟΚ , 23 Ακροδεξιοί από τη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και 3 Ναζιστές από τη ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ , ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΝ τη διαδικασία Δημιουργίας Επιτροπής για τον Ελεγχο της "μεταβίβασης" της ΑΤΕ Bank στη Πειραιώς Bank!

ΝΑΙ! Καλά διάβασες, μπλοκάρουν τη κίνηση για να ελεγχεί πως και με ποια δύναμη χαρίστηκε η Δημόσια τράπεζα ATE BANK (Αγροτική Τράπεζα) στην Ιδιοτική Πειραιώς.

Σε αντίθεση με τους παραπάνω ψευτοαριστεροναζιστοέλληνες, 12 Βουλευτές του Σύριζα, 3 Βουλευτές από τους Ανεξάρτητοι Ελλήνες και 2 βουλευτές του ΚΚΕ έχουν υπογράψει για να γίνει ο έλεγχος της περιβόητης και σκανδαλώδης μεταβίβασης.



Με πιο απλά λόγια,
Τα χρυσα αυγά στηριζουν μαζι με το τριγωνο της καταστροφης τον Εβραίο , υποτιθέμενο Ιδιοκτήτη της Πειραιώς Σάλλα! (άλλος είναι ο αληθινός ιδιοκτήτης, αλλά δεν έχει σημασία). Σε αντίθεση με τους "Συριζαίους" που υπογράφουν για να ελεγχεί το ζήτημα!

Τώρα για να μάθεις τι συνεπάγεται απο αυτή τη μεταβίβαση, επέτρεψε μου να σου πω και να σκεφτείς και μόνος σου αν πρόκειται ή οχι για ξεπούλημα της Ελλάδας.

Λοιπόν, η Αγροτική Τράπεζα Ελλάδος, έχει δανείσει σε Έλληνες πολίτες χρήμματα για να αγοράσουν κτήματα, μηχανήματα και οτι χρειάζεται κανείς για να οργώσει μία έκταση. Τα κτήματα που αγόραζαν οι πολίτες, δεν ανήκαν σε κανέναν και έτσι, μπορούσαν και αγόραζαν μεγάλες εκτάσεις σε πολύ χαμηλές τιμές.. υπό κάποιους όρους βέβαια..

.tiramolas

30 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Επιτέλους να ξυπνήσει ο Λαός..

Γρηγορείτε !!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ???ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ Η ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΗΤΑΝ Η ΠΙΟ ΒΡΩΜΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ 1,8 ΔΙΣ ΔΑΝΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙ ΝΑ ΥΠΟΘΗΚΕΥΣΟΥΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΓΗ ΑΞΙΑΣ 20 ΔΙΣ!!!!
ΤΕΤΟΙΑ ΒΡΩΜΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΟΥΤΕ ΟΙ ΜΑΦΙΟΖΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗ....ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΓΡΟΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ.ΕΧΕΤΑΙ ΔΕΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ?
ΕΠΙΣΗΣ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΧΑΡΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ.
ΑΝΤΕ ΒΡΕΙΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ...
ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΠΟΤΑΜΙ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΦΟΥΣΚΩΝΕΙ...ΟΛΟ ΚΑΙ ΦΟΥΣΚΩΝΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ βλέπω ότι σας έχει τσούξει πολύ η Χρύση Αύγη, και έχετε πάθει πανικό.

Όσον αφορά την ΑΤΕ να μας πει ο ΣΥΡΙΖΑ (των Λαθραίων) το ΚΚΕ (του "Εργάτη") και οι ΠΑΣΟΚ - ΝΔ - ΔΗΜΑΡ (της Μέρκελ) πόσα χρωστάνε στις τράπεζες και πόσα στην Αγροτική;

Γιατί σε λίγο θα μας πείτε οτι και ο κύριος ΠΑΝΤΑΛΑΚΗΣ που έβγαλε 8.000.000 στο εξωτερικό ήταν Χρυσαυγίτης.


Πάμε παρακάτω.. ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ

ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ, Ο ΣΥΡΙΖΑ ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΡΜΟΔΙΑΣ ΔΙΑΡΚΟΥΣΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΑΤΕ

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 36 παρ.2 ΚτΒ "Kάθε διαρκής επιτροπή μπορεί να συνέρχεται και να συζητεί και για θέματα συναφή με την αρμοδιότητά της, μετά πρόταση του Προέδρου της ή του ενός τρίτου (1/3) των μελών της και σύμφωνη γνώμη του Προέδρου της Bουλής."

ΕΠΕΙΔΗ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΤΙΣ 16 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 36 παρ.2 ΚτΒ (Το 1/3 ΤΟΥ 49 ΕΙΝΑΙ 16) ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΕ ΣΕ ΑΝ-ΕΛ ΚΑΙ ΚΚΕ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΑΝ ΤΙΣ 16 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ (11+3+2)

ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΑΦΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΗΚΑΝ ΟΙ 16 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΜΕΪΜΑΡΑΚΗ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 3-8-2012

ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 3 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΝ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΝΑ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΙΤΗΜΑ ... ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ...

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ: ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΜΙΑ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΕΙ ή ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ... ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΥΠΗΡΞΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ-ΚΚΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΑΝΕ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

Πάρτε και το ΒΙΝΤΕΟ.. (με όλη την συζήτησή)
http://www.hellenicparliament.gr/Koinovouleftikes-Epitropes/Synedriaseis?met_id=e49e8c06-43dc-4379-bd70-30ec68e995b9

και για να μην κοροϊδεύετε τον ΚΟΣΜΟ..

ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ ΕΧΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 22+6+2= 30 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΕΝΩ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ-ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ-ΚΚΕ ΕΧΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 11+3+3+2= 19 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ ΠΟΤΕ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ


ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΕΣ ΤΡΟΜΠΕΣ.

Αυτά για να μην πετάτε λάσπες..

Ανώνυμος είπε...

οπότε δεξιόστροφη σαμπρέλα μας λες πως επειδή δεν βγαίναν οι ψήφοι(όπως ισχυρίζεσαι)είπαν τα παληκάρια σας τα οποία τα ψηφίσαμε παρα πολλοί Έλληνες για να κάνουν κάτι καλό εκεί μέσα(κι όχι το αντίθετο), άρα τα καμάρια σας θεώρησαν φρόνιμο να μην ασχοληθούν τόσο σθεναρά και σοβαρά με το θέμα.. δεν γαμ...ται μια τράπεζα είναι μωρέ Ελληνική σιγά το πράμα.Ο Λαφαζάνης αντιθέτως προς τιμήν του τους κοντράρει και τους στριμώχνει με το καλημέρα καθως κάποιοι άλλοι χαβαλεδιάζουν.. θα ξυπνήσει ο κόσμος που θα πάει.

Ανώνυμος είπε...

Αν έχει την τόλμη και τα "καρύδια" ο ΣΥΡΙΖΑ μια που το παίζει και "φιλεύσπλαχνος" ας κατεβάσει ένα ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ για εθνικοποίηση των τραπεζών που έχουν πάρει εγγυήσεις από το ελληνικό δημόσιο. Και να μην κάνει κόνξες με δήθεν "ελεγκτικές επιτροπές".
και τότε θα δούμε ποιος θα το ψηφίσει και ποιος όχι.

ΑΥΤΑ...
Γιατί το Κουτόχορτο μας Τελείωσε

Και ας μας πει επιτέλους και το αντικείμενο της μυστικής συζήτησης που είχε ο Τσίπρας με τον ΣΙΜΟΝ ΠΕΡΕΣ μια που διέκοψε τις διακοπές του από το πανέμορφο Ροδάκινο για να τον Συναντήσει.

Τι απόγινε αυτή η αγάπη για τον Παλαιστινιακό ΛΑΟ, την πήρε το ΕΥΡΗΚΑ... ή ο Αβραάμ Μπεναρόγια;

Ξανα ΑΥΤΑ...
Γιατί το Κουτόχορτο πάλι μας Τελείωσε.

AKENATON είπε...

ΡΕ ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ;ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΟΤΣΑΝΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΕΣΕΙΣ ΜΟΝΟΙ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΣΑΣ ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΦΩΝΗ ΕΧΕΤΕ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΕΛΕΕΙΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΙΚΟ ΑΣΜΑ''ΕΒΑΛΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ΄΄ ΜΕ ΤΙΣ ΨΕΥΤΙΕΣ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΘΡΗΝΗΤΟΙ ΠΟΥΛΗΘΗΚΑΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΡΑΚΟΛΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Σέ λίγο θά βγάλουν τή ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ καί ....εβραική οργάνωση .

Ανώνυμος είπε...

Σιονιστική εννοείς.. Διόλου απίθανο φίλε.
Να δούμε και τις χρηματοδοτήσεις της και τα εκατοντάδες γραφεία ανά την Ελλάδα ποιος τα πληρώνει κάποια στιγμή όλα αυτά : εφημερίδες-φυλλάδες γραφεία υπολογιστές χαρτούρα νοίκια τρόφιμα κλπ κλπ.

* Μέχρι να δούμε ΤΟΤΕ τι θα ψηφίζει ο σύριζα κλπ κλπ. ΕΙΔΑΜΕ τι ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΕ η Χ.Α. που είχε κάθε άνεση να φέρει αντιρρήσεις σε κάθετι που θεωρεί άδικο και προδωτικό - γι'αυτό δεν τους ψήφισε ο λαός ;;

(ή για να ξηλώνει βουλευτές εκλεγμένους απ'τον λαό και να βάζει στην θέση τους δικά του παιδιά - με το καλημέρα ε!!)

Wake Up
άντε γειάααααα ;)

HUNTER είπε...

ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΙ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΖΗΤΗΜΑ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΠΟΝΗΡΟΙ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΡΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΣΦΑΛΜΕΝΩΝ ΕΝΤΥΠΩΣΕΩΝ.

ΛΕΓΕΩΝΗΣ είπε...

Propaganda paei syneffo

Ανώνυμος είπε...

Ποια προπαγάνδα καλά τα λέει ο Hunter. Θέλουμε δηλώσεις.. επίσημες.
Ποια θέση να ξεκαθαρίσει ρε Hunter να πει ας πούμε γιατί δεν ήταν τόσο ενεργή με το θέμα; Να μας εξηγήσει την ουσιαστική αποχή της;
Μέχρις εδώ ό,τι είπε είναι ψέμα. Κρίμα τους Έλληνες που φάγαν κουτόχορτο και με την διαίρεση που επήλθε κατάφεραν να βγούν πάλι ρουφιάνοι να ξεπουλήσουν την Ελλάδα και κάποιοι δεν κάνουν τίποτα.. να τους σταματήσουν.

Ανώνυμος είπε...

Και τι να ψηφίσουμε ρε κουραμπιέδες;; Για πείτε μας;;Τόσα χρόνια στην προπαγάνδα είστε πρώτοι και στις εκλογές το παίζετε κότες και δεν ψηφίζετε!Που θα πάει αυτή η κατάσταση;Προπαγάνδα φουλ ρε πίτουρα!!!

Ανώνυμος είπε...

Η Χ.Α. δηλαδή λειτουργεί σαν θρησκευτικό δόγμα ;

Όποιος δεν είναι μαζί μας είναι με τους άλλους;

Όποιος φέρνει αντιρρήσεις και την ψάχνει - είναι "Διάβολος";

Όποιος λέει πράματα κατά μας, είναι αριστερόστροφος; (Λάθος κάνεις φίλε μόνο αριστερόστροφοι δεν είμαστε όσοι ξέρουμε τι παίζει με εσάς - μάλλον το αντίθετο) αλλά πάνω απ'όλα είμαστε Έλληνες

Καλά θα κάνουν όσοι ψήφισαν Χ.Α.
να τo ψάξουν λιγo καλύτερα
και στο παρελθόν της
και στο παρόν της..

Ανώνυμος είπε...

Αφουυυυ ρεεε μπακλαβααδες!!!σας ειχαν πεισει οτι αν ψηφιζατε συριζα,κκε,ανεξαρτητους ελληνες θα πηγενε η ελλαδα στη δεκαετια του 70...ΜΟΝΟ ΠΟΥ ....παρεληψαν... να επισημανουν οτι το προγραμμα τους ελεγε δεκαετια του 20......και,ΤΩΡΑ,εμεις οι νεοι θα πληρωσουμε την απερισκεψια καποιων ελληνων ψηφοφορων,οι οποιοι χωρις ΚΑΝ να σκεφτουν τις συνεπειες της ψηφου τους,ψηφησαν αυτους που φωναζουν,οπως ακριβως και ο παντοπωλης στη λαικη οταν δειχνει την πραματια του:GREECE IS SOLD

Ανώνυμος είπε...

από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα 6:37.
πιάσε ένα καταϊφι.. ;)

Ανώνυμος είπε...

http://www.tiramolas.com/2012/06/blog-post_1730.html

Ανώνυμος είπε...

http://www.tiramolas.com/2012/06/blog-post_6711.html

Ανώνυμος είπε...

ΒΛΑΚΑ 9:04 μ.μ.

Μια χαρα τα λέει ο Μιχαλολιάκος, Η χούντα δεν χρέωσε την Ελλάδα ούτε τα ΕΦΑΓΕ. Και την Κύπρο την πούλησε ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ και ο ΑΒΕΡΩΦ και κάτι άλλοι (γιατί ηταν ΜΑΚΡΥΑ....αν θυμάσαι)
Και μαθε και τι πορισμα εβγαλε η κυπριακη βουλη για τον ΑΒΕΡΩΦ πρόσφατα, και γιατι η Ελλάδα αρνήθηκε να δώσει στοιχειά στην Κυπρο απο τον ΦΑΚΕΛΟ.

Αυτό φάνηκε Περίτρανα άλλωστε και με την μετέπειτα πορεία της ΧΩΡΑΣ.

και Για αυτό

Δεν έχουν τολμήσει να ανοίξουν το φάκελο ΕΚΤΟΤΕ οι "ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ"

Γιατί δεν φαντάζομαι να θέλανε να καλύψουν τους ΧΟΥΝΤΙΚΟΥΣ..

ΖΗΤΩ Η 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
Η ΜΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

και ΚΑΤΩ η χούντα της ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΗΣ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ"

ofaras είπε...

Πρωτον η καταγγελια ειναι ενυπογραφη.καντε μηνυση τσουτσεκια.
Δευτερον αν βγαλει δλδ ανακοινωση η χρυση αυγη και το διαψευσει θα την πιστεψετε τυφλα δεν θα ελεγξετε την ακεραιοτητα της παραταξης σας;ειστε πολιτες η οπαδοι;
Τριτον η χουντα αφησε χρεος και μαλιστα μεγαλο για την εποχη αλλα με τα μαγειρεματα μεταβιβασε τα δεδομενα στην πρωτη κυβερνηση της μεταπολιτευσης.Ρωτηστε και οικονομολογους που ξερουν και τα χουν αναλυσει με στοιχεια.
Τεταρτον η καταγγελια πρεπει να ειναι πιο σαφης γιατι ουτε ονοματα δινει ουτε με ποιο τροπο εμπλεκονται ολοι αυτοι.Και τελος καποιος που ρωταει τι θα ψηφισουμε.Φιλε αν δεν κοιμωσουν με τα τσαρουχια και δεν επελεγες τα κομματα που σου πλασαρουν εντεχνα τα ΜΜΕ θα ειχες διαπιστωσει οτι υπαρχει μια πολιτικη δυναμη με συνεπεια,δυναμικη που θελει να ενωσει τους ελληνες για τον κοινο σκοπο που δεν ειναι αλλη απ το Ε.ΠΑ.Μ.
Ειναι η μονη δυναμη που μιλαει για παλλαικο αγωνα και εξ ολοκληρου ανατροπη του συστηματος.Κι οταν λεει συστημα μιλαει για συγκεκριμενα προσωπα και πραγματα παρουσιαζοντας και αναλυτικοτατα τον τροπο που θα το καταργησει,κι οχι με ρετσετες και πυροτεχνηματα τυπου ΚΚΕ

Ανώνυμος είπε...

Κύριε ofara (φανφάρα) να μάθετε πρώτα εκεί στο Ε.Π.Α.Μ να μην καταντάτε 7 φορές χειρότεροι από αυτούς που κατηγορείτε ( Σύριζα - ΚΚΕ ) και να μην αλληλοτρώγεστε στα συνέδρια σας παραμονές εκλογών.

μέχρι τότε θα παίρνετε 0,0000000001 στις εκλογές, επειδή ακριβώς το πνεύμα σας συνάδει με την ενότητα σας.

Όσον αφορά την "Χούντα" (21 Απριλίου)
και τα χρέη που "άφησε" μάλλον ξεχνάς (με δόλο υποθέτω) τα έργα που έκανε και μάλιστα χωρίς κανένα εξωτερικό δάνειο.

Ενώ οι "Δημοκράτες" της μεταπολίτευσης για να κάνουν 5 χαλάσματα (βλ. Ολυμπιακοί) μας υποθήκευσαν και τα τρισέγγονα.


Για αυτό λοιπόν έχει δίκιο η Χ.Α σε αυτό που λέει και να ψαχτείς περισσότερο.


Όσον αφορά τους "οικονομολόγους" είμαστε ανεπίδεκτοι μαθήσεως..
Άλλωστε και ο Α. Παπανδρέου οικονομολόγος ήταν.

..και εσύ φαίνεται ότι δεν Απόλαυσες Ακόμη "τις Γνώσεις του".

ofaras είπε...

φιλε χουντικε.το ΕΠΑΜ ηταν κομμα ενος μηνος στις εκλογες και πηρε 1.1% αποκλεισμενο απ τα καναλια εντελως απο πολυ καιρο πριν[ο καζακης δλδ]στο συνεδριο ηταν καποιοι δηθεν ριζοσπαστες κι αμεσοδημοκρατες του κωλου, που μολις εφυγαν τι εκανα;τιποτα.αμα κοπτεσαι για την χωρα σου δεν εξαφανιζεσαι.μερικοι απο οτι λεγεται προσχωρησαν σε ανταρσιες και συριζα.τοσο επαναστατες ηταν.το ξεσκαρταρισμα αυτο λοιπον καλως εγινε.
Οσον αφορα την χουντα ναι εφτιαξε λεει δρομους και τετοια.Πρωτον κι Σιμητης εφτιαξε μετρο και ρια αντιρια.Δημ.Επιχειρησεις ομως κανεις εν εφτιαξε.Δευτερον τι να τα κανω εγω τα εργα αφου στερεις την ελευθερια μου στη χωρα μου;τι ειμαι εγω ρε αραβας;εγω ειμαι ελληνας και το πρωτο για μενα ειναι η ελευθερια που λεει κι εθνικος μας υμνος ακομα.Αυτοι της μεταπολιτευσης δεν ειναι δημοκραυες ειναι πιο φασιστες και αδιστακτοι ακομη κι απ τον παπαδοπουλο αλλα δε σημαινει οτι ο αλλος ειναι καλος ελεος.Δεν ειναι η το ενα η το αλλο.υπαρχουν και καλυτερες καταστασεις.ολοι δοσιλογοι ειναι αυτοι που μας κυβερνησαν ως τωρα.εγω θελω να ζησω χωρις αφεντικα γιατι ετσι μου διδαξε το γενος των ελληνων

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ ofaras, το "χουντικός" δε με χαλάει καθόλου (είναι τιμή μου), διότι που με τέτοια δημοκρατία τυφλά να έχει η "χούντα" της (21 Απριλίου).

Με κάποια από τα προτάγματα του Ε.ΠΑ.Μ (εθνικοποίηση τραπεζών, στάση πληρωμών.. κ.α) συμφωνώ και εγώ, όμως ΨΗΦΙΖΩ χρυσή Αυγή.
Για το Σημίτη καλά τα λες, ΑΛΛΑ ότι έφτιαξε το έφτιαξε με ΔΑΝΕΙΚΑ και (ΜΑΚΕΤΕΣ) και αυτός και ο (κόπανος) ο Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ (που μας "ξεπείνασε").

Η "χούντα" της (21 Απριλίου) δεν έπαιρνε ΔΑΝΕΙΚΑ αλλά έκανε εσωτερικό δανεισμό και έκανε πιο πολλά από τον ΣΗΜΙΤΗ (και χωρίς ΜΙΖΕΣ), και είχε και τη ΜΟΜΑ (που δουλεύανε Έλληνες και όχι κάθε καρυδιάς καρύδι).

Από κει και πέρα μπορεί να μην τα έκανε όλα τέλεια συμφωνώ.

Το θέμα είναι ότι κάποιοι "δημοκράτες" μιλάνε για την "ΚΑΚΙΑ" ΧΟΥΝΤΑ.. ενώ η κακιά χούντα, οι ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ, και αυτοι που καταστρέψανε/καταχρέωσαν την Ελλάδα, και τις νέες γενιές, είναι οι "ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ" και "ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ" του πολυτεχνείου και γενικότερα οι ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.

Σε αυτό λοιπόν έχει δίκιο ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ !!!

Άλλωστε η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ στόχο έχει να πάρει πίσω την Ελλάδα από τα Κοράκια του ΔΝΤ και να την ΔΩΣΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

Και είμαι σίγουρος ότι αν επιτρέψουν οι συνθήκες (και δυναμώσει) θα το ΚΑΝΕΙ.

Μπορεί λοιπόν και εσείς στο Ε.ΠΑ.Μ να έχετε τον ίδιο στόχο αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί τα βάζετε με την Χ.Α (μαλακία δεν είναι;)

Άλλωστε και Ιστορικά να το πάρεις, ο μόνος που έκανε στάση ΠΛΗΡΩΜΩΝ προς όφελος του λαού του, ήταν ο "φασίστας" Μεταξάς.. (το ξέρεις φαντάζομαι).

για τα υπόλοιπα που γράφεις περισσότερο για εθνικιστής μοιάζεις.

Με έχει ενοχλήσει αφάνταστα επίσης και ότι η "Ελληνική" Αριστερά αν σε δει να κρατάς ελληνική σημαία και να τραγουδάς τον εθνικό ύμνο αμέσως σε λέει ΦΑΣΙΣΤΑ.

Και πολλά άλλα που βαριέμαι να στα γράφω για να μην πλατειάζω.

Για τους παραπάνω λογούς λοιπόν στηρίζω Χρυσή Αυγή, και θα είμαι ο πρώτος που θα "την κάνω" αν δω ότι με πρόδωσε στην ΠΡΑΞΗ (αλλά μέχρι τώρα η λάσπη που της ρίχνουν πάει σύννεφο).

Αυτά είχα να σου πω.

Ανώνυμος είπε...

Η φυσική θέση και στάση του ντόπιου φασισμού είναι πάντα στο πλευρό του ξένου εισβολέα. Δεν θα μπορούσε τώρα να είναι αλλιώς. Οποιος βρίζει τη δημοκρατία και δεν προσπαθεί για την αποκατάσταση της, γερμαντσολιας ήταν και θα είναι στην χώρα που την γέννησε!

Ανώνυμος είπε...

Χρυσαυγιτες είστε τόσο κούτσουρα , αγράμματοι (γιατί μόνο έτσι μπορεί να στηθεί αυτή οργάνωση) που δεν ξέρετε καν τι σημαίνει το όνομα – ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ— Αν έχετε τα αρχ@δια ρωτήστε το μιχαλοεωσφοριστη από πού το εμπνεύστηκε και αφού πάρετε απάντηση …. Κάντε μια αναζήτηση στα αγγλικά golden dawn …..

Ανώνυμος είπε...

Δεν θα γίνετε πατριώτες ποτέ…. Ναζιστές ναζιστές… Δούλοι είστε σε ένα κόμμα και νομίζετε ότι οι σκέψεις είναι δίκες σας.. Μπεεε

Ανώνυμος είπε...

Χρυσή αυγή οι πλάτες του πασοκ για την ΑΤΕ … Το ψέμα έχει κοντά πόδια … Το ρολό που έπαιξε το ΛΑΟΣ καλείτε να το πράξει τώρα η Χ.Α … Μια ζωή τηλεκατευθυνόμενα ανθρωπάκια θα είστε.

Ανώνυμος είπε...

Μωρέ κάντε λίγη υπομονή και θα δείτε και τη Χρυσή Αυγή να ξεπουλιέται μαζί με την ιδεολογία της σε αυτούς που κάνουν το πραγματικό κουμάντο. Και κυβέρνηση να σχηματίσουν αύριο μεθαύριο, θα τους δείτε όπως το ΠΑΣΟΚ και τη Ν.Δ και τη ΔΗΜΑΡ. Γιατί ούτε ο πιο εθνικιστής Έλληνας ούτε ο πιο Μαρξιστής Έλληνας δεν έχει τη δύναμη και το θάρρος να εναντιωθεί στη μεγάλη δύναμη που κινεί τα νήματα. Και όσο αναλωνόμαστε σε τέτοια μικρο πράγματα, χάνουμε τη μπάλα, διχαζόμαστε και είμαστε ευάλωτοι. Ελπίζω να μην πονέσουμε πολύ περισσότερο τα επόμενα χρόνια.

Ανώνυμος είπε...

Ρε αριστερόστροφες ΚΑΜΠΙΕΣ μήπως την Ελλάδα την ΞΕΠΟΥΛΗΣΕ ή ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ;

Μήπως οι δωσίλογοι - Συνεργάτες των ΓΕΡΜΑΝΩΝ είναι οι "ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ" τελικά στην πράξη (Πασοκ - ΝΔ - ΔΗΜΑΡ);

και ο ΣΥΡΙΖΑ με το ΚΚΕ οι ΛΑΘΡΟΛΑΓΝΟΙ και υποστηρικτές των ΠΑΚΙΣΤΑΝΩΝ..;

Μήπως αυτοί ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΖΕΝΣ;

Μήπως κάτι προγονοί τους αρνήθηκαν και τις ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ αποζημιώσεις;

ΡΩΤΑΩ Μήπως ;

ΑΝΤΕ ΡΟΥΦHΞΤΕ ΤΟ ΑΥΓΟ ΣΑΣ ΤΩΡΑ
ΓΕΡΜΑΝΟΔΟΥΛΕΣ.. ΤΡΟΜΠΕΣ "ΕΥΡΩΠΑΙΣΤΕΣ" του κώλου.

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς Η "Καθαρισμοί πολυκατοικιών-βόθρων- Βουλής, Χρυσή Αυγή Α.Ε.", ξεμπροστιάζεται πολύ γρήγορα.
Κι εμείς που περιμέναμε τα γυμνασμένα παλικάρια της με τα λοστάρια να πάμε μαζί να δείρουμε και να διώξουμε απ' την πατρίδα μας τις κατοχικές δυνάμεις Φούχτελ, Ράιχενμπαχ, Τόμσεν κι όλους τους δωσίλογους συνεργάτες τους, μείναμε με τη χαρά.
Μόνο κάτι βρωμιάρηδες λαθρομετανάστες και γυναικούλες ξέρουν να δέρνουν. Οι κουραδόμαγκες.
Μπήκαν στη Βουλή και ξεκοκαλίζουν το ζεστό χρηματάκι, σαν τους Συριζαίους. Κι η πατρίδα και οι Έλληνες, ας πάνε να κουρεύονται...
Το ξεπούλημα της ΑΤΕ ήταν το μεγαλύτερο εθνικο έγκλημα των τελευταίων ετών.
Και μόνο από το γεγονός πως η Αγροτική φρόντιζε να παραμείνει η γη της Θράκης σε ελληνικά χέρια, φτάνει.
ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Η ΑΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΘΡΑΚΗ, ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.........

Ανώνυμος είπε...

Ελληνίδες, Έλληνες! Για ό,τι κακό έγινε έως τώρα στην Ελλάδα από όλους αυτούς που γέλασαν και πρόδωσαν τον ελληνικό λαό, το είδαμε πια, το ζήσαμε, το πληρώνουμε κάθε μέρα. Όμως, σοβαρό μερίδιο ευθύνης έχουμε κι εμείς, παρόλο που είπαμε το “ΟΧΙ” στο δημοψήφισμα. Κι αυτό, γιατί δεν είναι μόνο τα οικονομικά, αλλά εν γένει ο τρόπος ζωής μας, ο οποίος ούτε ελληνικός είναι μα ούτε και ορθόδοξος.

Και ενώ τα ψέματα των κυβερνώντων διαδέχονταν το ένα το άλλο εμείς ανεχτήκαμε την ροή των πραγμάτων όπως την σκηνοθέτησαν αυτοί. Ενώ μας φώναζαν οι Πατέρες μας να αλλάξουμε τρόπο ζωής και να επιστρέψουμε στις διδαχές των Αγίων μας και του γένους μας, εμείς «αγρόν αγοράζαμε». Για δεκαετίες υποκύψαμε στον ανθελληνικό τρόπο ζωής που μας επέβαλλαν. Και φτάσαμε στο σήμερα με μια χώρα λεηλατημένη, να πεινάμε, να μας έχουν αρπάξει τον ορυκτό μας πλούτο, να έχουμε μουσουλμανική παιδεία στα σχολεία μας, και με την απειλή πολέμου να ελπίζουμε σε ποιους; Σε αυτούς όλους που μας οδήγησαν εδώ; Σε αυτούς όλους που έχουν δημιουργήσει μέτωπο εντός των πυλών με τους μουσουλμάνους μετανάστες, οι οποίοι στο όποιο πολεμικό κτύπημα θα στραφούν εναντίον μας;

Ήταν ανόητοι οι Πατέρες μας που φώναζαν για μετάνοια τόσο καιρό; Έπρεπε να φτάσουμε εδώ για να ξυπνήσουμε; Ή ακόμα κοιμόμαστε; Ποιος άλλος εκτός του Θεού μας έμεινε; Είναι όμως μαζί μας ο Θεός ή νομίζουμε ότι είναι; «Μείνατε ἐν ἐμοί, κἀγὼ ἐν ὑμῖν» είπε ο Χριστός· τόσα χρόνια ζούμε όπως μας έδειξε ο Χριστός; Αγαπάμε τον συνάνθρωπό μας ή βριζόμαστε κάθε μέρα; Είμαστε Ορθόδοξοι στην ουσία ή μόνο στην εικόνα και «παίζεται» κι αυτό; Ας αναλογιστούμε πόσο κοντά στον Θεό είμαστε, και αν δεν είμαστε ας ξεκινήσουμε να κλαίμε όλοι μαζί, γιατί ούτε τον Θεό έχουμε μαζί μας… και είμαστε τελείως μόνοι μας, οδηγούμενοι στον αφανισμό.

Τελείωσαν τα ψέματα τούτη την ώρα. Τελείωσε κι ο χρόνος. Καιρός μετανοίας και επιστροφής στην αγκαλιά του Πατέρα Θεού. Δεν μπορούμε να ελπίσουμε σε Αυτόν αν εμείς είμαστε απάνθρωποι μεταξύ μας. Δεν μπορούμε να αγαπήσουμε τον Θεό που δεν βλέπουμε, αν εμείς δεν αγαπάμε αυτόν που βλέπουμε, τον συνάνθρωπό μας. «Ό,τι σπείρεις θερίσεις» μας είπε, κι εμείς τόσα χρόνια τι σπείραμε;


SOCRATESNIOS