Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Βολές από δικηγόρους για παρέμβαση του υπουργείου στη Δικαιοσύνη


Εντονα επικρίνει ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών την αντίδραση του υπουργείου Οικονομικών στην απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Καλαμάτας να απαγορεύσει τη διακοπή ηλεκτροδότησης ακινήτου σε περίπτωση μη εξόφλησης λογαριασμού της ΔΕΗ, που σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες περιέχει πρόδηλα σφάλματα στον υπολογισμό του ειδικού τέλους για τα...
ακίνητα. Χαρακτηρίζοντας την προσωρινή διαταγή ως "τολμηρή και... πρωτοπόρα ενέργεια κινούμενη προς την ανάγκη προστασίας των πολιτών από αυθαίρετες φοροεπιδρομές που προσβάλλουν συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματά τους", ο πρόεδρος ΔΣΑ και της Ολομέλειας των δικηγορικών συλλόγων της χώρας Ιω. Αδαμόπουλος καταλογίζει στο υπουργείο Οικονομικών παρέμβαση στην ανεξάρτητη λειτουργία της δικαιοσύνης. Καλώντας όλους τους αρμόδιους φορείς να σέβονται έμπρακτα την ανεξάρτητη δικαιοσύνη και μην παρεμβαίνουν στο έργο της, ο πρόεδρος ΔΣΑ καταλήγει ότι η αδιαμφισβήτητη ανάγκη για κάλυψη των ταμειακών δυσχερειών του κράτους δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως αφορμή για μέτρα που καταλύουν τη νομιμότητα.
Από: ethnos.gr
/hassapis-peter

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φόβος διπλούς
(υπόθεσις - ομολογία)

Αξιότιμε κύριε δικαστά:

Εί φονεύσω την σήμερον
αλλοδαπόν ή ημεδαπόν διαρρήκτην
εντός της οικίας μου,
-πράττων διάρρηξιν-
πριχού ούτος φονεύση μοι
αφθορί εγκλείσεις εμένα, εις φυλακήν.
Ούτως ορίζει ο Νόμος.

Εί νυν φονεύσει μοι,
ούτος ο διαρρήκτης, αλλοδαπός ή ημεδαπός
εντός της οικίας μου,
πριχού ούτον φονεύσω,
ούτος παραμείνει άγνωστος εσαεί..
καί εγώ εις την όχθην της Αχερουσίας
αναμένων τον βαρκάρην..
καί ο αποθανών.. δεδικαίωται.
Ούτως ορίζει ο Νόμος.


Διό ούν, φοβούμαι κύριε δικαστά,
φοβούμαι καί τον διαρρήκτην,
μα προ παντός εσένα.
Τοιουτοτρόπως ορίζει ο ημέτερος Νόμος.

Φεύ, εντπρέπομαι καί το ομολογώ.-

Ανώνυμος είπε...

Φόβος διπλούς
(υπόθεσις - ομολογία)

Αξιότιμε κύριε δικαστά:

Εί φονεύσω την σήμερον
αλλοδαπόν ή ημεδαπόν διαρρήκτην
εντός της οικίας μου,
-πράττων διάρρηξιν-
πριχού ούτος φονεύση μοι
αφθορί εγκλείσεις εμένα, εις φυλακήν.
Ούτως ορίζει ο Νόμος.

Εί νυν φονεύσει μοι,
ούτος ο διαρρήκτης, αλλοδαπός ή ημεδαπός
εντός της οικίας μου,
πριχού ούτον φονεύσω,
ούτος παραμείνει άγνωστος εσαεί..
καί εγώ εις την όχθην της Αχερουσίας
αναμένων τον βαρκάρην..
καί ο αποθανών.. δεδικαίωται.
Ούτως ορίζει ο Νόμος.


Διό ούν, φοβούμαι κύριε δικαστά,
φοβούμαι καί τον διαρρήκτην,
μα προ παντός εσένα.
Τοιουτοτρόπως ορίζει ο ημέτερος Νόμος.

Φεύ, εντπρέπομαι καί το ομολογώ.-