Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Καρατζαφέρης: Απαιτείται συνευθύνη από τα πολιτικά κόμματα


Ο κ. Καρατζαφέρης μετά τη συνάντησή του με τον πρωθυπουργό δήλωσε: «Άκουσα με προσοχή τον πρωθυπουργό. Ηταν προετοιμασμένος, ήξερε τις προτάσεις του ΛΑΟΣ και μου είπε ποιες υλοποιεί και ποιες σκέφτεται να υλοποιήσει. Εγώ του είπα ότι δε φτάνει μία αόριστη συναίνεση, αλλά απαιτείται συνευθύνη από τα πολιτικά κόμματα, να αναλάβουμε και εμείς ένα κομμάτι από αυτό το βάρος. Ο πρωθυπουργός δεν απέρριψε την πρότασή μου».

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μα πίστευε κανείς ότι ο καρατζαφέρης δεν θα έλεγε αυτά που είπε;
Είναι δεδομένο πως στηρίζει ΓΑΠ, προς ίδιον όφελος βέβαια -την έχει δει ρυθμιστής- και τα υπόλοιπα είναι παραμύθια!
Κατά τ' άλλα ήθελε εκλογές τρομάρα του...

Ανώνυμος είπε...

Γαϊδούρι ο Τζέφρι...
Σανοπώλης ο αγράμματος...
Εδεσε το εβραϊκό γλυκό

Ανώνυμος είπε...

Δεν Γαμιέται δώστε στον Καρατζέφρυ να κυβερνήσει να δούμε τι θα κάνει και αυτός!!!!

Ανώνυμος είπε...

καρα τζαφερ διπλα στου τζεφρι θα την βαλουμε την κρεμαλα σου πουστη..κακο ψωφο

Ανώνυμος είπε...

Ο Καρατζαφέρης ενδιαφέρεται για την εξουσία, πουλάει πατριωτισμό, ενώ λειτουργεί ως δεκανίκι ενός συστήματος που οδηγεί την Ελλάδα σε κατάρρευση.
Μας υποτιμάνε όλοι αυτοί που κάνουν λόγο για πτώχευση και πως δεν θα παρθεί η 5η δόση.
Ξεχάστε το!
Θα δοθεί, απλά θα προτιμούσαν με τους δουλικούς όρους της συμμαχίας των προθύμων και όχι με όσα υποστηρίζουν άνθρωποι με πραγματικές γνώσεις και άδολο πατριωτισμό.

Ανώνυμος είπε...

ρε παιδια για ενα πραγμα ντρεπομαι στη ζωη μου ειληκρινα...οτι πιστεψα αυτο το βοδι..οτι ενθουσιαστηκα και μαλιστα προσπαθουσα να πεισω τους φιλους μου οτι ειναι η σωτηρια της ελλαδας οταν ειχε πρωτοδημιουργησει το κομμα..

με ειχε κοροιδεψε ο χοντρος, ντρεπομαι πραγματικα.. και θεωρουσα τον εαυτο μου εξυπνο

Ανώνυμος είπε...

Τουλάχιστον διαθέτεις τη πυγμή και τη λεβεντιά να βλέπεις το λάθος σου!
Άνθρωποι είμαστε όλοι σφάλουμε!

Ανώνυμος είπε...

μια ειναι η λυση και ας μη το λεει κανεις ...χρυση αυγη στις εκλογες και σε οποιον αρεσει.οποιος εχει αντιθετη αποψη πριν βρισει να του πω 3 πραγματακια 1.δεν ειμαι και ουτε θα ημουν ποτε μελος χ.α 2.να παει μια βολτα κεντρο
3.να δει τι σημαινει αποχη από εκλογες και τι σημαινει ψηφίζω εξωκοινοβουλευτικη παραταξη